heel goed

ik wilde wat veranderen op de steen was geen probleem

Vriendelijk, begripvol en heel deskundig advies in Elst.

Heel grote keuze in het soort monument wat wij wilden. Versteend hout. Geen één monument is hetzelfde dus de keuze is een unieke keuze. Door de aangename sfeer was het gauw duidelijk welke het moest worden. De compositie tekening werd heel duidelijk gemaakt ter plekke. Ook het advies wat er eventueel aan beplanting in kon, was ook heel begripvol. Zeer goede ervaring en wij verlieten met een goed gevoel de hal.

zeer goede service

DE Hollandsche, heeft ons zeer goed geholpen. Alle tijd bij het uitzoeken, en meedenkend. Willen niks opdringen, en denken met elk budget mee. Ook het plaatsen is zeer netjes gedaan.

Het is geworden zoals we het in gedachte hadden

Marco Fronik heeft ons goed geholpen om er iets moois Van te maken waar wij ons goed bij voelen

Dramatisch

Steen 2 maanden later geleverd met de verkeerde datum.

Beste , Wij betreuren de voortgang in het vervaardigen van het gedenkteken, hierover zijn wij persoonlijk met u in contact en zoals afgesproken gaan wij dit voor u zo spoedig mogelijk herstellen. Hierin nogmaals excuses ook namens de betrokken collega's.

Een fijne ervaring

Naar het rondkijken in de zaak. Zijn we aan tafel gaan zitten met Marcel. En hebben een mooi ontwerp gemaakt. Daar voor nog dankjewel Marcel voor de tijd en Advies.

Prettige communicatie, uitstekende dienstverlening, mooi resultaat, volledig naar wens.

Wij zijn tevreden over de inzet en medewerkingvan Den Hollandsche

Wij werden goed geholpen bij het uitkiezen en ontwerpen van het monument voor onze ouders. Goede adviezen over de keuze van het materiaal. Omdat we eerder een monument hebben laten maken voor onze moeder waren een aantal uitgangspunten al bekend. Nadat een keuze was gemaakt kregen we de schetsen toegestuurd ter beoordeling. Toen er twijfel bestond over een datum heeft Den Hollandsche direct gebeld om misverstanden te voorkomen. In het vervolgtraject zijn we steeds netjes op de hoogte gehouden van de voortgang van het traject.

Geslaagd traject

Adviseur was nieuw maar leerde vrij snel (beter) te luisteren naar onze wensen en ideeën. Ook terugkoppeling werd snel goed. In het traject geen hobbels - levering van de gekozen steen duurde wel vrij lang. Netjes geplaatst - uiteraard (ook) een beslissende stap in de uitvoering.

Het duurde wat lang maar de werkzaamheden en levering zijn perfect

Heel Positief

2 urnen besteld, top service en meelevend personeel

Wij hebben 2 urnen besteld voor onze overleden oma. Het personeel dacht goed mee en was meelevend. Precies wat je mag verwachten. We hebben 1 vlinder besteld, die werd erg snel geleverd, goed verpakt ook. Ook hebben we een maatwerk glazen urn besteld, dit duurde wat langer, maar het resultaat was schitterend. Kortom de gelegenheid is niet prettig, maar dit bedrijf maakt een hoop goed.

Een goed opgezet plan met keuzes voor de aanvrager.

Goed, vriendelijk en aangenaam omdat rekening werd gehouden met kosten en wensen. Geduld ook wanneer het opgezette plan ineens toch een groot bedrag vormt en je gelegenheid krijgt dit alles even goed te doorlopen. Ik vond wel dat ik veel geduld moest hebben in de tijd waarop het gedenkteken eindelijk werd geplaatst.

Vreselijke communicatie

Wij hebben in mei 2023 een bestelling gedaan bij Den Hollandsche in Rotterdam. We zijn heel goed geholpen en geadviseerd. Echter bij de afhandeling is het complete radio stilte. Bellen lukt niet want niemand neemt op. Als je dan een mail stuurt met de vraag of je bestelling compleet is en of je terug gebeld kan worden dan wordt er gewoon niet gereageerd. Vreselijk om zo behandeld te worden. Is niet een pak brood welke we even kopen. Het is emotioneel al zwaar genoeg en je zou verwachten dat daar op een andere manier mee wordt omgegaan. Voor ons is den Hollandsche een grote teleurstelling.

Wij betreuren dat u zo lang moet wachten maar nog belangrijker dat hierin de communicatie niet juist is gegaan. Onze collega's uit de vestiging zullen contact opnemen om een afspraak te maken. Wij begrijpen dat het ontbreken van de juiste communicatie veel emotie voor u meebrengt, dit had niet mogen gebeuren. Hiervoor onze oprechte excuses. Met vriendelijke groet, Het team van Den Hollandsche

Alles perfect

Alles zoals afgesproken en netjes afgewerkt

Prima, alles vlekkeloos geregeld

Den Hollandsche is een zeer professionele organisatie. Petje af!

Ben denkt goed mee met de betrokkenen en neemt daar ook de tijd voor. Heel prettig.

Vanaf het eerste telefonische moment goed geholpen. Op basis van onze wensen is er een begeleider bijgezocht. Gesprek met Ben was fijn en met het advies konden wij makkelijk onze keuzes maken. Ook het hele verdere proces er na is goed doorgenomen en de uitvoering daarvan was precies zoals verwacht. Via berichten word je op de hoogte gehouden. Voor ons een fijne ervaring. Na de keuzes, kan je het volledig aan hen overlaten.

Het duurde even maar dan heb je ook wat.

Ondanks de af en toe verschillende wensen van mijn dochters en mijzelf zijn we in overleg met de adviseur tot een mooi geheel gekomen. We krijgen volop complimenten van eenieder die het resultaat heeft gezien. Kortom heel tevreden.

Goed en professioneel begeleidt

Zie vraag twee

een mooie gedenkteken voor mijn Vader

bijna perfect de samenwerking alles tot in de puntjes geregeld Geen omkijken naar iets en nu een fijne plaats om onze Vader te eren

Een meer dan open en hartelijke onderneming die niet alleen oog en oren heeft voor het te leveren gedenkteken. Maar heeft ook alle tijd en aandacht voor de nabestaande die met een mogelijk probleem opgezadeld wordt. ongevraagd

Zoals ik al eerder aangaf meer dan prettig.

Snel met facturen, bedroevend traag met leveren

Op 21 september 2022 een grafmonument besteld, dat in april 2023 geleverd zou worden. Uiteindelijk is het monument op 3 augustus 2023 geplaatst, bijna een jaar later! Maanden niets gehoord, alleen facturen ontvangen. Pas na bemiddeling van de klantenservice kwam er schot in de zaak. De communicatie bij Den Hollandsche is te onpersoonlijk, veel geautomatiseerde berichten.

Beste familie, Dank u wel voor uw terugkoppeling over het gedenkteken. Door de samenvoeging van het oude en nieuwe gedenkteken was het niet mogelijk om het proces eerder in gang te zetten. Wij betreuren dat u daar door onze adviseur niet geheel juist over bent geïnformeerd en hebben na tussenkomst van onze serviceafdeling dit getracht met u in goede banen te leiden. Naar aanleiding van jullie feedback hebben wij gekeken op welke wijze wij dit beter kunnen ondervangen en onze berichtgeving beter kunnen onderbouwen. Nogmaals willen wij u bedanken voor uw feedback, onze collega's zullen nog persoonlijk contact met u opnemen of het gedenkteken voor jullie verder wel helemaal naar wens geplaatst is. Met vriendelijke groet, Het team van Den Hollandsche Gedenktekens

Deskundig advies en ruim aanbod aan soorten grafmonumenten

Bij Den Hollandsche zijn we goed geholpen met het uitwerken van het grafontwerp en het bijeen zoeken van de materialen of accessoires. Adviseur Carla luistert en ze denkt met je mee qua mogelijkheden. Een 3D-schets van het ontwerp en een gedetailleerde kostenoverzicht krijg je mee. In de klantenportaal kun je de voortgang volgen van begin (maken ontwerp) tot eind (plaatsen grafmonument). Het hele proces van 1e afspraak tot plaatsing grafmonument duurde slechts 4,5 maand.

Enorm goed begeleiding en steun, ook emtioneel.

Zeer prettig.

prettig geregeld, blijft altijd wel een dure aangelegenheid

afspraken zijn netjes nagekomen. Heeft wel bijna een jaar geduurd.

prachtig

wij zijn goed ontvangen en begeleid met het zoeken van de steen voor onze steen.

Over Den Hollandsche

Al ruim 75 jaar maken wij bijzondere en persoonlijke grafmonumenten. Het is bijzonder om te zien hoe uit uw ideeën altijd iets moois wordt gerealiseerd. Op deze pagina stellen verschillende mensen zich aan u voor. Iedereen heeft zijn eigen specialiteit en samen zijn wij Den Hollandsche.