Vriendelijk geholpen, super snel geregeld

Vriendelijk geholpen, super snel geregeld door Ruud.

Snel, voordelig en makkelijk

Via de site kon ik de verzekering afsluiten, en had snel de bevestiging binnen. T.o.v. andere aanbieders duidelijk voordeliger, al met al zeer tevreden.

hele goede service

niets aan toe te voegen, snelle goede service

Dankjewel voor je supersympathieke berichtje, Erik!

correct en snel

Snelle reactie nav vraag/wijziging mbt een verzekering. Correcte informatie en gelijk een goed aanbod. plezierig en laagdrempelig en hulpvaardig

Dankjewel voor je lovende woorden en sympathieke bericht, Anja! :)

Geweldig goede service !!

Zeer goede service. Gewoonlijk als je contact opneemt, antwoorden ze meteen zoniet dan binnen 24u.

Dankjewel voor de positieve beoordeling, John!

Snelle goede service

Via telefoon binnen 10 minuten een verzekering afgesloten. Heel prettig geholpen

Bedankt voor de positieve recensie!

Vriendelijk, snel geregeld via internet en snelle reactie op de mail.

Nog geen schade ervaring (gelukkig) mijn nieuwe transporter T6 in de all risk verzekering, waar andere moeilijk doen ben je hier gewoon meteen verzekerd en niet 2 weken wachten op acceptatie (met 15 schade vrije jaren ben ik geen brokke piloot). En niet geheel onmbelangrijk 1 van de goedkoopste (-:

Dank voor de positieve review! Bestelauto's verzekeren, is inderdaad niet voor iedere tussenpersoon weggelegd. Wij specialiseren ons in het onderbrengen van bestelbussen en doen dit dus juist heel graag. :)

Telefonisch afgesproken prijs

Klopt niet het is werkelijkheid her dubbele

Beste Michel, Inmiddels hebben we telefonisch contact met elkaar gehad om de situatie te bespreken. Zoals vermeld, kun je schadevrije jaren niet op twee autoverzekeringen tegelijkertijd actief inzetten. Omdat de door jou opgegeven schadevrije jaren reeds in gebruik zijn op een ándere autoverzekering had de nieuwe aanvraag op 0 schadevrije jaren moeten geschieden. Vandaar dat de autoverzekering duurder uitpakt tot het moment dat jouw schadevrije jaren zouden vrijkomen en kunnen worden ingezet op de nieuwe verzekering. Het zou fijn zijn als je je recensie aanpast. :) Groeten, Paul

Goede service, je krijgt ook daadwerkelijk iemand aan de telefoon, persoonlijke aandacht !

Gewoon ouderwets een bedrijf dat je gewoon kan bellen en in korte ook iemand aan de telefoon komt. Je wordt prima geholpen en men denkt mee met jouw wensen en budget. Tevens een handige app. Aanrader voor mensen die opzoek zijn naar een goedkope verzekering maar geen zin/tijd hebben om zelf het hele land af te zoeken naar een passende dekking. Top !

Hartelijk dank voor je optimistische beoordeling; wordt ten zeerste gewaardeerd!

Altijd snel, vriendelijk en adequaat.

Heb al enkele jaren verschillende verzekeringen hier lopen en altijd tot volle tevredenheid geholpen. Een een bedrijf zoals het hoort en zeker een aanrader !

Goede service, vast contactpersoon, professioneel.

Elk contact (zeker met Ruud) verloopt prettig, professioneel en snel. Ik krijg het gevoel serieus genomen te worden, ik word begrepen en ik ervaar gelijkwaardige gesprekken. Top! Dank je wel.

Pluspunten

Simpel en goede service

Pluspunten

Snel, goedkoop en heel vriendelijk.

Eventueel bevestiging via WhatsApp.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Altijd deskundig en vriendelijk

whatsapp eventueel maar anders niets aan te merken

Pluspunten

Klantvriendelijk

Pluspunten

Je word snel te woord gestaan en fijn geholpen

Pluspunten

Zoekt naar de beste goedkope autoverzekering. Weet meteen wat je moet betalen. Vriendelijk personeel

Pluspunten

Goedkoop

Pluspunten

super handig.

Pluspunten

Snel competent probleemloos scherpe prijs