Mooie mokken voor een mooie prijs en een prima service!

Voor een bedrijf 30+ mokken besteld, prima service en ondersteuning, een echte aanrader!

Mooie mok, goed uitgevoerd met de hele afbeelding er op en kleuren als origineel

Attent en vriendelijk tijdens telefonisch contact. Mok goed uitgevoerd, een 10. Jammer dat PostNL zich niet aan de afspraak hield, daar ben ik nu langzamerhand aan te wennen ;)

Super mooie wondermok, echt een zeer geslaagd cadeau.

Snel geleverd, goed bedrukt en mooi verpakt

De mok die ik had besteld werd de volgende dag al geleverd, de mok zag er goed uit. Ik had hem extra laten inpakken, dit was echt heel mooi gedaan!

Had de mokken snel nodig, en ze waren super snel geleverd. Had een betere beeldkwaliteit van de foto verwacht, maar het was oké.

mooie metalen beker en snelle levering

Valt tegen

Kwaliteit en Bezorging zijn prima. De bestelling zelf bleek echter niet goed te zijn gegaan. Alleen voornaam en embleem er op ipv op 2e zijde de afbeelding van een verpleegkundige. Tot op heden heeft de leverancier niet gereageerd op mijn bericht vorige week. Ik wacht op een voor mij acceptabele oplossing.

Snel en mooi

Snelle levering en goede kwaliteit van de mok.

er netjes en snelle service

mooi eind product het bedrijf doet wat het moet doen.

Ik kreeg mijn mok ontzettend snel en hij ziet er goed uit. Ik had alleen verwacht dat hij groter was. In de omschrijving van het product stond dat de inhoud 350 ml was, maar dit is helemaal tot de rand. Ik drink graag uit grote mokken en vond deze eigenlijk te klein.

Ik ben er heel erg blij mee

Ik had een korte tijd geleden een bestelling geplaatst. Het plaatsen van een bestelling verliep soepel. De mok zag er precies uit zoals ik het besteld had en was het ook nog snel geleverd!

De bestelde beker was super goedgelukt en netjes op tijd geleverd.

Super! Snel! Helemaal top!

Ik wilde twee mokken bestellen, maar de foto's die ik wilde gebruiken werden pas laat aangeleverd. Precies 2 minuten voor vier uur kon ik mijn bestelling doen. En binnen een half uur had ik de bevestiging binnen dat de mokken klaar en verzonden werden. Petje af! Volgende dag afgeleverd én perfect! Blije gezichten!

Snelle reactie en goede service

Ik had een mok besteld, maar helaas een spelfout gemaakt. Meteen gemaild en kreeg meteen reactie! Het werd aangepast, twee dagen later de mok binnen. Heel fijn! Dat voor 1 mok! Top!

Fijne service

Via website één mok met foto en tekst besteld. Vlak na de bevestiging ontdekte ik spelfouten in de tekst en heb ze meteen gemaild. Dat was op een zondag. Maandagochtend kreeg ik heel snel reactie. Tijdens een prettig gesprek mijn spelfouten weten te corrigeren. Bovendien gaf mevrouw nog een tip over de opmaak voor een betere leesbaarheid. Deze heb ik opgevolgd. Twee dagen later had ik de mok binnen, met de tekst helemaal zoals het moest en met een inderdaad veel beter leesbare tekst. Fijne service, dat ze voor zo'n kleine bestelling van maar één mok toch ectra tijd voor me hebben genomen!

maakt het beloofde waar

De mokken zijn makkelijk van tekst te voorzien via de site en levering zo snel als beloofd.

Mooie mokken snelle levering

mooie mokken en snel levering zoals aangegeven

Teleurgesteld

Slecht gemaakte bestelling. Ik bestelde twee mokken, elk met een andere naam, en twee kwamen hetzelfde bij mij. Geen contact na het versturen van twee e-mails. Ik ben teleurgesteld

Zéér snelle en vlotte service

Zéér mooie bedrukking.

Na mijn aankoop werd er gebeld voor controle. Of mijn aankoop juist was. Twee dagen later mijn aankoop netjes verpakt ontvangen.

snel geleverd! goede service!

Ben zeer tevreden, wat mij alleen niet geheel duidelijk was, was de locatie van mijn tekst.... ik dacht dat deze geplakt zou worden aan de voorkant maar blijkt nu aan de zijkant te zijn, dat had nog duidelijker aangegeven kunnen worden.... of bv....door een voorbeeld te geven hoe de mok er uit komt te zien, met oortje er aan.

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle service, mok ziet er mooi uit. Goede kwaliteit.

Heel mooi!

Precies zoals de afbeelding. Heel mooi!

snel en goed. Zeer behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon