Erg klantgericht

Erg goede ervaringen, zowel met de winkel in Culemborg als de online winkel. Advies op maat en er wordt mee gedacht over het verzenden en retourneren van de bestelde items.

• Afspraken nakomen

Altijd een goede service!

We hebben al enkele horloges gekocht via BoumanOnline en steeds krijg je een goede service en uitstekende cadeau verpakking. Ook bij vragen krijg je snel goede hulp!

Goede en snelle service

De door mij bestelde ring bleek helaas niet meer te leveren, maar er werd me als tegemoetkoming een mooi aanbod gedaan voor een andere ring. Het contact was persoonlijk en snel. Ben heel tevreden!

• Kwaliteit N.v.t.

Topservice!

Ik had 2 cadeautjes via online besteld, er bleek er maar 1 voorradig en de 2e zou te laat komen. Prima kontakt met Robbert hierover gehad, hij heeft verjaardagskaarten geregeld en geschreven, zodat alles op tijd goed zou komen. Topservice!

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Horloge besteld en duurde echt niet lang alvorens Bouman het op voorraad had. Verzending weekje geduurd maar dit was door probleem bij PostNL, anders ging er direct werk gemaakt worden van een nieuw te bestellen en te leveren naar mijn adres. Horlogeband ook aangepast voor mij. Snelle en vriendelijke communicatie. Kortom heel tevreden, als ik nog eens iets wil van sieraden wat Bouman op voorraad heeft of kan leveren zal ik zeker niet twijfelen.

Super bedrijf toppie.

Na telefonische contact, waarbij ik super vriendelijk en deskundig ben geholpen. Is wat ik besteld had verzonden zoals afgesproken en dus keurig volgens afspraak geleverd.

• Afspraken nakomen

Goede snelle levering. Wordt persoonlijk op de hoogte gehouden per mail. Spaarpunten en cadeau gekregen, top!

• Afspraken nakomen

Te weinig informatie over levering en zending!

Ik kreeg alleen een bevestiging (4 oktober)dat mijn bestelling tijdens kantooruren in behandeling zou worden genomen maar daar komt geen vervolg op. Na een mailtje van mij (8 oktober)wel snel respons en daarna een bericht dat het artikel is verstuurd en ik nog een mail ontvang voor track en trace. Deze ontvang ik niet, het artikel wordt geleverd en ik krijg wel een bevestiging dat het geleverd is. Al met al voor een online bestelling en levering onduidelijk en rommelig.

• Afspraken nakomen

Goedemiddag meneer Verheul, Het klopt dat uw bestelling niet verliep zoals het hoort te gaan. Uw bestelling van vrijdag, werd op maandag in behandeling genomen. Normaal krijgt u direct van ons levertijd-informatie (aangezien de ring niet in de door u gewenste maat in voorraad was). De informatie was alleen niet direct voor handen... U mailde ons op dinsdagochtend, wij hadden dinsdagmiddag pas een definitieve levertijd. Die hebben wij toen teruggekoppeld. De levertijd bleek uiteindelijk 3 werkdagen (vanaf maandag gerekend) niet bijster lang dus. Op woensdag, de verzenddag, was er een storing waardoor een groot deel van onze klanten pas op donderdag (na ontvangst van hun bestelling) de track & trace kreeg. Dat was op z'n zachtst gezegd niet handig. Gelukkig zijn alle pakjes wel bezorgd. Kortom, "Rommelig" inderdaad. Dat is een goede omschrijving. We bewijzen dan ook graag dat we het normaal beter doen. Neemt u voorafgaand aan een volgende bestelling even contact met mij op? Dan kan ik misschien ook nog een leuk cadeautje aan de zending toevoegen. Ter compensatie. tot slot. Een 5 als overall cijfer? Dat vind ik wel wat laag. Misschien wilt u dit nog herzien? Straks gaat u me ook nog vertellen dat de cadeauverpakking niet tof was. ;-) Met vriendelijke groet, Robbert BoumanOnline.nl

Mooie sieraden en een top service!

Fijne winkel, mooi assortiment en een goede service.

• Afspraken nakomen

Zeer goede en vriendelijke communicatie

Zeer goed. Nu twee bestellingen gedaan. Twee x tot volle tevredenheid. Kadootjes worden zeer leuk en stijlvol (gratis) ingepakt. Ik koop hier graag weer. Ook leuk om langs te gaan in de winkel (s).

Wat een mooi horloge

Dit horloge heb ik als cadeau mogen ontvangen. En ik ben er super blij mee. En het werd geleverd in een prachtig verpakt pakketje. Er is veel aandacht besteed om er een fantastisch cadeau van te maken. Dus: enorm bedankt voor de persoonlijke aandacht. Aanbeveling: zorg voor een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing. Mijn Engels, Duits of Frans is ruim voldoende, maar een Nederlandse versie maakt het wel wat makkelijker.

• Communicatie N.v.t.

Snelle afhandeling

Verkeerde maat geleverd ,dit werd keurig beantwoord met een mail En snel goede maat geleverd Met een mooie gift van buddatobudda Dankjewel

Alles snel geregeld. Goede communicatie

Zeer goede service

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn aankoop en kom zeker terug.

snel vakkundig kwaliteit

Mijn horloge moest besteld worden omdat ik een witte wijzeplaat wilde. Geen probleem, maar wel sorry want dit duurt een paar dagen extra. binnen twee dagen was het al geregeld en werd het horloge keurig verpakt in een mooie bewaardoos bezorgd. De levering is keurig te volgen door en app van PostNL. Prima service!

Geweldige service en advies Netjes verpakt en verzonden Goede communicatie 👍🏻

• Afspraken nakomen

Snelle levering en mooi ingepakt

• Communicatie N.v.t.

Belabberde service bij retouren

Had horloge gekocht en gevraagd de standaard nato band te vervangen door stalen band. Levering dus met twee banden en meerprijs betaald. Horloge bevalt niet en door bestelling extra band is retouren niet mogelijk. Pas op met dit bedrijf dus.

• Afspraken nakomen

Meneer Weterings, U kocht bij ons een horloge. U verzocht ons om een andere band te monteren en deze op maat te maken. Dit hebben wij netjes voor u gedaan. Sieraden en horloges die wij aanpassen naar uw wensen. En die dus veranderen ten opzichte van de standaard fabrieksuitvoering, kunnen niet geretourneerd worden. We hebben u wel aangeboden het horloge om te ruilen, voor een ander type dat u op het oog heeft. Een eerder gemaakte prijsafspraak, zou dan wel komen te vervallen. U vindt dat belachelijk. Wij vinden het een keurig aanbod. Want uw huidige horloge, met de gedane aanpassingen. Wordt in het geval van een retourzending, niet opnieuw verkocht bij Bouman. Het horloge wordt afgeschreven. Het wordt een leenhorloge. Of wellicht gaat één van mijn collega's het dragen. Of misschien ikzelf wel. Het aanbod staat nog, u kunt uw huidige horloge terugsturen en het nieuwe horloge tegen de reguliere adviesprijs aankopen. Dan schrijven wij het horloge af, en heeft u het horloge dat bij nader inzien liever wil hebben. Met vriendelijke groet, Robbert BoumanOnline

Alles oké

Klantgerichte winkel

Ondanks dat er een langere levertijd bleek te zijn voor het bestelde artikel dan de website aangaf, is de juwelier zeer actief en direct gaan informeren en is er een uitstekend gelijkwaardig alternatief geboden. Prima service!

Snel, Goed en Mooi afgewerkt.

De bezorging was snel, en het pakketje zelf was mooi versierd. Wat echter ook wel mag voor de prijs van mijn horloge.

Super service!

Top service!!!

Zeer snelle levering en goed verpakt !

uitstekend

Bij Bouman kun je altijd terecht met vragen en oplossingen. Wordt altijd opgelost en vriendelijk geholpen.

Kwaliteit en professioneel

Lang verhaal kort, wat ik wil heb ik gekregen plus service én advies. Overgestapt naar andere horloge en meegedacht, top! Blij mee

Over BoumanOnline

Via BoumanOnline.nl maakt u kennis met de derde generatie generatie juweliers van Bouman. Traditionele kwaliteit en professionele service bij een échte juwelierszaak, maar dan op internet. Met passie, liefde en vakmanschap laten wij u graag de nieuwste sieraden en horloges zien.