Snel

makkelijk te bestellen, ook duidelijk hoe en snelle levering

Prettige site waar je op een makkelijke manier hele leuke dingen kunt maken/bestellen.

Niet besteld, toch gekregen incl factuur

Order niet afgemaakt omdat ik schrok van de verzendkosten. Krijg je even later toch een mailtje met de verzending en de factuur. Meteen contact opgenomen natuurlijk maar nog niks gehoord...

Makkelijk te maken , volgende dag in huis en een mooi resultaat ,zeer tevreden .

Super leuk!

Super snelle levering. Mooie (kleur) bedrukking, leuk dat deze zelf te ontwerpen is. En ook per stuk te maken is, voor een leuke schappelijk prijs!!

Mooie scherpte afbeelding

Scherpe afbeelding op een mooie mok.zeer tevreden

Slechte ervaring

Slecht. De foto’s zijn te klein afgedrukt. Ik heb de mokken weg moeten gooien.

Snelle levering en goede kwaliteit

De print op mijn mok ziet er prachtig uit. Ik ben heel tevreden

Goede kwaliteit en snelle levering.

Goede kwaliteit en snelle levering voor een prima prijs.

Snel en goed!

De bestelling ging eenvoudig. De kwaliteit is goed en de levering is snel.

BELOFTEN NAGEKOMEN

Binnen 36 uur had ik de door mij bestelde mok in huis. Deze zag er uit, zoals ik hem gewenst had.

Zeer snel geleverd en mooi resultaat

Zeer tevreden.

Incasso bureau op je dak ookal heb je betaald

Wat een zooitje! Heb je alles netjes betaald krijg je een incasso bureau op je dak. Niks te maken met dit soort bedrijven die hun administratie niet op orde hebben.

Perfecte uitvoering van mijn opdracht

Voor een zeer aangename prijs, ontving ik mijn bedrukte mok in de uitvoering, welke ik wilde.

Uitstekende ervaring.

Prachtige foto-afdrukken, prima kwaliteit, snelle levering en uitstekende klantenservice.

Snelle levering, zwarte druk niet perfect

Onze mok werd snel geleverd, dat was prima! Maar de zwarte opdruk zag er onscherp uit, en was ook niet helemaal zwart. Hetzelfde bestand werd eerder voor stickers gebruikt en die oogden veel beter. Vermoed dat de minder perfecte druk niet opvalt bij vierkleurenbeelden zoals foto's, maar als je een eenkleurig zwarte opdruk wil, dan is dit allicht niet het beste drukprocédé.

product goed, maar levering veel te laat

levertijd zou binnen 24hr uur zijn, heeft er uiteindelijk 7 dagen over gedaan. kopjes waren op....

Netjes bedrukte beker en snel geleverd!

Volgende dag al in huis en de bekers zagen er top bedrukt uit.

Ik had de mok een dag eerder nodig maar werd op het laatste moment vertraagd

Ik had de mok nodig als cadeautje voor een stagebegeleider. Deze zou de dag voor het afscheid aankomen alleen kreeg ik op het allerlaatste moment te horen dat hij vertraagd was. Zo dusdanig dat ik niks anders meer kon doen.

Mooi bedrukte beker en snel geleverd!

Volgende dag al in huis en de beker zag er mooi uit

De volgende dag al in huis!

Supersnel en goed

Snelle levering en mooi bedrukte beker

Ik had 5 mokken besteld, maar het moesten er 6 zijn. Gebeld, geen probleem. De volgende dag werden er 6 mooie bekers geleverd!