Prima en snel!

Ik wist al welk product ik wilde, het was alleen een kwestie van bestellen dus. De website zag er eerlijk gezegd wat ouderwets uit, maar het online bestellen verliep probleemloos, ik werd keurig via e-mail op de hoogte gehouden van mijn bestelling, en het werd snel en netjes geleverd, helemaal prima dus!

Snelle levering goed product

De Auping controller werd snel geleverd, was goed verpakt en werkt prima.

Precies hoe een webwinkel hoort te werken

Duidelijke website , makkelijk zoeken op producten prijzen conform de gangbare prijzen!!! Alles op tijd ontvangen dank hiervoor

Prima Service geleverd !!

Wij hadden een probleem met de besturingseenheid van ons Auping bed. Het probleem is ism. een medewerker van B&B doorgenomen en geanalyseerd. Het geadviseerde- en te vervangen onderdeel heb ikzelf gemonteerd. Probleem opgelost !

Perfecte levering

Positief

Vlotte service

Goede bereikbaarheid en vriendelijk geholpen!

Prima en vlot geregeld!

Wat een service!

Plezierig contact. Doen wat ze zeggen.

Levering uitstekend, maar bezorging door DPD kan beter.

Bezorger plaatst van huis uit, het pakket voor de deur.

Goede afhandeling van een retourzending

Niet het juiste exemplaar ontvangen en na terugzending snelle terugbetaling.

Geachte heer / mevrouw, Dank voor het mooie cijfer . Het lijkt alleen net of wij de verkeerde gestuurd hebben echter wij stuurde wat u besteld had. met vriendelijke groet, Sander Schaatsenberg

Een onderdeel van een oud Auping bed besteld, nergens te vinden maar hier hebben ze een 3D-print gemaakt. Frustrerend als je nergens meer een onderdeel kunt kopen en daarom zowat euforisch over dit bedrijf. Keurig! Service zoals het hoort. Dikke pluim

Gewoon perfect.

Prima onderdeel geleverd

Ik zocht een pootje voor een oud Auping bed, is prima en snel geleverd.

Nette prijs, vlotte levering.

Artikelen werden vlotter geleverd dan dat de levertijd aangaf.

Geweldig geleverd

Zeer vlotte levering afstand bediening Auping bed.

Geweldige service!

Ik heb een onderdeel voor mijn Auping bed nodig en dat gaat niet zonder wat advies. Sander antwoordt onvermoeibaar op mijn (vast niet al te slimme) vragen. Top!

Beste Laura, Dank voor je positieve bericht. Dat waardeer ik zeer. Ik begrijp heel goed dat het voor een consument soms ingewikkeld is met alle verschillende types dus "niet slimme" vragen bestaan wat mij betreft niet. Beter veel vragen dan het verkeerde bestellen....... Je bestelling is onderweg. Straks kun je de elektrische verstelling weer fijn gebruiken. met vriendelijke groet, Sander Schaatsenberg

Prima ervaring

Besteld en geleverd in afzienbare tijd, topper

Tevreden klant

Goed verpakt en juiste bestelling

Snel en correct.

Mijn eerste ervaring, vandaar 4 sterren, is positief.

Scherpe prijs en goede service

Prima en goedkoop

Enorme keuze

Top product.

2 x Auping handzet aangekocht top producten

Keurig afgehandeld

zie bovenstaand

Goede service, fijn contact!

Reserve onderdelen voor mijn auping bed besteld. Goed advies zodat ik zeker het goede bestelde. Snelle levering!

Over Het Bedden en Babyhuis

Het Bedden en babyhuis Utrecht oftewel Schaatsenberg Bedden- en baby winkel sinds 1938 gevestigd in de Damstraat in Utrecht.. Wij leveren kwaliteit merken : Auping , Tempur , Avek, Texeler , Altijdgoedslapen etc. met laagste prijs garantie ! Service , kwaliteit producten , vakkennis en eerlijk advies , dat vinden wij belangrijk ! Wij streven ernaar zoveel mogelijk producten "made in Holland" te verkopen ! Wij zijn een echt familie bedrijf gerund door de familie Schaatsenberg . Het enthousiasme voor ons vak hopen wij met u te mogen delen ! Kom naar onze winkel in Utrecht en bezoek ook onze andere webshops : www.babykoop.nl en www.slaapcomfortwinkel.nl Heeft u vragen of opmerkingen