Goede snelle levering

Vriendelijk

Heel behulpzaam goed advies

Het artikel was niet voorradig, de werknemers hebben mij telefonisch op de hoogte gehouden. Dat is chapeau gebeurt niet vaak meer. Kappershandel zeker zo voort doen. Bedankt.

Prima!!

Gewoon prima bestellen en leveren!

Keurig en op tijd juiste bestelling geleverd .

Lichtgewicht föhn

Hele snelle levering de föhn werkt super goed ben er heel blij mee

Beste

Beste

Great

You advised me immediately and clearly. After I ordered you continued to communicate and be of help. Thank you. I'm happy with my order too.

Vlugge levering !

Snelle levering en veel keuze

Goede prijzen en een snelle levering

Ik plaatste onlangs een bestelling bij Kappershandel. Ik was tevreden met de overzichtelijke site. Ik kan makkelijk mijn producten vinden. Ook was de bestelling de volgende (werk)dag al binnen! Ga hier zeker nog een keer bestellen.

Eerste keer hier besteld, alles ging goed,

De bestelling is snel verstuurd wat ik wel heel vervelend vind is dat de e-mail voor deze beoordeling s nachts is verzonden en je dus onnodig wakker wordt

snelle reactie goede service

fijne snelle service en duidelijke communicatie

Keurig verzorgd. Alleen jammer dat ideal niet lukt en ik vooruit moet overschrijven maar oké verder prima en 5 sterren waard

Snelle service, goed assortiment.

Snel bezorgd na bestellen 2 dagen.

Duidelijke website, snelle bezorging. Top!!!

Duidelijke website. Snel gevonden wat ik zocht. Laat in de namiddag besteld. Gelijk mail over bezorging volgende dag Snelle levering. Top!!!

Snelle levering en reactie op mail.

4 sterren omdat er geen geld terug gegeven wordt bij een retour. Het zou duidelijker zijn als dit vermeld wordt.

perfect snelle levering duim duim duim

snelle af handeling en levering ben zeer tevreden daarom 5 sterren

Snel het gewenste product voor een schappelijke prijs

Zoals de titel zegt

Groot assortiment, snelle service en goede prijs-kwaliteit

Groot assortiment, snelle service en goede prijs-kwaliteit!

Prima levering.

Zo snel als het product dat ik bestelde geleverd werd, heb ik nimmer meegemaakt. Was voor mij niet belangrijk.

snelle afhandeling van de bestelling

snelle afhandeling van de bestelling

Correcte informatie en vlotte levering.

Ik kreeg de nodige informatie om het juiste onderdeel te vinden.

Over Kappershandel

Kappershandel.nl is dé online kappersgroothandel voor al uw kappersbenodigdheden, pedicureproducten en beautyproducten! Wij zijn gevestigd in Almere maar leveren in héél Nederland en België. U vindt hier plusminus 10.000 professionele kappersproducten en kappersmaterialen waarvan het meeste uit voorraad leverbaar is. U kunt een account aanmaken waarna uw prijs zichtbaar wordt. Wij helpen u graag! Onze medewerkers hebben stuk voor stuk praktijkervaring in de kappers- en beautybranche. Heeft u vragen of wilt u persoonlijk advies? Wij staan voor u klaar! Team Kappershandel: Sonja, Tycho, Brenda, Tony, Marieke.