geweldig

wat een geweldige service,voor de 4de keer de muziekdoos besteld mooi gegraveerd--mooi ingepakt---vandaag besteld morgen in huis. heb je een vraag je hoeft niet lang te wachten op antwoord.kortom wat een geweldige service mijn complimenten.

Uitstekende service!

Ze hebben mij prima geholpen om mijn -te laat bestelde- kinderbestek toch op tijd te hebben. De gravure op het bestek was mooi!

Prima kwaliteit, prima service en zeer vriendelijke medewerkers die ik meestal spreek.

Prachtig mooi sieradenkistje.

Prachtig sieraden kistje, mooier dan op de foto. Netjes gratis in gepakt. Leuk hand geschreven berichtje erbij veel plezier ermee. Kom beslist terug.

Fantastisch, zoals gewoonlijk.

Voor onze dochter als kraamcadeau een heel mooi artikel van jullie ontvangen. Toen al zo onder de indruk dat wij zelf hier voor onze vrienden ook regelmatig cadeaus bestellen. Altijd met veel zorg verpakt en snel geleverd.

Erg klantvriendelijk

Een zilveren Nijntje spaarpot besteld met gratis gravure. De naam van mijn nichtje heeft een aparte spelling. Op de site werd goed vermeld dat als er een foutieve spelling is dit het risico is voor de klant. Ik werd gebeld door Angelique met de vraag of ik het wel goed gespeld had. Super netjes dat er toch een controle is. Kadootje was ook nog mooi ingepakt en er zat een persoonlijk berichtje bij. Super service en zal de volgende keer zeker weer bestellen!

Geweldige service!!!!!

Veel keuze ,snelle levering. Dat de bestelling al mooi ingepakt is is een dikke plus punt ! Het muziekje bij het fotolijst werkte niet goed ,gemaild en binnen 2 dagen een nieuwe gekregen Top service .

Uitstekende service, en met name de terugkoppeling van Angelique.

Vriendelijk en correct

Zeer mooie producten. Zeer vriendelijk en correct alles was zeer mooi ingepakt. Zo hoort een service te zijn! TOP!

Snelle service en als verrassing ook nog eens super leuk ingepakt:-)

Zilveren tandendoosje voldeed aan alle verwachtingen.

De levering ging super­čĹŹ Het product netjes en leuk ingepakt. Mvg Dominique

Snellevlevering,goed verpakt.

Misschien beter aangeven wat de mogelijkheden zijn van graveren.zodat ik meer tekst had kunnen gebruiken en beide zijden van het schoentje had kunnen gebruiken daarvoor(had graag ook datum willen gebruiken).neemt niet weg dat ik nu ook zeer tevreden ben hoor.

Kreeg mijn bestelling de volgende dag binnen. Lekker snel.Was mooi ingepakt en zag er goed uit. Ben zeer tevreden.

Mooi cadeau superblij

Cadeau besteld goed gegraveerd, en netjes ingepakt, snelle levering

Heel mooi kinderbestek

Mooie gravering en leuk verpakt?

Fantastastich, super blij mee !

Wat een bijzondere ervaring, besteksetje voor jarige kleinzoon besteld inclusief graveren van zijn naam. Gekozen voor minimaal bedrag extra inpakken als cadeau. De volgende dag werd het besteksetje, gegraveerd en ingepakt bezorgd. Wat een liefde straalde deze bestelling direct bij het uitpakken daarvan al uit. Ook een kaartje met handgeschreven tekst bij de bestelling. Wat is deze bestelling met zorg verwerkt, samengesteld, ingepakt en verstuurd en vol liefde door mij ontvangen. Dank jullie wel "Het Zilverhuys". Een aanrader dus !!!

Prima geholpen snelle reactie op de mail. Keurig verpakt kaartje erbij. Niks op aan te merken

Super leuk bestek!

Leuk bestek, mooi verpakt en snel geleverd. Het handgeschreven kaartje er bij vond ik ook erg leuk. Enige minpuntje is dat bij het Rupsje Nooitgenoeg de mes niet gegraveerd kan worden.

Beste Desire, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Helaas kunnen we de mesjes niet graveren omdat we ze niet in kunnen klemmen Ze zijn te dik en klappen dan uit de klem. Vaak zit er ook aan 2 kanten een plaatje en bij Rupsje zit er ook nog een gat in klein hongerlap dat hij is. maar de kleine zal er zeker niet minder lekker door eten. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Mooi persoonlijk kado

De verpakking was zeer mooi . En bedankt voor het persoonlijke kaartje

Beste Karin, Dank je wel voor de mooie beoordeling. Graag gedaan en heel veel plezier met de mooie spaarpot Hart op voet. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZIlverHuys®

Wederom een cadeau voor een geboorte gekocht, een Dikkie Dik spaarpot dit keer. Echt heel leuk is die. En wederom heel snel ontvangen, met de namen mooi erin gegraveerd. Heel schattig ingepakt. Hartstikke bedankt weer voor de fijne en snelle service!!

Beste Jay, Dank je wel voor de 10 en weer heel graag gedaan hoor, mooi afgeleverd bij het afhaalpunt van PostNL. De Dikkie Dik zal vast in de smaak vallen, en zeker favoriet zijn bij de lieve prins. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZIlverHuys®

Product voldoet aan mij verwachting.

Vragen via de mail snel beantwoord. Product keurig verpakt en snel geleverd.

Beste Edward, Dank u wel voor de mooie recensie, daar zijn we heel blij mee, en doen we ook heel erg ons best voor. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZIlverHuys®

Zelfs in kerstvakantie super service

Last minute besteld in kerst vakantie en alles super netjes ingepakt geleverd met gravering.

Beste Erik, Dank je wel voor de mooie beoordeling en ja de kerst periode is altijd spannend gaan we het redden en komen de geschenken wel allemaal mooi op tijd. Gelukkig is het dit jaar weer 100% gelukt. Veel plezier met de mooie spaarpotjes. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Service is top !

Ontvangen wat ik besteld heb en voldeed aan de verwachting

Beste, Dank u wel voor de mooie beoordeling, De sieradendoos was leuk om te graveren met de mooie persoonlijke tekst. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Zeer tevreden!

Ik was blij verrast met de kwaliteit, afwerking en verpakking van het muziekdoosje! Heel leuk ingepakt, erg speciaal voor de doop van ons petekindje. Ik ben enorm blij met deze aankoop.

Hartelijk dank voor de mooie recensie. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Goede kwaliteit, snel geleverd

Top! Wellicht wel optie voorzien aan welke kant van spaarpotten de naam en geboortedatum kan worden gegraveerd.

Beste Tommie, Dank je wel voor de mooie beoordeling. Bij veel artikelen staat waar we hem graveren, buik zijkant of bij de gleuf Wij kunnen de artikelen vaak maar op 1 manier graveren omdat we toch een soort van plat stukje nodig hebben, en we de spaarpot goed moeten kunnen inklemmen in de graveermachine. Nijntje spaarpotjes graveren we op de buik maar op verzoek kunnen die ook op de rug worden gegraveerd. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®