Pluspunten

We zijn bij Den Hollandsche uitstekend begeleid bij de zoektocht naar een geschikt grafmonumentje voor onze zoon. Er was veel aandacht voor onze wensen en veel begrip en geduld voor het feit dat het een moeilijk keuzeproces was. Het resultaat is prachtig en helemaal naar wens.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het ontwerpen van het grafmonument van mijn overleden zus is op een prettige wijze tot stand gekomen. Het eindresultaat is naar volle tevredenheid.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De samenwerking met de medewerkers van Den Hollandsche Gedenktekens was van begin tot eind van het proces heel prettig en nauwgezet. De tuin in Elst is bijzonder ruim gesorteerd. Ze denken met je mee op een prettige wijze. Houden in de gaten wat je voor ogen hebt en begeleiden je in de technische realisatie ervan. Op elk moment in het proces te maken gehad met begripvolle vakmensen die open staan voor samenwerking en je niks opdringen wat je niet wilt. Wel voor jou in de gaten houden wat de consequenties van verschillende keuzes zijn, qua onderhoud en leesbaarheid. We zijn allemaal bijzonder tevreden over het eindresultaat. Blij met deze onbewerkte natuursteen als gedenkteken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

perfect werk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede ontvangst en een mooie tuin met voorbeelden om tot een goed resutaat te komen we zij erg blij met het monument precies zoals ik het me had voorgesteld (misschien nog wel iets beter zelfs)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het ontwerpen en plaatsen van het grafmonument is prima uitgevoerd. Er was regelmatig contact over zowel het ontwerp als de plaatsing van het grafmonument. De plaatsing gebeurde keurig binnen de geplande periode. Het monument is geworden zoals ik in gedachten had en ik ben hier zeer tevreden over.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bij het bespreken van de uiteenlopende wensen van de familie voor een grafmonument is goed geluisterd en meegedacht. Het digitale ontwerp gaf een realistisch beeld van hoe het zou worden. We werden tussendoor goed geïnformeerd over de stand van zaken. Het is een mooi en persoonlijk geheel geworden, waar de hele familie zeer tevreden mee is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Aandacht voor je wensen en de behulpzaamheid om die wensen voor je te realiseren en dat is Den Hollandsche gelukt. Ik ben erg tevreden over het resultaat. Alle medewerkers van Den Hollandse die hierbij betrokken zijn geweest, mijn hartelijke dank daarvoor.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We zijn heel erg tevreden hoe we geholpen zijn, alles wat we zelf wilde zijn we mee geholpen en kon ook allemaal. Je had het allemaal mooi en duidelijk getekend en zo is het ook in het echt geworden. We zijn echt meer dan tevreden. Dus heel erg bedankt voor alles, Dinie en kinderen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn als familie zeer tevreden over Den Hollandsche, ze luisteren naar onze wensen en denken met ons mee. Ook werden wij steeds op de hoogte gehouden hoe de stand van zaken was, echt heel fijn. En het resultaat mag er wezen, bedankt voor alles!

Geen, vooral zo doorgaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

klantvriendelijk , alles perfect geregeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wordt goed mee gedacht om een mooi gedenkteken te maken. Alles ging ook zeer naar wenst goede afwerking.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vanaf het eerste moment dat je bij Den Hallandsche binnenstapt voel je je op je gemak, ondanks de beladen reden waarom je daar naar binnen moet natuurlijk. Wij hadden een afspraak met leonieke, wat een top vrouw! Ze luisterde naar onze wensen en binnen een korte tijd had ze een schets op papier staan. We gingen met een voldaan gevoel naar huis en konden niet wachten op het eindresultaat, maar die was zo onwijs mooi! Onze man en vader heeft een mooie plek gekregen dankzij Den Hollandse, en dan met heel veel dank aan leonieke!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn vandaag bij de plaatsing aanwezig geweest en zijn blij met het resultaat. Het is geworden wat wij voor ogen hadden. Dankzij de tekenvaardigheid van Georgios hadden wij al een aardig beeld van het eindproduct, En de fotoafbeelding in de gewenste steensoort gaf al een aardig idee over het resultaat. Onze dank aan Georgios die op zondag tot ruim na sluitingstijd doorging om onze ideeën vorm te geven. En ook aan de man die vandaag in de regen alles netjes in orde maakte.

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goed overleg. wordt goed geluisterd naar de wensen. wordt altijd naar een oplossing gezocht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Houden je op de hoogte van waar ze mee bezig zijn en de geplande datum van plaatsing. Werken netjes bij plaatsing gedenksteen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop Den Hollandsche onze wens en idee voor een gedenkteken heeft weten te vertalen naar een feitelijk gedenkteken.

Gedurende het productieproces was er sprake van een vertraging door overmacht, echter zijn wij hier onvoldoende over geïnformeerd. De communicatie tijdens het productieproces is in mijn ogen dan ook iets dat verbeterd kan worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Dit bedrijf is alle afspraken nagekomen,zelfs meer dan dat!! Wij als naaste familie,bevelen dit bedrijf zeer aan!! Familie Sanders Ochten.

Prima zo !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel fijn geholpen met het samenstellen en onze wensen voor op de gedenksteen,Heel erg fijn dat je per mail op de hoogte gehouden wordt hoe en wat het ervoor staat en als het geplaatst is even een persoonlijk belletje

Vooral zo doorgaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het grafmonument is prachtig geworden. Aalsmeer februari 2019

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We zijn op een hele fijne manier geholpen bij het uitzoeken van een gedenkteken voor op het graf van mijn vader. Karsten dacht goed mee bij het idee wat mijn moeder had. Er waren veel mogelijkheden en we werden goed voorgelicht. Het eindresultaat is prachtig en uniek geworden. Wij zijn er heel blij mee. Dank voor de fijne benadering en goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede persoonlijke benadering. Luisterden goed en brachten de verschillende inzichten/meningen goed samen tot een geheel waar iedereen tevreden over is.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

In een woord GEWELDIG! Prachtige voorbeeldtuin met grafstenen, goede begeleiding van begin tot eind bij uitkiezen grafsteen en alles wat erbij komt kijken. Zeer plezierige werknemers die echt weten hoe het hoort! Luisteren goed naar je wensen en denken met je mee en komen met creatieve voorstellen die aansluiten bij je gevoel, idee. Nemen de tijd voor je! Correcte afwikkeling waarbij je steeds op de hoogte gehouden wordt van de stand van zaken. Ik kan een ieder Den Hollandsche aanraden! Nogmaals mijn complimenten, een bedrijf die weet hoe het hoort!

Ik kan er echt geen een bedenken!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, begeleiding, aardige mensen die ons goed hebben geholpen met het uitzoeken van een gedenkteken. We waren met veel mensen en daarbij ook vele wensen er werd goed geluisterd en gekeken naar de mogelijkheden. We werden goed op de hoogte gehouden via de mail en telefoon over de voortgang van het gedenkteken. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze komen ook thuis langs en maken een schets hoe je het wilt en het wordt netjes afgeleverd.

duidelijker informatie over terug plaatsen van planten en spulletjes bij het graf, lag nu achter de steen. Werd in een mail gezet dat alles netjes wordt terug geplaatst.

Over Den Hollandsche

Filter op Taal