besteld online,snelle levering

Duidelijke site, snelle levering, veel zorg aan het verzenden besteed!

Fijne site, duidelijke beschrijving van de producten.

Snelle bezorging

Een bestelling geplaatst en volgende dag in huis, top!!

Heel soepel

Heb de Max Pro Infinity Fohn hier aangekocht. Netjes geleverd geen beschadigingen aan de doos ook. Makkelijk af te rekenen zonder al teveel poespas. Ik ga nu weer wat bij bestellen!

Good experience for the last 15 years

Always good.

Hoge verzendkosten

Puntkam besteld voor €8,33 en met bezorgkosten en BTW kwam dit op €17,93 uit. Kwam in doos aan terwijl het gewoon in een envelop met brievenbus post bezorgd had kunnen worden .

Telefonisch mijn bestelling gedaan en werd super geholpen!!

Duidelijk en snel geleverd

Een Aanwinst.

mooie aanbiedingen en snelle levering .

Goed te woord gestaan,perfecte snelle levering.

Perfecte afhandeling en vlugge verzending.

Tevreden met de haarverf en de snelle service!

TOP

SNELLE BEDIENING NAAR BELGIE

Prima! Snelle levering. Producten zoals omschreven.

Ik vind het alleen jammer dat mijn bestelling geleverd werd in een doos met het tarief voor een pakket. De haarnetjes hadden namelijk makkelijk in een brievenbuspakketje gepast. Scheelt een paar euro!

SUPER!!

uper!!

Snelle service!!

Beste Saida, Bedankt voor de positieve beoordeling, fijne feestdagen en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Klantenservice Kappershandel

Goed geprijsde producten, makkelijk besteld.

Goed geprijsde producten. Bestelling was netjes verpakt waardoor schade bijna niet mogelijk is. Snel verzonden!

Te hoge verzendkosten

Het artikel is niet hetzelfde als 'SANTIC' SANITIZING gel. Het ruikt niet zo lekker als de echte. Daarom vind ik de advertentie verraderlijk... Mvg., R.

Na bestelling meteen orderbevestiging en de volgende dag geleverd. Topservice!

Geweldig!!

Zeer snelle levering, en goed verpak! Bestel zeker volgende keer weer

snel en goed

snelle en goede levering van heel goed product. Duidelijke info over levering via mail, product goed verpakt.

Snelle levering en netjes geholpen toen de online-bestelling niet goed lukte

Zeer snelle en goede afhandeling

Over Kappershandel

Kappershandel.nl is dé online kappersgroothandel voor al uw kappersbenodigdheden, pedicureproducten en beautyproducten! Wij zijn gevestigd in Almere maar leveren in héél Nederland en België. U vindt hier plusminus 10.000 professionele kappersproducten en kappersmaterialen waarvan het meeste uit voorraad leverbaar is. U kunt een account aanmaken waarna uw prijs zichtbaar wordt. Wij helpen u graag! Onze medewerkers hebben stuk voor stuk praktijkervaring in de kappers- en beautybranche. Heeft u vragen of wilt u persoonlijk advies? Wij staan voor u klaar! Team Kappershandel: Sonja, Tycho, Brenda, Tony, Marieke.