Ik heb eerder mokken bij een ander bedrijf laten bedrukken maar hier vond ik de kwaliteit niet optimaal. Hierdoor ben ik verder gaan zoeken naar andere bedrijven en zo kwam ik bij dit bedrijf. Ik ben helemaal tevreden, de kwaliteit is echt top! Je kunt beide katten bedrukken zonder extra kosten en dit gaat ook erg gemakkelijk. De levering is ook snel.

Maakt leveringsbeloftes niet waar

Bit bedrijf maakt haar 'zelfde dag verzonden' belofte niet waar, ondanks dat er in de groene balk bovenaan staat 'OP WERKDAGEN VOOR 16:00 BESTELD IS DEZELFDE DAG VERZONDEN'. Misleidend en teleurstellend. Als je het snel nodig hebt, voor andere partij kiezen zoals bv. Greetz.

Beste Bastiaan, Momenteel kan de levering van onze producten met enkele dagen uitlopen. Helaas ervaren wij door de drukte enige vertraging. Ook kan het zijn dat uw pakketje er in het verzendproces langer over doet dan normaal. De melding dat wij momenteel een langere levertijd hebben staat vermeld op onze homepagina. Daarnaast proberen wij onze klanten zo goed mogelijk met statusupdates en track en trace codes op de hoogte te houden. Dit neemt allemaal niet weg dat het heel vervelend is dat u langer moet wachten op uw pakketje. Mocht ik u nog van extra (verzend)informatie kunnen voorzien dan verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Dianne

meedenkend, servicegericht en oog voor detail

Wat een prima service. Marleen had diverse opties en dacht mee in het idee. Super snelle levering en een eerlijke communicatie. Wij hebben op de zaak ieder een eigen mok. Erg tevreden!

Wel betaald, verkeerde levering

Ik had twee mokken besteld, maar ik kreeg de mokken geleverd met de verkeerde tekst op de verkeerde mok. Direct contact op genomen en het zou op fatsoenlijke wijze worden opgelost. Inmiddels ben ik mijn geld kwijt en het bedrijf heeft niets meer van zich laten horen. SCHANDALIG!

Super flexibel voor grotere order, afspraken worden nagekomen, top

Vanaf het eerste contact was het gemakkelijk om een order te plaatsen. Ik had volume nodig, dat was geen probleem. De levering was snel, accuraat en de opvolging van support is top notch. Echt super.

Alles was prima

Prima levering goede servies nette bedrijf

Makkelijke site waar je snel je eigen bedrukking per mok kunt invoeren en een hele snelle bezorging!

In 1 woord: geweldig. De site is heel makkelijk en intuïtief. Je kunt per mok een ander design maken. En ze zijn supersnel klaar. Super om bijvoorbeeld je hele team een persoonlijk aandenken te geven en toch het teamgevoel te versterken.

Echt Moooooi!!♡♡♡

Ik heb deze mok 10 dagen geleden bestel voor mijn vriendin, ik heb haar kunnen verrassen met een foto laten printen van haar overledene hondje, die kwam terug op het moment dat ze warm water toevoegd, de verrasing was zo mooi!! Bedankt.

Super service en kwaliteit

Prachtige mokken! Erg goede kwaliteit, drukwerk ziet er strak uit en erg vriendelijke klantenservice!

Goede service, snelle levering

Gemakkelijke website. Snelle levering. Opgedrukte logo voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Een prima en snelle service!

Het eindresultaat voldoet volop aan de verwachting.

Super goede service, fijn klantencontact

Super goede service, fijn klantencontact

Makkelijke site en supersnelle levering en van een prima kwaliteit!

Goede prijs /kwaliteit en heel snel geleverd.

Goede prijs /kwaliteit en heel snel geleverd

Snelle levering, goede kwaliteit

Opvallend snel bezorgd, zaterdag besteld en maandag al in huis! Ook goede kwaliteit. Je ziet afbeeldingen met hoog contrast er wel een beetje doorheen, maar met avondlicht is dat eigenlijk niet meer te zien. Had ook niet anders verwacht, dus 100% naar verwachting.

Geweldig bedrijf met goede service.

6 RVS mokken besteld met logo, helaas bleek er na levering een foutje in te zitten. Contact opgenomen en perfect geholpen door de klantenservice, 2 dagen later had ik 6 nieuwe mokken met het juiste logo. Heel erg bedankt!

Mooie kwaliteit foto en tekst op de mokken snel geleverd, fijne prijs!

Zeer snel en super service

De dag nadien geleverd, goede track en tracing. Toen bleek dat er een productie foutje gemaakt was, werd dat onmiddellijk rechtgezet, binnen 1 dag. Echt top service

Mooie mokken voor een mooie prijs en een prima service!

Voor een bedrijf 30+ mokken besteld, prima service en ondersteuning, een echte aanrader!

Mooie mok, goed uitgevoerd met de hele afbeelding er op en kleuren als origineel

Attent en vriendelijk tijdens telefonisch contact. Mok goed uitgevoerd, een 10. Jammer dat PostNL zich niet aan de afspraak hield, daar ben ik nu langzamerhand aan te wennen ;)

Super mooie wondermok, echt een zeer geslaagd cadeau.

Snel geleverd, goed bedrukt en mooi verpakt

De mok die ik had besteld werd de volgende dag al geleverd, de mok zag er goed uit. Ik had hem extra laten inpakken, dit was echt heel mooi gedaan!

Had de mokken snel nodig, en ze waren super snel geleverd. Had een betere beeldkwaliteit van de foto verwacht, maar het was oké.

mooie metalen beker en snelle levering

Valt tegen

Kwaliteit en Bezorging zijn prima. De bestelling zelf bleek echter niet goed te zijn gegaan. Alleen voornaam en embleem er op ipv op 2e zijde de afbeelding van een verpleegkundige. Tot op heden heeft de leverancier niet gereageerd op mijn bericht vorige week. Ik wacht op een voor mij acceptabele oplossing.