Zeer snel en kundig advies!

Ik had een autoverzekering nodig voor de nieuwe bedrijfswagen en ben via goede reviews bij deze firma terecht gekomen. Na aanvraag kreeg ik super snel een reactie en goedkeuring. Ik kan dit bedrijf sterk aanbevelen!

Snel en corekt

Goede servies en advies

Top-service!

Zeer snel, klantvriendelijk en deskundig!

snelle hulp en ook met het beëindiggen van mijn scooter verzekering

zeer .goed snelle hulp

Goede verzekerings maatschappij

Alles wordt prima geregeld of afgewikkeld, zeer tevreden

Zeer snel en zeer goed

Helpen je zeer snel,goed en denken mee Ruud de laat helpt mijn altijd ben zeer goed te spreken over hem en over goedkope auto verzekering

Duidelijk

Prima ervaring

zeer snel en vriendelijk personeel

perfect geregeld en zeer snel een echte aanrader.

GOED

Goed geholpen

Uitstekend geholpen een dikke prima

Vlot en snel geholpen

Makkelijk en overzichtelijk

Na een goede autoverzekering te hebben gevonden was de aanvraag in een paar minuten voltooid.

Experience with Ruud de Laat

Hi Team, I would like to thank Ruud de Laat for his prompt support and good advices whenever I needed. I really appreciate his honesty, knowledge and caring nature to listen to the problem and come back with the best options for me! Thank you Ruud! Warm regards, Rudra Ghosh Car Plate# 28-RP-PS

snel en goed geholpen

nieuwe auto verzekerd, goed geinformeerd hoe ik dat het beste kon doen. uurtje later had ik de groene kaart al in mijn mail

Snel

Snel en duidelijk

Super snel

Top service vooral de snelheid was bijna indrukwekkend

Zeer zijn best gedaan om de gevraagde verzekering goedkoop af te sluiten. Terwijl ik overal geweigerd werd!!

Fijn

Goed geholpen. Medewerker was zeer meedenkend en hulpzaam in het kijken wat de opties zijn. Bedankt Ruud.

Mijn situatie vergde echt wat moeite om gunstig uit te pakken voor me en Ruud van Goedkope Autoverzekering heeft die moeite voor me willen nemen. Erg fijn en prettig zakendoen. Beveel dit bedrijf dus van harte aan.

Super snel en professioneel.

ik ben helemaal niet snel geneigd om over te stappen met verzekeringen. Voor mijn bedrijfsauto verzekering ontdekte ik echter zo'n groot verschil in premie dat ik contact opnam met Goedkope autoverzekering.nl Super vriendelijk gesprek en uitleg en ook direct meekijken naar mijn huidige verzekering. in het zelfde gesprek werd ook meteen uitgerekend wat een premie via hen zou zijn. Toen duidelijk werd dat ik 575 euro goedkoper uit was voor hetzelfde pakket was ik snel om. Alles was binnen 1 dag geregeld, groene kaart in huis, polis etc. Ook het feit dat ik direct iemand aan de lijn kreeg vond ik heel fijn. Echt super service.

Geweldige medewerkers , luisterend oor en denken samen met jou mee.

Geweldige medewerkers zoals Ruud , die een luisterend oor heeft en jou begrijpt en daarmee aan de slag gaat met al zijn moeite en tijd. Keurig wordt je op de hoogte gehouden wat de status van is. Kortom heel positief ervaren.

uitstekende service, vriendelijk behulpzame medewerkers

van een onmogelijk voor mij zelf uit te zoeken autoverzekering, hebben ze voor mij bij klaverblad het fantastich geregeld. ben nu in 1 jaar goedkoper uit, als 3 maanden bij de vereende bv 1 telefoontje naar goedkopeautoverzekering scheelt mij 1 hoop geld. ik zou zeggen doennnnn

Super snel geholpen. Helder en eerlijk advies

Van het eerste contact tot de laatste afhandeling is alles super vlot verlopen. Goed advies. Duidelijk. Eerlijk. Komen afspraken na.

Geen juiste verzekering aanbevelen

Ben onder de 24. Heb dus een auto die wat meer vermogen. Bijna alle verzekeraar doet moeilijk er mee. Op dit website kom ik ook niet ver.

Beste heer/mevrouw Kloof, Het kan zijn dat op de website geen resultaten getoond worden indien u een auto met wat meer vermogen heeft. U kunt dan uiteraard telefonisch contact met ons opnemen om te kijken wat we voor u kunnen doen. Ons telefoonnummer is 073 5430830.

gewoon goed

Persoonlijk en klant gericht

Altijd vriendelijk. En helpen je goed om een passende verzekering te zoeken. Al jaren verzekerd en verschillende auto's verzekerd

Super fijn om te lezen, Daisy! Dankjewel voor je opbeurende bericht. :)