Prima communicatie en snelle levering voor een goede prijs

Prima bedrijf

Goede service.

Vriendelijk contact, edoch door koerriersdienst bestelling niet ontvangen.

Supersnelle levering, goede communicatie

Op een vraag werd heel snel en volledig gereageerd; artikel veel sneller dan verwacht ontvangen

Op tijd bezorgd

Het onderdeel was goed verpakt en voorzieb van een gebruikers handleiding. Telefonisch contact gehad en goed geholpen.

Wel goede site en spullen, alleen jammer van de communicatie (geen)

Mijn bestelling is snel geleverd, prima! Ook het bestelde is zoals omschreven in de site en werkt prima. Enige minpuntje is de communicatie, geen bevestiging en factuur via email. Ik heb nota genomen van de informatie hierover op de site onder veelgestelde vragen. Maar om dan helemaal niets te ontvangen...., maar ja ik hoop dat het komt omdat jullie het erg druk hebben :). Verder een goede ervaring dus.

Geachte heer Gritters, We zijn erg druk maar daar heeft dit niet mee te maken. Gmail blokkeert onze automatische e-mails vanaf de webshop. Dus bij bestellen ontvangt u normaal een orderbevestiging en een kopie van de factuur , echter dat wordt door gmail geblokkeerd. We mailen de klanten dan handmatig een bevestiging echter bij u is dat vergeten. Wij gebruiken dit e-mail adres al 20 jaar , is bij iedereen bekend dus omdat nou te gaan veranderen door gmail dat gaat me te ver. Gmail denkt dat het SPAM is. wat natuurlijk niet zo is. Maar ik kom daar niet verder bij Gmail ( Google ) heb dit aangekaart maar ze reageren niet. Alle andere providers gaat goed, ook hotmail , yahoo etc. dus het ligt aan Gmail Excuses dus voor de NIET communicatie. Echter daarover gesproken had u natuurlijk ons ook even kunnen mailen of bellen of de bestelling goed is aangekomen? Dat had ik prettiger gevonden dan dat u nu naar ons communiceert via de review met het cijfer 6. Misschien wilt u dat nog aanpassen? met vriendelijke groet, En nogmaals dank voor uw bestelling. Sander Schaatsenberg

Snel en keurig verzorgde levering

Bestelling snel en goed verzorgd geleverd. Lastig dat bedrijf problemen heeft met account met g mail .

Zeer klantvriendelijk

En behulpzaam en zoekende naar een oplossing !

Snelle levering van het juiste product voor een redelijke prijs

Snelle levering van het juiste product voor een redelijke prijs

Geachte Rob, Dank voor uw mooie cijfer . Wij vinden 29 euro voor een nieuwe handset heel goedkoop. En wees blij dat het nog te koop is zodat uw Auping spiraal weer werkt voor 29,=. met vriendelijke groet, Sander Schaatsenberg

Vlotte levering

2 Auping kussens met een molton sloop gekocht voor een mooie prijs. Kussens werden vlot geleverd. Hebben een zeer ruime keuze.

Prima en snel

Prima en snel

Snelle levering en goed communicatie

Gewoon top

Geweldige service,

Alle vragen werden snel en duidelijk beantwoord Ook na de levering nog vraag over instelling, op zaterdag snel en duidelijk beantwoord

Goede vlotte service erg vriendelijk

Ik had een probleem met mijn bed wordt direct verholpen

Prijs kwaliteit zeer goed

Mijn product was bij de dealer het dubbele vd prijs.

Prettige winkel .

Ik heb hier accesoires voor onze auping gekocht. Online besteld en snel opgestuurd via DHl. Het zou wel fijn zijn dat je ook een Gmail adres kunt gebruiken voor de bestelbevestiging.

Heldere communicatie, vlotte levering!

Ruim assortiment.

We hadden voor Auping nieuwe afstandsbed. nodig bij de oude scheurde de buitenisolatie van alle kringelsnoeren, productie fout van kabel leverancier, Daar het echter een veilige spanning beteft kan dit geen kwaad, maar voor het zicht is het green gezicht. Prijs is ok, snel geleverd alles ok. T ñ

Prima afhandeling van de bestelling en snel geleverd

Goed product. Snel in huis.

Juiste afstandsbediening voor aupingbed snel in huis.

Dik in orde

Prima, snel

Prima communicatie via de mail en op tijd geleverd.

Ik had mijn bestelling terug gestuurd,even gebeld en ze waren supervriendelijk en ik had gelijk mijn geld terug..

Damstraat 10 3531BV Utrecht

Over Het Bedden en Babyhuis

Het Bedden en babyhuis Utrecht oftewel Schaatsenberg Bedden- en baby winkel sinds 1938 gevestigd in de Damstraat in Utrecht.. Wij leveren kwaliteit merken : Auping , Tempur , Avek, Texeler , Altijdgoedslapen etc. met laagste prijs garantie ! Service , kwaliteit producten , vakkennis en eerlijk advies , dat vinden wij belangrijk ! Wij streven ernaar zoveel mogelijk producten "made in Holland" te verkopen ! Wij zijn een echt familie bedrijf gerund door de familie Schaatsenberg . Het enthousiasme voor ons vak hopen wij met u te mogen delen ! Kom naar onze winkel in Utrecht en bezoek ook onze andere webshops : www.babykoop.nl en www.slaapcomfortwinkel.nl Heeft u vragen of opmerkingen