Geweldig service!

2 cadeaus voor de geboorte van onze kleindochter gekocht. Onze 1e aankoop bij Het Zilverhuys. Wat een geweldige service met het gratis inpakken als een cadeau. En ook nog met een kaartje erbij met tekst die je zelf aan kan dragen. De pakjes zagen er heel mooi en verzorgd uit helemaal aangepast in stijl. Een hele dikke pluim voor Het Zilverhuys.

Super tevreden

Super tevreden

Vriendelijk geholpen en snelle levering

Een verzilverd spaarpotje besteld. Ik had nog een vraag dus verkoper gebeld, netjes te woord gestaan en binnen de beloofde tijd geleverd.

Uitstekend!!

Prettige website, snelle levering, het product was netjes verpakt en geheel overeenkomstig de bestelling. Niets op aan te merken.

Alles keurig geregeld en volgens afspraak

Alles keurig geregeld en volgens afspraak

Leuke spaarpot en snelle levering

Levering inclusief graveren snel, erg leuk ingepakt, mooi verzorgd

Geweldig.

Hierbij het Zilverhuys heb ik het Haags Lofje kinderbestek besteld,voor mijn kleindochter tgv haar Communie. Geen idee wat ik kon verwachten ,Maar mijn keuze voelde direcht goed nadat ik vrij snel na de bestelling een antwoord kreeg op een vraag. Het geschenk was supermooi ingepakt en binnen enkele dagen al in huis. Kleindochter vond haar gegraveerde naam echt heel mooi.En met het bestek kan ze "lekker eten'zegt zij. Zilverhuys nogmaals mij hartelijke dank.

Prima website en snelle levering in een leuke verpakking.

Prima ervaring met Het Zilverhuys. De website is duidelijk en werkt goed. Na bestelling wordt snel geleverd, en de meegeleverde cadeauverpakking ziet er hartstikke mooi uit.

Heel blij met onze bestelling!

We bestelden een muziekdoos/juwelenroof voor onze dochter met gravering. We bestelden hier omdat de prijs goedkoper bleek dan elders en de gravering gratis was. Zeer snelle verzending, goed beschermd verpakt en ook nog eens mooi ingepakt als cadeautje. De gravering is ook heel mooi gedaan. Wij zijn alvast heel tevreden, dochterlief ongetwijfeld ook als ze haar cadeautje binnenkort mag uitpakken!

Een zeer correcte service en vriendelijke communicatie.

Duidelijke website. Na bestelling netjes op de hoogte gehouden van stand van zaken en bezorging. Keurige service. Wij bestellen in the toekomst weer!

Goede service, snel geleverd

Een gestelde vraag werd bijna direct beantwoord. Bestelling en levering snel en goed. Zeer tevreden.

Snelle, gepersonaliseerde service en goede prijs kwaliteit verhouding.

Op zondagavond heb ik mijn bestelling bij het Zilverhuys geplaatst en deze arriveerde direct de dinsdag daarna, prachtig gegrafeerd, ingepakt en met mooie uitgetypt kaartje. Prachtig cadeau voor een betaalbare prijs! Op basis van deze ervaring zou ik het Zilverhuys zeker aanraden.

Snelle levering, mooi product

Binnen een dag geleverd. Top en nog mooi ingepakt ook

Leuke prijs, snelle levering, mooi ingepakt.

Al een aantal keer hier een verzilveren spaarpot besteld met gravering voor een kraamcadeau. Zeker een aanraders. Altijd keurig ingepakt geleverd gekregen.

Goede kwaliteit. Doen wat ze beloven. Op tijd verstuurd en smaakvol verpakt. Prima dus

vlot en correct geleverd

ik was zeer verbaast dat ik vrij snel na de bestelling gebeld werd, met de vraag of het voor een jongen of meisje was( ze hadden de naam zelfs opgezocht) . zodat ze het op de juiste manier konden inpakken. Heel klant gericht , dus ga zo door.

Makkelijke site en snel geleverd!

Kinderbestek met naam ingegraveerd heel leuk en super snel geleverd een leuk kado om te geven bij de geboorte van een kindje.

gehaast maar vast wel prima

Bestelling ging prima, duidelijke site en voelt vertrouwd. Bezorging was denk ik door het formaat in de brievenbus, ideaal maar een doosje met iets over zilver erop vond ik zelf gewaagd. (mogelijk hele goede service als er iets verdwijnt en wellicht gaat dit vrijwel nooit fout) Netjes ingepakt. Nog niet uitgepakt dus over de inhoud kan ik niks zinnigs zeggen maar omdat er al wel 2 mails vroegen om een review.. bij deze. Het cijfer is hierop aangepast: tot nu toe alles goed dus als de inhoud bevalt zou een goed tot uitstekend ook passen.

Geweldige service

Makkelijk te bestellen, duidelijke omschrijving van product en zeer goede service en levering

Fantastisch mooi ontvangen en snelle service

Fantastisch hoe het ingepakt was. Ik had er echter wel bij aangegeven dat er een kaartje bij mocht met een tekst erop van opa en oma. Die zat er helaas niet bij. Maar verder super ingepakt en mooi gegraveerd. Mijn dochter vind het prachtig en daar gaat het om. Groeten, Kristèl

Snelle levering, goede kwaliteit

Leuk doop cadeau besteld. Snelle levering en mooi ingepakt. Bedankt!

Snelle levering, scherpe prijs, mooi verpakt!

geen aan of opmerkingen, helemaal goed en gratis mooi verpakt

Geweldig.

Ik had zondagavond een besteksetje besteld van Rupsje Nooitgenoeg. Dinsdag werd het pakketje al bezorgd. Toen ik het doosje open maakte, was het zo keurig ingepakt in schattig cadeaupapier. Er zat een mooie kaart bij met de tekst die ik had opgegeven. We zijn net terug van kraambezoek en de ouders waren er erg blij mee. De naam van de baby was keurig ingegraveerd in mooie letters. Bedankt voor de goede service.

Ruime keuze, goede prijs, snel verstuurd.

Mooi en ruime keuze, goede service, nette prijzen en snel verstuurd.