Prettige samenwerking, oog voor detail en geheel.

Fijne ontvangst, er wordt ruim de tijd genomen om in alle rust het ontwerp te bespreken. De siertuin geeft een goed beeld van de mogelijkheden. Wij hadden zelf al een voorstel gemaakt en hebben dat samen met de adviseur uitgewerkt, waarbij deze zinvol advies gaf. Advies wordt gegeven vanuit ervaring met de techniek en op het gebied van design, maar de adviseur gaat ook mee in persoonlijke wensen. Omdat het monument modulair is opgebouwd konden we kiezen voor verschillende maten en het toevoegen of weglaten van onderdelen. Prettige manier van communiceren; schetsen aanpassen tot uiteindelijk ontwerp en opleveren van het grafmonument, het is allemaal naar wens en volgens afspraak gegaan.

Vriendelijk ontvangst, neemt de tijd, luisterde goed naar onze wensen.

Prettig en vriendelijk ontvangen. Adviseur Karsten Flier luisterde goed naar onze wensen en gaf goede voorlichting over mogelijkheden en de materialen. Hij heeft een prachtig ontwerp gemaakt, precies wat wij voor ogen hadden. Compliment voor het eindresultaat, verzorging en plaatsing.

De persoon leeft voort door het prachtige monument

Super ervaring, een geweldig resultaat. Het karakter van mijn Pa echt kunnen weerkaatsen door een prachtig grafmonument met ruwe steen. Straalt rust en stoerheid uit. Erg goed geluisterd naar de wensen van mijn moeder en de kinderen. Ik zou het zeker aanbevelen

Goede servies, duidelijke informatie en mooie kwaliteit

Op het internet vonden wij Den Hollandsche. Een van de gedenktekens op de site sprak ons met name aan. Wij hadden vervolgens een afspraak gemaakt om het voorbeeld in het echt te zien. Dit monument ziet er zeer belovend uit. In deze afspraak hebben we de mogelijkheden omtrent het monumentje besproken (denk aan tekst, grote van het monument, omheining en zelfs beplanting). Van te voren hadden wij bedacht wat wij maximaal konden betalen. Dit hebben wij eerlijk aangegeven en hier werd zeer goed rekening mee gehouden. We moesten ongeveer 4 maanden wachten op het monument. Dit komt, omdat de onderdelen in het buitenland gemaakt werden. Ondertussen werden wij met tekeningen / schetsen op de hoogte gehouden. Wij hadden er voor gekozen om het monument zelf op te halen. Gelukkig dachten zij met ons mee en hierdoor konden we het dichter bij huis ophalen met een zak extra boomschors. Super attent! Het eindresultaat mag er zeker zijn. Ons kindje heeft nu een waardig plekje gekregen.

Vanaf dag 1 bij de kennismaking tot aan de oplevering toe een geweldige service

Dwars door ons verdriet heen hebben mijn zoon en ik een zeer goede begeleiding kregen om te komen tot een pracht van een gedenkteken voor onze zeer beminde echtgenoot en vader. De begeleiding, het meedenken, de tijd nemen, een luisterend oor hebben, het contact onderhouden, zijn de kwaliteiten van de genen die ons hebben bijgestaan om te komen tot een kwalitatief en in een woord "prachtig" gedenkteken. Het resultaat mag er zijn. Prachtig Bijzonder Chique Met dank aan het team Den Hollandsche Gedenktekens. (i.h.b. Anneke en Hanneke)

Zoals het cijfer al aangeeft UITSTEKEND

Wij zijn goed behandeld door Marco Fronik, hij heeft goed meegedacht met onze wensen, daardoor is de steen precies geworden zoals wij in onze gedachten hadden. Dus wij raden Den Hollandsche zeer zeker aan. Mvg Melvin

Fijne samenwerking, goede service en een prachtig resultaat

Van ontwerp tot eindresultaat is het precies geworden wat wij voor ogen hadden (een unieke gedenkteken). Wij werden steeds keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. Ook de plaatsing was netjes verzorgd.

Welkom gevoel bij ervaren deskundigen

Bij binnenkomst werden hartelijk ontvangen, degene waar wij de afspraak mee hadden luisterde heel goed naar wat onze ideeën waren en wist precies te schetsen wat wij graag als monument wilden hebben! Na een aantal weken is ons ontwerp geplaatst en het is kwalitatief een zeer mooi monument perfect gemaakt zoals wij het voor ogen hadden! De nazorg was ook fantastisch, Hele vriendelijke zorgzame mensen!

Hele fijne samenwerking en goede service.

Hele fijne samenwerking en goede service.

Fijn

Dan sta je voor een keuze waar je nog nooit bij na hebt gedacht. een grafje, een klein grafje. Wij wisten niet hoe we dit moesten gaan doen. Totdat we aankwamen bij Den Hollandsche voor het gesprek. Leonieke die ons advies gaf die dacht ontzettend mee en had al snel door wat we wilde, ook meedenkend aan een budget. Na alles besproken te hebben kregen we het ontwerp per e-mail daar wilden we nog wat aanpassingen aan, niks was te moeilijk of te veel ze dachten weer mee en maakte een paar nieuwe ontwerpen. Fijn om daar de tijd voor te kunnen nemen en het realistisch kunnen zien hoe zoiets nou eruit komt te zien. En dan is eindelijk het moment daar dat die af is. Keurig een smsje en een mailtje dat het af is en dat we erheen kunnen. Het was nog mooier dan we hadden verwacht. Een plekje die rust uitstraalt echt heel fijn. Dank jullie wel! ons meisje heeft nu een mooi plekje die ze verdiend!

zeer klantgericht en gedreven

Wij zijn zeer ingenomen met de wijze waarop wij zijn bijgestaan met het ontwerpen van het monument. Niets was te veel of te gek en er werden diverse suggesties gedaan waardoor er een passend monument is ontworpen. Ook de procedure en de communicatie zijn perfect. Heel bij mee. Wat een service!

Het grafmonument i s zeer bijzonder geworden. De samenwerking met het team is heel goed gegaan

alles is naar onze wensen verlopen.

Goed gesprek met Wim, mooie ontwerp tekening, plaatsing netjes uitgevoerd.

Meedenkend medeleven

Van ontwerp tot eindresultaat is het precies geworden wat voor ogen hadden. Dit kan alleen met passie en kwaliteit behaald worden.

Persoonlijke, warme samenwerking met ons de nabestaanden om tot ons unieke gedenkteken te komen.

Een prettige warme ontvangst, waarin al pratende een bepaald idee ontstaat , waar verder op doorgeborduurd kon worden. Na één bezoek hadden we ons idee met de mogelijkheden die er zijn vorm gegeven. Daarna kwamen de puntjes op de i, die telefonisch ( mooie geïnteresseerde meedenkende gesprekken) en via de mail in detail uitgewerkt werden. We kregen rustig de tijd en dan ontstaat er een ‘ samen’ gevoel, waardoor je tot dat unieke gedenkteken komt, dat wij graag wilden! Het resultaat overtreft onze verwachtingen! Bedankt.

Toffe ervaring om met deze firma te mogen werken !

Dit was een verplaatsing uit Antwerpen, via Hasselt om mijn zus op te halen, naar Tllburg, waard. En perfecte begeleiding bij de keuze van de werktekening, de gevraagde aanpassingen, de plaatsing. Steeds vriendelijk en erg professioneel. Correcte uitvoering qua geplande tijd.

We zijn op zeer deskundige,geduldige en vriendelijke wijze geholpen.

We hadden meteen en goed gevoel en werden zeer deskundig geholpen.

Grandioze begeleiding vanaf het eerste moment

Fijne begeleiding, we werden constant op de hoogte gehouden. Bij afwezigheid van contactpersoon werd de andere medewerker middels een foto voorgesteld, dit maakt het erg persoonlijk. Tekeningen werden duidelijk weergegeven en in het ontwerp was alle ruimte om aanpassingen te maken. Ik heb een heel fijn gevoel eraan overgehouden en een prachtige gedenksteen gekregen.

Onze bestelling is in alle aspecten tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Goede morgen Bert, Hartelijk dank voor alle moeite die je hebt besteed aan het schitterende grafmonument voor mijn vrouw Marijke. Mijn vier kinderen had ik eeh fototje van het monument gestuurd en allen reageerden daarop erg enthousiast. Dus alles is helemaal naar ons zin uitgevoerd. Met hartelijke groet en het allerbeste. Henk Peper.

Fijn, prettig, vriendelijk, vertrouwd, bedrijf

Wij hebben het bijzonder fijn ervaren om bij dit bedrijf ons grafmonument uit te zoeken. Rustig gesprek, onze wensen kunnen waar maken. Met het eind resultaat zijn we zeer blij.

Wij zijn door u op fijne manier geholpen bij de keuze van het grafmonument.

De uitvoering ervan is eveneens uitstekend verlopen.

Mooi ontwerp en verzorgde plaatsing

Na een persoonlijk gesprek en een eerste ontwerp beslist om in zee te gaan met Den Hollandsche. Prima service, je wordt constant op de hoogte gehouden van het verloop van de plaatsing en ook de plaatsing is tip top in orde. Een ontwerp dat als twee druppels water op het resultaat lijkt. Een echte aanrader!

Den Hollandsche draagt met vriendelijkheid en empathie hun steentje bij

Tijdens dergelijk moeilijk afscheidsproces is het van belang om bijgestaan te worden door warmte , vriendelijkheid en empathie wat bij den Hollandsche ruimschoots aanwezig is. Ik wou heel graag iets unieks en persoonlijk het gedenkteken ontwerpen. Met de hulp en het geduld van verschillende medewerkers zijn wij tot een mooi resultaat gekomen. Ook toen er een probleempje ontstond werd dit gezamenlijk meteen opgelost, waarvoor dank. Bedankt om ons, mensen met een immens verdriet, bij te staan. Een gedenksteen die onze dierbare verdient.

Geweldige service van Den Hollandsche

We hebben een fijn en warm contact gehad met Marco Fronik over het ontwerpen en afhandelen van de gedenksteen. We zijn verbaasd over de vele mogelijkheden welke Den Hollandsche Gedenktekens heeft te bieden, zoveel keus! Het gedenksteen is inmiddels geplaats en hierover zijn we zeer tevreden. De planning liep geheel volgens plan en we zijn continue op de hoogte gehouden van de voortgang voor het plaatsen van de gedenksteen. Een echte aanrader!

Fijn gesprek, prachtig resultaat

Na een uitgebreid fijn gesprek, alle mogelijkheden besproken. Daarna ideeën uitgewerkt met ruimte voor onze eigen inbreng. Uiteindelijk een prachtig resultaat: een uniek gedenkteken!