Onwijs blij met mijn aankoop!

Via Instagram op My Bendel gekomen, ze hebben onwijs mooie sieraden voor een mooie prijs. Een ring en oorbellen aanschaft waar ik erg blij mee ben! Echt een aanrader!

Betrouwbaar, snel en t is wat je ziet!

Bedankt! Wat fijn om te horen dat je dat zo ervaart. Dat is precies wat we willen. Veel plezier van je sieraad. Liefs, Yvette & Aruna

Leuke sieraden, snelle levering en heel klantvriendelijk

Al meerdere keren iets leuks besteld. Enorm snel geleverd en heel vriendelijk geholpen. Ook een persoonlijk briefje in de envelop!

Hi Melanie, Wat fijn om te horen! Heel veel plezier van je sieraden. Liefs, Yvette & Aruna

Mijn armband zilver met blauwe steentjes, gekregen voor mijn 60-ste verjaardag. Prachtig.

Hi Wilma, Bedankt voor je review en wat fijn om te horen. Heel veel plezier van je armband en alsnog gefeliciteerd! Liefs, Yvette & Aruna

Snelle en nette levering

Bestelling werd snel geleverd en de sieraden waren met zorg verpakt. Zag er netjes uit.

Hi Wendy, Wat fijn om te horen. Heel veel plezier van je sieraden! Liefs, Yvette & Aruna

mooi, snelle verzending

hele goede ervaring, dochter was er stik blij mee!!!

Wat leuk Corina! Fijn dat je dochter het zo leuk vindt. Liefs, Yvette & Aruna

Goede service en prijs kwaliteitverhouding

My Bendel en het team ervan is super klantgericht. Ben mega tevreden.

Bedankt voor de mooie review Hanneke! Heel veel plezier van je sieraden en je dochter van haar mooie armband! Liefs, Yvette & Aruna

What you see, is ehat you get! And very quick

Prima levering, mooi verpakt en vlug

Bedankt voor de mooie review! Heel veel plezier van je sieraden. Liefs, Yvette & Aruna

Mooie goede afgewerkte juweeltjes

De klant is koning en dat gevoel heb ik gekregen bij My Bendel. Vriendelijke groet Willy Hartwig

Hi Willy, Wat fijn om te horen, daar doen we het voor! Heel veel plezier van de sieraden en graag tot ziens. Liefs, Yvette & Aruna

Erg mooi

De ringen die ik gekocht heb is geweldig mooi

Hi Ireen, Bedankt voor je reactie! Heel veel plezier van je ring en graag tot ziens! Liefs, Yvette & Aruna

Leuke producten, snelle levering!

Hele leuke spullen en snel geleverd. Dus mooi showen met je spullen.

Hi Cristel, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je er blij mee bent. Heel veel plezier van je sieraden. Liefs, Yvette

Supermooie ringen, snelle levering, heel leuk verpakt.

Erg leuk verpakt en een handgeschreven kaartje erbij. Maakt het nog persoonlijker. En natuurlijk een heel mooi product!

Hi herma, Wat leuk, bedankt voor je leuke review! Heel veel plezier van je sieraden! Liefs, Yvette & Aruna

Super mooie ringen

Een cadeautje aan mezelf. Drie schuifringen goud, waarvan 1 met een steentje. De pasvorm is perfect, en ze zijn super mooi! Bestellen ging makkelijk en heel snel. Helemaal tevreden!

Hi Monique, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je er zo blij mee bent. Heel veel plezier van je sieraden! Liefs, Yvette & Aruna

Wat ben ik blij met de prachtige sieraden!

Ik heb ringen, een armband en een ketting gekocht. Ik had ze de volgende dag al in huis en ben erg blij met alle bestelde sieraden. De kleuren zijn ook prachtig. Ik ga zeker vaker bestellen bij My Bendel.

Hi Maaike, Bedankt voor je review en fijn dat je ze zo snel ontvangen hebt. Heel veel plezier van je sieraden. Liefs, Yvette & Aruna

Ringen besteld en binnen 2 dagen netjes verpakt binnen gekregen Super blij mee

Hi Wilma, Bedankt voor je ontzettend leuke review! Wat fijn om te horen. Heel veel plezier van je ringen. Liefs, Yvette & Aruna

Super!!!!

Mooie en betaalbare sieraden super!!!!

Hi Sonja, Wat leuk. Bedankt voor je review. Heel veel plezier van je sieraden. Liefs, Yvette My Bendel

elegant en minimalist

De ringen zijn fijn en de stenen zijn heel mooi. Ik heb een dochter en een zoon, dan heb ik ze altijd bij me.

Karla, wat ontzettend leuk en wat een mooi idee om zo je zoon en dochter bij je te hebben. Heel blij dat jij zo blij bent met deze ringen. Heel veel plezier er mee. Liefs, Yvette

Super leuke ringetjes voor een leuke prijs

Zeer snelle levering, met een gezellig handgeschreven kaartje erbij!

Hi Ans, Bedankt voor je leuke review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier van je sieraad. Liefs, Yvette My Bendel

Snelle levering, elegante sieraden

Ik schrok bij mijn eerste bestelling, omdat ik geen opdrachtbevestiging kreeg, maar de volgende dag lag de bestelling al in de bus! Mooi verpakt, persoonlijke aandacht door een kaartje en de ringen zijn juweeltjes. De volgende dag meteen een andere set besteld... Ik hoop op nog iets verfijndere oorbellen en kettingen (bijv met steentje, net als de ringen), dan ben ik zeker de eerste die koopt!

Hi Debby, Onze excuses dat je de bevestiging niet gekregen hebt, misschien is deze onverhoopt in de spam gekomen. Fijn in ieder geval dat de bestelling zo snel ontvangen is! Houdt onze Facebook en instagram in de gaten. Er komen zeker fijne oorbellen en kettingen aan. Heel veel plezier van je sieraden en graag tot ziens. Liefs, Yvette My Bendel

Goede prijs kwaliteit en service

Zeer snelke afhandeling en leuk materiaal voor een schappelijke prijs.

Bedankt voor je mooie review Toon! Heel veel plezier van je sieraad. Liefs, Yvette My Bendel

Leuke attentie erbij

Snelle levering en een leuk attentie erbij in de vorm van een hand geschreven kaartje. Erg leuk. De aanschuif ringen zijn favoriet dus heb deze voor mijn dochter ook besteld.

Hi Joke, Bedankt voor je leuke review en wat ontzettend leuk dat je ook voor je dochter een ring hebt besteld. We hebben super veel leuke ringetjes om te combineren! Liefs, Yvette

Vriendelijk en snel!

Vriendelijke dame van klantenservice, snelle reactie en mooie sieraden. Tevreden klant

Bedankt voor je review Madelein! Heel veel plezier van je sieraden, en graag tot ziens. Liefs, Yvette

Mooie ringen!

Mooie ringen en snelle levering. Normaal gesproken doe ik ringen bij elk klusje af dus blijven de ringen vaak liggen omdat ik geen zin heb in aan, uit, aan uit etc. Met deze keramische ringen is dat niet. Echt top!!

Bedankt voor je review Silvia. De keramieken ringen blijven inderdaad mooi en kun je altijd dragen. Super makkelijk! Ook met schoonmaken. Heel veel plezier van je ringen. Liefs, Yvette My Bendel

Zeer vriendelijk geholpen nadat ik besteld had wat van mijn zijde niet goed gegaan was . Mooi product en snelle levering in mooie verpakking

Hi Monica, wat fijn dat je je goede sieraad alsnog snel hebt ontvangen. Veel plezier ervan. Liefs, Yvette My Bendel

Snel geleverd.

Ontzettend leuke mmoie ringen. Ze zijn beeldig ik ben er heel erg blij mee.

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.