Heel netjes en correct met het afhandelen en de prijs!!

Zeer netjes en goed geholpen. Netjes op de hoogte gehouden i.v.m. vertraging door het hele corona gebeuren. Wat wij ook als heel prettig hebben ervaren is dat er binnen 14 dagen een kleine gedenksteen kon worden opgehaald om te plaatsen bij het graf. Dan is het toch niet zo heel erg kaal tot dat de het echte monument er is.

Klantgericht, creatief en respectvol

Karsten Flier van Den Hollandsche geeft zakelijk maar betrokken advies en draagt bij aan het vinden van een goed antwoord op de vraag hoe passend en persoonlijk te kunnen herdenken.

goed verzorgd en goede service

Vorig jaar zijn we eerst in de showroom in Tilburg geweest voor een gedenkteken van mijn moeder en uiteindelijk voor mijn vader. We zijn daar enorm goed geholpen bij het uitdenken, uitzoeken en uitkiezen van de gedenksteen/ gedenkteken. (Er is ontzettend veel mogelijk en er is een enorme keuze aan gedenkstenen, teksten etc.) De communicatie mbt de offerte tot en met de plaatsing verliep heel accuraat en prettig

Heel fijn geholpen en erg mooi geworden!

De laatste rustplaats van mijn man en onze vader en opa is heel erg mooi geworden, hartelijk dank voor het verwezenlijken van onze wensen. Ook de rand is erg mooi, boven verwachting. We hebben met dank aan jullie een mooi plekje gecreëerd waar wij hem kunnen herdenken.

Goede begeleiding bij het ontwerp en realisatie van een grafmonument.

Van het begin tot de uiteindelijke plaatsing van het grafmonument uitstekend begeleid. De begeleiding bestond in het begin in het uitzoeken van het materiaal voor een grafmonument. Tijdens het ontwerp, de vervaardiging en de uiteindelijke plaatsing, door middel van een mailwisseling op een prettige wijze op de hoogte gehouden.

We zijn erg goed geholpen!

Met onze familie zijn we met lood in de schoenen afgereisd naar Den Hollandsche. Het eerste contact was prettig. We konden rustig rondkijken in de tuin en Geert heeft ons goed geholpen om mogelijkheden te laten zien.De steen is gisteren geplaatst en vandaag zijn we gaan kijken op de begraafplaats. Het is werkelijk prachtig geworden, we bedanken Geert en iedereen bij Den Hollansche!!

Een geweldig mooie grafsteen en een geweldige super service!!

Jaren geleden al ervaren hoe goed de kwaliteit en service zijn. Dus er was voor ons geen twijfel dat we weer naar Den Hollandsche zouden gaan. Ook deze keer weer geweldig geholpen, we voelden ons erg goed begrepen en gingen gerust en tevreden naar huis. Nu afgelopen week bericht dat de steen was geplaatst en wederom prachtig!!

In december 2019 Den Hollandsche benaderd voor een grafsteen. Wij zijn goed geholpen. Wij ervoeren dat er met ons meegedacht werd en alle tijd voor ons genomen werd. Helaas hadden we een aantal maanden later te maken met COVID-19 waardoor het materiaal niet geleverd kon worden. gehouden. De bedoeling was dat er in maart geplaatst zou worden dit werd juli. Gelukkig werden wij hiervan op de hoogte gehouden. Inmiddels is de steen geplaatst en zijn wij heel erg tevreden

Uitgebreide collectie en veel mogelijk.

Wat wij fijn vonden was dat de hollandsche gedenkteken verschillende lokaties heeft, verspreid over Nederland. Onze familie woont nml ook verspreid. Hierdoor kon een deel vd familie bij de ene lokatie het grafmonument uitzoeken (de anderen keken mee met Skype). En bij de andere lokatie konden anderen weer de puntjes op de "i" zetten. Erg fijn hoe gemakkelijk dit ging.

Precies wat ik zocht!

Voor het graf van mijn vader had ik al in gedachte wat ik wilde maar had wel een klein budget en wilde de steen ook graag vlot geplaatst hebben. Dat was geen enkel probleem. Marco heeft gezocht naar een steen die ergens op voorraad was en die voldeed aan mijn wensen. Heel snel kwam hij met een prachtige steen. Deze is tevens snel geplaatst en is prachtig! Tevens werd ik goed op de hoogte gehouden van de status. Ben erg tevreden.

Goed !

Heel blij met het uiteindelijke resultaat!

Zeer professioneel geholpen

Wij zijn bij het uitzoeken van het gedenkteken erg fijn geholpen. De persoonlijke aandacht vanaf het uitzoeken tot na het plaatsen van het wordt door ons als zeer prettig ervaren.

Het is mooi geworden!

Wij vinden het uiteindelijke resultaat prachtig. Het is spannend om te wachten. Hoe zal de steen er uiteindelijk in het echt uit zien? We hadden wel een heel goed beeld omdat het ontwerp digitaal goed te zien was. In het echt was het nog mooier.. Wij zijn goed geholpen. Het ontwerp past bij mijn man en vader van onze kinderen. Wij hebben een mooie plek om naar toe te kunnen gaan.. Nogmaals dank.

deskundige begeleiding met warmte

Wij zijn in Rotterdam vriendelijk ontvangen door Anneke. Wij hebben rustig kunnen kijken in de showroom met een zeer grote verscheidenheid aan mogelijkheden. Anneke heeft ons goed begeleid en suggesties en ons op nieuwe Ideeën gebracht voor het ontwerp van de gedenksteen van onze ouders (passend in ons budget) het gedenkteken ademt de liefdevolle sfeer uit van onze ouders, wij zijn ook heel blij met het resultaat

Prima verzorgd

Afspraken worden netjes nagelomen.

Hele fijne en goede service

Nanda heeft een super mooi monument ontworpen ter nagedachtenis aan onze dochter. Ze snapte precies wat we zochten. Zij en haar collega's hebben dit heel netjes en met veel zorg voor ons geregeld. Van onwerp tot plaatsing.

Prettig en betrouwbaar.

Dit was een van de weinige bedrijven waar we geen reclame van ontvingen, na de uitvaart, voor het plaatsen van een grafmonument. Dit was een zeer belangrijke reden om voor Den Hollandsche gedenktekens te kiezen. Op afspraak een erg prettig gesprek. Goed meedenkend. Latere contacten waren ook erg netjes. Plaatsing keurig.

Geweldige ervaring.

Wij willen de Hollandse bedanken voor de mooie gedenksteen voor onze dochter Alysia Schouten. Vanaf het eerste contact, het ontwerp, het concept tot aan de plaatsing in 1 woord geweldig. Speciaal willen wij Marco Fronic bedanken voor het mooie ontwerp. Wij zijn zeer tevreden dat ons meissie een hele mooie plek heeft gekregen. Bedankt namens. Marlin en Ronald Schouten.

Deskundig en empatisch

Empathische en deskundige ondersteuning bij het creëren van het grafmonument voor onze dierbare dochter Mare. Zijn blij met het resultaat omdat het zo goed haar karakter uitdrukt: zonnig, levendig en krachtig. Dank Marco en alle betrokkenen van de Hollandse

Nakomen van afspraken, goed contact en grafmonument ziet er goed uit.

Het ging hierbij om het herplaatsen van het grafmonument van mijn ouders. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt die ook nagekomen zijn. Grafmonument ziet er goed uit. Ik was ook erg te spreken over het bordje dat erbij geplaatst was om de eerste week het grafmonument niet te poetsen of er iets op te plaatsen omdat de lijm nog moest uitharden. Heel duidelijk.

Uitstekend Verzorgd

Op de vestiging in Elst (Gld) door Nanda Voskamp prima begeleid in het maken van een keuze voor een grafsteen. Alle tijd werd door haar genomen om een ontwerp te tekenen, alternatieven hierbij te betrekken en die goed door te spreken , net zo lang totdat er een zeer passend ontwerp uit kwam. Een ontwerp wat exact paste binnen onze gedachtengang met daarbij ook de fijne bijkomstigheid dat het paste binnen ons budget. Ook de communicatie over de voortgang, de plaatsing en de goede wijze van uitvoering (kwalitatief uitstekend) wil ik ook zeker benoemen. Wij zijn er dan ook erg tevreden over. Fam. Gerritsen

Top ,zeer netjes en keurig geholpen

Fijn geholpen goed meegedacht en heel mooi gemaakt en afgewerkt. Goed op de hoogte gehouden van stand van zaken .

Een rouwproces mooi afgerond door de realisatie van 'n prachtig uitgevoerd en passend grafmonument.

De betrokken medewerkster luisterde naar onze zeer onvolledige wensen en dacht geweldig mee. Zo ontstond een goed te realiseren ontwerp en begon het wachten op de uiteindelijke plaatsing. Het stappenplan was duidelijk en tussentijds werd er op 'n prettige manier gecommuniceerd. Het eindresultaat is precies geworden zoals wij vooraf hoopten.

Goede aandacht en meedenken

Eind oktober maakte ik samen met mijn zoon en dochter kennis met Den Hollandsche. Op een prettige en gepaste manier werden we geïnformeerd en konden de tijd nemen om rond te kijken. Tijdens het gesprek bemerkten we de professionaliteit en het meedenken in onze gedachtegang. Voor mij en de kinderen is alles op een mooie en fijne manier verlopen. Steeds werden we betrokken bij de voortgang. Vele mails verder kregen we bericht dat de gedenksteen van mijn man geplaatst was. We waren als gezin blij met de aandachtige manier van omgang en met het verwezenlijken van de gedenksteen. Ik wil daarom het bedrijf bedanken voor het goede verloop en de manier van aandacht. Familie Meijboom

Een goede mix van proffesionaliteit en empathie

De keuze voor Den Hollandse was toeval, maar het voelde meteen goed door de vriendelijke maar niet opdringerige ontvangst. Rustig kunnen kijken, zowel buiten als binnen in de showroom met een grote verscheidenheid aan mogelijkheden. Na onze voorlopige keuze hadden we een oriënterend gesprek met een medewerker die vrijblijvend een voorlopig ontwerp maakte en een begroting. Dit konden we rustig met de familieleden bespreken, waarna een nieuwe afspraak volgde. Er was volop gelegenheid om onze wensen te verwerken in het voorlopig ontwerp. Samen zijn we gekomen tot een prachtig monument. Vanaf het plaatsen van de order tot en met het uiteindelijke plaatsen van het monument werden wij keurig op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Over Den Hollandsche

Al ruim 74 jaar maken wij bijzondere en persoonlijke grafmonumenten. Het is bijzonder om te zien hoe uit uw ideeën altijd iets moois wordt gerealiseerd. Op deze pagina stellen verschillende mensen zich aan u voor. Iedereen heeft zijn eigen specialiteit en samen zijn wij Den Hollandsche.