Goede ervaring. mooi cadeau gevonden

goede service en website. Wel jammer dat de naam en datum niet heel duidelijk is gegraveerd. maar evengoed een leuk cadeau.

Nette service

Dit is mijn tweede bestelling bij het zilverhuys. Alles van perfecte kwaliteit! Heel netjes geleverd en keurig op tijd. Netjes ingepakt.

Altijd een prima ervaring!

Makkelijk om te bestellen, direct een reactie en een snelle levering!

Perfecte service en levering (binnen 1 dag)

Heel mooie zomeractie met gratis graveren en cadeauverpakking voor onze bestelde presentjes.

geweldig

Top deal, goed geholpen en snelle service. De gravering ook precies zoals wij het wilde. We zijn heel tevreden.

Super attent

Was een erg gepersonaliseerd cadeau, keurig ingepakt en zelfs een kaart erbij met de felicitatie . Ontvanger heeft het nog niet, maar ik ga er vanuit dat dat helemaal oké is

mooie kwaliteit goed duidelijk gegraveerd super mooie kaart erbij en ook nog mooi imgepakt wat wil je nog meer.

Super super!!!!

Super service!! Super snelle verzending!! Super vriendelijk!! Super bedankt!!

Ontzettend goed verzorgd alleen de lever tijd kon beter worden aangegeven.

Wat een goede service, mooi ingepakt en met een persoonlijk kaartje helemaal top. Jammer dat op het moment van bestellen de lever tijd niet goed was aangegeven. Daardoor konden we het cadeautje niet persoonlijk geven.

Beste Madelon, Fijn te lezen dat de spaarpot netjes jullie heeft bereikt, wat betreft de levertijd dit staat erbij gemiddeld 1 werkdag, in het weekend is het natuurlijk iets anders. Je hebt de spaarpot zaterdag eind van de middag besteld en deze is maandag gegraveerd en opgestuurd, dinsdag rond 15u is het pakketje netjes afgeleverd, Sneller gaat echt niet. :-) Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Goed en snel verzorgd

Dank u wel voor de mooie 10 en 5 gouden sterren. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Echt top service en mooie producten

Altijd attent en meedenkend prachtige producten

Beste Ingrid, Dank je wel voor de positieve beoordeling, we vinden het leuk om voor jullie school de kraamgeschenken te mogen leveren. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Zeer goed.

Beste Diny, Dank u wel en graag gedaan. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Had twee schoentjes besteld ik had er inlaten graveren bleek dat ik het niet goed had ingevuld kreeg telefoon en hebben ze na vraag gedaan en gedaan hoe het moest teveel betaald fijn terug gestort top

Beste Annette, Bij twijfel bellen we altijd even, kleine moeite en heel graag gedaan. Dank je wel voor de mooie beoordeling, Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Snelle levering en leuk ingepakt.

Voor onze eerste kleinzoon een bestek setje besteld. De volgende dag al in huis met zijn naam erin gegraveerd en ook nog eens netjes ingepakt. Super blij met deze snelle levering.

Beste oma Ine, Wat zal u kleinzoon heerlijk smikkelen met zijn eigen bestekje. Voor u er erg in heeft is hij al een grote vent, en neemt hij oma mee uit eten. Dank u wel voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Na dubbele bestelling direct contact opgenomen maar hadden zelf al 1 bestelling geannuleerd, super SERVICE

Beste Peter , Dank u wel voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Snelle reactie en mooi verpakt. Echt een kadootje!

Een verzilverde spaarpot voor onze kleindochter besteld. Mooi gegraveerd en met kaartje en verpakking leuk om te geven.

Dank u wel voor de mooie beoordleing. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Zorgvuldige vlotte levering

Zeer snelle levering. Het cadeau was al netjes ingepakt, ik kon zo op pad. In de doos zelfs nog handgeschreven kaart. Erg attent.

Beste Richard, Dank u wel voor de mooie beoordeling. Inpakken is mijn hobby, en voor u is dat mooi meegenomen en leuk om te geven. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Zag er super verzorgd uit en heel snel geleverd

Mooi gegraveerd, snelle levering en ook leuk ingepakt. Perfect voor een cadeautje

Beste Marlous, Dank je wel voor de mooie beoordeling Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys®

Top service!

Nijntje XL spaarpot gekocht met gravering. Snelle levering volgens afspraak en je word goed op de hoogte gehouden.

Duidelijke site, snelle levering

Duidelijke site en een snelle levering Netjes verpakt, kleinkinderen zijn er blij mee!!!

Kers op de taart was de mooie persoonlijke cadeauverpakking!

Geweldige service!

Het lukte mij, via internet niet, om de inscriptie die ik graag op een kinderbestekje wilde laten graveren door te geven. Ik overschreed de de hoeveelheid letters. Helaas! Dus liet ik het bij de geboortedatum. Kort nadat ik de opdracht had verzonden werd ik, door iemand van het Zilverhuys, gebeld over de inscriptie en gaf diegene de mogelijkheid aan om de naam op de lepel te zetten en de geboortedatum op mes en vork. Geweldig! Dat vind ik service.

Snelle levering, product precies als omschreven

Makkelijk besteld, snel geleverd. Product precies als verwachting. Gratis graveren en gratis feestelijke verpakking, mooie service. Ik had alleen gedacht dat ik dan wel kon zien wat er in de verpakking zat. Nu moet je het uitpakken om te controleren. Voor het zelfde geld staat er ineens een andere naam in gegraveerd. Dus die verpakking zou misschien beter doorzichtig kunnen zijn, kleine tip. Voor de rest... helemaal blij met jullie!

Supersnelle levering in België (1 werkdag). Musiekdoos met ballerina voldeed aan alle verwachtingen. Naam is keurig gegraveerd. Goede kwaliteit voor een mooie prijs. Bref, ik ben heel blij met deze aankoop. Top service, zeker aan te raden.

Heel correct en supervriendelijk. Zelfs van hun kant een telefoontje met een vraag over t graveren, zo`n persoonlijke benadering kan ik enorm waarderen.