Geweldige website

Het cadeautje was er op tijd ,tot onze verrassing leuk ingepakt. De spaarpot was precies wat wij ervan verwacht hadden. En viel bij de ontvangers ook in goede aarde. Kortom prima!!

Goede service, snelle lever tijd.

Leuk verpakt.

Geweldige service

Wat een service! Had via opmerkingen een vraag gesteld mbt mijn bestelling en ik werd binnen een uur gebeld om de vraag te beantwoorden en er werd met mij meegedacht. Bestelling was prachtig ingepakt en het cadeautje zelf (ook niet onbelangrijk) was heel mooi. Heb hier vaker een cadeau gekocht na de geboorte van een kindje en dat is iedere keer echt heel mooi gegraveerd. Wil je iets moois, iets blijvends dan is het Zilverhuys aan te beleven.

Snelle en goede service

Heel tevreden! Snelle service, had een kinderbestekje met gegraveerde naam. Erg mooi gedaan en ook nog eens mooi verpakt!

Geweldig...

Supersnelle levering Gratis graveren Fijn contact Mooie producten Netjes ingepakt In 1 woord een TOP site!!

Mooi product en snelle levering.

Goede service en snelle levering

Zeer tevreden met het geleverde product en de snelle levering.

Snelle en goede levering. Goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Mooi product.

TOP!!

Super snelle service, goed advies en fijn contact toen ik wat vragen had.

Top sevice

Snel, Netjes ingepakt als verassing.

Vriendelijke, persoonlijke service. Mooie producten voor een mooie prijs. Het enige kleine puntje dat ik heb, is dat ik niet zo hou van de standaard lettertype die gebruikt wordt voor het graveren (die is een beetje 'oldschool' maar dat is uiteraard een persoonlijke mening)

Goede service en mooie producten

Een spaarpot van nijntje besteld En binnen twee dagen in huis En een echt mooie spaarpot is zijn geld echt waard

Precies zoals je kan verwachten dus perfect

Perfect online bestelproces. Gratis gravering. Sneller dan aangegeven geleverd. Kaartje en kado verpakking ook helemaal ok! Zeker aan te bevelen.

Alles netjes verzorgd en ingepakt opgestuurd gekregen

Snelle service en mooi product!

Een mooi product, prachtig ingepakt. Goed aan de wensen voldaan en snelle levering. Aanrader!

Zeer tevrede

Voor het eerst besteld mooie muziek doos voor kraamkado netjes verpakt en netjes op tijd bezorgt raad het iedereen aan.

Heel goed geholpen

Prima goed

Prima website, snel bestelproces, mooie producten.

Ik heb twee keer een kinderbestekje besteld bij het Zilverhuys. Alleen maar positieve ervaringen. Het belangrijkste zijn de blijde, verraste gezichten van de ontvangers van de bestekjes. Mooi edelstaal met gegraveerde naam en geboortedatum.

Snel en correcte aflevering

Prima webshop het kadootje was leuk verpakt.

Alles ging makkelijk en een mail gestuurd voor een vraag en werd vrij snel beantwoord. Bestelde en gegraveerde Nijntje is erg mooi

Het was er binnen een dag en precies zoals besteld en voorgesteld! Super aardige, goede en snelle service!

Prima kwaliteit en netjes werk

Snel geleverd prima kwaliteit

Zeer net bedrijf

De manier van inpakken en versturen zegt al heel veel over een bedrijf. Top gedaan

snelle en keurige levering

Het pakketje werd keurig op tijd geleverd, goed verpakt en voorzien van een geurbuideltje (!). Cadeautjes waren zelfs in cadeaupapier verpakt, dit had ik niet opgegeven.

Mooie spaarpot met naam

Erg mooie dingen besteld,waaronder een mooie spaarpot met naam voor onze kleinzoon. Het pakje was al super mooi ingepakt.