Trage verzending

Wacht nog steeds op mijn gestelling

Geachte heer van der Beek, Op 30-11 om 23.37 uur bestelde u een Auping onderdeel Op 01-12 hebben wij dat gepost met reguliere brievenbus post. 02-12 is zaterdag en normaal zou het dan bezorgd worden. 04-12 is een maandag en wordt er geen post bezorgd. nu is het dinsdag 5 december , hopelijk krijgt u het vandaag. Ik vind het wel jammer dat u mij een 5 geeft. Ik kom uit op 1 dag vertraging en nu zit het weekend er tussen waarin er niet bezorgd wordt. Verder is december een drukke post maand dus kan er wat vertraging optreden. Maar het is wat het is. Als u vind dat dit een vijf waard is dan is dat maar zo. ik wens u veel succes met de montage . Fijne feestdagen. Tip: Als u kerstkaarten stuurt , doe dit tijdig want het is nogal druk bij de post. met vriendelijke groet, Sander Schaatsenberg

Snel

snelle en goed service

goede en snelle service

Gemakkelijk besteld en snel afgeleverd!

Trekkoord en koordgeleider zorgen er weer voor dat mijn (oude)Auping hoofdsteun weer omhoog kan.

Uitstekend snelle levering voor een redelijke prijs.

Het was een wat lastig bestelformulier maar het is goed gekomen uiteindelijk! Auping houder prima aangekomen vlot geleverd via brievenbus pakketje!

Heel snel en heel alert.

Vlot, goed en gemakkelijk

Top geregeld en verzorgd

Niks negatiefs dus gewoon top winkel voor ons

klant vriendelijk

Doordat mijn bestelling nadat ik niet thuis was zoek was geraakt en niet bij het ophaalpunt was afgeleverd heeft het Bedden en Babyhuis een nieuw pakketje opnieuw verstuurd via een andere bezorgdienst

Goed product, snel geleverd.

Snelle levering en volledig naar wens!

Ruim assortiment en scherpe prijzen.

Zeer attent. Ik had de eerste bestelling niet goed afgerond en een tweede geplaatst. Dit wordt meteen goed opgepakt en aangepast. Bovendien wort de bestelling goed en snel verzonden. Dus een goede ervaring.

Doet wat het moet doen en fijne prijs voor een afstandsbediening bed.

snel geleverd

Super goede communicatie en snelle levering

Afstandsbediening voor auping bed niet geleverd door postnl. Na een belletje met een super vriendelijke dame van het bedden en babyhuis is het probleem in no time geregeld…we sturen direct een nieuwe, morgen in huis! Er zijn toch nog bedrijven die zonder mokken een vriendelijke en goede afhandeling voorstaan

Verrassend goed

nooit gedacht dat ik mijn bedrade afstandsbediening van mijn oude Aupingbed (1999) nog zou kunnen vervangen. De site ziet er in mijn ogen niet super ‘betrouwbaar’ uit, maar het product werd buiten verwachting om zeer snel geleverd. Hulde voor dit bedrijf! Ik hen mn bed weer ‘terug’! ;-)

Goede service en duidelijke communicatie

Snel en simpel producten te bestellen, duidelijke communicatie en snelle levering.

Alles zeer correct en snel geleverd. Zeer tevreden.

Zeer prettig ze

Prima communicatie en snelle levering voor een goede prijs

Prima bedrijf

Goede service.

Vriendelijk contact, edoch door koerriersdienst bestelling niet ontvangen.

Supersnelle levering, goede communicatie

Op een vraag werd heel snel en volledig gereageerd; artikel veel sneller dan verwacht ontvangen

Op tijd bezorgd

Het onderdeel was goed verpakt en voorzieb van een gebruikers handleiding. Telefonisch contact gehad en goed geholpen.

Over Het Bedden en Babyhuis

Het Bedden en babyhuis Utrecht oftewel Schaatsenberg Bedden- en baby winkel sinds 1938 gevestigd in de Damstraat in Utrecht.. Wij leveren kwaliteit merken : Auping , Tempur , Avek, Texeler , Altijdgoedslapen etc. met laagste prijs garantie ! Service , kwaliteit producten , vakkennis en eerlijk advies , dat vinden wij belangrijk ! Wij streven ernaar zoveel mogelijk producten "made in Holland" te verkopen ! Wij zijn een echt familie bedrijf gerund door de familie Schaatsenberg . Het enthousiasme voor ons vak hopen wij met u te mogen delen ! Kom naar onze winkel in Utrecht en bezoek ook onze andere webshops : www.babykoop.nl en www.slaapcomfortwinkel.nl Heeft u vragen of opmerkingen