Goed en snel !

Snelle afhandeling bij bestellen en snelle levering !

product prima in orde

Het product is prima in orde. Jammer genoeg duurde het afleveren iets langer dan normaal door omstandigheden bij DHL buiten de invloedsfeer van het Bedden en Babyhuis. Een tip: als een pakket als brievenbuspakje kan worden verzonden zou het handig zijn om dit ook in de orderbevestiging te melden zodat je er niet voor thuis hoeft te blijven.

snelle service, goede klantenservice

Het is niet altijd even makkelijk om contact te krijgen, wrs door de drukte in deze tijd, maar voortreffelijke klantenservice. Verkeerd begrepen omschrijving werd zonder problemen omgewisseld voor de goede onderdelen.

Gewoon gedaan wat beloofd werd.

Zie boven

prima , keurig geleverd

prima levering

Wel op voorraad, levering duurt erg lang

Op maandag bestelt, levering op zaterdag. DHL bezorging is een ramp. Naar jullie gebeld niemand neemt op, bericht ingesproken. Je wordt niet teruggebeld

Geachte Berry van Hees, Ik vind het jammer dat u zo negatief bent. ( Aanbevelen : Nee ) Ik zal e.e.a. uitleggen: Op maandag zijn we gesloten. Door drukte heb ik uw pakket woensdag ( ipv dinsdag) naar DHL gebracht. Daar is het donderdag pas afgehaald en nu ( op zaterdag ) bij u geleverd. Deze tekst staat bij het product op de website vermeld : Standaard levertijd : van voorraad tot 5 weken; bel ons 030-2937892 Van november tot begin April waren deze handsets niet leverbaar door Auping. Er zijn mensen die er 5 maanden op hebben gewacht. U heeft deze binnen 1 week . Dat is best schappelijk vergeleken met 5 maanden levertijd . Door Corona werken we in onze winkel op afspraak en zijn we er niet de hele dag dus dat klopt dat er dan soms niet opgenomen wordt. U kunt u beter een e-mail sturen, deze wordt altijd binnen 24 uur beantwoord. Ik heb u de DHL tracking gemaild dus u kon het verzendproces vanaf woensdag volgen. Ik doe ook maar mijn best. Maandag besteld , woensdag naar DHL gebracht. Met vriendelijke groet, Sander Schaatsenberg

Goede reactie en levering

Snel en adequaat

Vlot geleverd, lage verzendkosten.

Perfect!

ondanks lange wacht/levertijd direct geholpen!!

Snelle reactie, snelle levering, vriendelijke bezorger

Snelle reactie, snelle levering, vriendelijke bezorger

Uitstekend!

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Sneller dan verwacht.

Snelle levering, goed verpakt.

De tijd is te kort om echt een ervaring te hebben. Ze hadden het product en ik heb het gekocht en een dag later in huis, prima.

van Sambeek

We zijn zeer tevreden met het bedrijf. Er bleek een misverstand te zijn geweest, maar dat is heel goed opgelost. Bedankt! Fijn! Netjes gedaan.

Na overleg zijn we eruit gekomen. En zijn we zeer tevreden met zijn bedrijf. Bedankt voor de mail die veel duidelijkheid gaf.

Binnen 2 dagen bestelling in huis

Precies zoals beloofd en goed geholpen

Ik ben eerst prima te woord gestaan aan de telefoon en goed geholpen bij mijn bestelling online. Ik had een specifiek product nodig welke niet op voorraad was. Er werd heel transparant aangegeven wat ik kon verwachten qua levertijd en de levering was precies binnen die termijn. Bedankt!

Top Service

Op 6-2 beoordeelde ik het Bedden en Babyhuis al, maar meldde dat de bestelde gasveren nog niet gemonteerd waren. Pas twee weken geleden kwamen wij aan montage toe. Daarbij bleek de hefboom van de gasveer-installatie van onze spiraal kapot te zijn. De gasveren konden wij dus niet plaatsen. Dat wij na 2 maanden de veren alsnog konden retourneren en ons geld terugkregen vinden wij een topservice!!!

keurig en snel geleverd

Had een probleem met de levering maar na een mailtje met het bedrijf keurig en snel naar tevredenheid opgelost

Produkt naar verwachting

Origineel Produkt geleverd gekregen. Levering wat langer dan verwacht maar dat hangt ook samen met de hoge werkdruk bij DHL.

de goederen topqualiteit levering grote min

bestelling was op voorraad op de site , pas na 2 weken gebeld zou in 3 dagen in magazijn zijn . Heb nog 5 dagen moeten wachten op DPD . Ik zeg maar zo beter laat dan nooit , volgende keer gelijk in de winkel meenemen .

Beste Edward, We hebben elkaar inderdaad aan de telefoon gesproken. Een samenloop van omstandigheden. Op de website staat betreft de levertijd ( er zijn wel 15 verschillende maten van dit soort kussens) : uit voorraad tot 1 week afhankelijk van de maat. Levering van de fabrikant was fout gegaan waardoor het een week langer duurde. DPD had een dag geen pakketten afgehaald bij ons wat ook weer vertraging gaf. Toch dank voor uw geduld en voor het mooie cijfer . mvg, Sander Schaatsenberg

Snel en probleemloos

Kussen besteld op de website. Probleemloos betaald. Snel gelegenheid om het af te halen. Prima kussen.

Fijn dat het onderdeel dat ik zocht in het assortiment zat.

Alles oké. Het zou perfect zijn als het 'vandaag besteld, morgen bezorgd' zou zijn. Maar noodzakelijk is dat niet. Veel websites verwennen de consument daar gewoon mee.

Geachte heer Wijnands, 21 feb besteld , 26 feb in huis. Ik geef toe dat het niet heel snel is . Echter 21 feb is wel zondag en maandags zijn wij gesloten ( we zijn nou eenmaal geen Cool Blue) ...... de DHL deed er ook nog eens 2 dagen over. Toch dank voor de "voldoende" en succes met de montage. mvg, Sander Schaatsenberg.

Goed telefonisch geholpen en heel goed dat voor verpakkingsmateriaal gebruikt materiaal hergebruikt wordt!!

Over Het Bedden en Babyhuis

Het Bedden en babyhuis Utrecht oftewel Schaatsenberg Bedden- en baby winkel sinds 1938 gevestigd in de Damstraat in Utrecht.. Wij leveren kwaliteit merken : Auping , Tempur , Bopita, Lifetime , Altijdgoedslapen etc. met laagste prijs garantie ! Service , kwaliteit producten , vakkennis en eerlijk advies , dat vinden wij belangrijk ! Wij streven ernaar zoveel mogelijk producten "made in Holland" te verkopen ! Wij zijn een echt familie bedrijf gerunt door de familie Schaatsenberg en Tiben . Het enthousiasme voor ons vak hopen wij met u te mogen delen ! Kom naar onze winkel in Utrecht en bezoek ook onze andere webshops : www.babykoop.nl en www.slaapcomfortwinkel.nl Heeft u vragen of opmerkingen