Mijn aankoop was boven verwachting en zelfs de volgende dag al in huis!

Ik had een zilveren spaarpot gekocht als kraam kado. Ten eerste was deze super mooi ingepakt. Ten tweede was de gravering en de spaarpot zelf prachtig. Ik had van te voren meerdere sites bezocht, maar dit was ver uit de beste. Een echte aanrader!!

Uitstekende service en snelle levering!

Uitstekende service en snelle levering!

Goede ervaring.

Meedenken en goede adviezen. Zeer klant vriendelijk

Snelle levering en bijzondere kraam kadootjes

Altijd een snelle levering en de kadootjes worden heel mooi ingepakt, leuk om te geven!

Geweldige service

een baby lepel die binnen een dag gegraveerd en bezorgt is goede ben er heel blij mee

Leuke cadeautjes, superservice!

Niets anders dan lof voor het Zilverhuys. Assortiment is leuk, iedereen die via het Zilverhuys van ons bedrijf een cadeautje heeft ontvangen is enthousiast. Absoluut een aanrader.

Afgelopen donderdag avond 2 spaarpotjes besteld, zaterdag al in huis. Prachtig ingepakt. Super!

Snel, goed verzorgt, persoonlijk

Nu 2x een kinderbestekje via de site besteld. Bestelling is 2 dagen later al binnen. Mooi ingepakt en bij de levering zit ook nog een persoonlijk geschreven kaartje.

Top bedrijf

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij het Zilverhuys. Online bestellen gaat zeer makkelijk. Ik vind het fijn dat je voor de optie AfterPay kunt kiezen, zodat je het artikel eerst kan zien voor je betaald. Ik had een verzilverd juwelen doosje besteld met gravures in beide hartjes. Het is prachtig! Ook was het zeer snel in huis. Het was netjes en zeer stevig verpakt. Het was zelfs prachtig gepakt. Wat ik hartstikke fijn vind omdat het voor de verjaardag voor mijn 5 jarige nichtje is. Kortom alleen maar lof voor het Zilverhuys. Ik zou zeker opnieuw bestellen en ik raad iedereen aan om bij het Zilverhuys te bestellen.

Supersnelle levering van prachtige artikelen.

Prachtige artikelen voor een redelijke prijs. Snelle levering. Ben heel tevreden.

Mooie kadoos en heel snel bezorgd.

Ter gelegenheid van de geboorte van onze tweeling kleinzonen, hebben we twee spaarpotjes met inscriptie besteld Dezelfde middag werden we gebeld, dat een van de spaarpotjes was mislukt, maar omdat er geen voorraad meer was, werd deze nabesteld en twee dagen daarna werden de spaarpotjes al feestelijk ingepakt bezorgd, met als kadootje voor ons een verzilderde sleutelhanger, Waarvoor dank.

Prachtig

Heel tevreden over mijn aankoop. Mooi product inclusief sierlijke en duidelijke gravering. Snel geleverd.

Mooi en snelle levering.

Bestek set van Kikker en vriendjes besteld, mooi gegraveerd en de volgende dag al in huis. Netjes ingepakt en een kaartje met persoonlijke boodschap erbij. Helemaal top.

Zeer goede service!

Goede en vriendelijke service, plus een mooi eindproduct!

Ben erg kieskeurig en dit was gewoon echt top.

Hele snelle levering, product goed geprijsd, product prachtig ingepakt met zelfs een cadeau tasje erom heen. Zeker nog een keer!

Zeer tevreden over dit bedrijf.

Snelle levering van een verzilverde spaarpot. Naam en datum keurig erin gegraveerd. Leuk ingepakt. De tweede keer dat ik hier een spaarpot besteld heb en wederom zeer tevreden.

Ik had dit zilveren sieradendoosje ook al besteld voor mijn andere kleindochter nu heeft de jongste er ook 1 ze zijn zo mooi gegraveerd met hun namen en dan nog erg leuk verpakt in cadeapapier heel erg bedankt

prachtige collectie kinderbestekjes en zeer snel - gegraveerd en al - geleverd

overzichtelijke site, snelle levering, ingepakt en wel

Super snel bezorgd en netjes ingepakt

Goede service en snelle levering! Echt heel blij mee!

Goede ervaring met dit bedrijf! Omdat ze goede service bieden en een snelle levering hebben! Erg tevreden!

Net dat beetje extra service

Na netjes telefonisch te woord gestaan plaatste ik mijn bestelling. Deze ontving ik keurig op tijd met een kaartje en een extraatje. Fantastisch dank jullie wel!

Duidelijke site snelle levering mooi ingepakt

Erg tevreden en super snel verzonden.

Mijn bestelling (voorzien van gravering) al na 1 dag in huis!

Ben heel tevreden !