Goede service en erg tevreden!

Communicatie via de mail verliep goed en vriendelijk. Ontzettend goed geholpen en geadviseerd, ook na de verkoop. Soms is het huiverig om online een artikel zoals een kostbaar horloge te bestellen maar met deze service zou ik het in het vervolg zo weer doen.

• Afspraken nakomen

Duidelijk contact en snelle levering

Voor de eerste keer bij bouman besteld, nooit eerder een horloge van internet gekocht dus iets spannend. Maar dat was helemaal weg toen alles mooi en op tijd aankwam. Verpakking veilig en geen beschadigingen. Zeker een aanrader! Bedankt bouman!

• Afspraken nakomen

Verrast door de snelheid en service

Super snelle reactie met een service aanbod dat verraste. Vriendelijk en to the point. Zeker een aanrader voor vrienden en familie. Volgende keer weer.

en snel en betrouwbaar

Gewoonweg goed

Je bent op zoek naar een mooi cadeau voor een familielid. Dat is lastig, wat is mooi en voldoet bij de wens van de ontvanger? Bij Bouman kon goed een vergelijk gemaakt worden met vele opties. Als voordeel gold wel dat er eerder een uurwerk was aangeschaft, dat scheelde op het gebied van vertrouwen. Uiteindelijk uitgekomen bij schitterend automatisch uurwerk dat na ontvangst perfect aansloot bij de verwachting op basis van de duidelijke presentatie op de site. Mooi verpakt en snel geleverd en ontvanger erg blij met het cadeau. Gewoonweg goed!

Duidelijk

Nadat we een horloge hadden besteld werden we duidelijk op de hoogte gehouden van de status. Werd netjes bezorgd. Zouden de volgende keer weer opnieuw bij Bouman bestellen.

Correcte verzending

Duidelijke website en goed verpakt en vlot verzonden.

• Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Zeer goede online service.

Mijn horloge werd geleverd met het verkeerde bandje. Gebeld met Bouman en meteen actie. Het horlogebandje werd binnen een paar dagen netjes geleverd met een leuke attentie. Dit had niet gehoeven maar is toch attent.

Perfect! Snelle levering.

Breed assortiment, prijs is fair, horloge was goedkoper te krijgen, maar shady webshops. Webshop van Bouman maakt gedegen indruk.

100% satisfied

I have had the opportunity to make multiple purchases because Bouman is the best jeweller in the Netherlands. Their customer service is so good, extremely knowledgeable and have the patience of saints when showing and answering to queries. The prices are spot on. I would absolutely recommend them and I already look forward to my next purchase with them.

• Afspraken nakomen

Bouman online biedt een snelle service, geeft deskundig advies en is zeer klantgericht!

Ik heb afgelopen jaar twee horloges besteld. Omdat ik nog specifieke vragen en wensen had heb ik telefonisch contact opgenomen. De communicatie verliep bijzonder prettig en de medewerker was zeer attent. De pakketen werden vervolgens snel verzonden. Kortom, een aanrader!

Chapeau!

Ik had online een mooie maar dure armband besteld de prijs die erbij stond bleek verkeerd te zijn, dit hebben ze eerlijk aan mij teruggekoppeld en daarbij meteen een mooie compensatie aangeboden , goede service bestaat dus nog!

Allerhoogste kwaliteit en service

Al meerdere malen online een horloge besteld bij BoumanOnline en de kwaliteit van de producten en de aangeboden service is telkens weer van de allerhoogste kwaliteit. De snelheid van levering is zeer snel, meerstal binnen een dag, ook naar Belgie en netjes verpakt.

• Afspraken nakomen

Super service, heel klant vriendelijk!!

Voor kerst 2 Buddha to Buddha armbanden besteld voor mijn zoons. Correct op de hoogte gehouden betreft levering. Mail contact wordt heel snel en correct beantwoordt. Pakketje netjes afgeleverd. Armbanden mooi ingepakt, en ooknog een verrassing erbij .... echt Top gedaan. Hier spreek je over bedrijf met service ...Toppers!!!

• Afspraken nakomen

Goede site en goede service

Ik had mooie dames horloge besteld en deze werd snel geleverd voor het einde van jaar tevens was deze zeer mooi verpakt zodat ik hem meteen kon geven. Goede service/ goede web site / zeer goed kontact. Top gedaan.

• Prijs N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Prachtig horloge gekocht wat mooi verpakt aankwam

Goede klantenservice.

Ik heb al enkele horloges gekocht via bouman. Snel levering. Diamonds is een plus punt. Snelle reacties gehad op mijn emails.

• Afspraken nakomen

Schitterend en Stijlvol: Mijn Tissot PRX 'Tiffany Blue' van BoumanOnline!

Ik ben onlangs in het bezit gekomen van een prachtige Tissot PRX "Tiffany Blue/Mint Groen" dankzij de geweldige service van juwelier BoumanOnline. Deze juwelier heeft zich bewezen met snelle levering, betrouwbaarheid en een team van echte vakmensen die met liefde voor hun werk bezig zijn. Ik kan BoumanOnline ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een schitterend horloge, ring, ketting of ander prachtig sieraad. Met hun uitgebreide assortiment hebben ze voor elk wat wils. Persoonlijk ben ik een terugkerende klant bij BoumanOnline en ik ben elke keer weer zeer tevreden. De klantenservice is uitstekend en hun toewijding aan kwaliteit is duidelijk merkbaar in elk product dat ze aanbieden. BoumanOnline is absoluut mijn favoriete juwelier en ik blijf met plezier terugkomen. Hartelijk dank aan het hele team van BoumanOnline voor de fantastische ervaring en de prachtige toevoeging aan mijn collectie. Ik waardeer jullie inzet enorm!

Super super geweldig

De website is mooi en overzichtelijk je kan makkelijk vinden wat je zoekt heel veel betaalmethodes dat is helemaal geweldig en hele mooie verpakkingen en het wordt mooi versiert en de levering super snel ik had het de volgende werkdag al binnen echt een hele goeie aanrader en me vriend is helemaal verliefd op zijn horloge

• Afspraken nakomen

Al Meerdere horloges gekocht hier. Kan het iedereen aanbevelen, nog nooit klachten gehad. Pluspunt je spaart punten met iedere aankoop en het word altijd super mooi ingepakt.

• Afspraken nakomen

Supertevreden van de service.

Er was een probleempje met de levering van de horloge, het pakje was een tijdje zoek. Robbert heeft dit snel en professioneel opgelost. 10/10!

• Afspraken nakomen

Super tevreden met mijn aankoop!

Deze schitterende horloge heb ik als cadeau van mijn zoon gekregen. Ik ben er ontzettend blij mee. Verder was de service vanuit Bouman super.

• Afspraken nakomen

Geweldig horologe, top service en selectie

Een geweldig horloge van topkwaliteit, bij mij thuis afgeleverd. Dit is al mijn tweede bestelling bij Bouman. Als ik op zoek ben naar een horloge, ga ik altijd naar hun website voor een ruime keuze aan hoogwaardige horloges. Ze nemen rechtstreeks contact met u op bij eventuele problemen en zijn zeer transparant en betrouwbaar. Ik heb een Longines Dolce Vita gekocht en ben erg blij met mijn bestelling.

Top juwelier

Seiko limited edition horloge besteld, prachtig ingepakt en snel verstuurd. Dit is mijn tweede horloge aankoop bij Bouman, de eerste keer was in de winkel en die ervaring was meer dan uitstekend, dus nu online.

Fantastische service van Robbert

Eerder in de winkel geweest en een hele prettige ervaring en toen al een zeer goede service van het Bouman Team. Onlangs iets online gezien, helaas niet voorradig maar wel een alternatief dat eventueel kon worden geruild. Omdat ik geen tijd had om naar de winkel te rijden via de mail met foto's alsmede telefonisch contact gehad met Robbert. Excellente service wederom. Ik kan iedereen aanbevelen naar Bouman te rijden en de winkel te bezoeken. Is dat niet in de buurt, dan is BoumanOnline een zeer goed alternatief en waarschijnlijk gaat u de reis alsnog maken.

Markt 43 4101BW Culemborg

Over BoumanOnline

Via BoumanOnline.nl maakt u kennis met de derde generatie generatie juweliers van Bouman. Traditionele kwaliteit en professionele service bij een échte juwelierszaak, maar dan op internet. Met passie, liefde en vakmanschap laten wij u graag de nieuwste sieraden en horloges zien.