Fraude

Binnen no time kreeg ik een mail dat het product niet meer op voorraad is terwijl het op de website wel leverbaar is. Heb 100 euro overgemaakt zonder een product te hebben ontvangen. Ze zijn telefonisch en per mail niet bereikbaar. Denk dat het tijd is om aangifte te doen..

Slecht

Bestel hier NIET. Ik heb iets ter reparatie opgestuurd. Dit is inmiddels 6 weken geleden. Nog steeds niet terug en er wordt niet gereageerd op email en telefonisch niet bereikbaar

Oplichters bestel hier niet

Hoi een week geleden beits besteld bij deze webshop. Rambo beits. Reageren niet op emails. Bij bellen nemen ze de telefoon niet op. Lees de laast maand alleen maar klachten over deze webshop. Aangifte gedaan van oplichting.

Incomplete levering, geen contact mogelijk

Geen reactie meer na incomplete levering, dat is geen service. Wil ons geld terug, maar krijg geen contact...

Webshop alles ok - tot je besteld

Enkele zaken voor een dringende reparatie besteld. Twee weken nadien een mail dat het niet op voorraad is en dat het binnen de week terug binnenkomt. Nog eens twee weken later een klacht gestuurd, waarop geen antwoord kwam. Nog eens een week later de klantendienst proberen bellen, maar niemand neemt op... alhoewel de website zegt dat ze aanwezig zijn. Dus nu al 5 weken aan het wachten en nog steeds geen levering.

Slecht

14 dagen terug latex muurverf besteld betaald maar niks ontvangen

Snelle levering telefonisch niet heel correct

Expert dekkleed transparant gekocht, was wit en zeker niet transparant. Zoals in de omschrijving was de verpakking wel transparant. Maar dit was wat klein voor een overkapping. Kon het retour sturen maar ik had mijn overkapping al klaar gemaakt voor het leggen van een transparant dekkleed. Slechte omschrijving van het artikel.

Snelle levering voor een goede prijs

Veel keus, goedkoop en een snelle levering, wat wil je nog meer?

Goed en snel

Goed en snel

Iets besteld maar eerst gebeld voor uitleg over het product. Werd duidelijk en vriendelijk geïnformeerd. De bestelling snel in huis.

Snel en netjes bezorgd, betaalbare prijs. Groot assortiment!

ik ben tevreden.

redelijk goed te vinden op de website. vlotte levering. Een veel te grote doos en opvulling voor het bestelde artikel. Het artikel voldeed aan de verwachtingen. De kortingsbon die erbij zat was leuk, maar een te korte tijd om te besteden.

snelle bezorging / goede afhandeling probleem

Jammer dat het het verkeerde artikel was, na een mailtje een retourticket ontvangen en kosteloos opgestuurd, na twee dagen werd het goede artikel dan toch nog bezorgd.

Scherpste prijs en snel geleverd

Ik zocht een Steinel buitenlamp voor een scherpe prijs. Deze vond ik bij Handig. En andere dag al in huis.

Weer prima ervaring

Al meerdere malen besteld en altijd 5 sterren. Ruim assortiment, goede prijzen, volgende dag in huis. Perfect!

Pluspunten

Snel en betrouwbaar

Pluspunten

Prima, snel en goed

Nee

Pluspunten

Perfect service

Niets

Pluspunten

Vandaag besteld, morgen in huis. Echt goede service!

Geen

Pluspunten

prijs was prima op dat ogenblik levering was volgens afspraak

op dit ogenblik geen tips

Pluspunten

Super snelle service!

Pluspunten

Snelle levering goede prijs

Nvt

Pluspunten

Ruim assortiment. Prima prijzen. Snel bezorgd. Alles prima dus. Inmiddels 3-4x bij besteld en dik tevreden.

Pluspunten

Goede communicatie en snelle levering.

Pluspunten

Kan niet beter. Snelle levering, goed product en duidelijke communicatie!