Snelle levering , zeer klantvriendelijk, goed Produkt

Na bestelling op vrijdag, levering zou volgende dag zijn is levering pas woensdag.

Zeer late levering, hierdoor nog geen beoordeling te maken

Super snel geleverd

Super snel geleverd, DPD geeft netjes op het uur nauwkeurig de levertijd aan. Daar kan PostNL nog wat van leren. Product was exact zoals omschreven, ben er zeer tevreden mee. Ook de verpakking was recyclebaar zonder nodeloos plastic.

heerlijke kussens - snel bezorgd

heerlijke kussens - snel bezorgd

goede service, levering en product

snelle uitvoering van de bestelling

maar het duurde 1 week voordat dpd de bestelling afleverde.

alles klopt

alles klopt

Snelle, duurzame levering

Ik maakte het pakket open, het rook heerlijk. Was verpakt in doos van wasmiddel. Lekker duurzaam. Artikelen zaten goed verpakt in plastic.

Grandioos

Snelle en goede afhandeling online bestelling.

Prima service na 1e zending niet ontvangen te hebben.

Goeie service nadat 1e levering via post nl niet was aangekomen. De 2e levering via DHL wel goed ontvangen nu.

Een duidelijke website, die precies aangeeft wat je besteld. Ook een snelle levering en netjes verpakt

Snelle, correcte levering

Het bestelde was snel bezorgd. Erg prettig.

Handset Auping: Prima!

Bestelling handset Auping tegen aantrekkelijke prijs Prima geregeld.

Origineel product voor mooie prijs

Originele Auping afstandsbediening. Versturen duurde iets langer maar geen probleem.

Precies het juiste artikel alleen een betere uitvoering bedankt voor de goede levering

Prima alles geregeld.

Door niet opgelet te hebben, had ik niet gezien dat het bedrijf geloten was voor een bepaalde periode, daar voor mijn welgemeende excuses

Uitstekend!

Buitengewoon, zeer betaalbaar, prompte levering, heel blij mee!

Correcte en snelle afhandeling

Goed en snelle service

snelle en correcte levering

zie boven

Was op zoek naar een bediening voor Auping bed van 15 jaar oud. Was hier nog beschikbaar. Snel geleverd uit voorraad.

Helemaal tevreden

Ik had een aantal onderdelen voor het bed besteld, aantrekkelijke prijs en het was ook erg snel geleverd. Als we weer iets nodig hebben dan komen we zeker terug!

Snelle levering, originele onderdelen en prima prijs

alles paste gelijk, alles geinstalleerd

Middensteun voor Auping auronde oude type was niet voorradig in de webshop ze hebben hem toen uit de winkelvoorraad gehaald en opgestuurd plus Auping bodemdragers ( spiraal opleghaken metaal ). onze dank voor de snelle service incl het snelle email verkeer.

Damstraat 10

3531BV Utrecht

Over Het Bedden en Babyhuis

Het Bedden en babyhuis Utrecht oftewel Schaatsenberg Bedden- en baby winkel sinds 1938 gevestigd in de Damstraat in Utrecht.. Wij leveren kwaliteit merken : Auping , Tempur , Avek, Texeler , Altijdgoedslapen etc. met laagste prijs garantie ! Service , kwaliteit producten , vakkennis en eerlijk advies , dat vinden wij belangrijk ! Wij streven ernaar zoveel mogelijk producten "made in Holland" te verkopen ! Wij zijn een echt familie bedrijf gerund door de familie Schaatsenberg . Het enthousiasme voor ons vak hopen wij met u te mogen delen ! Kom naar onze winkel in Utrecht en bezoek ook onze andere webshops : www.babykoop.nl en www.slaapcomfortwinkel.nl Heeft u vragen of opmerkingen