Snelle levering en vriendelijk contact

Vriendelijk contact en snelle levering van de handsets voor de auping verstelbare bodem

‘S-morgens besteld de volgende dag geleverd

top service

Een verloren montagepennetje voor het bed werd snel geleverd en tegen reële prijs en verzendkosten.

Met raad en daad bijgestaan

Ik heb wat onderdelen besteld voor mijn incomplete 2e hands Auping. In verschillende mails werd ik uitvoerig geïnformeerd over hoe te handelen. Ik vond het een super service !

Alles super snel geleverd

Website zeer overzichtelijk Goede begeleiding naar het betalen Wel jammer dat de verzendkosten wat hoog zijn En de levering super snel

goede communicatie, netjes geleverd.

Goede communicatie, netjes geleverd.

Scherpe prijs

Telefonisch bereikbaar, snel antwoord op voorraad, vlotte afhandeling, scherpe prijs

correcte service

correcte service volgens afspraak

Product werkt uitstekend

Vervanging afstandsbediening

Heel goede service!

De nieuwe bediening voor onze oude elektrisch verstelbare Auping auronde zou volgens de website niet op voorraad zijn. Gebeld met Sander Schaatsenberg: zou diezelfde dag binnenkomen en zou meteen verstuurd worden. Heb deze inderdaad de volgende dag ontvangen! Perfecte service!

Mooi vlot geleverd

Prima overleg gehad met het bedden en baby huis over de Handset Van het auping bed. De elektrische bediening van het bed doet het weer als van ouds

Snelle levering tegen een reële prijs

Levering zelfs eerder dan vermeld Prijs is erg acceptabel Product voldoet precies zoals verwacht

vandaag besteld, morgen in huis

Perfecte ervaring

Ik heb gekregen wat ik besteld had.

Ondanks de late levering door de post ben ik wel tevreden met de geleverde bestelling.

Prima services, vriendelijke behandeling

Vriendelijk en goede behandeling.

Volgende dag in huis, sneller dan aangegeven.

Prima product zeer netjes en snel geleverd

Uitstekend!

Matrassen werden keurig op tijd geleverd, goede communicatie!

Fijne communicatie met de winkel en matrassen werden geleverd volgens afgesproken tijd.

Zo als het hoort

Perfect en heel fijn dat het een brievenbuspakketje was

Geweldig snelle levering perfect

Heel erg tevreden

Binnen enkele dagen bestelling ontvangen.

Snelle reactie op naderhand gestelde vragen mbt. een juiste adressering en het blijkt ook goed te zijn behandeld.

Prompte levering van mijn bestelling

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst werd alles prompt en keurig afgeleverd.

Geleverd zoals beloofd

Netjes geleverd

Damstraat 10

3531BV Utrecht

Over Het Bedden en Babyhuis

Het Bedden en babyhuis Utrecht oftewel Schaatsenberg Bedden- en baby winkel sinds 1938 gevestigd in de Damstraat in Utrecht.. Wij leveren kwaliteit merken : Auping , Tempur , Avek, Texeler , Altijdgoedslapen etc. met laagste prijs garantie ! Service , kwaliteit producten , vakkennis en eerlijk advies , dat vinden wij belangrijk ! Wij streven ernaar zoveel mogelijk producten "made in Holland" te verkopen ! Wij zijn een echt familie bedrijf gerund door de familie Schaatsenberg . Het enthousiasme voor ons vak hopen wij met u te mogen delen ! Kom naar onze winkel in Utrecht en bezoek ook onze andere webshops : www.babykoop.nl en www.slaapcomfortwinkel.nl Heeft u vragen of opmerkingen