Sieradendoosje ballerina met gravering voor dochter besteld. Hele snelle levering, nergens anders goedkoper gezien en als leuk presentje zat er een verzilverde kersthanger bij.

Fijne service en mooi product!!

Ik heb een zilveren fotolijst met muziek en graveren besteld. Snel aangekomen en mooi gegraveerd! Héél blij mee!! Een aanrader voor een leuk kraam cadeau.

Alles heel goed voor elkaar

Van begin tot eind goed voor elkaar.

Goede service en snelle levering. Leuk verpakt ook!

Goede service, snelle levering en leuk verpakt.

Geweldige service!! Topbedrijf!!

We hadden voor onze kleinzoon een mooi kinderbestekje besteld. Het werd snel bezorgd en was mooi gegraveerd. Na klacht over de afbeelding, waar HetZilverhuys niets aan kon doen, is deze binnen no time hersteld! En kregen we een mooi exemplaar terug. De familie van Faas is er erg blij mee! Dankjewel Angelique. We komen zeker weer terug bij jullie.

Prima, snel geregeld en leuk ingepakt.

Goede ervaring, netjes gewerkt en snel.

Doe zijn naam eer aan! Het Zilveren Huis

Erg fijne webshop, snel, juiste communicatie en keurig geleverd. Compliment.

Zo besteld en snel geleverd

Ik bestel per mail en de bestelling wordt snel geleverd

Very attentive handling of small order from overseas.

Ordering from Australia was not possible, which may be a suggestion for improvement.

Zeer snelle levering en ze denken in oplossingen.

super

Prima snelle levering prima kwaliteit

Al vaker besteld omdat t prima geregeld is

Perfect!!

Snelle verzending, mooi gegraveerd!

Alles klopte. Super fijn!

mooi verpakt

mooi verpakt en snelle levering

zeer goed

cadootje kwam op de juiste datum en was heel verzorgt en leuk ingepakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle aflevering. Netjes verzonden cq Ingeoakt

Snelle service. Mooi ingepakt!

Prima.

Snelle bezorgservice en netjes ingepakt.

Denken super met de klant mee!

Veel keuze, mooie artikelen voor mooie prijzen. Denken mee met de klant, zijn snel en goed bereikbaar. Wij bestellen hier regelmatig (kraamcadeautjes) met veel plezier.

Goede service, heel klantgericht!

Na telefonisch informatie over een product te hebben ingewonnen, heb ik de bestelling geplaatst. Bij levering bleek een van de twee artikelen beschadigd. Dit is heel klantgericht opgepakt en het nieuwe artikel is nu onderweg. Het product voldoet helemaal aan de verwachtingen en ik ben er heel tevreden over. En de service is top!

Is weer geweldig!!

Ik heb een traditie als opa om dit mooie muziekdoosje te geven als er een kleinkind is geboren. Ik hoop er nog veel en lang te kunnen geven al opa!!!

Het is een prachtige zilveren lijst en ik ben er zeer tevreden mee.

Het was gemakkelijk om te gestellen en de levering was heel snel en netjes en veilig verpakt.

Goede kwaliteit en snel verzonden

Mooi muziek/sieradendoosje besteld en een naam erin laten graveren. Ik had het einde van de dag besteld en kreeg het de volgende dag al binnen. Hoge kwaliteit voor een niet al te hoge prijs. Mijn dochter is er erg blij mee, bedankt!

Goede snelle levering

Goede snelle levering incl gravering

Goede communicatie

Werd gelijk gereageerd op email. Hoe het geschenk eruit ziet weet ik nog niet, want de doop van ons kleinkind is 27 november het zat zo mooi ingepakt dat we nog niet gekeken hebben. We zijn benieuwd!

Supersnel gegraveerd en geleverd

Zondag besteld en dinsdag al bezorgd een verzilverde spaarpot met gravure toppie