Snellen levering en fijn contact

Zeer snelle levering van mijn Seiko horloge. Nog contact gehad met de eigenaar omtrent welk nr ik wil van de Limited Edition. Hierna nog een 2e horloge gekocht !

• Afspraken nakomen

Zoals het hoort, fantastische ervaring!

Op de site kwam ik een horloge tegen wat niet heel makkelijk meer "in den lande" te krijgen is. Aangezien ze niet alles in de winkel op voorraad hebben, de stoute schoenen aangetrokken en ze gebeld met de vraag of het mogelijk was om het betreffende horloge te bezichtigen. Nou, dat was allemaal geen probleem. Dezelfde dag nog een stevige rit want voor mij niet naast de deur. Vervolgens een warme ontvangst, goede koffie, alle tijd en geduld, kennis van zaken en uiteindelijk als resultaat met een prachtig horloge om de pols weer huiswaarts. Absoluut aan te raden. Een top ervaring met ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel met passie voor hun vak.

• Afspraken nakomen

Betrokkenheid is voelbaar, retourproces is

Klantcontact is vriendelijk. Product is mooi en goed was door de aanbieding prima. Echter na het retourneren van het gekochte horloge werd ik opgebeld met de mededeling dat ik het bandje had ingekort. Heel vervelend omdat dit zeker niet in mijn beheer is gebeurd. Volgens Bouman, kon het echter niet anders dan dat ik dit wel gedaan had. Dan sta je als klant toch heel zwak. Ik heb het horloge dan ook weer teruggenomen. Dus: klantvriendelijke en bevlogen juwelier, maar …alleen online kopen als je zeker weet dat je het product wil houden

• Afspraken nakomen

Erg fijne winkel en webshop, goed geregeld!

Ik had aangegeven bij mijn online bestelling in de winkel te willen passen. Helaas was dat niet goed doorgekomen en werd de bestelling gewoon thuis bezorgd. Perfect opgelost door later nog een fysieke afspraak te maken om mij verder te helpen met de maat. Ook het contact omtrent de limited edition nummer keuze ging soepel.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaringen met BoumanOnline zijn simpelweg enkelt positief, dus ik kan niet anders dan ⭐⭐⭐⭐⭐

Tja, in alle eerlijkheid en ook buiten het zogenaamde aankoopbedrag terug om, kan ik zeggen dat ik eigenlijk niet eerder verrast ben na een bestelling online. Zowel op het persoonlijke vlak {een gevoel} en ook gewoonweg zakelijk {eerlijk en zoals het is} Ik houd het hier maar bij, anders lijkt het nog..... Voelt goed dit dan toch nog gedaan te hebben {review} Gr : Massimo.

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden over mijn aankopen en de service. Ik had online een probleem met het inzetten van mijn gespaarde punten voor korting. Dit is snel en goed opgelost. Fijn bedrijf.

Mooi horloge

Horloge gekocht netjes verstuurd (aangetekend) en ontvangen. Niets op aan te merken! echter kroon draaide niet zoals het hoort en nadat je dit aangegeven is niets meer vernomen van bouman, na 3 dagen nogmaals gemaild maar tot op moment van dit schrijven helaas niets vernomen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Prachtig horloge, snelle service

Erg blij met mijn aankoop. Binnen de afgesproken tijd geleverd. Tevreden klant!

• Prijs N.v.t.

Bouman is bij de tijd

Wederom een mooie Seiko mogen ontvangen van BoumanOnline. Dit keer een schitterende SRPG03J1, met vintage look uit de jaren 60. Een mooi sieraad om de pols en al vele complimenten mogen ontvangen. De service van BoumanOnline was ook dit keer weer subliem. Mooi verpakt in een kerstgeschenk verpakking en netjes op tijd. Ik kijk al weer uit naar een volgende voor de collectie.

• Afspraken nakomen

Super service en heel vriendelijk!

Heel veel getwijfeld om een horloge te bestellen omdat hij niet op voorraad was maar na contact toch besloten de poging te wagen en hij is prachtig!

• Afspraken nakomen

Mooie producten en een goede service!

Helaas wonen wij te ver om naar de winkel te komen, maar online ook hele mooie sieraden. Wanneer je een vraag hebt over de producten, bel je de winkel op en wordt je vriendelijk geholpen met je vraag! Aanrader!

Verwachting overtroffen

In pre-order besteld en keurig volgens planning geleverd. Communicatie tussendoor verloopt vlot. Snel, vriendelijk en goed antwoord op vragen. Absoluut aan te raden.

snelle, correcte behandeling

makkelijk online te bestellen, vlotte levering in leuke verpakking

5sterren waardig

Men is zeer klantvriendelijk ,hulpvaardig en geëngageerd. Enkel stelde ik enige weken later ,bij het instellen van de Micro Adjustment , krassen vast op de sluiting,maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet met 100% zekerheid kan zeggen of deze reeds aanwezig waren of door mijn handelen werden veroorzaakt ondanks de nodige voorzichtigheid.Toch deze bedenking bij een uurwerk wat voorzien was van een extra hard coating tegen krassen,maar misschien net niet op de buckle,gesp.

Snel en betrouwbaar !!!

Net voor de kerst nog besteld Binnen 2 dagen binnen en ook nog met een mooie korting Harstikke bedankt !!!

• Communicatie N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Online een bestelling geplaatst. Het pakket werd snel bezorgd en het was super mooi ingepakt! Heel blij mee!

• Afspraken nakomen

En cadeautje voor mij vrouw was niet mogelijk om te leveren via post door de druke dagen rond de kerst. Wat doet ze bij Bouman juweliers,?Het cadeautje leveren ze personelijk aan de deur op het exacte datum van mijn vrouw verjaardag... Bedankt, Bouman Juweliers!!!

• Prijs N.v.t.

Top ervaring

Ik had een horloge besteld voor mijn verjaardag en deze is.keurig op tijd net voor mijn verjaardag aangekomen keurig verpakt als cadeau. Zeer tevreden over deze snelle service en afhandeling. Aanrader!

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en begripvol professioneel

Na een aarzeling omtrent aanschaf van voor mij een nieuw onbekend horloge merk ben ik door Robert zeer professioneel en duidelijk geholpen om voor mij de juiste aankoop te doen. Zelfs met de betaling werd heel fijn mee gedacht en advies gegeven, iets wat ik in eerste instantie niet verwacht had.. Ik ben nu zelfs fan geworden van het merk Luminox dat ik overweeg om ook een tweede aankoop te plaatsen voor een klassieker model vanwege de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. En als ik dan kijk naar alle andere duurdere merken die ik bezit ben ik zeer tevreden met dit product. Het hoeft niet altijd een Rolex te zijn om goed te zijn !! Dankzij de fantastische begeleiding en advies van Bouman personeel ben ik uiterst tevreden en zal ik dus zeker weer een aankoop plaatsen !

• Afspraken nakomen

Zeer klantvriendelijk, snelle levering.

Ik heb telefonisch contact gehad, omdat de maat van mijn ring niet goed was. De medewerker was heel behulpzaam, en zorgde voor een snelle levering van de juiste maat. Leuke gratis kado verpakking, en als extraatje, chocolaatjes, en een kerstbal. Ik ben zeer tevreden over Bouman!

Top bedrijf

Online Seiko Kintaro Hattori polshorloge besteld. Dit is een remake van het eerste polshorloge uit 1924 met de naam Seiko op de wijzerplaat en een gelimiteerde oplage van 1000 stuks. De communicatie, kwaliteit en service van Bouman zijn van het hoogste niveau !! Eigenaar Robbert kwam op een regenachtige avond het horloge persoonlijk aan mij overhandigen en bracht ook een uitgeprinte PDF gebruikershandleiding mee. Chapeau !!

Super top winkel

Snelheid,super vriendelijk,, en goed prijs

Mijn verwachtingen overtroffen!

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooi, betaalbaar Zwitsers horloge met een Moonphase. Normaal gesproken koop ik liever een klokje fysiek in een winkel, maar ik kwam toevallig online bij Bouman terecht en werd erg enthousiast bij het zien van een Certina die zij aanbieden. Deze heb ik besteld en eenmaal thuis aangekomen werd ik onwijs enthousiast. Super kwaliteit, zwaar slotje wat niet zomaar open gaat en een heel mooi klokje. blij mee!

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Uitstekend!

Contact via de mail verliep soepel en netjes verpakt en snel verzonden

,mnbytrdfghlj;';uhgv

-[lojkhgfdxgf

Over BoumanOnline

Via BoumanOnline.nl maakt u kennis met de derde generatie generatie juweliers van Bouman. Traditionele kwaliteit en professionele service bij een échte juwelierszaak, maar dan op internet. Met passie, liefde en vakmanschap laten wij u graag de nieuwste sieraden en horloges zien.