Snel en mooie afwerking

Altijd fantastisch

Ik bestel hier al jaren. Altijd snel geleverd, fraaie producten. Een absolute aanrader.

geweldig

goede levering van bestelde mijn prinses spaarpot en wat is deze leuk, in het echt nog leuker dan op plaatje website. Ben er blij mee

leuke surprise

leuk

Prachtig kado

Heel mooie kadootjes gekocht

Mooi afgeleverd

Leuke producten keurig verpakt en mooi gegraveerd.

Netjes, verzorgt, snel.

Goede ervaring, zal in de toekomst vaker via deze shop bestellen

Ontzettend tevreden met mijn gegraveerd Nijntje-bestek

Laatst een gegraveerd Nijntje-bestek besteld als kraamcadeau. Keurig op tijd geleverd, was mooi ingepakt en van uitstekende kwaliteit. De nieuwe mama was er heel erg blij mee!

Betaalbaar fijn op tijd Mooi ingepakt Geweldig

Goeie service

Een goeie ervaring, mail contact gehad. En ook snelle reactie weer terug. En dat op een zondag. SUPER dus.

perfect!!

mooie spaarpot ik ben er blij mee

Goede service en keurig eindresultaat

Ik heb meerdere zilveren doosjes met gravure besteld. Bij één was ik de naam vergeten te vermelden waar ik via een nette mail aan herinnerd werd. Goede service! Het eindresultaat is mooi en het pakketje kwam snel binnen.

Mooi product en snelle levering.

Mooi sieradenkistje met naam laten graveren. Deze stond aan de voorkant. Mooi en netjes ingepakt geleverd.

De kinderbestekjes die gratis gegraveerd worden zijn superleuk, mooi en gebruiksvriendelijk

Ik heb ondertussen al 6/7 x zo'n kinderbestekje besteld. Als kraamkado. Zonder uitzondering vindt iedereen ze zo leuk en fijn. Zo'n kinderbestekje gaat later vaak mee als het kind het huis uitgaat. De gratis gravering is ook erg leuk. De kwaliteit( edelstaal) is ook prima.

Correcte service en afhandeling.

De bestelling en de service die via de telefoon is gegeven hebben de keuze en het vertrouwen in een correcte levering niet beschaamd, alles dus geheel volgens plan verlopen. Dank hiervoor.

Snel en netjes

We hadden onze bestelling al binnen 12 uur thuis en het was super netjes ingepakt! Top!

Prima adres om artikelen te bestellen

Genoeg producten om een keuze uit te maken. Snelle levering van bestelde producten. Verassend leuk ingepakt.

dag voordien besteld, 's anderendaags geleverd! perfecte service! Een aanrader!

Perfecte service! dag na bestelling, pakket aan huis geleverd. Dit kan niet verbeterd worden! Heel tevreden! Een aanrader!

Altijd netjes en correct

Al meerdere malen als kraamkado een zilveren bestek setje met naam gekocht. Diverse setjes maar altijd even netjes gemaakt en bezorgd. Ook liefdevol ingepakt. Ik ben heel tevreden, geeft leuk kado. Tot het volgende kraambezoek kado ;-)

Snelle levering en mooi product. Mooi gegraveerd.

correct en verzorgd

Mijn bestelling was niet op voorraad waardoor het wat langer duurde voordat ik het in huis had. Verder prima ervaring! Mijn bestelling was goed en mooi verpakt.

Zoals altijd snel en professioneel

Zoals elke eerdere keer alles snel en netjes afgehandeld. Bedankt weer!

De spaarpot kinderwagen ziet er heel erg leuk uit! Alleen het plaatje waar op gegraveerd is zit los

Zeer goede service

Helaas wat ik besteld had was niet op voorraad meer. Het personeel belde mij gelijk op na de geplaatste bestelling en samen kwamen we tot een goed alternatief voor een ander cadeau. Zeer goede service en hele aardige mensen die er werken! Cadeau zag er ook super uit! (Misschien nog wel mooier dan wat ik in de eerste plaats besteld had!)