Ik ben erg tevreden met het sieraad en de deal die de juwelier mij aanbood

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief.

• Afspraken nakomen

Snelle en goede levering van bestelling.

Voor wat ik zocht een duidelijke website en goede marktconforme prijs.

• Afspraken nakomen

Echt aanrader - prijs kwaliteit plus bezorging

• Afspraken nakomen

klant & Koning bij Bouman Online ; )

Absolute top klasse...Robbert is een super professionele verkoper met een passie voor zijn producten zeer attent en behulpzaam. Bij Certina was het Horloge dat ik wou hebben niet op voorraad.....dus ik stuur ze (Certina. Com nl ?) Een mailtje met de vraag wanneer is ie op voorraad te bestellen en kan ik er een reserveren??? Bij toeval kwam ik op de site Bouman online terecht en deze had het betreffende Horloge al op voorraad!!!! Dus bestelling geplaatst in de veronderstelling van een reply in de trant van; bedankt voor je interesse maar het horloge komt pas volgende week ofzo..... En JA hoor binnen enkele minuten een reply van Robbert met de vraag welk nummer mijn voorkeur heeft??? (Gelimiteerde oplage) Hij had me ook al geprobeerd telefonisch te bereiken maar mijn telefoon was leeg..... Dezelfde dag Verzonden de volgende dag om de pols. Vier of vijf dagen later een reply van Certina. NL waarop ik weer kon antwoorden bedankt voor je vriendelijke reactie maar het Horloge zit al vier dagen om de pols!!!! Absolute Top Klasse ; ) Mocht er ooit nog een Horloge release zijn en Robbert verkoopt dit merk zal ik het absoluut bij hem bestellen!!

• Afspraken nakomen

Vriendelijke en toegankelijke website om online uw Juwelen te kunnen bestellen

Voor mijn Tissothorloge kwam ik al snel via online bij Bouwman terecht. De website is overzichtelijk en biedt alle topjuwelen aan. Ik had een vraag over de kleur van de horlogeband en werd daarna telefonisch uitstekend geholpen. Ook bij het ophalen in de winkel zelf heb ik de service als zeer professioneel en vol passie ervaren. Een echte familiewinkel, waar wij zuinig op moeten zijn!

• Afspraken nakomen

Goede zaak met mooie spullen en een snelle levering en heel vriendelijk

Betrouwbaar en professioneel

Het verkoopproces was uitstekend. Goede en heldere communicatie. Het product werd volgens afspraak de volgende dag geleverd.

• Afspraken nakomen

Snelle levering goede prijs qualiteit verhouding

Mooi horloge voor een mooie prijs

• Communicatie N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Dit is mijn tweede horloge aankoop. Deze keer een limited edition waarbij als service werd gebeld welk nummer uit de reeks van 1000 ik wilde hebben!

Goede klanten service

Ik heb bij hun een Hamilton horloge besteld voor 745,- euro! Maar scheen niet compleet te zijn! Kan gebeuren. Contact met hun opgenomen en hebben de ontbrekende manual na gestuurd. Nu is alles compleet. Ik ben zeer tevreden

• Afspraken nakomen

Horloge besteld, levertijd was ong een week. Ik had na een week nog niks ontvangen daarom gebeld en ze zouden het de volgende dag laten weten, dit is helaas niet gebeurd. Hierna is dit zelfde nog een keer gebeurd. Hierna heb ik gebeld om mijn beklag te doen en mijn order te annuleren. Ik kreeg toen zijn oprechte excuses, er waren verschillende mensen ziek en ze zaten met een tekort aan personeel. Ik heb toen het een ander horloge mogen kopen met een mooie korting. Erg tevreden met de oplossing en ik begrijp het probleem die zij hadden ook wel. Horloge was erg snel geleverd en zag er tiptop uit zoals altijd. Hiervoor ook een aantal horloges bij ze besteld met volle tevredenheid. Ik kan natuurlijk geen 5 sterren geven bij communicatie en afspraken nakomen. Maar ze blijven zeker mijn vaste horloge verkooppunt

Uitstekende service!

Super.

Blij met de service

Mijn zoon had zijn oog laten vallen op een bepaald horloge als afstudeercadeau. Bij Bouman kostte dat bijna 100 euro minder dan elders. We vonden het best een beetje griezelig om zo’n grote aankoop online te doen maar de telefonische contacten verliepen prettig en gaven een professionele indruk. Ook werden we per mail heel goed op de hoogte gehouden met persoonlijke (niet “voorgebakken”) berichtjes. Het horloge arriveerde eerder dan voorspeld en was prachtig ingepakt.

• Afspraken nakomen

Snelle levering en nette prijs

Ruime keus en het bestelde wordt netjes en snel geleverd. Kwaliteit is prima.

Perfecte service!

Snel na mijn bestelling werd contact opgenomen met alle opties die mogelijk zijn voor het bezorgen/afhalen van de bestelling. Heb toen gekozen voor het thuis laten bezorgen door een medewerker van Bouman. Wat een geweldige optie om je bestelling in ontvangst te mogen nemen!

• Prijs N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Snel bezorgd, heel netjes verpakt

Het product werd bezorgd op de afgesproken datum. Daarbij was het product erg goed verpakt. Bedankt!

Goede service!

Netjes op de hoogte gehouden dat omdat het horloge nog niet uit was ik even moest wachten tot de levering. Communicatie was goed en nooit problemen gehad!

Bestelling/ ontvangst Goed geregeld

• Afspraken nakomen

Eerste horloge zeer tevreden !

Snelle levering ! Netjes ingepakt

Dikke prima!

Superblij met mijn mooie Buddha to Buddha armband . Ook handig dat de optie er is om in 3 keer te betalen . Ga zeker weer bij jullie bestellen! Levering was snel en netjes

Fijne juwelierszaak

Alles kan je goed vinden, alles op tijd bezorgd. Goede kwaliteit

Topsieraden en topservice

BoumanOnline heeft een mooi assortiment van topkwaliteit, van betaalbaar tot exclusief, kortom voor elk wat wils. Goede service en persoonlijke aandacht maken winkelen bij BoumanOnline tot een prettige ervaring.

• Afspraken nakomen

Aankoop voor een horloge gedaan, volgende dag netjes thuis geleverd. Goed en zorgvuldig verstuurd.

• Afspraken nakomen

Een cadeau bestelt voor het 1 jarige huwelijk voor mijn man! Precies op de goede aangegeven datum bezorgd en precies zoals verwacht met een mooie cadeau verpakking! Met een hele blije man als resultaat! Heel erg blij mee

• Afspraken nakomen

Seiko Alpinist Rock Face gelimiteerde editie ontvangen en erg blij mee! Uitstekende service en snelle levering. Veel dank !

• Prijs N.v.t.

Markt 43

4101BW Culemborg

Over BoumanOnline

Via BoumanOnline.nl maakt u kennis met de derde generatie generatie juweliers van Bouman. Traditionele kwaliteit en professionele service bij een échte juwelierszaak, maar dan op internet. Met passie, liefde en vakmanschap laten wij u graag de nieuwste sieraden en horloges zien.