Ik raad het echt aan

Zeer snelle verzending Zeer goed contact met de eigenaar Zeer behulpzame man, ik raad aan om daar te kopen, het zal succesvol zijn.

• Afspraken nakomen

prima en zeer correct en snel geregeld

zeer tevreden met het bestelde product

• Afspraken nakomen

Goede service en prachtige armband

Mijn eerste bestelling bij Bouman Online heb ik als zeer positief ervaren. Ben erg blij met mijn Buddha to Buddha armband. De mogelijkheid om zonder extra kosten in termijnen te mogen betalen, de zeer snelle verzending en het spaarsysteem voor korting op een volgende aankoop vind ik erg klantvriendelijk. Ik kom graag nog eens terug !

• Prijs N.v.t.

Snel, netjes, prettig

Ik ben sinds mijn juwelier failliet is gegaan over gestapt naar bouman. Ik bestel hier sinds 1,5 jaar misschien nu mijn sieraden en ik ben zeer te vrede! Producten zijn zeer snel in huis worden netjes af geleverd . Ik vind het een super prettige site om mijn bestellingen te plaatsen dus ik blijf terug komen!!

• Afspraken nakomen

Een service alsof je in de winkel staat!

Onlangs kocht ik mijn Certina horloge via BoumanOnline. Mijn horloge ontving ik snel, band prima op maat gemaakt en alles mooi verpakt. Een echt kado en een service alsof ik in de winkel was.

Snel geleverd, mooie armband

Eerst een keertje langs gegaan om aantal armbanden te bekijken. Daarna een armband online besteld. Deze was er binnen een dag (let wel even op dat hij in voorraad is!) en mooi ingepakt

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden en snelle levering met luxe verpakking

Overzichtelijke website, goede service en snelle levering. Luxe doos waar de aankoop in verpakt zat.

Nette levering, mooi ingepakt

Nette levering, het cadeautje was erg mooi ingepakt. In tegenstelling tot veel andere webwinkels hoefde daar niet extra voor beaald te worden.

Super geholpen!

Een buddha to buddha ring besteld via internet, was net te groot. Contact opgenomen en kon gelijk geruild worden. Een maat kleiner was net te klein, maar deze konden ze gelukkig iets groter maken.

• Afspraken nakomen

Hoge kwaliteit in ieder opzicht.

De website is erg goed en duidelijk opgezet en biedt de mogelijkheid om met veel filters een wel overwogen keuze te maken uit het grote assortiment dat Bouman rijk is. Daarnaast is de communicatie erg duidelijk en werd de levering snel, keurig en mooi verpakt thuisgezonden.

Symply the best....

Ondanks het feit dat ik op relatief grote afstand woon van Het bedrijf van Boumanonline aan de Markt 43 te Culemborg... Doe ik nagenoeg al mijn inkopen op horloge gebied bij dit internetbedrijf. In de jarenlange ervaring die ik ondertussen heb opgebouwd (ook persoonlijk) kan ik oprecht zeggen dat het familiar voelt. Het personeel is zeer plezierig in de omgang en betrouwbaar. Bij het nakomen van gemaakte afspraken, vandaag besteld morgen in huis is altijd het geval tenzij het artikel besteld moet worden wat 1 of 2 dagen duurt. De kwaliteit van de producten geweldig en authentiek. De terzake deskundigheid van het personeel is een verademing. Kortom het kopen van een sieraad is een emotie, wat door BOUMANONLINE erg goed wordt begrepen en ik kan u dan ook dit internetbedrijf van harte bij U aanbevelen. info@boumanonline.nl of +31 (0) 345 518 938.

Geweldige webshop!

Bouman is bij uitstek hét adres voor sieraden en horloges. Ik ben zelf een horloge-freak en heb al diverse modellen hier gekocht. Steeds naar volle tevredenheid. Bij eventuele vragen voor, tijdens of na het aankoopproces wordt er te allen tijde snel én adequaat gereageerd. Ik kies bewust niet voor een prijs-stunter, maar voor een gedegen vakbekwame leverancier die structureel zeer goed presteert en afspraken nakomt. In Bouman heb ik dat zeker gevonden.

super service!

• Afspraken nakomen

Prima webshop met snelle en correcte levering

Bouman online is een prima webshop met een uitgebreid assortiment. En een goede verkoop, verzend en aftersale service. Ook de variatie in de aangeboden sieraden van bekende topmerken is groot. Voor elk wat wils en voor een ieder die iets moois zoekt bereikbaar. Zelfs als een sieraad gezien de prijs financieel niet haalbaar lijkt, heeft juwelier Bouman de oplossing. Alle duurdere merksieraden zijn in drie maandelijkse, renteloze betalingen te voldoen, waarbij de levering al direct na de eerste betaling wordt gedaan en dat is uniek te noemen!! In3 is een geweldige kans om, ook als het geld er even niet helemaal is, iets moois voor jezelf, of een ander te kopen. Alles bij elkaar, neem vooral een kijkje in het assortiment. Er is altijd iets te vinden dat je aanspreekt en ineens ook betaalbaar wordt door het In3 betaal platform.

• Prijs N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Correct, vlotte levering , te vertrouwen een aanrader.

• Afspraken nakomen

Na een fout in mijn opgegeven adres, werd dit snel hersteld. Ook werd mijn bestelling heel snel geleverd en omdat het een dure bestelling was, mocht het alleen aan mijzelf overhandigd worden. Hartstikke goed vind ik dat!

Erg goede ervaring

Sieraden besteld kort voor mijn wintervakantie omdat mijn dochter tijdens de vakantie jarig was. De gezochte sieraden bleken aldaar voorradig echter had ik niet goed gekeken en bleek de bestelde maat niet voorradig. Mijn fout, maar na contact met de winkel heb telefonisch de order gewijzigd maar met nog 1 dag te gaan leek het onmogelijk. Toch heeft deze winkel gezorgd voor een snelle bezorging en elke item was zeer fraai verpakt met cadeaupapier en strik. Meedenken en goede service dat zie je bijna nergens meer. Erg blij met deze shop en ga daar zeker vaker bestellen, het is een kwestie van gunnen..

• Afspraken nakomen

Kwaliteit - service - puur genieten!

Heerlijk om te kijken op de site wat er allemaal is - nee je grijpt ook zeker niet mis! Ze weten wat er is - pakken het in en versturen het goed! Voor je het weet geef je het cadeau en zeg je WAUW - het staat je super goed! Service en flexibiliteit ten top - ja nu houdt deze review echt op😊

• Afspraken nakomen

Fantastisch mooie ring met geweldige service geleverd

Ik had mijn bestelling doorgegeven en wilde toch nog gebruik maken van een actie. Ik heb daarop een berichtje gestuurd en kreeg te horen dat mijn ring niet onder de actievoorwaarden viel, maar ik kon toch deelnemen door mijn aankoopbedrag! Fantastische service, een prachtige ring voor een prima prijs en zoals altijd ben ik zeer vriendelijk geholpen.

• Afspraken nakomen

horloge na paar maanden al stuk, reactie niet klantgericht

Helaas alle goede review ten spijt. Mijn Formanteel horloge was al na een paar maanden stuk. Bij levering ontbrak ook de afgesproken gebruiksaanwijzing (horloges heet twee tijdzones) en de instructie voor de speciale sluiting. Die twee heb ik nog steeds niet ontvangen. Maar oké dat wordt blijkbaar niet belangrijk en nodig gevonden. Afspraken zijn er om niet na te komen lijkt het wel. Groter probleem is dat het na het terugsturen van het horloge stil bleef bij Bouman. Pas nadat ik per mail navraag deed werd bevestigd dat het horloge ontvangen was en onder garantie wordt hersteld. Dat lijkt me ook logisch, maar..... daarna weer stilte. Weken later nog niets gehoord. Vandaag een sommatie dat ik de reparatie nu afgerond wil zien binnen redelijke termijn. de reactie: ik moet maar geduld hebben. In een eerste reactie vandaag stond een termijn van 2-4 weken en zojuist reageerde Bouman met gemiddeld vier weken, dat kan dus nog langer zijn. Excuses: nee! Navraag bij Fronteel of een duidelijker indicatie kan worden gegeven: nee! Klantgericht: nee, het advies was om maar een klacht in te dienen bij Thuiswinkel. Jammer dat een klant die een redelijk duur horloge koopt op deze manier behandeld wordt. En die klacht? vooralsnog is deze review voor potentiële kopers belangrijker lijkt me.

• Afspraken nakomen

Goedenavond meneer, Op 20 januari hebben wij u per e-mail aangegeven dat de reparatie enkele weken gaat duren. Vandaag, 30 januari, stuurt u ons ineens een ingebrekestelling van twee kantjes. Wij willen u met alle plezier helpen, maar u gooit nu ineens een lijst eisen en vragen bij ons over de schutting, die (voor het merendeel) compleet nieuw voor ons zijn. En dan wilt u ook nog dat we we dit allemaal even binnen 5 werkdagen oplossen, want anders ontbindt u de koop. U kunt ons ook gewoon telefonisch bereiken. Dan krijgt u netjes uw antwoorden. Wij zijn niet kwaadwillend, maar we kunnen ook niet toveren. Een reparatie kost nu eenmaal tijd. Ik verzoek u om nog heel even geduld te hebben. Het gaat goed komen. Met vriendelijke groet Robbert Treffers BoumanOnline.nl

Prima service. Zeer zorgvuldig!

Het bestelde artikel was slecht leverbaar. De directie van Boumanonline heeft er alles aan gedaan om de levering te bespoedigen en heeft dit zeer klantvriendelijk afgehandeld. Compliment hiervoor!

• Afspraken nakomen

Prima juwelier en heel goede service!

De collectie die wordt aangeboden is uitgebreid en spreekt mij erg aan. Ik heb een horloge gekocht maar wilde graag een andere band. Dit was geen probleem. Ik ben erg tevreden over het geleverde horloge, communicatie en verzending.

+++A+++ webwinkel

Ik heb met Robbert via mail perfect mijn horloge kunnen bestellen. Ook graveren was geen enkel probleem. Op donderdag mijn bestelling geplaatst en op zaterdag had ik mijn horloge met gravering bandje ook op mijn maat gemaakt. Uur en datum stond ook ingesteld. Perfect, vriendelijk en eerlijke winkel

• Afspraken nakomen

Goede service en snelle levering

Over BoumanOnline

Via BoumanOnline.nl maakt u kennis met de derde generatie generatie juweliers van Bouman. Traditionele kwaliteit en professionele service bij een échte juwelierszaak, maar dan op internet. Met passie, liefde en vakmanschap laten wij u graag de nieuwste sieraden en horloges zien.