Snel en prettig geholpen

Dit was mijn eerste ervaring met GoedkopeAutoverzekering.nl. Ik kende deze site niet dus wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten. Maar ben telefonisch erg goed geholpen aan een goedkope autoverzekering. Een snelle en prettige ervaring.

Hartelijk dank!

Altijd netjes behandeld

Altijd netjes en correct behandeld

Dankjewel voor de positieve review, Corrie!

Snel afgehandeld en vriendelijk te woord gestaan.

Duidelijke afspraken en telefonisch goed bereikbaar.

Dankjewel voor je positieve berichtje, Brenda!

het kan niet beter ga zo door

Dank je!

snel en duidelijk antwoord !!!

Ik kreeg snel en duidelijk antwoord op mijn vraag. Goed geholpen door een zeer vriendelijke persoon. Was binnen 5 minuten klaar en goed geregeld. Heel fijne ervaring!!!!

Heel hartelijk dank voor het complimenteuze berichtje, Gerrie! Wordt heel erg gewaardeerd. :)

Goed en snel geregeld

Dankjewel voor de positieve waardering, Renate!

Altijd goed persoonlijk advies

Al jaren steeds dezelfde hoge kwaliteit. Persoonlijk advies met daadwerkelijke mensen aan de telefoon die gewoon de goedkoopste verzekering voor je zoeken en altijd een vraag kunnen beantwoorden. De app met al mijn polissen bij elkaar ter inzage is ook erg handig.

Hartelijk dank voor de lovende recensie!

Gewoon super!!

Ze blijven gewoon zoeken naar de goedkoopste verzekering en zetten die dan zelf over zonder dat je iets hoeft te doen😉

Dankjewel voor je sympathieke berichtje, Anne! Wordt gewaardeerd! :)

Ik ben even zn naam kwijt maar de beste boven man heeft me fijn geholpen. Vooral fijn dat hij met je

Dankjewel, Dida!

Afhandeling duurt lang

De schade was niet mijn schuld. En zit al meer dan een maand op mijn gemiste inkomste te wachten.

Hallo Joost, Zoals reeds ook telefonisch aangegeven, is het de verzekeraar die schadevergoedingen toekent en uitkeert. Hierin kunnen wij als tussenpersoon niets betekenen. Overigens omvat cascodekking schade áán de eigen auto. Inkomstenderving valt hier niet onder, óók niet als deze het gevolg is van autoschade. Wel had je recht op vervangend vervoer, iets waarop we je destijds hebben gewezen. Voor zover mij bekend ligt jouw schadeclaim inmiddels bij de verzekeraar van de aansprakelijke tegenpartij. In deze kwestie spelen wij als tussenpersoon echter geen rol. Spijtig dat je ons afrekent op de ontstane onvrede, terwijl we ons uiterste best hebben gedaan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. In ieder geval heel veel succes ermee! Groeten, Paul

Super snel en goed geregeld

Fijn, goed en snel de verzekeringen voor onze auto's kunnen regelen. Top en dank je wel Ruud.

Dankjewel, óók namens Ruud!

Vriendelijk geholpen, super snel geregeld

Vriendelijk geholpen, super snel geregeld door Ruud.

Dankjewel voor de puike review, Arnold; ik zal het doorgeven aan Ruud! Groeten, Paul

Snel, voordelig en makkelijk

Via de site kon ik de verzekering afsluiten, en had snel de bevestiging binnen. T.o.v. andere aanbieders duidelijk voordeliger, al met al zeer tevreden.

Dank u!

hele goede service

niets aan toe te voegen, snelle goede service

Dankjewel voor je supersympathieke berichtje, Erik!

correct en snel

Snelle reactie nav vraag/wijziging mbt een verzekering. Correcte informatie en gelijk een goed aanbod. plezierig en laagdrempelig en hulpvaardig

Dankjewel voor je lovende woorden en sympathieke bericht, Anja! :)

Geweldig goede service !!

Zeer goede service. Gewoonlijk als je contact opneemt, antwoorden ze meteen zoniet dan binnen 24u.

Dankjewel voor de positieve beoordeling, John!

Snelle goede service

Via telefoon binnen 10 minuten een verzekering afgesloten. Heel prettig geholpen

Bedankt voor de positieve recensie!

Vriendelijk, snel geregeld via internet en snelle reactie op de mail.

Nog geen schade ervaring (gelukkig) mijn nieuwe transporter T6 in de all risk verzekering, waar andere moeilijk doen ben je hier gewoon meteen verzekerd en niet 2 weken wachten op acceptatie (met 15 schade vrije jaren ben ik geen brokke piloot). En niet geheel onmbelangrijk 1 van de goedkoopste (-:

Dank voor de positieve review! Bestelauto's verzekeren, is inderdaad niet voor iedere tussenpersoon weggelegd. Wij specialiseren ons in het onderbrengen van bestelbussen en doen dit dus juist heel graag. :)

Telefonisch afgesproken prijs

Klopt niet het is werkelijkheid her dubbele

Beste Michel, Inmiddels hebben we telefonisch contact met elkaar gehad om de situatie te bespreken. Zoals vermeld, kun je schadevrije jaren niet op twee autoverzekeringen tegelijkertijd actief inzetten. Omdat de door jou opgegeven schadevrije jaren reeds in gebruik zijn op een ándere autoverzekering had de nieuwe aanvraag op 0 schadevrije jaren moeten geschieden. Vandaar dat de autoverzekering duurder uitpakt tot het moment dat jouw schadevrije jaren zouden vrijkomen en kunnen worden ingezet op de nieuwe verzekering. Het zou fijn zijn als je je recensie aanpast. :) Groeten, Paul

Goede service, je krijgt ook daadwerkelijk iemand aan de telefoon, persoonlijke aandacht !

Gewoon ouderwets een bedrijf dat je gewoon kan bellen en in korte ook iemand aan de telefoon komt. Je wordt prima geholpen en men denkt mee met jouw wensen en budget. Tevens een handige app. Aanrader voor mensen die opzoek zijn naar een goedkope verzekering maar geen zin/tijd hebben om zelf het hele land af te zoeken naar een passende dekking. Top !

Hartelijk dank voor je optimistische beoordeling; wordt ten zeerste gewaardeerd!

Altijd snel, vriendelijk en adequaat.

Heb al enkele jaren verschillende verzekeringen hier lopen en altijd tot volle tevredenheid geholpen. Een een bedrijf zoals het hoort en zeker een aanrader !

Goede service, vast contactpersoon, professioneel.

Elk contact (zeker met Ruud) verloopt prettig, professioneel en snel. Ik krijg het gevoel serieus genomen te worden, ik word begrepen en ik ervaar gelijkwaardige gesprekken. Top! Dank je wel.

Pluspunten

Simpel en goede service

Pluspunten

Snel, goedkoop en heel vriendelijk.

Eventueel bevestiging via WhatsApp.