Helemaal tevreden

Ik had een aantal onderdelen voor het bed besteld, aantrekkelijke prijs en het was ook erg snel geleverd. Als we weer iets nodig hebben dan komen we zeker terug!

Snelle levering, originele onderdelen en prima prijs

alles paste gelijk, alles geinstalleerd

Middensteun voor Auping auronde oude type was niet voorradig in de webshop ze hebben hem toen uit de winkelvoorraad gehaald en opgestuurd plus Auping bodemdragers ( spiraal opleghaken metaal ). onze dank voor de snelle service incl het snelle email verkeer.

Snel correct

Goede prijs, snelle levering, en netjes verpakt.

Duurt lang

Zaterdag besteld en nog steeds niks gehoord

Geachte mevrouw Lemmen, U bestelde zaterdag en dit heb ik dezelfde dag gemaild: Geachte mevrouw Lemmen, Dank voor uw bestelling . Deze wordt maandag of dinsdag verzonden met DPD. De trackingcode volgt vanaf de pakketdienst Uw pakket is dus gisteren (dinsdag) afgehaald door DPD. U moet ook een mail gehad hebben van DPD over de voortgang van uw pakket. U krijgt ook van ons een mail met de trackingcode zodat u die zelf kunt aanklikken over de status van uw pakket. Dus uw tekst "nog steeds niks gehoord" vind ik niet terecht. Jammer dat u niet eerst even contact met ons opneemt over de status. Ik ga ervan uit dat het vandaag of morgen bij u wordt bezorgd. Heeft u nog tips voor mij hoe ik dit nog beter kan communiceren? Ik hoor het graag! met vriendelijke groet, Sander Schaatsenberg

Soepele bestelling en vlotte levering.

Moter van m n bed kapot ,mijn zoon heeft nieuwe besteld bij jullie ,hij werd zeer snel geleverd zodat mijn bed weer super snel gemaakt is

Fijn dat er Auping onderdelen voor mijn Auronde bed los verkrijgbaar zijn

na wat moeizaam contact toch excellent resultaat.

Afleveringsproblemen veroorzaakt door post nl. Ten onrechte bezorging geclaimd door Post nl. Door ons, in bezit van een videobel, weerlegt. Heel goed medewerking van het Bedden en Babyhuis. uiteindelijk zending ontvangen.

Goede en snelle service

Onze handbediening voor ons auping bed was na jaren aan vervanging toe. Besteld bij B&Bhuis met zelf ophalen in de winkel. Door een foutje is het pakketje toch verzonden. De kosten ervan hoefde ik niet te betalen. Top service.

Geleverd zoals besteld

Jammer dat op de site stond dat er twee kussens op voorraad waren, toen kreeg ik een mail dat ze niet voorradig waren. Binnen één week zou het geleverd worden en dat was uiteindelijk 2 weken. In ieder geval goed geleverd, zoals besteld.

Beste Marco, Klopt inderdaad. Normaal hebben we deze kussens altijd op voorraad maar ineens was er een run op de blauwe en waren ze op . Toen leverde Silvana ook nog traag dus daar waren ze waarschijnlijk ook op. We hebben wel nog een extra cadeautje in de doos gedaan als dank voor uw geduld. met vriendelijke groet, Sander Schaatsenberg

Snelle duidelijke aankoop

Na een kleine zoektocht is het item besteld, snelle levering (volgende dag) en alles werkt prima. Ben blij met deze aankoop. Website is gebruiksvriendelijk.

Zeer betrouwbaar bedrijf

Mijn ervaring is zeer goed, doen er alles aan om de klant tevreden te stellen, hebben verstand van zaken en is zeer klantvriendelijk.

Goed!!

goede communicatie. snelle levering.

Supersnel geleverd voor een lage prijs

Snelle service, netjes verpakt.

Binnen 2 dagen in huis. Goede service

Snelle vezending en een goede prijs.

Prijs was beter dan bij andere webwinkels. Snelle en goede verzending.

Prima ervaring

Goed advies

Uniek product, snel geleverd.

Op zoek naar een uniek onderdeel voor mijn auping bed, vond ik dit bij Het Bedden en Babyhuis. Na hun snelle reactie wist ik zeker dat dit het goede onderdeel was. De verzending was dezelfde dag nog. Prima service dus.

Prima service en communicatie

Prima service en communicatie

Korte vraag snel geleverd

Wij zochten voor onze Auping bedden, die naar de volgende generatie gaan, montage pennen. Snel geleverd voor een nette prijs en dus iedereen tevreden.

Nette snelle levering

Snelle levering, goede prijs

Prima behandeling

De persoon die ik aan de telefoon kreeg behandelde mij zeer vriendelijk en deskundig voor het door mij gewenste artikel.

Bedrijfsgegevens

Damstraat 10

3531BV Utrecht

030-2937892

[email protected]

Over Het Bedden en Babyhuis

Het Bedden en babyhuis Utrecht oftewel Schaatsenberg Bedden- en baby winkel sinds 1938 gevestigd in de Damstraat in Utrecht.. Wij leveren kwaliteit merken : Auping , Tempur , Avek, Texeler , Altijdgoedslapen etc. met laagste prijs garantie ! Service , kwaliteit producten , vakkennis en eerlijk advies , dat vinden wij belangrijk ! Wij streven ernaar zoveel mogelijk producten "made in Holland" te verkopen ! Wij zijn een echt familie bedrijf gerund door de familie Schaatsenberg . Het enthousiasme voor ons vak hopen wij met u te mogen delen ! Kom naar onze winkel in Utrecht en bezoek ook onze andere webshops : www.babykoop.nl en www.slaapcomfortwinkel.nl Heeft u vragen of opmerkingen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.