De thuishaven

Vanaf het moment van eerste bezoek, het uitwerken van mijn ontwerp in schets door Marco, als de uiteindelijke plaatsing...ik kan alleen maar zeggen. TOP. Ondanks dat ik, wegens vertraging door Corona maatregelen, zeer lang heb moeten wachten op het gedenkteken, is het begin februari j.l eindelijk geplaatst. Het is dan ook exact geworden zoals in eerste aanleg bedacht. Mijn lieve man heeft nu voor altijd zijn eigen veilig thuishaven als schipper. Ik dan dan ook alleen maar zeggen... dankjewel voor dit prachtige stuk vakwerk zodat er voor altijd een plek is voor bezinning en herinneringen.

warm en goed advies wat voor een prachtig en troost gevend herdenking plaatje heeft gezorgd

Anneke Ruitenberg heeft met haar persoonlijke, warme begeleiding en goede advies gezorgd dat we een mooi herdenkingsplaatje hebben om onze broer te herdenken. Zij gaf ons net zo veel aandacht en steun met dit 'relatief kleinere herdenkingssteentje' als met de begeleiding van het kiezen van een groter herdenkingsteen voor onze ouders een aantal jaren geleden. Zij gaf net wat extra's met persoonlijk advies waar wij niet zelf aan hadden gedacht. Nogmaals bedankt Anneke, behalve je goede advies doen ook je woorden ons extra goed

***

Anderhalf jaar geleden werd een grafsteen geplaatst door deze firma. Nu is de hele steen aan het wegzakken. Als ik hen erover aanspreek, trekken ze zich volledig terug en ligt de fout bij mij. Mijn zoon ligt nu begraven onder een weggezakte steen, geplaatst. Ik zal nu zelf een firma inschakelen om hun werk opnieuw te doen. Deze keer zoals het hoort. De kosten zijn voor mij want de Hollandsche **willen niets doen . Een grote schande is dit. Bedankt om mij zo te steunen**

Graag maken wij gebruik van de gelegenheid om te reageren op de review van de heer Deleersnyder. Allereerst willen wij benadrukken dat wij het betreuren dat er sprake is van verzakking van het gedenkteken. Niemand wenst dit en derhalve zijn er ook mogelijkheden om dit zoveel mogelijk tegen te gaan dan wel te voorkomen door paalfundering aan te brengen. Bij het aangaan van de opdracht hebben wij dit ook besproken met de nabestaanden. Zij hebben echter de keuze gemaakt om dit niet te doen. Wij respecteren ieders keuze en hebben de opdracht uitgevoerd zoals besproken en vastgelegd. Doordat de keuze is gemaakt geen paalfundering aan te brengen, geven wij ook geen garantie als er sprake is van een verzakking. Na melding van de verzakking hebben wij echter wel besloten dit op te pakken en hebben contact gelegd met de begraafplaats om een mogelijke oplossing te vinden. De begraafplaats heeft ons laten weten hier geen rol in te kunnen spelen. Wij willen de nabestaanden van dienst zijn om herstelwerkzaamheden uit te voeren, maar kunnen dit niet geheel kosteloos doen en hebben aangeboden een offerte op te stellen. Hier hebben zij geen gebruik van willen maken. Wij begrijpen het verdriet van de nabestaanden, maar wij hebben met de beste intenties gehandeld en willen dat onze klanten tevreden zijn over onze producten en dienstverlening. Des te meer betreuren wij de harde woorden in de review en herkennen ons hier niet in.

Dankbaar voor prachtig monument!

08-Mar Vandaag is het monument voor mijn echtgenote/ onze moeder geplaatst. Wij willen jullie laten weten dat wij zeer tevreden zijn. Marco heeft een prachtig ontwerp voor ons gemaakt. Wij zijn jullie dankbaar voor het mooie monument.Het geeft ons een mooie gedenkplek , en het visualiseert de liefde voor onze moeder en echtgenote.Voor altijd in liefde. Heel veel dank.

Vriendelijke en prettige service

Erg vriendelijk en professionele medewerkers. Vanaf het eerste gesprek tot de plaatsing van het gedenkteken. Erg tevreden, bedankt.

Begripvolle en geduldige begeleiding

Als zoals bij ons het geval was, onze dochter, moeder van twee jonge kinderen, spil van een gezin plotseling totaal onverwacht komt te overlijden door een hartstilstand, is er geen afscheid geweest. Wij als haar ouders, haar kinderen, haar man en verdere familie zijn ontredderd achtergebleven. Het samenstellen van het grafmonument is een heel belangrijk onderdeel geworden van de rouw. De kinderen hebben onder begeleiding van medewerkster Anneke het monument mogen samenstellen, ze heeft dit geweldig gedaan. De plaatsing is vervolgens prima uitgevoerd.

Bijzonder tevreden

Wij zijn bijzonder tevreden over de begeleiding, de communicatie en de geplaatste steen. Zeer prettig contact, het meedenken en het uiteindelijke resultaat.

Professioneel en prettig geholpen

Wij zijn zeer tevreden met de grafsteen en werden tot en met de plaatsing goed op de hoogte gehouden van de voortgang. De grafsteen ziet er precies zo uit als op de computertekening, die vooraf gemaakt is tijdens een prettig gesprek.

Uitstekend. Mooi gedenkteken. Goede communicatie.

Ben erg tevreden over het advies en het uiteindelijke resultaat. Ook de communicatie was prima de afgelopen maanden. We werden goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en de (minimale) vertraging ivm alle Covid maatregelen e.d.. Kortom, gewoon erg netjes geregeld.

Een positieve onderscheiding van concurrentie

Waar wij bij twee bedrijven moeilijkheden ondervonden bij het uitkiezen van een juiste steen, was Karsten Fliers iemand die voor dit bedrijf dírect een gunfactor creërde. Bij binnenkomst was hij al enorm empathisch en gaf hij ons precies de juiste ruimte om zelf rond te kijken met als resultaat een prachtige steen perfect passend bij mijn vader. Karsten zorgt voor volledig begrip en ontzorging. Van binnenkomst tot het zetten van de uiteindelijke handtekening: alles wordt aangepast aan je wensen en Karsten zoekt soms mee naar een ander, dan wel niet beter alternatief. Ik wil Karsten in het specifiek daarom onderscheiden als een echte vakman, die werkt uit passie en expertise.

Een waardige tastbare afsluiting kan niet zonder empathie en goed advies

Begin februari is de gedenksteen van onze moeder geplaatst. Dit na een intensieve periode van verwerking en zoeken naar een waardige afsluiting. Voor het vinden van een tastbare waardige afsluiting zijn wij heel erg geholpen en geadviseerd door Karsten Flier van de vestiging Wezep. Zijn empathie en advies en een de bezichtiging in de gedenktuin waren voor ons reden voor een (vervolg)afspraak. Het luisterend oor, de empathie, het juiste gevoel en onze eigen inbreng hebben er voor ons voor gezorgd een stijlvolle gedenksteen te mogen laten maken. Het is heel fijn je zo gehoord te voelen! Net als het tussentijds telefonisch op de hoogte worden gebracht van de ontwikkeling en de uiteindelijke plaatsing. Wij zullen jullie zeker aanbevelen. Nogmaals onze oprechte dank voor dit gedenkwaardige monument.

Dankbaar

Wij zijn supergoed geholpen, Geert tekende precies wat we wilden. Alles werd in overleg gedaan, met alle rust en respect. Dat het graf in België was, was geen enkel probleem. De communicatie tussen het bestellen en het plaatsen was prima, we werden goed op de hoogte gehouden. Wat een prachtig graf hebben we nu, een mooie plek om te herdenken. Dank jullie wel.

Teleurgesteld

Geweldig geholpen prima advies Maar ik kom 3 jaar later voor een mankement aan het grafsteentje wat speciaal is ontworpen is op de grote Grafsteen Geven nu aan dat hier maar 2 jaar gerantie op zit Hebben deze kleine monumentjes ook uit de collectie gehaald Garantie is daarover tegen ons zeker niet genoemd Om te laten herstellen moeten wij voor de kosten opdraaien Jammer voor de service echt teleurgesteld

Geweldige service!

We hadden een graf gezien wat we ontzettend mooi vonden maar boven het budget uitkwam. Ze hebben er een ontworpen wat heel erg in de buurt komt en wel binnen het budget valt. Communicatie is super goed, houden je pro actief op de hoogte over de levertijd etc. Kan dit bedrijf zeker aanraden!

De Hollandsche heeft ons op zeer respectvolle en professionele wijze bijgestaan.

Zeer fijn en proffessioneel bijgestaan bij onze keuze voor een bij ons passend grafmonumten. Den Hollandsche is in het gehele proces en daarna zeer communicatief geweest en heeft het monumtent respectvol geplaatst.

hele goede ervaring

Goede deskundige advies, service is goed en nemen de tijd voor je. Tevens bij lagere budget besteding maken Den Hollandsche toch een mooi grafmonument voor je. Kwaliteit is goed ondanks een lagere budgetbesteding. Na plaatsen van het graf netjes bericht ontvangen, dat het is geplaatst. Vervolgens ze houden je op de hoogte mocht er vertraging zijn bij leveren van de steen, i.v.m. coronatijd. Een min puntje is dat na betaling van de eindrekening nog een klein bedrag moest overmaken, dat was Den Hollandsche vergeten in rekening te brengen. Ik zou het iedereen aanbevelen Den Hollandsche ook met klein budget.

geweldige service

Heel uitgebreide ontvangst. Meedenkend. Goede begeleiding in de toeloop naar het plaatsen van het gedenkteken. Altijd vriendelijk te woord gestaan.

Na enige miscommunicatie toch super opgelost

Na mijn negatieve revieuw plaats ik nu een hele positieve. Na enige miscommunicatie zijn alle beloftes toch nagekomen. Er is een prachtig monument geplaatst precies zoals afgesproken, en dat alles voor de kerst. Marcel van vestiging Tilburg en alle andere medewerkers heel hartelijk bedankt voor de geweldige service. Met vriendelijke groet Anja Pols

Professionele vakmensen en goed meedenken van de ontwerper

De ontwerper heeft geduld, deelt mee in het gevoel, is vakbekwaam en probeert ook zo dicht mogelijk bij de wensen van, in dit geval, mijn overleden moeder te komen. Verandering van gedachten tussendoor is geen enkel probleem geweest. De plaatser van het monument heeft de uitvoering keurig gedaan. We zijn erg tevreden met hoe het rustplaats-monument uiteindelijk vorm heeft gekregen.

tevree met het net geplaatste gedenkteken van moeders.

bedankt Marco Fronik uit Mijdrecht voor de inzet dit vlak voor "de feestdagen" alsnog gerealiseerd te kunnen hebben

Wij hebben een glas plaat laten maken met een uitsparing er in Alles werd zeer vakkundig uitgetekend op de computer zodat we een impressie konden zien Echt super te vrede contact verliep super goed

Het gedenkteken ziet er precies uit zoals ik had verwacht.

Het gedenkteken is precies geworden zoals vooraf is besproken en volgens de 3d schets. Dat is dus heel fijn. De communicatie over de plaatsing was op tijd en informatief. Alles is precies gegaan zoals vooraf is besproken. .

Deze zaak in Tilburg raden wij van harte aan.

Toen wij na het verlies van mijn man/onze vader klaar waren om ons te oriënteren op een gedenkteken, was dit het eerste adres waar we zijn gaan kijken. We zijn die ochtend ook meteen geslaagd. We werden fantastisch begeleid en rondgeleid door de tuin en zaak. Geert voelde ons precies aan en stelde ons ook enorm op ons gemak, precies wat je zoekt op zo'n moment. Zijn schets, de mogelijkheden en de te kiezen materialen waren meteen onze smaak. Ook het ontwerptraject van het gedenkteken en de belettering, begeleiding richting de plaatsing en het steeds maar open staan voor vragen, hebben ons geen enkel moment teleurgesteld. Dank jullie hartelijk voor het begeleiden in dit persoonlijke traject, dank voor jullie geduld. Wij kunnen deze fijne zaak in Tilburg van harte aanraden.

Een goed advies in een moeilijke tijd

Ik kwam bij Hollandsche gedenktekens terecht op de piek van de eerste Covid golf. Geert (HG Tilburg) nam zaterdagavond laat in de middag nog alle tijd voor mij, ondanks het feit dat hij zelf topdrukte weken achter de rug had. Kundig en menselijk leidde hij mij naar de juiste oplossing toe. Mijn broers en ik zijn tevreden over het opgeleverde eindresultaat. En ik ben heel blij met Geert!. Nogmaals bedankt.

Geweldige mensen

Geweldig geholpen er wordt echt naar je wensen geluisterd en ook meegedacht of iets anders beter zou zijn

Over Den Hollandsche

Al ruim 74 jaar maken wij bijzondere en persoonlijke grafmonumenten. Het is bijzonder om te zien hoe uit uw ideeën altijd iets moois wordt gerealiseerd. Op deze pagina stellen verschillende mensen zich aan u voor. Iedereen heeft zijn eigen specialiteit en samen zijn wij Den Hollandsche.