Super snel en klantvriendelijk

Heel servicegericht en de pakjes zaten zelfs mooi ingepakt met de namen erop.

Goede ervaring

Snel geleverd en netjes ingepakt wat ik niet had verwacht. Kon het zo cadeau doen. Klein min puntje de gravering was iets te licht. De naam op de spaarpot kon je moeilijk lezen.

vlotte levering

Ik had 3 kinderbesteksetjes, ze waren allemaal keurig apart ingepakt.

Mooi zoals ik verwacht had heel snelle levering

Mooi,snelle levering,voor mij een aanrader

Super. Snelle en correcte levering.

's Avonds besteld en binnen 48 uur in cadeauverpakking thuis. En ook nog eens een heel ruim assortiment.

Echt super mooi ingepakt en zelfs een handgeschreven briefje erbij!!

Echt heel erg tevreden en zeer persoonlijk naar klanten toe. Levering ook nog eens in 1 dag! Echt een 10 ­čśŐ­čĹŹ­čĆ╗

Beste Erik, Mijn dag kan niet meer stuk, wat een mooie beoordeling :-). Dank je wel! Met Vriendelijke groet Angelique Het ZilverHuys®

Snelle levering en erg leuk ingepakt. Echt om blije gezichten te krijgen!

Beste Jet. Dank je wel voor deze mooie beoordeling daar krijg ik nu een heel blij gezicht van..zit te stralen achter mijn beeldscherm. Met Vriendelijke groet Angelique Het ZilverHuys®

Toppie

Snelle levering en ook nog keurig verpakt. Klasse

Beste Pieter, Dank je wel voor de mooie recensie! Veel plezier met de prachtige muziekdoos. Met Vriendelijke groet Angelique Het ZilverHuys®

Mooi gegraveerd, snel geleverd

De bestelling was naar wens. Snel geleverd, mooi gegraveerd en ook nog eens heel erg leuk ingepakt!

Beste Sam, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Met Vriendelijke groet Angelique Het ZilverHuys®

Keurig verpakt. Snelle levering!

Mooi ingepakt. Snelle levering. Kaartje met handgeschreven zinnetje van medewerker!

Beste Monique, Dank je wel voor de mooie 10! veel plezier met de prachtige Woezel en Pip artikelen. Met Vriendelijke groet Angelique Het ZilverHuys®

Snelle levering, mooie producten en leuke verpakking top!!!!!

goed bedrijf top levering

Beste Roos, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. veel plezier met de lieve spaarpot en het handige schuifbestekje Met Vriendelijke groet Angelique Het ZilverHuys®

Goed geschenk

Ik vond het een mooi geschenk..met het graveren van de naam ook

Beste Johan, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Met Vriendelijke groet Angelique Het ZilverHuys®

Mooi gegraveerd en leuk ingepakt zonder te vragen ! Snelle levering !!

Beste Ellen, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Snel geleverd en als cadeau verpakt

Het was snel geleverd, met de instructies voor het graveren correct uitgevoerd (erg mooi gegraveerd overigens), ingepakt als cadeau zonder te vragen met een persoonlijk kaartje erbij. Deze kwaliteit van de service kom je niet vaak meer tegen

Beste Suzanne, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering van het door ons bestelde artikel, leuk ook dat het al was ingepakt als cadeautje!

Beste Sandra, Dank je wel voor deze mooie 10. Graag gedaan. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Zeer tevreden over Het Zilverhuys. Een goede prijs, duidelijkheid over (de voortgang van) het process en de verwachte levering. Een heel mooi en gegraveerd kinderbestekset ontvangen met een aardige kaart erbij.

Beste Martine, Dank je wel voor de mooie 10 en vijf Gouden sterren. Daar doe ik het voor een hele gelukkige klant. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Met graveren in 2 dagen thuis bezorgd!

Was de 2 e keer dat ik kinderbestek had besteld met graveren, en is super geworden!

Lieve Jacoba, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Goede levering

Vond het goed dat ze me belde of het om de uil ging want de tekst klopte niet stond poes heel hartelijk bedankt

Beste mevrouw Oosterbaan, ja dat was even verwarrend maar gelukkig was het toch goed. Heel veel plezier met de mooie uil. wij hebben ook een bijpassend bestekje van de fabeltjes krant ;-) Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Snelle levering en supermooi ingepakt!

Aan te bevelen!

Beste Resi, Dank je wel voor deze mooie 10 Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Hele goeie service

Er was iets mis met mijn geleverde bestelling. Na 1 mail meteen reactie en de nieuwe bestelling werd alweer bezorgd. Hele goeie ervaring en iedereen aan te raden!!!!!

Beste Sas, Dank je wel voor deze lieve woorden en de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

|Goed en betrouwbaar

Goed en betrouwbaar

Dank u wel voor de mooie beoordeling Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Een Nijntje bestek besteld met gravering. Snel geleverd. Mooi gravering Prima verpakt

Beste Roland, Graag gedaan en u heel erg bedankt voor de mooie 10 Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Uitstekend!

Naast de duidelijke informatie over de iets langere levertijd ivm vakantie, de leuke cadeau verpakkingen en de juistheid in facturatie zijn het bedrijven als deze die het ÔÇśsnappenÔÇÖ Onze dochter heet Isabeau Marie maar voor het graveren konden we geen spatie tussen de twee namen doen, ivm de 12 leestekens. Dan maar aan elkaar met hoofdletter ertussen. Maar bij het openmaken zagen we tot onze verbazing dat ze toch een extra spatie er tussen hebben gezet. Super fijn dat bedrijven, ook via het internet(!), nog zo meedenken! Heel erg bedankt!!

Beste Karin, Dank je wel voor deze mooie en lieve woorden en de mooie 10 met 5 gouden sterren. Ik bekijk elke opdracht als of hij voor mij zelf is. en probeer waar mogelijk zoveel mogelijk mee te denken. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Zeer goed ingepakt en extra met cadeaupapier Betaalbare prijs

Beste Jolanda, Niks is leuker dan een cadeautje te ontvangen, graag gedaan. Dank je wel voor de mooie 10 daar zijn we heel blij mee. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Netjes!

Mooi ingepakt en een persoonlijk kaartje. Blij met de service!

Beste Khadija, Hartelijk dank voor deze mooie reactie. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®