Snel geleverd mooi product

Top product en snel geleverd

Geef Het Zilverhuys een hele warme douche.

De dame aan de telefoon was erg anthousiast en meedenkend. Goeie service en uitleg van wat ik wilde en wat leuk zal zijn voor een tweeling. Dit is zeker voor herhaling vatbaar,zal zeker kennisjes verwittigen over de goede service en de leuke dingen die ze verkoopt. Heel veel succes in de verdere toekomst. Vriendelijke groeten, Mv.Hazes.

Goede website en alles snel en goed geleverd

Website is overzichtelijk. Het muziekdoosje is leuk ingepakt in cadeaupapier en goed verpakt in een verzenddoos. Snelle levering.

Snel in huis, leuk ingepakt, voor een scherpe prijs

Mooie juwelendoosje met muziek

Mooie afwerking, oogt degelijk. Fijn dat gravering mogelijk was (en nog gratis ook). Vlot geleverd.

Hele leuke bestekjes en snel geleverd

Ik bestel heel vaak bij het zilverhuys. De bestekjes vind ik heel leuk om als kraamcadeau te geven. Ze zijn erg leuk en door te graveren krijgen ze een persoonlijk tintje. De levering is altijd snel. Zeer tevreden

Mooie muziekdoosje Nijntje

Betaling achteraf 8 Geleverde speeldoosje Nijntje met naam 8 Levering 8 Had wel liever eerder geweten dat het product een levertijd van 6 weken had 5

Dank uw wel voor de mooie beoordeling. Helaas gebeurd het wel eens dat een artikel niet direct leverbaar is bij onze leverancier. Zodra ik dit heb vernomen van de leverancier/importeur vermelden wij de verwachte datum er zo snel mogelijk bij. het Nijntje muziekdoosje was idd tijdelijk niet leverbaar bij de importeur en de verwachte datum stond ook bij het artikel vermeld. dit is ook wel een beetje onder voorbehoud omdat ook hun afhankelijk zijn van diverse factoren in de haven en tijdens het transport weer douane etc.. Ik heb ze nu weer gelukkig volop op voorraad staan. Met vriendelijke groet, Angelique het ZilverHuys

Helder, makkelijk en klantvriendelijk!

Het is elke keer weer ZO geregeld, binnen enkele werkdagen heb ik mijn bestelling keurig ingepakt op mijn bureau liggen!

Snel, zorgvuldig en prachtig

Besteld en de volgende dag in huis; als kadootje ingepakt. Producten precies naar wens! Uitstekende kwaliteit/prijsverhouding

Zeer mooie kwaliteit en snelle levering.

Bestek van Nijntje besteld, naam mooi in gegraveerd. Een topartikel. Zeer tevreden. Snelle levering.

Komen afspraken na

Een spaarpot besteld, waarbij de levering uiteindelijk op zich liet wachten i.v.m. de containerproblemen in het Suezkanaal. Netjes door Angelique op de hoogte gehouden van de leveringsdatum. Op mails wordt snel geantwoord. Product uiteindelijk na aankomst in Nederland snel en netjes bezorgd

Mooi product en snelle levering

Super webshop voor als je een zilveren kraamkado zoekt!

De beste service die je kunt wensen

Wij kregen de gegraveerde spaarpot de volgende dag al geleverd! Daarnaast vroeg ik of ik een extra dopje kon kopen omdat mijn dochter dezelfde spaarpot heeft en de dop kwijt is. Deze hebben ze vervolgens gratis meegeleverd. Ik blijf vaste klant :-)

Prettig geholpen en snel in huis.

Zeer prettig geholpen, werd de volgende dag gebeld om mijn vragen door te nemen, duidelijkheid gekregen en het was snel in huis. CHAPEAU!!

Goed verpakt, snel ontvangen

Mooie verzilverde roos besteld, werd heel snel bezorgd, was goed verpakt.

Mijn ervaring met het Zilverhuys is geweldig. Ik had een verzilverde spaarpot tractor voor mijn kleinzoon besteld en hij zag er heel mooi uit inclusief zijn naam.

Prachtige items & goede service!

Het Zilverhuys is de plek voor het vinden van het perfecte cadeau! Mooie artikelen en een goede service.

Mooi verpakt

Voortreffelijk, razend snel

Seller levering en geschenk mooi ingepakt in leuk papier voor baby.

Hele goede service, mooi ingepakt.

Vandaag besteld, morgen in huis. Veel zorg aan besteedt. Mooi ingepakt.

Snel en naar wens

Mooi kinderbestekje besteld voor mijn nichtje haar verjaardag. Deze gratis laten graveren. Snelle keurige service en ook nog eens schattig ingepakt via brievenbuspost thuis geleverd.

Doen wat ze beloven. Ook geleverd binnen de beloofde termijn. Producten zijn van goede kwaliteit! Ik zou er zeker weer bestellen

Perfect ,uitstekend, prachtige kwaliteit , top !!!

Leuke producten en goede service.

Leuke geboorte artikelen gekocht. Kwamen snel en mooi verpakt aan. Heel blij mee!

Goede service en snelle bezorging!

Voor mijn vriendinnetje wilde ik een gegraveerd besteksetje. Om 10 uur ‘s ochtend besteld en voor 12 uur dezelfde dag thuis afgeleverd! Prachtig gepersonaliseerd setje kinderbestek!