Mooi uurwerk

Hele goede service, snelle levering en een heel mooi uurwerk dus Alles ok

Heel klantvriendelijk.

Mooue sieraden bij Bouman. Ook heel klantvriendelijk en als je iets mailt krijg je heel snel een reactie.

Zeer goede service

De website is overzichtelijk en duidelijk en de levering snel. Als er bij een artikel "BoumanOnline informeert u over de levertijd" dan doen ze dat ook direct. En had de ring alsnog de volgende werkdag.

Goede service!

Als je vragen hebt, wordt er snel gereageerd. Nooit problemen gehad!

Zeer slecht en onbetrouwbaar

Er wordt een T1166171104701 tissot met volgens de tissot website een horloge met saffier glas is, Dus krasvrij. Ik heb het horloge online en op maat besteld. Achteraf bleek het bandje iet op maat dus hun advies ga naar een juwelier, waar we 25 km heen voor moeten rijden en stuur de bon maar op dan wordt die vergoed. Maar het ergste ik heb het horloge teruggestuurd en ze beweren dat op de kast krasjes zitten en dus onverkoopbaar daarom bieden ze een vergoeding van 250,00 euro. Maar ik heb de opgestuurd foto vergroot en de krasjes zitten toch echt op het glas. Waardoor ik in twijfel trek of het a wel een echte tissot horloge is. Maar weet zeker dat het geen saffier glas is. Mijn vorige horloge 7 jaar gedragen saffier glas en echt geen krasje op te zien. Dus ik zie bouman online als zeer onbetrouwbaar. Eric

• Afspraken nakomen

Goedemorgen, Het is jammer dat we hier geen foto's kunnen plaatsen. Want dit is een schoolvoorbeeld van hoe u niet om kunt gaan met een horloge. Deze Tissot is helemaal vies (gewoon goor) en bekrast geretourneerd aan ons. U komt daarom niet in aanmerking voor een volledige terugbetaling van uw aankoopbedrag. Het enige dat eigenlijk wel onbeschadigd is, is het saffierglas... Het staal van de kast en band hebben flink te lijden gehad tijdens de zichttermijn. Met vriendelijke groet, Robbert BoumanOnline

Beetje onprofessioneel

We ontvingen geen track en tracé code voor een aangekochte armband van ruim 400 euro die er tevens op een bepaalde datum moest zijn. Bij t afleveren is niet gevraagd om een handtekening oid wat voor een artikel van deze prijs wel wenselijk is. Kortom er is niets getekend oid. Klanten die minder eerlijk zijn hadden hier misbruik van kunnen maken. De artikelen op de site zijn prachtig en daarom zou ik deze site aanbevelen maar voor de verzending een dikke onvoldoende!

• Afspraken nakomen

Goedemorgen mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat PostNL bij deze levering wat steken heeft laten vallen. Ik heb het voor u nagekeken. PostNL heeft al enkele weken last van ICT-problemen waardoor klanten geen Track & Trace ontvangen. Vaak belanden mails in de SPAM, of ze worden in het geheel niet eens verzonden. Wij weten ook niet goed hoe we dit moeten oplossen, want dit zit in het systeem van PostNL. Wat betreft de aflevering zelf. Het kan zijn dat er inderdaad geen handtekening wordt gevraagd. Dit is in verband met de contactloze bezorging ten tijde van de COVID-19 maatregelen. Uw pakket is wel met volledige waardeverzekering verzonden. Met vriendelijke groet, Robbert

Prima snelle service

de bestelling de volgende dag ontvangen. Nik op aan te merken

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Professionele en betrouwbare webwinkel

Na aankoop van een aantal horloges altijd perfecte service en leveringstermijn. Zeer klantvriendelijk webwinkel en bonuspunten die men kan gebruiken bij een volgende aankoop.

Fijnste webwinkel voor horloges

Mijn horloges koop ik doorgaans bij BoumanOnline. Mooie collectie, goede service, snelle levering! de prijzen zijn prima en eens in de zoveel tijd prima aanbiedingen. Onlangs nog een 'Top 100', waarbij 100 horloges aangeboden werden met 20% korting. Mijn collectie groeit gestaag :-). Wat mij betreft een aanrader als je zoekt naar horloges en/of sieraden.

• Afspraken nakomen

Heel goed snelle levering super leuk verpakt als cadeau

Snelle levering super leuk verpakt als cadeau

Snel

Snelle levering van een prachtig sieraad en goed op de hoogte gehouden worden van de levertijd van de andere bestelling. Top

• Afspraken nakomen

Ik had voor mijn zus een cadeau besteld en op haar adres laten bezorgen, het cadeau was erg leuk verpakt en op tijd bezorgd

Top bedrijf

Ik koop al jaren hier mijn buddha to buddha sieraden en ben er altijd tevreden mee geweest, altijd een top service en zeer zeer klantvriendelijk. Toppers daar!

• Afspraken nakomen

Ruim assortiment, vlotte levering en goede communicatie

Het pakketje was als verrassing mooi ingepakt. De dag na bestelling door Bouwman al afgegeven aan Post.nl Communicatie was noodzakelijk doordat er een fout werd gemaakt door Postnl. Juwelier Bouman dacht mee en zocht naar oplossing. Uiteindelijk kwam het pakketje aan. In de stevig verpakte doos zat een mooi ingepakte bestelling die voldeed aan de verwachting!

Alles is netjes afgehandeld

voorteffelijk

Zeer goede ervaring, eerste bestelling was uitverkocht en ik had binnen enkele dagen het geld terug op de rekening. Daarna een volgende bestelling gedaan, deze was binnen enkele dagen bezorgd en keurig verpakt. Super!!

Super service!

Word altijd correct geholpen! Met vragen kun je altijd terecht. Supersnelle levering Raad altijd bij vrienden aan om bij Boumanonline te shoppen

• Afspraken nakomen

Geweldige service en vlotte afhandeling van bestelling!

De website is duidelijk en alles staat goed uitgelegd en omschreven! De service is geweldig en de afhandeling van de bestelling is ontzettend snel!

• Afspraken nakomen

Top service en snelle levering

Inmiddels heb ik in korte tijd alweer mijn tweede bestelling bij Bouwman Online Juweliers geplaatst. Bouwman heeft een breed aanbod, voor jong en oud en heeft een top service. Voor snelle cadeautjes ga ik altijd direct op hun site kijken. Levering is altijd super snel en artikelen zijn altijd van top kwaliteit! Ik raad iedereen aan om hier hun sieraden te bestellen, het is veilig, simpel, en snel!

• Afspraken nakomen

Mijn bestelling had ik (ondanks de corona perikelen bij post nl) de volgende dag al in huis. Erg blij met de snelle levering van de sieraden. Ze waren ook nog eens erg mooi ingepakt. Bedankt Bouman!

Uitstekende ervaring en service

Mijn ervaring en contact met BoumanOnline is als zeer prettig ervaren. Contact ging vlot en het meedenken aan een oplossing waardeerde ik zeer. De oplossing zat hem in dat de ring nog niet leverbaar was op de gewenste datum. Hier is een prima oplossing voor geboden.

• Afspraken nakomen

goede communicatie, en snelle levering

Goede ervaring, goed product, goede communicatie en snelle levering en mooi ingepakt.

Betrouwbaar en snel

Prima service!

Goede website, duidelijk en goed te bestellen.

• Afspraken nakomen

Erg snelle levering, zelfs in deze periode. Goed verpakt, en partner is erg blij met zijn cadeau. (Horloge band) Erg goede kwaliteit. Ik heb een blije partner!

Over BoumanOnline

Via BoumanOnline.nl maakt u kennis met de derde generatie generatie juweliers van Bouman. Traditionele kwaliteit en professionele service bij een échte juwelierszaak, maar dan op internet. Met passie, liefde en vakmanschap laten wij u graag de nieuwste sieraden en horloges zien.