Mooi!

Mooie mok en snel geleverd!

Topproduct, zeer goede verzorging en uitvoering.

Product heeft zeer goede prijs_kwaliteit verhouding! Chapeau

Super snel en goed product

Mokken waren de volgende dag al bedrukt binnen en keurig verpakt. Aanrader.

Aanrader

Snelle service, makkelijk concept. Goeie instructies en prima resultaat!

Ziet er super uit en heel snel en netjes geleverd!

De mok was mooi en snel geleverd!

De mok was mooi en snel geleverd! De foto op de mok was helaas wel in de breedte wat ingekrompen waardoor die niet meer helemaal overeen kwam met de verhouding van het origineel. Verder heel tevreden

prachtige mokken

De mokken zijn heel mooi, een leuk en origineel kado om te geven (of te krijgen). Levering ook super snel.

Goede kwaliteit en erg goede service!

Top en snel

Het zelf ontwerpen van de mok is zeer makkelijk. De levering super snel. Kortom goed makkelijk zelf te doen en snelle service.

goede levering, mooie mok, magisch valt tegen

Goede duidelijke site, makkelijk foto's uploaden en super snelle levering. Mok zelf is ook erg mooi, foto's staan er prachtig op, maar helaas zie je ze wel door het zwarte laagje van de magische mok heen. Gelukkig kon ik hem achteloos neerzetten en snel volschenken, waardoor het alsnog een verassing was.

Snel geleverd en naar wens bedrukt

Helemaal naar wens

Super snelle service en mooi gelukt

Smiddags besteld en volgende dag om 11.00 bezorgd Tevreden over de kwaliteit!

Heel snel, jammer dat de magisch mok niet mooi geworden is

de volgende dag direct in huis. makkelijk zelf te ontwerpen. De magische mok is niet magisch, omdat je de tekst gewoon ziet. Fijn als hier in de beschrijving uitleg over wordt gegeven. bv de kleur die je moet gebruiken om te zorgen dat het echt verborgen is.

Sneller en nauwkeuriger kan bijna niet.

Zondag besteld, maandag klaar, dinsdag ontvangen! Perfect.

Zeer tevreden!

Mok was mooi en snelle levering!

Goede snelle service

Mooie mokken, snel en netjes geleverd!

Top!!

Wat een super service! Mooie mokken, snel geleverd.

super service, snelle levering

Duidelijke site, makkelijk ontwerp te maken, zeer snelle levering!

mooi maar te laat

werd niet de volgende dag, maar een dag later geleverd. Jammer, daar had ik jullie nu net op uitgezocht

Top product

Het was precies zoals ik mij had voorgesteld. De uitleg was duidelijk, je kunt de stappen volgen en dan komt het helemaal goed. Goed kwaliteit/prijsverhouding ! Top ben zeer tevreden.

Mok was precies hoe ik het besteld had.

Foto was mooi geworden, tekst stond er goed op. De magie werkt heel goed, mijn man was zeer verrast toen de zwarte beker ineens een foto en tekst liet zien!

Prima, maar kleur is anders dan op de foto

Ik had de mok "GEKLEURDE RAND EN OOR BORDEAUXROOD" besteld. Op de afbeelding leek het fel rood, maar het bleek in de praktijk meer tegen bruin aan te zitten. Dat is wel erg jammer. Felrood was op de foto tegen oranje aan, maar wellicht in het echt wel mooi rood. Wellicht handig om accuratere foto's erbij te zetten. Ook is het jammer dat je na het ontwerpen niet kan zien hoe het op de mok komt, waardoor het moeilijk in te schatten is. Mijn afbeelding is daarom te groot uitgevallen.

Snelle levering en de mokken werken goed. Design is goed op de bekers gekomen.

Ik had de beker besteld! Toen ik hem binnen kreeg, was ik aardig verrast! Zag er zeer mooi uit! Kleuren combinatie was top

Supersnelle levering en prima kwaliteit!

Enige verbeterpuntje is dat bij het ontwerp het niet helemaal duidelijk is hoe groot de bedrukking wordt op de gekozen mok en of de orientatie goed is. Verder heel tevreden.