Heel erg fijn contact en zeer vakkundig

De persoonlijke benadering en meedenken

Opdracht precies en keurig uitgevoerd zoals we hadden afgesproken.

We zijn zeer goed en vriendelijk geholpen! We werden regelmatig op de hoogte gehouden. Ik geef 4 sterren omdat het allemaal vrij lang heeft geduurd terwijl we een simpele zwerfkei hadden met plaatje.

Warm en deskundig.

Mooi ontwerp gemaakt. Goed geadviseerd. In kleur en vorm die onze dochter mooi had gevonden. En in goed overleg met gemeente en begraafplaats over de voorschriften. Regelmatig op de hoogte gehouden van de voortgang. Ontwerp bleek prachtig uitgevoerd. Deskundig geplaatst. Blij mee.

Heel mooi grafmonument voor onze dochter

Zeer warm en hadden geen idee wat voor een monument we vonden passen bij onze dochter maar met Jim hebben we zo'n mooi monument gevonden en samen ontworpen. Plaatsing ging 1e x niet helemaal goed maar hierna werden we gebeld en konden we het eindelijk zien en zijn superblij mee het is een zeer mooie serene plek om nu naar toe te gaan en zijn er heel erg blij mee

Alles netjes gedaan

Zeer correct het is gegaan zoals wij het graag wilde

Correcte afhandelinging met een mooi resultaat.

Hartelijke medewerksters, die mij het gevoel gaven dat er aandacht was. De regelmatige info over de stand van zaken. Heel fijn dat plaatsing van de steen op mijn verzoek voor mijn vrouws " verjaardag" kon plaats vinden

Zeer positief, informerend en adviserend. Duidelijke en plezierige communicatie

Hele goede service.

De samenwerking was uitstekend. We werden goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Ook het plaatsen van de steen was heel goed.

Die was aangenaam en zorgvuldig, duurde wel lang buiten iemands schuld

Twee goede gesprekken gehad en daarin vrij snel naar onze (van mijn oude broer en mij) voorkeur gegaan. De steen is goed geplaatst en voldoet aan de verwachting. Jammer de het vervoer uit China (?) zoveel tijd kostte.

Duidelijk en goede service

Heel fijn gesprek en duidelijke uitleg over de gang van zaken. Keurig alles verwerkt zoals wij voor ogen hadden. Tussentijds op de hoogte gehouden over de voortgang. Herplaatsing van het grafmonument na volle tevredenheid verricht.

Heel prettig, Er is begrip en gevoel getoond tijdens de gesprekken. De uitvoering is heel netjes gedaan en resultaat was echt geweldig. Als nabestaande ben ik dankbaar zoals het proces is verlopen. Dankjewel voor jullie zorg om dit te realiseren. Met vriendelijke groet, Richard Ottelé

De kwaliteit, uitstraling, plaatsing en nazorg van het gedenkteken is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

De samenwerking is positief ervaren. Het eerste contact was aangenaam en de plaatsing en afwerking rondom het gedenkteken was boven verwachting.

Heel mooi geworden!

Het gedenksteen voor onze zoon is super mooi geworden. Vanaf het allereerste contact, waren wij tevreden. Marco nam de tijd om ons te begeleiden door het ontwerpproces wat erg fijn was. Erg blij dat wij dit bij Den Hollandsche hebben kunnen doen voor onze zoon.

helemaal geweldig

een heel prettige ervaring en heel veel hulp en deskundigheid bij het uitzoeken. het ziet er geweldig uit.

Prachtig graf geworden en aardig geholpen.

Ik werd duidelijk en tijdig te woord gestaan en kon mijn wensen doorgeven die vervolgens werden uitgevoerd.

Heel tevreden

Fijn geholpen.Tussetijds op de hoogte gehouden over de voortgang. Prachtig eindresultaat.Zeer tevreden.

Fijn geholpen

Prima, werd goed op de hoogte gehouden

Tevreden met een leermoment

De eerste ervaring was zeer positief. Heel behulpzaam en meedenkend en alle tijd voor de klant. Het gedenkteken is ook netjes geplaatst en is precies wat wij in gedachten hadden, dus dat was perfect. Alleen is het lastig als je zit te wachten en hebt aanbetaald en dat je verder niets meer hoort. Ik denk dat jullie daar nog wel wat in kunnen investeren. Je bestelt een gedenkteken en je moet wachten. Dat is logisch. Maar het is wel fijn als je tussendoor even een bericht ontvangt over de verdere gang van zaken. Ik snap dat je niet altijd een planning kunt maken, maar een berichtje op zijn tijd kan geen kwaad. Dus punt van aandacht. Groetjes Helmi Hovens

Aandacht en goede service,

Altijd antwoord op vragen of opmerkingen, oplossingsgericht (mee)denken. De plaatsing duurde lang, maar was te wijten aan de onrust in het middenoosten. (overmacht) Geen 5 sterren omdat de prijs duurder is dan een bedrijf hier in de buurt. Aanbeveling neigt naar ja omdat ik erg tevreden ben met het resultaat.

Uitstekend, goede communicatie. En alles zoals afgesproken

Goed geregeld, afspraken nagekomen, goede communicatie per mail

Prima, zie boven

Luisteren , horen , zien en met alle wensen plaatsen

Mooi dat er constant communicatie is over wensen en aanpassingen ❤️

Alles is prima geregeld

Alles is prima geregeld en ik ben goed op de hoogte gehouden van de gang van zaken. Monument ziet er netjes en naar wens uit. Uiteraard en gelukkig kan ik het niet vergelijken met een concurrent, maar ik heb geen op- of aanmerkingen.

Het heeft mij geholpen een passend grafmonument te kiezen .

Prettig en terzake doende! Vooral de terugkoppeling over de voortgang van de werkzaamheden.

Prima service en ondersteuning.

Vriendelijk en professionele aanpak. Het heeft wel lang geduurd voordat alle materialen er waren

Pascalweg 3

6662 NX Elst

0481 - 371 333

Over Den Hollandsche

Al ruim 75 jaar maken wij bijzondere en persoonlijke grafmonumenten. Het is bijzonder om te zien hoe uit uw ideeën altijd iets moois wordt gerealiseerd. Op deze pagina stellen verschillende mensen zich aan u voor. Iedereen heeft zijn eigen specialiteit en samen zijn wij Den Hollandsche.