Zeer goed.

Mooie gravering en mooi ingepakt.

Klantvriendelijk, goede service, uitgebreid adsortiment

Vriendelijk, persoonlijk contact. Uitgebreid assortiment, verpakking waarin ze het zilver in versturen is afgestemd op de ontvanger van het cadeau.

Heel attent om mij te bellen of ik een cado verpakking voor een jongen, meisje of volwassene wilde.

Mooie producten, duidelijke communicatie, snelle levering

Ik ben zeer tevreden over Het Zilverhuys. Het product werd snel geleverd en was mooi ingepakt terwijl ik dat niet had aangegeven.

Echt waar voor je geld

Snelle levering en de aanpassing konden snel gerealiseerd worden

Klantgericht, snel en mooi!

Veel keuze op de site, ik had twee verschillende bestekjes besteld om kado te doen. Ik werd gebeld door het Zilverhuys om te vragen of dat geen foutje was. Heel attent! Kado’s mooi ingepakt, graveerwerk mooi en netjes, goede communicatie en snel verzonden, ik had alles de volgende dag in huis! Geweldige ervaring en ik zou er volgende keer zéker weer bestellen!

geweldig

ik ben erg tevreden over het assortimentDesnelle levering was echt bysonderOok het telefonisch kontakt heb ik zeer prettig ervaren.ik zal het zeker aanraden aan fam.en vrienden

zeer goede service, snel en accuraat

Spaarpot eend gekocht en de volgende dag al geleverd

Uitmuntend

Het bestelde artikel was niet op voorraad maar is weer keurig en cf. bestelling qua gravering geleverd. Het was het wachten waard. Dank wederom voor de voortreffelijke en zorgvuldige afhandeling van mijn bestelling.

Goed!

Snel geregeld. Het cadeau was zelfs mooi ingepakt.

Persoonlijk contact en betaalbaar aanbod

Bij vragen een fijn en persoonlijk contact. Nemen alle tijd om aanvullende informatie te geven tbv de bestelling. Dit is erg prettig!

Toppers

Prachtige website met mooie spullen. Super service en zeer klantvriendelijk. Snelle verzending en prachtig ingepakt. Ik ben zo blij met mijn mooie spullen! Dankjewel Angelique.

Makkelijke goede omschrijving ,alles keurig netjes , en zeer snelle levering

Helemaal goed ,duidelijk snel mooi verpakt ,zeer tevreden .bedankt Leony .

Heel erg bedankt voor het helpen !

Heel mooi product en heel erg bedankt voor uw hulp met het pakket!

Een bestelling met een gouden randje.

Goede en snelle levering van het bestelde artikel, inclusief gravering. Konden we toch op kraamvisite met cadeau!

Snelle service en betrouwbaar. Ik werd nadat ik m’n bestelling had gedaan, teruggebeld om eea door te nemen. Er werd meegedacht, dat geeft de klant een vertrouwd en fijn gevoel. Ik zal het Zilverhuys zeker ook bij familie, vrienden en kennissen aanbevelen.

Netjes en klantvriendelijk

Mooie spullen goede aflevering

Vriendelijk geholpen na telefonisch overleg, en mooie snelle kwaliteit

Het was een snelle verzending prachtig ingepakt Evht een cadeautje.

Gewoon goed!

Snelle levering, mooi product, naam gegraveerd is prachtig!

Fantastisch!

Dit is wat de papa, ook namens de mama van Taylor Susie schrijft: Wij vinden de spaarpot die we vandaag hebben ontvangen prachtig! Zo'n snelle spaarpot hebben we nog nooit gezien. :-)

Erg goed

Mooi bestek, leuk gedaan. Enige minpunt is dat de mes niet meegegraveerd word

Bestelling snel geleverd en zeer tevreden over product

Goede service ben zeer tevreden

Het bestekje had ik de volgende gegegraveerd al binnen.

Ik ben zeer tevreden over het Zilverhuys. Ik had een rupsje Nooit Genoeg kinderbestekje besteld. Gegraveerd met de naam van mijn kleindochter. De volgende dag had het bestekje al binnen. Echt met mooie sierletters gegraveerd. Het bestekje was ook heel mooi ingepakt. Mijn dochter was er héél erg blij mee.