Snel en mooi

Snelle levering en goede kwaliteit van de mok.

er netjes en snelle service

mooi eind product het bedrijf doet wat het moet doen.

Ik kreeg mijn mok ontzettend snel en hij ziet er goed uit. Ik had alleen verwacht dat hij groter was. In de omschrijving van het product stond dat de inhoud 350 ml was, maar dit is helemaal tot de rand. Ik drink graag uit grote mokken en vond deze eigenlijk te klein.

Ik ben er heel erg blij mee

Ik had een korte tijd geleden een bestelling geplaatst. Het plaatsen van een bestelling verliep soepel. De mok zag er precies uit zoals ik het besteld had en was het ook nog snel geleverd!

De bestelde beker was super goedgelukt en netjes op tijd geleverd.

Super! Snel! Helemaal top!

Ik wilde twee mokken bestellen, maar de foto's die ik wilde gebruiken werden pas laat aangeleverd. Precies 2 minuten voor vier uur kon ik mijn bestelling doen. En binnen een half uur had ik de bevestiging binnen dat de mokken klaar en verzonden werden. Petje af! Volgende dag afgeleverd én perfect! Blije gezichten!

Snelle reactie en goede service

Ik had een mok besteld, maar helaas een spelfout gemaakt. Meteen gemaild en kreeg meteen reactie! Het werd aangepast, twee dagen later de mok binnen. Heel fijn! Dat voor 1 mok! Top!

Fijne service

Via website één mok met foto en tekst besteld. Vlak na de bevestiging ontdekte ik spelfouten in de tekst en heb ze meteen gemaild. Dat was op een zondag. Maandagochtend kreeg ik heel snel reactie. Tijdens een prettig gesprek mijn spelfouten weten te corrigeren. Bovendien gaf mevrouw nog een tip over de opmaak voor een betere leesbaarheid. Deze heb ik opgevolgd. Twee dagen later had ik de mok binnen, met de tekst helemaal zoals het moest en met een inderdaad veel beter leesbare tekst. Fijne service, dat ze voor zo'n kleine bestelling van maar één mok toch ectra tijd voor me hebben genomen!

maakt het beloofde waar

De mokken zijn makkelijk van tekst te voorzien via de site en levering zo snel als beloofd.

Mooie mokken snelle levering

mooie mokken en snel levering zoals aangegeven

Teleurgesteld

Slecht gemaakte bestelling. Ik bestelde twee mokken, elk met een andere naam, en twee kwamen hetzelfde bij mij. Geen contact na het versturen van twee e-mails. Ik ben teleurgesteld

Zéér snelle en vlotte service

Zéér mooie bedrukking.

Na mijn aankoop werd er gebeld voor controle. Of mijn aankoop juist was. Twee dagen later mijn aankoop netjes verpakt ontvangen.

snel geleverd! goede service!

Ben zeer tevreden, wat mij alleen niet geheel duidelijk was, was de locatie van mijn tekst.... ik dacht dat deze geplakt zou worden aan de voorkant maar blijkt nu aan de zijkant te zijn, dat had nog duidelijker aangegeven kunnen worden.... of bv....door een voorbeeld te geven hoe de mok er uit komt te zien, met oortje er aan.

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle service, mok ziet er mooi uit. Goede kwaliteit.

Heel mooi!

Precies zoals de afbeelding. Heel mooi!

snel en goed. Zeer behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon

Snel en mooi

Ik had maandag een vraag over de layout van de mokken en kreeg binnen 30 minuten antwoord. Gisteren heb ik uiteindelijk besteld en vandaag zijn ze al binnen. En wat zijn ze mooi geworden! Het lastigste vond ik nog wel het kiezen van het lettertype en de kleur van mijn tekst: er waren zo veel mogelijkheden! Een echte aanrader dit!

Mooie mokken, de opdruk is ook mooi!

Ik had 5 mokken gemaakt, het resultaat was goed. Helaas was er één beker gebroken geleverd. Maar met één mailtje werd er een nieuwe mok opgestuurd. Goed opgelost dus!

Prachtige mokken

wat een mooie mok hebben we eergisteren besteld en kwam gisteren al binnen. We wisten niet precies hoe we t 1 en ander aan konden passen op de juffenmok en hebben gebeld. We werden uitermate vriendelijk te woord gestaan. Mochten we weer een leuk en origineel cadeau nodig hebben dan bestellen we hier zeker weer.

Supersnelle levering

Zeer mooie mokken geleverd. Goede kwaliteit en ze werden echt al heel snel geleverd! Super service

Heerlijk makkelijk

Het maken van een geschenk met eigen tintje was op deze site gemaakt in een handomdraai! De mokken kwan super snel geleverd en ziet er prachtig uit! Echt een aanrader deze bedrijf. Bedankt voor een prettige winkelervaring en een heerlijk makkelijke website.

Leuke producten, mokken zijn makkelijk te bewerken en print op de mok is mooi. De mokken werden ook nog eens supersnel geleverd, de volgende dag al. Topservice!

Niet zoals verwacht

Ik had graag mokken met het bedrijfslogo aan de voorkant en naam van de persoon aan de achterkant. Helaas krijg je geen voorbeeld mok te zien met bestellen hoe je het ontwerp gemaakt hebt. Nu zie je het logo vrijwel niet. Ik heb het logo tussen de 2 strepen in gezet. Nu staat het heel klein, rechts tegen het oor aan. Jammer!! Want dit zet je niet op een bureau.