Goede en snelle service! Zeer tevreden

geweldige ervaring!!!

Ik had een geweldige ervaring met het bedrijf. Ik had het pakket besteld met gravering op zondagavond en hij was dinsdagmiddag geleverd. Maandag werd ik nog door het bedrijf gebeld om de gravering te controleren. Een hele positieve ervaring en een mooi geschenk. Het cadeau was trouwens ook heel mooi ingepakt. Vijf sterren en word een zekere aanrader voor mij.

Snelle levering en precies zoals in de omschrijving

Snelle levering en precies zoals in de omschrijving. Prachtig kraamcadeau!

Geweldig hele snelle levering

Ik had een 3 delig kapset besteld het is mooi gegraveerd en ook nog snel geleverd ik ben heel tevreden en ook prachtig verpakt

Mooie collectie. Prachtig ingepakt.

Opnieuw cadeaus besteld voor mijn kleinkinderen. Veel keuze. Alles wordt verrassend ingepakt in cadeauverpakking.

Snelle levering😁

Prachtig cadeau en super service

Ik heb bij t Zilverhuys een zilveren Nijntje spaarpot besteld. Omdat ik de spaarpot wilde laten graveren hebben zij hem “vast gehouden”. Toen de naam bekend was heb ik die doorgeven. Een dag later is de spaarpot al verzonden. Keurig gegraveerd en prachtig ingepakt. Een geweldig cadeau om te geven. Bedankt Angelique.

Heel mooi !!

verzilverde sieraden doos besteld en laten graveren, echt heel mooi gedaan en super mooi verpakt. We konden het zo aan onze jarige geven.

ze doen wat ze zeggen, goede service!

Snelle afhandeling en levering!

Cadeautje voor kleinzoon is snel geleverd en zo mooi als cadeautje ingepakt, dat ik het nog niet heb opengemaakt. Dit zal nog even moeten wachten tot april als onze kleinzoon 1 jaar wordt. Maar bij eerdere ervaring weet ik dat een kindercouvert er prima uit ziet en ben ook heel blij met de gratis gravering.

Mooie producten. Overzichtelijke website. Levering volgens afspraak. De kado's voor onze kleinkinderen waren met veel zorg ingepakt en er zat een vriendelijk briefje bij. Kortom: Het Zilverhuys maakt een gedegen, zorgzame en attente indruk.

Al jarenlang een betrouwbare verkoper

Voor mij 5 sterren voor Het Zilverhuys. Ruime keuze, snelle verzending en leuke persoonlijke begeleiding bij de aankopen.

Top geholpen met een mooi product

Snel geholpen, klantenservice goed bereikbaar.

Alles heel netjes verzorgd

Alles keurig verpakt en vriendelijk telefonisch geholpen.

Goede informatie, en aandacht voor de besteeling

Het bestekje was het wachten waard. De telefonische toelichting heeft ertoe bijgedragen dat ik gewacht heb totdat het bestekje geleverd kon worden. Hiervoor hartelijk bedankt.

Zeer goede service

Mooi bestekken, netjes gegraveerd en zeer snel verstuurd. Top !

Mooi product snelle levering mooi ingepakt

Zeer fijne ervaring

Zeer fijn contact gehad eerst via chat en daarna via telefoon. Goede en snelle levering van producten. Enige verbeterpunt is dat het graveren wel kostbaar is (1 euro per letter)

Product zoals op website vermeld Zelfs heel mooi verpakt !

Goede service, mooi product

Behulpzaam contactpersoon, mooi product, snel geleverd!

Prima afgehandeld en binnen de levertijd bezorgd

Zoals hier boven beschreven

Veel moois voor goede prijs

Het bestelde werd zeer snel geleverd en makkelijk te bestellen. Goede en duidelijke website. En het was héél leuk en verrassend in gepakt!! Echt een supermooi cadeautje!!!

Mooie producten, geweldige service

Ik heb 2 gegraveerde besteksetjes besteld bij Het Zilverhuys. De setjes werden snel bezorgd en waren mooi gegraveerd. Ze waren zelfs met zorg ingepakt en er zat een handgeschreven kaartje bij. Zo attent! Ik zou Het Zilverhuys zeker aanraden!

Mooi product voor een goede prijs.

Besteld en daarna snelle levering van mooi product.

Mijn bestelling (kinderbestekje) is naar verwachting.

Mooi gegraveerd (gratis!) en mooi als cadeau verpakt. Snel geleverd. Kortom heel tevreden!