Makkelijk te bestellen en snelle levering. Alles keurig ingepakt.

Hele snelle levering en heel mooi gegraveerd. Ben er erg blij mee!

Goede service en coöperatief in oplossing zoeken voor probleem

Snelle service, mooi product.

Op zoek naar een verzilverde spaarpot met naam. Door de overzichtelijke site zo gevonden en in no time besteld en geleverd. Top!

Netjes afgeleverd en keurig verpakt

Mooi cadeau en netjes verpakt

Goed en snel

Het had nog niet ingepakt hoeven worden,,misschien een tip het pak papier er apart bij doen,nu moest ik het zelf open maken om eerst zelf te kijken of het goed was.

Netjes verpakt en snel ontvangen

Moeilijk om op de site te komen. Wist het nog van 2 jaar geleden. Gelukt en netjes afgeleverd. Gegraveerde oldtimer auto

mooi product

Erg mooi en snelle levering

Super ervaring! Een zilveren spaarpot bestelt met naam erop. Levertijd heel snel, naar Spanje. Met een heel lief kaartje erbij en heel mooi ingepakt. Kan alleen maar zeggen dat alles uitstekend was. Zal zeker nog eens in de toekomst bestellen. Dank jullie wel!

Ok

Ok

Top en vlot geregeld.

en dan ook nog een mooie cadeau verpakking!

Mooie producten, super snelle verzending.

Super mooie verzilverde spaarpot met in gegraveerde naam.waar géén extra kosten voor worden berekend . Was er binnen twee dagen . Goed verpakt en zelf een mooi inpak papiertje erom heen. Service!!

Bestelling binnen 1 dag gegrafeerd in huis....

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd, mooi verpakt als cadeau!

Zie boven

Excellent

Client friendly, extremely efficient

Snelle fantastische service

Duidelijke website. Persoonlijke en snelle service. Angelique van Het Zilverhuys was zo attent om ons te bellen aangezien het niet geheel duidelijk was of het bestelde kadootje voor een meisje of een jongetje was. Geweldig!

Snelle levering en zeer tevreden over de producten.

Snel en prima!

Snel geleverd, helemaal goed! Het was nog prachtig ingepakt ook, terwijl ik dat niet eens besteld had... vond ik overigens ook wel spannend, omdat ik nu niet kon checken of de juiste naam gegraveerd was, maar dat was gelukkig helemaal goed gekomen.

Super snel en netjes geleverd

Super snelle levering.

Super snelle levering. Mooi gegraveerd. Leuk ingepakt.

Zeer vriendelijk, het kado was leuk en erg netjes ingepakt. Zonder beschadiging keurig bezorgd.

Super fijne service

Zeker weten zal ik volgende keer nog eens iets bestellen bij jullie. Top product kwalitatief top service super mooi ingepakt de cadeau voor de verjaardag van mijn dochter snelle bezorging ! Dikke 10 en bedankt !

Altijd mooie producten voor een goede prijs

Goede service, mooie producten

Een Nijntje spaarpot met gravering gekocht, heel mooi gemaakt en netjes en leuk ingepakt toegestuurd. Een schitterend kraamkado! Ik beveel het Zilverhuys van harte aan!

Mooi gegraveerd kinderbestek

Bestelling was snel hier en zeer mooi