Prachtige Urnensteen

In mei 2023 hebben wij bij jullie een urnensteen besteld. We zijn door jullie netjes geholpen en hierdoor konden wij goede keuzes maken. Er werd in ons bijzijn een mooie tekening gemaakt hoe de urnensteen er ongeveer uit zou komen te zien. We konden daarna een goede keuze maken uit steenkleur en lettersoorten. Na de bestelling werden we goed op de hoogte gehouden van het verloop van de opdracht. Op 11 december 2023 is de urnensteen geplaatst op het graf op de begraafplaats. We hebben een prachtig monument staan voor mijn overleden man waar we heel erg blij mee zijn. Een klein nadeel vonden wij de levertijd.

Goede communicatie bij het plaatsen van de gedenksteen

Vanaf het begin ben ik goed begeleid en geholpen, ook de communicatie was goed. De steen ziet er mooi uit. Helaas door het slechte weer heb ik er nog geen plantjes bij kunnen zetten. Dit komt nog wel. Bedankt voor de samenwerking.

Goede service en behulpzaam

Alles goed doorgenomen alle wensen voor het graf en ook goed op de hoogte gehouden over het graf waneer opgehaald en geplaats is . Heel goed verzorgd alles ben heel tevreden

Fijn dat wordt meegedacht en je op afspraken kan vertrouwen

Als goed. Fijn dat meegedacht wordt en dat Je kan vertrouwen op de Gemaakte afspraken.

Slechte communicatie en opvolging

Na een positief bezoek aan de mooie show room een grafmonument besteld. Door diverse redenen heeft het proces heel lang geduurd met name door de slechte communicatie en opvolging, als je belt wordt niet alles genoteerd en ik heb zelf veel actie moeten ondernemen om de problemen o.a bij de plaatsing te benoemen. Het heeft veel te lang geduurd voor er actie is genomen, zeker voor een vrij duur monument is dat erg slecht. Veel heb ik het gevoel gehad alsof het een pakje was dat te laat is bezorgd. Wellicht ben ik de bekende uitzondering op de regel maar voor ons geen aanrader, en ik hoop nu dat er geen problemen meer komen. Ruim een jaar na bestelling zijn de problemen opgelost maar zonder mijn aandringen had dit nog veel langer geduurd

Beste Jaco, Dank voor uw feedback. Iedere klant verdient onze aandacht en dat hadden we bij uw opdracht beter moeten doen. Binnen ons team zullen we uw input bespreken om onze kwaliteit van dienst te verbeteren. Wij vinden het fijn om te horen dat, ondanks de vertraging, het gedenkteken voor u naar wens is geplaatst. Met hartelijke groet, Het team van Den Hollandsche

Het was een fijn gesprek met goede uitleg van de mogelijkheden.

De samenwerking was heel goed. Als er toch iets verandert moet worden is dat geen probleem en wordt dat zo snel mogelijk uitgewerkt. Boris legt alles goed uit en luistert naar je wensen en denkt mee.

prettig

wij zijn goed geholpen en heel tevreden over het gedenksteen

Onkundig

De graafsteen was in september geleverd maar de leverancier was een bandje vergeten. De tekening van het kruis klopte niet maar het zou toch mooi worden. Maand gewacht op het bandje, wegens personeelstekort kon de steen nu pas gezet worden. Nu bel ik zelf om te kijken wanneer precies de steen gezet wordt, wordt er gezegd dat de steen helaas scheurtjes heeft en zonder tekst is. Nieuwe plaat wordt pas in maar geleverd. Dit is heel triest voor zo een groot bedrijf. Dan moet er duidelijk naar de klant gecommuniceerd worden dat de capaciteit veel minder is dan de website doet vermoeden. Straks hebben we de herdenking en moeten we nog het een en ander aan iedereen uitleggen.

Beste Rozanna, We begrijpen jullie teleurstelling en vinden het uiteraard erg vervelend. Wij betreuren hoe alles is gelopen. We hebben elkaar vandaag gesproken en gaan het uiteraard goed voor jullie oplossen. Het is fijn dat we hierin met elkaar in contact blijven. Mochten er vragen zijn vanuit jullie kant dan horen we dit graag. Met hartelijke groet, Angelique

Medeleven

Meedenken aan oplossingen

Geweldig bedrijf

In 2016 een prachtig grafmonument geplaatst door dit bedrijf, bij mijn vrouw op de begraafplaats. In 2023 weer contact gezocht met dit bedrijf i.v.m vervaging belettering/foto grafmonument. Na 7 jaar weer geweldig geholpen door dit bedrijf! Kosteloos werd een nieuwe glasplaat met tekst en foto geplaatst. Echt een Topbedrijf met communicatie en service, dank!!

Goed geadviseerd en prettig geholpen

Het was zeer persoonlijk en goed

Bijzonder empatisch, uitstelende communicatie, creatief

Uitstekende ontvangst in Elst. De adviseuse neemt alle tijd voor je en legt zaken rustig en duidelijk uit. Ze heeft gevoel voor wat mensen willen en belangrijk vinden. Ook is ze buitengewoon creatief in het schetsen van een mooi ontwerp. Na tekening van de opdracht was er steeds uitstekende, duidelijke communicatie, ook via je persoonlijke portal. Het grafmonument is werkelijk perfect geplaatst en ziet er prachtig uit, precies zoals we het graag wilden.

Alles wordt geregeld zoals afgesproken is.

De samen werking was uitstekend. Er wordt tijd voor je genomen en duidelijk uitgelegd hoe het zal gaan verlopen.

Erg fijne ervaring

Vriendelijke ontvangst in de winkel, rustig kunnen orienteren en gepast advies gekregen. Vervolgens via het portaal op de hoogte gehouden van het gehele proces van tekenen tot aan oplevering. Deze contactmomenten waren niets teveel en niets te weinig, erg fijn om te ervaren.

vakkundig en meedenken, zeer goede adviezen n.a.v. onze wensen, zeer deskundig adviseuse

Prettig, goed bereikbaar en oplossingsgericht meedenken op vragen van ons.

Wij zijn heel tevreden van hoe het ontwerp in werkelijkheid is geworden

We heel fijn ontvangen en geholpen met het ontwerp wat wij in gedachten hadden en hoe het uitgevoerd is.

voldoet aan al onze verwachtingen

Wij werden heel goed begeleid in het maken van de juiste keuze en stap voor stap op de hoogte gesteld van de vorderingen

we zijn heel blij met jullie en zeer tevreden

er is heel goed naar ons geluisterd wat wij wilde en goed op de hoogte gehouden en er is een mooie gedenkplaat ontstaan

Een goede en luisterende voorbereiding bepaalt voor een groot deel het resultaat.

Jullie verstaan de kunst om uit te gaan van de klant en niet van je technische kennis.

Pure, zorgzame begeleiding naar een gewenst herdenkingsteken.

De samenwerking was vanaf het eerste moment heel erg prettig. Er werd goed naar mijn kinderen en mij geluisterd naar het verhaal van mijn man, hun papa. Het was duidelijk belangrijk dat ze graag wilden weten wie mijn man was, zijn karakter, zijn persoon. We hadden best duidelijke ideeën en toen ze getekend werden wisten we meteen dat het goed zat. Het was precies wat we graag wilden. Ook tijdens het proces van het ontwerp waren de lijntjes kort, en werd er altijd meteen gereageerd op berichten van ons, en indien nodig werden zaken aangepast. Het resultaat is een werkelijk prachtig gedenkteken waar we met voldoening naar kijken en ook de plaatsing was een heel mooi moment, waarbij het grootste respect werd betoond.

heel goed

ik wilde wat veranderen op de steen was geen probleem

Vriendelijk, begripvol en heel deskundig advies in Elst.

Heel grote keuze in het soort monument wat wij wilden. Versteend hout. Geen één monument is hetzelfde dus de keuze is een unieke keuze. Door de aangename sfeer was het gauw duidelijk welke het moest worden. De compositie tekening werd heel duidelijk gemaakt ter plekke. Ook het advies wat er eventueel aan beplanting in kon, was ook heel begripvol. Zeer goede ervaring en wij verlieten met een goed gevoel de hal.

zeer goede service

DE Hollandsche, heeft ons zeer goed geholpen. Alle tijd bij het uitzoeken, en meedenkend. Willen niks opdringen, en denken met elk budget mee. Ook het plaatsen is zeer netjes gedaan.

Het is geworden zoals we het in gedachte hadden

Marco Fronik heeft ons goed geholpen om er iets moois Van te maken waar wij ons goed bij voelen

Dramatisch

Steen 2 maanden later geleverd met de verkeerde datum.

Beste , Wij betreuren de voortgang in het vervaardigen van het gedenkteken, hierover zijn wij persoonlijk met u in contact en zoals afgesproken gaan wij dit voor u zo spoedig mogelijk herstellen. Hierin nogmaals excuses ook namens de betrokken collega's.

Pascalweg 3

6662 NX Elst

0481 - 371 333

Over Den Hollandsche

Al ruim 75 jaar maken wij bijzondere en persoonlijke grafmonumenten. Het is bijzonder om te zien hoe uit uw ideeën altijd iets moois wordt gerealiseerd. Op deze pagina stellen verschillende mensen zich aan u voor. Iedereen heeft zijn eigen specialiteit en samen zijn wij Den Hollandsche.