Top, alles netjes en snel geleverd

Top,alles netjes en snel geleverd

Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent!

Goede prijs Snelle levering, toppie Zeker een aanrader

Bedankt voor je mooie beoordeling. Daar zijn we blij mee!

Prachtig gin tonic pakket

Een compleet gin tonic pakket besteld. Keurig op tijd geleverd in een mooie verpakking. Het pakket vervolgens cadeau gedaan. Ze was er blij mee! Uitstekend! Ga zeker vaker bestellen.

Bedankt Thom! We zien je volgende bestelling met plezier tegemoet!

Drank online besteld, ik had toch nog wat vragen dus telefonisch contact opgenomen. Duidelijk en behulpzaam. Bestelling werd in geleverd deze was niet compleet. via de app contact gezocht, fout lag bij het afhaalpunt. Dus zeer tevreden over de service en de hulp.

Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

De goederen waren perfect verpakt tegen eventuele glasbreuk. Op tijd ontvangen.

Bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met de manier waarop wij de producten verzenden.

Hele goede en snelle levering

Heel goed verpakt en snel geleverd. Kwaliteit producten ook goed. Bedankt en zeker tot een volgende keer.

Bedankt voor je positieve review!

Heerlijk tot de laatste druppel­čĹŹ

Goed bedrijf, Alles afgehandeld zoals het hoort

Bedankt voor de vriendelijke beoordeling!

Snelle levering, ruime keuze, goed verpakt

Duidelijke website met veel keuze (waarbij ik focus heb op gin). Goede prijsstelling en snelle levering waarbij flessen goed verpakt zitten. Erg leuk het persoonlijk geschreven kaartje in de verpakking!

Klant is Koning

Zeer goed bevallen om hier wijn te bestellen, klantvriendelijk staat hier bovenaan. Correcte snelle levering en afhandeling!

Graag gedaan Carolien!

Snelle en goede levering!

Snelle levering en alles goed verpakt! Heerlijke likeuren­čśŐ

Bedankt voor de beoordeling!

Zeer klantvriendelijk

Goede keuze, redelijke prijzen en gemakkelijk online bestellen en betalen. Bestelling afgehaald in De Meer, uitermate vriendelijk ontvangen en geholpen. Als beloofd zou ik met name de TABU rum ff proeven en beoordelen. Ik heb de rum hedenochtend geproefd. Slechts een klein glaasje (moet straks nog rijden), maar het smaakte prima, ik verheug me op het vervolg.

Mooi om te lezen dat de Tab├║ rum ook 's ochtends al goed in de smaak valt!

Top geregeld en fijn dat ik advies kreeg

Ik had hulp nodig bij het kiezen van meerdere wijnen bij een diner. Ze hebben me daar uitstekend advies bij gegeven. De wijnen waren heerlijk en paste perfect bij de gerechten.

Leuk dat het zo in de smaak is gevallen. Bedankt Sander!

Pluspunten

- snelle levering - uitstekend verpakt - leuke attentie ontvangen (moederdag periode)

Bedankt voor je beoordeling Nico!

Pluspunten

Ik kan altijd goed slagen voor een cadeau. Ook fijn dat ik mijn bestelling kan ophalen bij het kantoor.

Hi Anna, fijn dat je blij bent met deze flexibiliteit. Tot de volgende keer!

Pluspunten

Leuke aanbieding prijs

Graag gedaan Aad! Hopelijk tot een volgende keer!

Pluspunten

Mooi aanbod, ik was op zoek naar een speciale fles whisky voor een relatie en de helpdesk heeft me daarmee perfect geholpen.

geen punten

Pluspunten

De kwaliteit van de producten ligt erg hoog! Ook als je een vraag hebt, is Qeuze goed te bereiken en geven ze uitgebreid antwoord. De snelle leveringen maken het tot een goede webshop.

Geen verbeterpunten, ga zo door!

Pluspunten

Zocht ( met spoed ) een mooie fles wijn als geschenk. Op Qeuze gevonden en zelf even afgehaald. Handig

Pluspunten

De Champagne werd met een Qeuze bus keurig afgeleverd. De chauffeur was zeer correct en behulpzaam.

Pluspunten

Ik zocht een bijzonder relatiegeschenk ... prima advies en een mooie creatieve oplossing gevonden. Dank Qeuze

Pluspunten

Er was een wijn niet op voorraad, ik kreeg snel antwoord wanneer deze weer geleverd kon worden. Uiteindelijk alsnog vlotter geleverd dan verwacht!

Pluspunten

snelle service en goed chathulp.

kan ik niet bedenken

Pluspunten

Heerlijke gin ( en toebehoren ) aangeschaft. Snelle levering en top kwaliteit #vandyk

Pluspunten

Breed assortiment en prima advies ( heb gebeld )

Pluspunten

Mooie wijnen, uitstekende service!