Goed, snel, kwalitatief, klantgericht, ....

Leuk en uitgebreid assortiment! Klantgericht en goed in de communicatie. Had een paar kleine dingentjes (oa een back-order), maar echt klasse hoe ze hier over communiceerden en het opgelost hebben. Echt een aanrader!

Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Hopelijk mogen we dat in toekomst blijven doen :)

Te laat geleverd

Met de belofte voor 16h00 bestellen de volgende dag geleverd, heb ik op een vrijdag om 13h00 besteld. Het product was bedoeld voor een feestje de zaterdag avond. De bestelling was pas dinsdag geleverd. Nu geen vrienden meer, maar wel een fles Gin voor mezelf...

Jammer dat we niet naar tevredenheid hebben kunnen leveren! We hebben dit per e-mail aan je uitgelegd en willen graag benadrukken dat dit helaas een uitzondering was. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen uiteraard dat er hierdoor geen vriendschappen verloren zijn gegaan en willen je in de toekomst graag beter van dienst zijn.

Gelukkig dat deze site de drank kan leveren die in ons geval nergens in een winkel te koop is en tegen een aanvaardbare prijs.

Bedankt voor je bestelling en geniet ervan!

Er was iets niet op voorraad , Ik kreeg netjes een mail dat het nagestuurd zou worden , prima service en goede communicatie.

Fijn dat je het zo hebt ervaren. We hopen je in de toekomst opnieuw graag weer van dienst te kunnen zijn.

Snelle levering, heerlijke wijnen

Fijne website, maakt het kiezen van een passende wijn gemakkelijk. Goede, snelle service.

Bedankt voor je beoordeling! Geniet van de wijn!

Onlangs 12 flessen witte wijn besteld

Deze wijn was absoluut niet te drinken. Uiterst slecht dat je dit verstuurt als je van jezelf vindt dat je kwaliteit levert. Bestelling teruggestuurd. Betaalde geld (€57) teruggestort gekregen echter geld voor retourzending niet(€13,00) Bedenk mij wel twee keer voor ik hier nog iets bestel

We vinden het jammer dat de wijnen zijn tegengevallen. Na je melding via onze helpdesk hebben we getracht dit zo snel mogelijk op te lossen en de wijnen retour te nemen. De creditatie hebben we na ontvangst zo spoedig mogelijk volbracht. In onze e-mail hebben we geadviseerd om een verzendbewijs van de zending te bewaren. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. We ontvangen deze alsnog graag per mail ([email protected]) zodat we tegemoet kunnen komen in de verzendkosten.

Mooie producten op de site service minder goed

Ik had voor Vaderdag een aantal cadeaus besteld. Voor vader en 2opa’sWaaronder gintonic cadeau pakket l’arbre en losse producten zoals ice crusher en ijsemmer en tang . Wat losse kruiden . Een setje rum van Johnny walker en een goede jonge genever Telefonisch contact gehad en nagevraagd of alles op voorraad is en aangegeven dat ik het zelf kom halen in de Meern om zeker te zijn dat ik het op tijd in huis heb. Helaas waren ze vergeten om de bestelling klaar te maken . Ze hebben toch alsnog alles op gezocht maar niet aangeboden om het in te pakken als cadeau. De mevrouw die mij hielp was heel vriendelijk maar toch voelde het niet zo service gericht omdat men niet aanbood het mooi te verpakken als cadeau. De producten in gin cadeaupakket rolden los in doos tegen elkaar aan in de auto en de matte fles gin was hierdoor beschadigd door de 2glazen.

Bedankt voor het achterlaten van je ervaring met Qeuze. Het is geen standaard service dat wij producten als cadeau inpakken. Dit neemt niet weg dat we dit graag voor je hadden gedaan als we dit verzoek hadden gekregen. We hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.

Een feestje om deze site te bezoeken!

Wat een prachtige, heldere en super mooie website. Onmogelijk om niets te bestellen. Wederom een bestelling geplaatst en kan bijna niet wachten tot deze weer perfect wordt afgeleverd.

Prijs-, klant- en gebruiksvriendelijk !!

Eerlijke prijzen, gemakkelijke, overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site en klantvriendelijke vlotte levering !

Bedankt voor je mooie beoordeling!

TOP service

Supersnellelevering , mooie en goede , lekkere producten . Goede communicatie . Perfect ingepakt . Bedrijf met kennis van zaken . Kortom voor herhaling vatbaar .

Bedankt! Fijn dat je zo tevreden bent!

Netjes ingepakt en snel geleverd

Netjes ingepakt en snel geleverd

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling!

Zoals het hoort en dan nog een beetje extra!

Duidelijke site voor ordering, wijnen waren ons al bekend. Op tijd geleverd en voldoende info rondom de verzending. Super verpakt en Paaseitjes als extra :)

Bedankt voor deze positieve beoordeling. Graag tot een volgende keer!

Heerlijke wijnen

De wijnen die ik had besteld waren heerlijk! Goede service ook. Volgende bestelling alweer onderweg.

Bedankt voor het plaatsen van deze enthousiaste beoordeling!

Correcte en lekkere levering

Een mooie surprise.

Bedankt! Fijn dat alles naar wens is.

Fijne webshop

Hele fijne online shopping ervaring. Veel keuze en verrassende producten. Ik heb hier gevonden waar ik naar zocht.

Bedankt! Graag tot de volgende keer!

Zeer goede ervaring

Zeer vlot,correct en vriendelijk! Ik ben tevreden met mijn aankoop, Snelle levering,goede communicatie, Top!Een aanrader! Bedankt 🙌

Bedankt voor het schrijven van deze positieve beoordeling!

Al meerdere keren besteld Snelle levering en een goede prijs Zal zeker hier nog meer bestellen

Dankjewel! Tot de volgende keer dan maar! :)

Ik heb heerlijke rode wijn besteld die in de aanbieding was. Ondanks de Coronaperikelen keurig op tijd bezorgd met een extra attentie erbij! Dank daarvoor!

Bedankt voor je beoordeling! Dit waarderen wij zeer!

Uitstekende ervaring.

Een prima bestel- en leveringservaring. Ik had tijdens de bestelling over het hoofd gezien dat er een levertijd van 5 dagen op het door mij gekozen product was. Als dat in de orderbevestiging erbij had gestaan was het perfect geweest. De verpakking van de bestelling verdient een extra pluim: uitstekend!

Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn ook blij met je feedback. Zo kunnen wij ons blijven verbeteren.

Prima service én op tijd

Alles binnen korte tijd geleverd aan een schappelijke prijs. Een tevreden klant bij.

We zijn blij dat je tevreden bent! Bedankt en geniet ervan!

Prima geregeld en bezorgt

2 Flessen vana tallinn besteld Ga er heerlijk van genieten

Bedankt voor je beoordeling en bestelling. Geniet ervan!

Top, alles netjes en snel geleverd

Top,alles netjes en snel geleverd

Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent!

Goede prijs Snelle levering, toppie Zeker een aanrader

Bedankt voor je mooie beoordeling. Daar zijn we blij mee!

Prachtig gin tonic pakket

Een compleet gin tonic pakket besteld. Keurig op tijd geleverd in een mooie verpakking. Het pakket vervolgens cadeau gedaan. Ze was er blij mee! Uitstekend! Ga zeker vaker bestellen.

Bedankt Thom! We zien je volgende bestelling met plezier tegemoet!

Drank online besteld, ik had toch nog wat vragen dus telefonisch contact opgenomen. Duidelijk en behulpzaam. Bestelling werd in geleverd deze was niet compleet. via de app contact gezocht, fout lag bij het afhaalpunt. Dus zeer tevreden over de service en de hulp.

Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen.