Fijne communicatie, top resultaat!

De pvc-vloer voor ons nieuwbouwhuis bij Brouwer aangeschaft en laten leggen. Heldere communicatie vooraf en geweldige uitvoering. De stoffeerder heeft zelfs tot in de trapkast het visgraat-pvc doorgelegd en het helemaal afgemaakt met strakke plinten en een prachtig beklede trap.

Pluspunten

Klantvriendelijk Snel reageren Vakkundige stoffeerder Goede prijs

Pluspunten

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen in de winkel in Urk. De verkoper wees ons erop dat de pinten van het door ons gekozen PVC gratis geleverd werden door Moduleo. Al met al een veel betere service en heeft ons uiteindelijk € 1.350,- (voor dezelfde vloer) bespaard ten opzichte van een bedrijf uit Nunspeet. Dan zou je misschien denken dat dit prijsverschil uiteindelijk naar voren zou komen in de legservice van het bedrijf. Maar niets is minder waar de vloer ligt er mooi in en de plinten staan strak tegen de muren. Ook hoekjes zoals de trapkast zien er verzorgt uit. De rommel werd netjes meegenomen. Ik beveel dit bedrijf op basis van geleverde prijs / kwaliteit aan.

Pluspunten

Wij zijn erg tevreden over voordelig in wonen! Pvc vloer besteld bij en gelegd door voordeliginwonen. Inderdaad voordelig en de vloer ligt er netjes en strak in. Aangezien wij in Brabant wonen hebben ze 3 woonlagen in een dag gelegd, had niet verwacht dat het kon, maar om 16.00 uur was het klaar. Goede service.

Geen

Pluspunten

Zijn heel flexibel zowel tijdens het bestelproces als bij plaatsen, komen afspraken na, zijn helder over de prijs en wat er wanneer moet gebeuren.

Pluspunten

Bij voordeliginwonen.nl/Brouwer woningstoffering uit Urk heb ik onlangs een PVC vloer en vinyl vloeren uitgezocht voor mijn nieuw te bouwen woning. De service die ik tot op heden heb ervaren was zeer goed. Door een ongeluk was ik niet in staat om naar de winkel te komen vanuit Barneveld. Ze waren meteen heel behulpzaam om te zeggen dat ze met de stalen wel naar mij zouden komen. Ook zijn de prijzen helder. Het is nu wachten tot het moment dat mijn huis gaat worden opgeleverd.