Super!!

Erg goed, snelle levering. Ik had per ongeluk verkeerde maat ringen besteld, perfect en snel opgelost! Erg goede service!

Hi Kathy, Bedankt voor je review. Dat kan gebeuren inderdaad. Heel fijn dat we je alsnog blij hebben kunnen maken met de juiste maat. We hopen je weer terug te zien in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Mooie kwaliteit

Mooie ringen, snelle en nette bezorging.

Hi Sulima, Bedankt voor de review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je ringen goed bevallen. Heel veel plezier ervan en graag tot ziens in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Mooi ringetje jammergenoeg te groot

Ik heb gemaild of ik het ringetje mocht ruilen voor een kleinere... Helaas tot nu toe niets terug gehoord....

Hi Mirjam, Wat ontzettend vervelend dat dit gebeurd is, alvast onze excuses. Zojuist hebben we het met je opgelost. Liefs, Yvette & Aruna

Snelle en nette verzending!!!

Super snelle verzending en netjes verpakt

Hi Margriet, Fijn om te horen! Heel veel plezier van je sieraden en graag tot ziens in onze shop! Liefs, Yvette

Goede service!

Goede service, snel geleverd met een leuke persoonlijke attentie, echt top!

Hi Ferry, Dankjewel voor je review. Wat leuk om te horen. Heel veel plezier van de sieraden en we zien je graag terug in de shop. Liefs, Yvette & Aruna

Mooie ringen prima en snelle service

Zal zeker vaker iets bestellen!

Hi Titia, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen. Heel veel plezier van je sieraden en graag tot ziens op onze webshop! Liefs, Yvette & Aruna

Prachtige juweeltjes

Zeer goede kwaliteit. Mooi design en betaalbaar. Bestel zeker nog meer

Hi, Bedankt voor je leuke review! Heel veel plezier van je sieraad en we zien je graag nog eens terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Mooie ringen en geweldige service

De ringen zijn echt prachtig en zeer betaalbaar. Helaas was ik een beetje suf geweest en had bij het bestellen van een van de ringen niet de juiste maat aangeklikt waardoor deze op de standaard maat 16 stond. Ik ontdekte dit toen ik de ringen ontving. Gelijk een appje gestuurd en kreeg al heel snel antwoord dat ik de ring via een antwoordnummer (dus gratis) terug kon sturen en de goede maat ook weer gratis opgestuurd zou worden. Ik vind dit echt heel netjes, vooral omdat het mijn eigen schuld was. Ik heb nog meer ringen op mijn verlanglijstje staan, dus ik kom hier zeker terug.

Hi Miranda, Bedankt voor je leuke review! Super fijn dat we je blij konden maken met de juiste maat. Heel veel plezier van je ringen en we zien je graag nog eens terug in onze shop! Veel liefs, Yvette & Aruna

Mooi sieraad en snel binnen

Hi Inge, Bedankt voor je leuke review! Heel veel plezier van je sieraad en we zien je graag nog eens terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

snel verstuurd en goed aangekomen

Ziet er mooi uit en voelt goed. Netjes en verzorgd verpakt.

Hi RY, Bedankt voor je leuke review! Heel veel plezier van je sieraad en we zien je graag nog eens terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Mooie sieraden en snelle levering.

Heel goed, hele mooie sieraden, snelle levering en heel netjes verpakt. Al was ik even bang met het plastic eraf halen omdat het een beetje vastzat, maar toch goedgekomen.

Hi Lonneke, Fijn dat het is goed gekomen, we verpakken onze sieraden altijd goed voor de verzending zodat ze mooi aankomen. Heel veel plezier alvast van je sieraden! Liefs, Yvette & Aruna

Waanzinnig mooi!!

Eerste keer een aantal ringen besteld en een armbandje en ketting. Leuk ingepakt met een handgeschreven kaartje. Mooi en goede maat. Super blij mee!!

Hallo Sas, Wat ontzettend leuk dat je al zo veel bij ons besteld hebt. We zijn heel blij dat je er zo blij mee bent, veel plezier van je sieraden. En we zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Zeer snelle en vriendelijke service

Hele leuke ringen. Erg snel in het reageren toen ik mijn ring wilde omruilen voor een kleinere maat. Super snelle en vriendelijke service.

Hi Lini, Bedankt voor je leuke review! We doen altijd erg ons best om zo snel mogelijk ruilingen te doen! Heel veel plezier van je ring. We zien je graag weer terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Super mooi merk

Mooi sieraad mooie verpakking en snelle service

Hi Mieke, Dankjewel voor je review! We zien je graag nog eens terug in bij ons in de shop! Liefs, Yvette & Aruna

Uitstekende sieraden en een erg persoonlijk merk

Erg mooie sieraden en een diverse collectie. Heb deze sieraden gekocht voor mijn vriendin, maar ook voor mijn moeder en zussen. Allemaal waren ze erg onder de indruk van de sieraden en de goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ze sturen een persoonlijk briefje mee wat aantoont dat ze erg goede service verlenen. Een goede tip dus voor mannen die een cadeau nodig hebben voor een vrouw.

Hi Ruud, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat je zo tevreden bent over de sieraden. Heel veel plezier met het geven en we zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Zeer blij mee

Het kadootje lag bij terugkomst van vakantie in mijn brievenbus. Met een geschreven persoonlijk kaartje. Heel attent. Ben heel blij met de drie dunne aanschuifringen, het lijkt net 1 ring met drie verschillende materialen. Zeer goede service met achteraf betalen. Met vriendelijke groet, Marjo

Hi Marjo, Het is inderdaad net 1 ring, en je kunt de combinaties ook wisselen! Heel veel plezier van je ringen en we zien je graag terug in onze online shop! Liefs, Yvette & Aruna

Super leuk verpakt, ik was echt verrast.

De ringen zagen er in het echt nog mooier uit dan op de foto’s. Ik ga zeker vaker hier online bestellen.

Hi Debbie, Wat ontzettend leuk om te horen! Daar doen we het voor. We zien je graag terug in onze online shop! Liefs, Yvette & Aruna

Mooie ring

Heb een nieuwe ring besteld. Deze was de volgende dag in huis. De bestelling was goed en veilig verpakt.

Hi Tamara, Bedankt voor je review! Wat leuk dat je weer een ring hebt besteld. Lekker combineren! Heel veel plezier van je ringen. Liefs, Yvette & Aruna

Mooie sieraden en echt anti allergieën. En dat voor mij het is werkelijk super. Eindelijk kan ik leuke sieraden dragen . Snelle levering en fijn contact. Het het pakketje thuis ontvangen is op zich al een feestje in zo'n feestelijke goed verzorgde verpakking. Ik ben een ware fan.

Hi Marina, Wat ontzettend fijn om te horen! Een cadeautje voor jezelf is altijd leuk. Heel veel plezier van je sieraden, en we hopen je terug te zien op onze website! Liefs, Yvette & Aruna

Onwijs blij met mijn aankoop!

Via Instagram op My Bendel gekomen, ze hebben onwijs mooie sieraden voor een mooie prijs. Een ring en oorbellen aanschaft waar ik erg blij mee ben! Echt een aanrader!

Wat leuk dat je via Instagram bij ons bent gekomen. Heel leuk om te horen dat je zo blij bent met je sieraden. We zien je graag nog een keer op onze website terug! Liefs, Yvette & Aruna

Betrouwbaar, snel en t is wat je ziet!

Bedankt! Wat fijn om te horen dat je dat zo ervaart. Dat is precies wat we willen. Veel plezier van je sieraad. Liefs, Yvette & Aruna

Leuke sieraden, snelle levering en heel klantvriendelijk

Al meerdere keren iets leuks besteld. Enorm snel geleverd en heel vriendelijk geholpen. Ook een persoonlijk briefje in de envelop!

Hi Melanie, Wat fijn om te horen! Heel veel plezier van je sieraden. Liefs, Yvette & Aruna

Mijn armband zilver met blauwe steentjes, gekregen voor mijn 60-ste verjaardag. Prachtig.

Hi Wilma, Bedankt voor je review en wat fijn om te horen. Heel veel plezier van je armband en alsnog gefeliciteerd! Liefs, Yvette & Aruna

Snelle en nette levering

Bestelling werd snel geleverd en de sieraden waren met zorg verpakt. Zag er netjes uit.

Hi Wendy, Wat fijn om te horen. Heel veel plezier van je sieraden! Liefs, Yvette & Aruna

mooi, snelle verzending

hele goede ervaring, dochter was er stik blij mee!!!

Wat leuk Corina! Fijn dat je dochter het zo leuk vindt. Liefs, Yvette & Aruna

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.