Mooier dan mijn beeld dat ik er van had.

Marcel, bedankt voor de goede ontvangst en vertrouwen dat we hadden bij jou. Vandaag is het grafmonument geplaatst en het is boven mijn verwachtingen. Ik had al een mooi beeld na je schets van het monument maar nu ben ik sprakeloos. Moeder is zondag jarig en ze heeft nu een mooi monument waar we mooie bloemen op gaan leggen. Ik denk dat ze hierboven zelf emotioneel gaat zijn met het geheel. Mijn zus en ik zijn zeer tevreden met het resultaat, we hebben lang moeten wachten, maar nog een dikke merci dat je het nog geplaatst hebt voor haar verjaardag, dan is het voor ons af en kunnen we naar een mooie herdenkplaats gaan. Mijn zus was al gaan zien toen de zon nog scheen en de roos scheen parelmoer, hoe mooi is dat!!!! Ik hoop dat je blij bent met deze woorden en doe zo voort, er zullen nog veel mensen gelukkig gemaakt worden met de service en het resultaat. Dank je wel. Reinhilda Costermans

Prima geregeld.

Goed advies, afspraken worden keurig nagekomen. Goede communicatie over de voortgang en het plaatsen.

Snel en fijn geholpen

Er werd goed met ons meegedacht qua kleur / vorm en tekst

Op vriendelijke wijze geholpen, goed op de hoogte gehouden van de voortgang en prachtig resultaat!

Zie mijn ervaring in één zin.

Fijne begeleiding in dit moeilijke proces

Er werd uitgebreid de tijd genomen om te luisteren naar onze wensen en meegedacht om tot een goede keuze te komen. Het was fijn om tijdens het gehele proces op de hoogte gehouden te worden via mail. Het eindresultaat is een mooi waardig grafmonument. Wij hebben dan ook een zeer goede ervaring met Den Hollandsche.

Eindresultaat monument is geweldig mooi.

De communicatie verdient niet de schoonheidsprijs. Aantal sterren monument = 5 Aantal sterren communicatie = 3

Medeleven, rustig en goed luisterend naar de wensen.

Zie bovenstaand

Zeer professioneel zeer vriendelijk denken mee.

Zeer professioneel kunnen goed schakelen top bedrijf

Prettig, deskundig en respectvol geholpen met de aankoop van het monument.

De medewerkers op de locatie Straatweg Rotterdam en met name Loek Wagenhuis hebben de samenwerking bepaald. Veel dank daarvoor. Loek is een meer dan fijne gesprekspartner gebleken. Ook de medewerkers van de back office die regelmatig de status lieten weten maakten een goede indruk, net als de dames "achter" de telefoon. Kortom, zeer tevreden. Eén aspect bleef teleurstellend en dat was de enorme (toch best deels onbegrijpelijk) lange lever-en montagetijd. Daarmee bedoel ik de tijd tussen aankoop en plaatsing. Dat kost een * in de waardering.

Mooi eindresultaat.Hoop alleen dat de afwatering in orde is,zoals besproken.

Goed.Levertijd helaas lang.Maar was gemeld.

Het is een indrukwekkend monument geworden.

Zeer duidelijk, en duidelijk wat wel en niet mogelijk was.

Wij hebben het uitzoeken van ee gedenksteen en alles wat er bij komt kijken als zeer positief ervaren.

Het uitzoeken van een steem was al een hele zoektocht, waarbij Carla ons alle mogelijkheden heeft laten zien. Hierbij werd alle tijd genomen. Over het eindresultaat zijn we allemaal zeer verheugd. Een hele mooie steen precies zoals het afgesproken was. Kortom, Den Hollandsche doet wat ze beloven.

Super mooie gedenksteen!

Heb vanaf het eerste moment een goed gevoel gehad. Over al mijn ideeën werd meegedacht en uiteindelijk met een heel mooi resultaat! Gister nog complimenten ontvangen over wat voor bijzonder mooie steen het is. Met een heel mooie lichtval.

Schitterend monument

Heel goed. In samenspraak met Loek ( Rotterdam) een schitterend monument ontworpen . Een geweldige man die alles uit de kast haalt voor je. Een klasbak.

Een zeer goede over leg en snel andwoort

Als we vragen haden kregen we gelijk andwoort een dikke 10

Goede communicatie met een prachtig resultaat

Wat was het een geweldige verassing dat de steen op de sterfdag van onze moeder werd geplaatst.

Keurig en perfect geregeld.

Heel professioneel en duidelijk geholpen. Afgesproken planning, heel fijn!

het duurde even, maar het monument is prachtig.

prettige ontvangst, goede kennis van zaken.

Zeer prettig

De samenwerking was heel duidelijk en met korte lijnen. Alle afspraken die we hebben gemaakt zijn naar vele tevredenheid uitgevoerd.

Prima samen werking en met een prachtig eindresultaat

De eerste ontmoeting voelde gelijk goed. Geduldig, vriendelijk en meedenkend. De gedenksteen is prachtig geworden en daar voelen wij ons heel erg goed bij.

Er wordt geluisterd naar de wensen en goed meegedacht

Vriendelijke benadering

Zeer, zeer tevreden

Beste, Wij willen laten weten dat we zeer zeer tevreden zijn, de gedenksteen is prachtig. Onze dankbaarheid is groot naar jullie toe. Geert die ons zo fantastisch heeft geholpen met zijn advies wat alles brengt tot een prachtig geheel. Angelique die al onze telefoons en mails altijd zeer vriendelijk beantwoorde, het grafisch team dat maar bleef uittekenen tot we tevreden waren,en alle andere personeelsleden die we niet ontmoet hebben maar hun steentje hebben bijgedragen, kortom dankjewel allemaal. Vriendelijke groetjes Gans familie Vanderstraeten

We zijn erg tevreden over de gedenksteen en de tekst! Prachtige kleur en vorm

Prima, heel duidelijk en goed bereikbaar voor vragen

Respectvol bedrijf dat meeleeft met hun klanten.

Alles is uitgevoerd zoals afgesproken en naar onze wensen.

Goede ervaring

Prima manier van samenwerken prettig en duidelijk!

Over Den Hollandsche

Al ruim 75 jaar maken wij bijzondere en persoonlijke grafmonumenten. Het is bijzonder om te zien hoe uit uw ideeën altijd iets moois wordt gerealiseerd. Op deze pagina stellen verschillende mensen zich aan u voor. Iedereen heeft zijn eigen specialiteit en samen zijn wij Den Hollandsche.