Fijne klantenservice. Er was een foutje gemaakt. Direct goed geregeld zonder zeuren. En de armband is prachtig. Waar vind je zulke service nog. Persoonlijk en vriendelijk

Goede service, snelle levering

Fijne website waar ik vlekkeloos mijn bestelling op kon afronden. Levering was sneller dan gedacht, met daarin de juiste producten. Ik heb een product geretourneerd, het duurde wel even voordat deze was verwerkt. Al met al een goede ervaring, ik zou hier zo nog wat kopen!

uitstekende service, snelle reactie, en goed geprijsde kwaliteit

uitstekende service, snelle reactie, en goed geprijsde kwaliteit

Snelle service en betrouwbaar

Perfectie service

Fijn dat ze hebben meegedacht met mijn bestelling. En proactief meedenken.

Efficiënt

Goed en gemakkelijk de armband kunnen vinden met goede foto’s. Bestellen en afhandelen van de bestelling ging ook goed en efficiënt. Geen opmerkingen ging zoals het moet gaan.

• Afspraken nakomen

Snel, correct en informatief .

Mijn aankoop was relatief duur waardoor je twijfelt om zoiets te doen maar alles was perfect en het pakket goed beschermd

Prachtige Buddha to Buddha ring

Een Buddha to Buddha ring gekocht bij Bouman en superblij mee!! Snel verstuurd prachtig ingepakt als kadootje en een mooie kerstbal en sokken erbij gekregen van buddha to buddha nou hoe verwend kun je zijn !! Top !!

• Afspraken nakomen

Fije webwinkel die je goed op de hoogte houdt als je vragen hebt

Wat je elders niet kan krijgen regelt Robbert keurig voor je. Kleur niet leverbaar, hij regelt het, maat niet op voorraad bestaat niet. Duurt soms even maar hij regelt het.

• Afspraken nakomen

Kwaliteit, snelle levering en top service!

Ik had een horloge besteld voor de verjaardag van mijn zoon. Een dag later werd deze reeds bezorgd, voorzien van een prachtige cadeauverpakking. Ik had nog een vraag over de garantie en mijn mail werd dezelfde dag nog beantwoord. Helemaal top !!

• Afspraken nakomen

Bouman denkt met je mee en kijkt naar wat mogelijk is. Daarnaast ook uitstekende service en hulp bij het ophalen van het horloge. Houden je op de hoogte van waar je product is en wat je kan verwachten. Top!

Snel en deskundig

Goed en snel geholpen. Goede communicatie

Goed geholpen,ruim assortiment

Veel keuze via de website Ook handig kostenloos in 3 x te betalen

Gorgeous jewellery

I love purchasing from Bouman. They keep you updated and let you know when items are shipped etc. They are quick to respond to emails. I love my Tirisi bracelets.

• Afspraken nakomen

Snelle levering, alles voor mekaar !

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Zoals altijd top service van het Bouman team

Inmiddels al meerdere horloges bij Bouman gekocht en echt enorm tevreden over de service elke keer weer.

Zeer snelle levering.

Niet veel juweliers hebben een originele Longines vouwsluiting op voorraad. Ben erg tevreden over het ruime aanbod en snelle levering.

Good experience

They have a large selection of jewelry and great prices. They ship overseas to the United States and the price is very reasonable and the shipping is fast.

• Afspraken nakomen

Zeer uitgebreide Seiko collectie. Persoonlijk en vriendelijk contact. Snelle verzendservice.

ontevreden

Het duurde lang voordat ik mijn bestelling ontving en na het retour sturen van mijn bestelling krijg ik geen reactie meer op e-mails met de vraag of ze mijn retour kunnen melde bij Riverty

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Goedemiddag meneer Vermeer, Ik zie inderdaad dat de bestelling, verzending, retourzending en afwikkeling niet zijn verlopen zoals het hoort. Er gaat wel eens iets mis. Maar dat het allemaal misgaat bij één bestelling is zeldzaam. Inmiddels weet Riverty ook dat de bestelling retour is bij ons. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Robbert BoumanOnline

Prima vlot en vriendelijk geholpen

Communicatie verliep vlot en zonder problemen . Opties goed kunnen bespreken. Horloge in andere kleur besteld om te kunnen passen en was ook snel beschikbaar om te passen. Gelukkig tot op heden geen issue mee gehad dus kan geen oordeel geven over de nazorg maar voorzie gezien mijn ervaring hier ook geen issues in. Zal vast nog wel terug komen in de toekomst.

• Afspraken nakomen

Deskundig advies en zeer klantvriendelijke service

Ik ben zeer goed geholpen met het maken van een keuze voor een nieuw duikhorloge. Mijn eerste keuze en bestelling via de webshop werd moeiteloos aangepast naar een ander beter passend model. De verzending liep door schuld van de leverancier enige vertraging op maar ook dit werd perfect verholpen door thuisbezorging!

• Afspraken nakomen

Prima ervaring, fijne service, goede prijs

2 maal horloge besteld en goed geleverd. 1 horloge was twijfelachtig of deze op tijd zou binnenkomen, netjes vooraf geïnformeerd en uiteindelijk prima op tijd binnen!

Netjes en snel geleverd

Keurig verzekerd verzonden

• Afspraken nakomen

Meer dan €3000 euro aan horloges besteld. Telkens snelle service met goed ingepakte product. Enkele keren mailtje gestuurd, snelle antwoord gehad.

Markt 43 4101BW Culemborg

Over BoumanOnline

Via BoumanOnline.nl maakt u kennis met de derde generatie generatie juweliers van Bouman. Traditionele kwaliteit en professionele service bij een échte juwelierszaak, maar dan op internet. Met passie, liefde en vakmanschap laten wij u graag de nieuwste sieraden en horloges zien.