Prima samen werking en met een prachtig eindresultaat

De eerste ontmoeting voelde gelijk goed. Geduldig, vriendelijk en meedenkend. De gedenksteen is prachtig geworden en daar voelen wij ons heel erg goed bij.

Er wordt geluisterd naar de wensen en goed meegedacht

Vriendelijke benadering

Zeer, zeer tevreden

Beste, Wij willen laten weten dat we zeer zeer tevreden zijn, de gedenksteen is prachtig. Onze dankbaarheid is groot naar jullie toe. Geert die ons zo fantastisch heeft geholpen met zijn advies wat alles brengt tot een prachtig geheel. Angelique die al onze telefoons en mails altijd zeer vriendelijk beantwoorde, het grafisch team dat maar bleef uittekenen tot we tevreden waren,en alle andere personeelsleden die we niet ontmoet hebben maar hun steentje hebben bijgedragen, kortom dankjewel allemaal. Vriendelijke groetjes Gans familie Vanderstraeten

We zijn erg tevreden over de gedenksteen en de tekst! Prachtige kleur en vorm

Prima, heel duidelijk en goed bereikbaar voor vragen

Respectvol bedrijf dat meeleeft met hun klanten.

Alles is uitgevoerd zoals afgesproken en naar onze wensen.

Goede ervaring

Prima manier van samenwerken prettig en duidelijk!

prima duidelijke afspraken en een mooi gedenkteken,

Het verwijderen van de steen in januari 2023 in verband met bijzetting is duidelijk verlopen. Steen is in mei 2023 aanvullend gegraveerd keurig terug geplaatst. Het verwijderen en terugplaatsen is wel erg duur geworden. De prijzen waren van te voren wel doorgegeven. Het volgen van mijn portaal was duidelijk

mooi

Alles was netjes en respectvol gedaan Ik hoop dat het ook zo gaat met het gedenksteen van mijn schoonmoeder W.J. Weskamp-Liebregt

Liet heeft geluisterd naar wat wij graag wilden hebben .Helaas is zij wegens ziekte er niet (meer) aanwezig. Dus na veel vertragingen heeft Suzanne het overgenomen, zij heeft haar best gedaan om mij heel tevreden te stellen. En ja ik kinderen en kleinkinderen zijn heel tevreden.

Langdurig en omslagtig proces

Op zich prima, maar nodeloos ingewikkeld, uiteindelijk ligt er een eenvoudige steen. Maar de steen ligt wel scheef.

Dank u wel voor uw reactie, wij betreuren dat u het proces als ingewikkeld heeft ervaren,wij gaan persoonlijk contact met u opnemen om te kijken wat wij voor u kunnen beteken. Een gedenkteken hoort naar wens te zijn en wanneer het scheef ligt willen wij dit ook graag voor u oplossen.

Als heel prettig

We hebben vanaf het ontwerpen tot aan het plaatsen van de grafsteen, als prettig ervaren, ondanks het verdriet!!!!

Zeer prettige ervaring, goed geholpen

We werden zeer goed op de hoogte gehouden van elk proces wat er werdt gedaan. Door middel van e- mail, dan zou je denken dat het dan onpersoonlijk wordt maar dat was het niet de mails waren zeer goed onderbouwd en makkelijk terug te lezen. En door middel van telefoon.

Zeer prettige ervaring van begin tot eind.

Zeer warm ontvangen en goed geholpen door vakkundige adviseurs. Volledig ontzorgt voor alles wat er nodig was om het monument te realiseren. Zeer mooi eindresultaat en enorm mooi geplaatst door de mannen. Erg mooi met de bestaande steentjes op het graf direct in het monument geplaatst bij de plaatsing. Bedankt allemaal.

heel tevreden

wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren, advies en informatie was voldoende, er werd goed meegedacht over hoe wij het graag wilde hebben.. Het eind resultaat was prima wij zijn dus zeer tevreden en kijken er met een goed gevoel op terug.

Zeer vriendelijk geholpen en heel goed verzorgd,tot aan het leggen van de gedenksteen.

Ondanks de moeilijke periode ,ben ik zeer tevreden over de manier waarop jullie de klant helpen met het samenstellen van het begin tot aan het leggen van de gedenksteen. Mijn dank is groot voor de goede service . De kwaliteit van de gedenksteen is heel goed en zeer mooi. Ik ben dus heel tevreden over de gang van zaken.

Superrrrr

Geweldige ervaring. Wij zaten vol verdriet met het verlies van onze vader. toen moest er een gedenksteen besteld worden, Jullie namen de tijd voor ons legde ons alles met zoveel geduld en aandacht uit. Een heel goed gevoel gaf dat ons. Super bedankt!

De service was goed Meedenkend

Geweldig bedrijfje nakomt wat er beloofd is.

U heeft alles goed gedaan. Vanaf het eerste moment dat ik met een van mijn dochters bij u in Rotterdam kwam om een gedenkteken voor mijn overleden lieve liefste uit te zoeken/ te bedenken werden wij warm ontvangen door uw invoelende collega Loek Wagenhuis. Hij bedacht exact wat ik/wij wilden. Zijn idee om een bankje te intregeren in het ontwerp zodat ik bij mijn lieve vrouw kon zitten wist ik al dat ik nergens anders meer zou gaan kijken, ik vond het briljant. Op internet hadden wij een voorbeeld gezien wat wij mooi vonden, cortenstaal in combinatie met versteend hout, we wisten dus in welke richting we het wilden zoeken. Toen ik na de opdracht een uitbreiding wilde met een tekst op een glasplaat kon dit alsnog ingepast worden; dat ik tot drie keer toe de tekst wilde veranderen was ook geen probleem (deze is in mijn ogen ook heel mooi en liefdevol geworden). Ook is het monument als beloofd, voor de Pasen geplaatst. Een toevoeging van een vogeltje op een sokkeltje is keurig in uw werkplaats gemaakt en heb ik zelf bij kunnen voegen, een heel mooi detail. De bloemiste in ons dorp heeft het voor de Pasen ingeplant met sedum, wat het prachtig gemaakt heeft. Er achter komen nog heel mooie grassen, maar die zijn er nu nog niet. Ik ben Loek heel dankbaar voor zijn ontwerp en zijn geduld. Onze lijfspreuk "alles van waarde is weerloos" (Lucebert) is prachtig uitgefreesd in de zitting van het bankje waar ik elke dag op zit, met een boterham, thermoskan koffie en de krant.Bedankt daarvoor!! Martin Volker

Betrouwbaar, meelevend, meedenkend, bereikbaar, prettige sfeer.

Warme, open en betrokken ontvangst en een duidelijk en goed advies door Carla Kleine. De levering van een monument duurt lang voor de betrokkene maar je wordt voortdurend op de hoogte gehouden en meegenomen in het proces.

fantastisch

Bij het uitzoeken van de steen goede begeleiding, hulp en adviezen waarbij ook rekening gehouden werd met de wensen van de kleinkinderen. Het eindresultaat is fantastisch. Geeft veel rust dat het zo goed opgeleverd is. Ben er dan ook superlijm mee. Geeft veel steun. Echt een mooie plek om graag naar toe te gaan.

Een topklasse bedrijf met empatische meedenkende medewerkers die altijd voor hun klanten klaarstaan.

In een verdrietige periode , wanneer je heel veel belangrijke beslissingen en keuzes moet maken, heeft De Hollandsche er alles aan gedaan om ons van dienst te zijn. Snelle overleg mogelijkheden, vriendelijke antwoorden en natuurlijk een fantastisch gedenkteken dat onze ouders waardig is. Wij kunnen verder in ons verwerkingsproces na het overlijden van onze vader en moeder. Wij hebben een prachtig monument om te herinneren en te gedenken. Bedankt! Namens de familie Punt uit Dordrecht.

Uitstekende communicatie

Zeer duidelijk qua werkzaamheden, kosten, uitvoer, ontwerp en overleg,

Vriendelijk en betrouwbaar. Voelt goed!

Na een overlijden van een dierbare zijn er veel zaken te regelen, waaronder ook de gedenksteen op de begraafplaats. Na contact opgenomen te hebben met Den Hollandsche is dit heel erg netjes en door vriendelijke en betrokken mensen uitgevoerd. Vanaf het begin tot na de plaatsing van de steen zijn wij constant op de hoogte gehouden van de taken die werden uitgevoerd. Diverse correspondentie was ook voorzien van een foto van de voortgang. Goed en professioneel wordt de klant betrokken bij elke stap in het proces. Een aangenaam en betrouwbaar bedrijf, iets wat je na een overlijden graag ervaart. Fijne samenwerking!

Volledige naar wens.

Na een vriendelijke ontvangst hebben we een mooie steen uitgezocht voor mijn moeder, vrouw en onze oma. In overleg met uw medewerker een ontwerp gemaakt naar onze wens. Tijdens het gehele proces werden we betrokken in het verloop. Toen we Na het plaatsen van de steen gingen kijken werden blij verrast. Het was nog mooier dan verwacht. De steen mooi gepolijst...de aders in het marmer doorlopend van de ene op de andere steen. En dan het gegraveerde bospad naar onze wens. Het geheel pakte zo mooi uit dat we allen ontroerd waren. Wat een vakwerk en wat zijn wij blij met dit gedenkteken. Bedankt Carla

Onze ervaring met Den Hollandsche was zeer klantvriendelijk en klantgericht.

We werden vriendelijk ontvangen en te woord gestaan door Linda Berenschot. Gezamenlijk zijn we tot een mooi ontwerp gekomen dat passend was bij onze wensen. Via het klantportaal en e-mail werden we op de hoogte gehouden over de voortgang en productie van het grafmonument. Het plaatsen is keurig verzorgd en we zijn enorm tevreden over het eindresultaat. Den Hollandsche, hartelijk dank voor de goede zorgen. 14-03-2023, J.M. Voorendt

Pascalweg 3 6662 NX Elst

0481 - 371 333

Over Den Hollandsche

Al ruim 75 jaar maken wij bijzondere en persoonlijke grafmonumenten. Het is bijzonder om te zien hoe uit uw ideeën altijd iets moois wordt gerealiseerd. Op deze pagina stellen verschillende mensen zich aan u voor. Iedereen heeft zijn eigen specialiteit en samen zijn wij Den Hollandsche.