super

conform bestelling , kwaliteit product , snelheid .

Prima geregeld!

Voldeed aan mijn verwachtingen.

Ondanks klein foutje in de bestelling mijnerzijds werd dit goed en direct gecorrigeerd via een nagestuurd e-mail bericht.

Dekbedden zijn zoals ze werden beschreven. Ben er zeer tevreden mee

Niet tevreden

Ik ben niet tevreden, want je mag zo goed als niet testen of het kussen fijn ligt. Je hoofd er even op leggen is al te veel. Toen het binnenkwam en ik het op de grond gelegd had en het optilde, kwamen er al een soort van mini beschadigingenop. Terwijl ik er niks mee had gedaan, alleen voorzichtig neergelegd en opgepakt. En ik mag het niet retour sturen. Ze sturen het terug, zonder te mailen dat ze er niet mee akkoord gaan. Alleen bestellen als je in de winkel getest hebt.

Traag

Nog steeds niets ontvangen, dus verder geen beoordeling mogelijk. Met uw verzoeken om een beoordeling bent u overigens zeer vlot

Geachte heer Jan Willem de Stoppelaar, Jammer dat u mij niet eerst even belt of mailt maar gelijk een onvoldoende geeft . De enveloppe is dinsdag 22 december op de ( brievenbus ) post gegaan. 25 en 26 december was kerst met daarna de zondag en maandag ( op maandag wordt nooit post bezorgd ). Nu dinsdag heeft u nog niets ontvangen. Dat is uiteraard traag maar u moet even geduld hebben. Dit is gewoon kerstdrukte bij post NL. Het verzoek tot beoordeling gaat automatisch na 4 dagen nadat het pakket op de post is gegaan. Normaal gesproken had u het dan al binnen gehad. Maar nogmaals het is kerstdrukte bij postNL. Ik kan er ook niets aan doen dat we nu in die periode zitten. In deze periode moet je meer geduld hebben met brievenbus post en pakketpost. Mocht u het begin volgende week nog niet ontvangen hebben belt of mailt u mij dan even. mvg, Sander Schaatsenberg

Ben zeer goed geholpen

Zelfs tijdens de kerstperiode was de levertijd toch snel

Kussen besteld en netjes en binnen afzienbare tijd geleverd.

Prima website, duidelijk gedocumenteerd.

Beloofde levering prima nagekomen.

Netjes

Prijs en kwaliteit verhouding zijn top

Goed product keurig en snel geleverd

Op de website eenvoudig de juiste vervangingsonderdelen kunnen vinden, makkelijk bestelproces en goede communicatie omtrent de verzending en levering.

Prima op de afgesproken tijd geleverd!

Bestelling ging prima, ook de betaling. Op tijd verzonden. Postnl deed er langer over dan normaal, anders had ik mijn bestelling binnen 3 dagen ontvangen.

Snel geleverd en duidelijke communicatie!

Het contact over de bestelling was prima en de matras werd snel geleverd. Zeer tevreden!

Bestelling voldoet aan gevraagde.

Voldoet goed.

Goedenavond mevrouw Jo Evers uit Heythuysen, Ik vind het erg vervelend dat u het pakketje nog niet heeft. ( 28-11 besteld , 01-12 opgehaald door DPD) Ik heb de DPD tracking bekeken . Op 2 December blijft deze hangen op "Onderweg ". Ik zal DPD vragen of ze kunnen onderzoeken waar het pakket zich bevindt. Echter wat ik wel betreur is dat u niet eerst contact met mij zoekt hierover maar dan maar gelijk een cijfer 2 geeft . Waarom belt of mailt u mij niet eerst? Erg jammer want ik doe ook maar m'n best. Waarschijnlijk komt het door de Sinterklaas drukte . Vele pakketten komen later aan dan gebruikelijk en dat geldt voor alle pakketdiensten ook PostNL en DPD. Ik zal DPD vragen een onderzoek te starten en als het te lang duurt zal ik u een nieuw pakket sturen. Ik reken ( en hoop) er eigenlijk nog wel op dat het pakket deze week bij u aangeboden wordt . Update: het pakket is op maandag 7 december afgeleverd . mvg, Sander Schaatsenberg

keurig geregeld.

Dekbed rook niet erg fris maar een middagje buiten hangen en het dekbed rook nu wel fris

Dank voor het mooie cijfer! Een dons dekbed kan een luchtje hebben . Zeker als deze net van de fabriek komen Dat verdwijnt vanzelf . Buiten hangen is goed , liever niet wassen! Veel plezier ervan.

Product zoals omschreven, Goede communicatie over levering.

Alles perfect geregeld

Alles perfect geregeld

Bestelling van bediening voor Auping spiralen vlot en goed verlopen.

Gewoon super kan niet beter.

Ze doen wat ze beloven een super firma duidelijk en snel;

Goed geïnformeerd en geleverd volgens afspraak

Goed, goed en goed

Precies het goede pinnetje

Prima en correcte afhandeling van de bestelling.

Ook nadat er iets fout was gegaan in de bestelling, werd dit keurig opgelost door Het Bedden en Babyhuis. Besteld product binnen twee dagen in huis, volledig conform de afspraak.

Over Het Bedden en Babyhuis

Het Bedden en babyhuis Utrecht oftewel Schaatsenberg Bedden- en baby winkel sinds 1938 gevestigd in de Damstraat in Utrecht.. Wij leveren kwaliteit merken : Auping , Tempur , Bopita, Lifetime , Altijdgoedslapen etc. met laagste prijs garantie ! Service , kwaliteit producten , vakkennis en eerlijk advies , dat vinden wij belangrijk ! Wij streven ernaar zoveel mogelijk producten "made in Holland" te verkopen ! Wij zijn een echt familie bedrijf gerunt door de familie Schaatsenberg en Tiben . Het enthousiasme voor ons vak hopen wij met u te mogen delen ! Kom naar onze winkel in Utrecht en bezoek ook onze andere webshops : www.babykoop.nl en www.slaapcomfortwinkel.nl Heeft u vragen of opmerkingen