Schitterend

Prachtige sieraden die ook nog mooi blijven

De eerste ring die ik ontving was te groot. Retour gestuurd. Kleinere ring ontvangen binnen een week die goed past. Hulde voor de afhandeling!

Wat een service!

Bij dit bedrijf weten ze hoe het hoort! Duidelijke communicatie, snelle reactie, vriendelijke mensen. Wat een verademing!

Hi Mieke, Wat een super mooie review, hier zijn wij uiteraard erg blij mee! Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice, ik zal dit zeker aan mijn collega's laten weten. Ik wens je nog veel plezier met je mooie sieraden en zie je uiteraard terug in onze webshop! Liefs, Michelle

Heel blij mee

Ik ben er blij.mee geen spijt van mijn koop en vind hem echt heel mooi

Hi Anneke, Wat fijn om t horen dat je tevreden bent met je sieraden! We hopen dat je er nog veel plezier van hebt en we zien je uiteraard graag terug in onze webshop! Liefs, Michelle

Heel mooi

Ik heb 2 ringen gekocht. Ze zijn snel geleverd en zien er nog eens mooi uut ook. Ik ben heel tevreden en ga in de toekomst hier zeker nog bestellen.

Hi Evi, Bedankt voor je positieve review! Hier help je ons enorm mee. Ik ben blij om te horen dat je zo tevreden bent over ons en we zien je snel weer in onze webshop. Liefs, Michelle

Mooie sieraden snel geleverd!

Mooie sieraden mooie prijs snelle levering

Hi Denise, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de sieraden en de levering! Ik wil je graag bedanken voor deze super positieve review, dit helpt ons enorm. Ik hoop dat je nog vee plezier hebt van je sieraden en we zien je uiteraard graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Zeer snel en omruilen was geen probleem

Eind 2021 had ik een kadobon van My Bendel gewonnen. Nov. 2022 ingewisseld tegen een ring. Helaas was de maat te groot. Terug gestuurd met vermelding van welke maat ik dan graag zou hebben en een dag later lag de nieuwe bestelling alweer in de brievenbus. Super snel. Het is heel fijn dat My Bendel ook grote maten ringen verkoopt!!

Hi Nancy, Super leuk dat je vorig jaar een cadeaubon hebt gewonnen! Ik ben blij om te horen dat je iets moois hebt uit kunnen zoeken en ook de juiste maat hebt ontvangen. Ik wens je nog veel plezier met je mooie ring. Liefs, Michelle

Snel met levering!

Een goede websit!!

Hi Jeanette, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze website! Wij werken hier elke dag hard aan om 'm zo mooi en gebruiksvriendelijk mogelijk te houden. Ik wens je nog veel plezier met je mooie sieraad! Liefs, Michelle

Had een ring besteld via Bol.com maar die was te groot dus ging retour. Omdat ik de ring zelf zo mooi vond, ben ik op hun site gaan kijken. Zoveel mooie keramische ringen! Omdat retourneren heel soep ging, heb ik rechtstreeks besteld en had mijn mooie ring paar dagen later in huis. Paste perfect en is heel bijzonder en mooi. Top dus!

Hi Charlotta, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons en over het retourneren/ruilen! Heel erg bedankt voor de super positieve review en ik hoop dat je nog lang plezier hebt van de keramieken ring. Liefs, Michelle

Verrassend

Sieraden zijn zoals ze op de foto zijn.Ik had nooit van het merk gehoord, maar ik ben erg verrast.

Hi Nanny, Wat super leuk om te horen dat je zo blij bent met ons merk! Heel erg bedankt voor je mooie review en we zien je uiteraard graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Mooie ring

Mooie ring en snelle levering

Hi Farah, Super bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de levertijd. Ik hoop dat je nog veel plezier hebt van je mooie sieraad. Tot snel in de webshop! Liefs, Michelle

Snelle levering prachtige ring, hij was alleen wat te groot. Mocht hem terugsturen En wacht nu op de nieuwe. Ben benieuwd of dat goed is doorgekomen Kan niet wachten

Hi Suus, Bedankt voor je positieve review! Ik hoop dat je de nieuwe maat al in huis hebt en dat hij goed past. Mocht dit niet zo zijn dan kan je altijd een mailtje sturen naar info@mybendel.com. Liefs, Michelle

Uitstekende service, mooi product

Ik had een mooie ring besteld, deze kwam snel binnen en was helemaal naar mijn zin. Blij mee!

Hi Wilma, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je ring en de snelheid van de bezorging! Ik wens je veel plezier met de ring en we zien je uiteraard graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Classy voor topprijs

Mooi verpakt, ziet er classy uit voor betaalbare prijs. Heel klantvriendelijk.

Hi Eveline, Super bedankt voor je mooie review! Dit waarderen wij enorm. Ik wens je veel plezier met de ring en wie weet zien we elkaar op de Margriet WinterFair! Liefs, Michelle

2 x een zegelring besteld. Binnen 2 dagen in huis, dus prima. Zou alleen graag halve maten kunnen bestellen dan zou het top zijn!

Hi Annuska, Bedankt voor je mooie review en wat fijn om te horen dat je sieraden zo snel binnen waren! Helaas hebben wij op het moment nog geen vooruitzicht op halve maten, maar ik zal dit zeker doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Liefs, Michelle

Habe noch keine Lieferung erhalten!

Bitte um Prüfung!

Hi, Es tut mir leid, dass Sie noch nichts erhalten haben. Wie ich sehe, haben Sie uns noch keine E-Mail darüber gesendet, dass Sie noch nichts erhalten haben. Könnten Sie uns eine E-Mail mit Ihrer Bestellnummer an info@mybendel.com senden? Dann können wir gemeinsam zu einer passenden Lösung kommen! Grüße, Michelle

Slechte kwaliteit

Ik blijf het ontzettend mooie ringen vinden waar ik vaak complimenten over krijg, maar na meerdere ringen te hebben besteld die steeds stuk gaan kan ik niet meer enthousiast zijn. Elke keer kreeg ik wel netjes een nieuwe opgestuurd, maar nu is een van mijn ringen weer stuk gegaan. Anderhalve week geleden heb ik hierover een mail gestuurd (en vorige week nogmaals), maar hier krijg ik niet eens meer antwoord op. Erg jammer.

Hi Sabine, Wat vervelend dat er een ring kapot is gegaan en dat je geen reactie van ons hebt gehad. Ik denk helaas dat je mailtjes in onze spam folder terecht zijn gekomen. Zou je ons nogmaals de mails kunnen sturen, die je de afgelopen tijd verstuurd hebt? Dan lossen we het samen op en hopelijk kunnen we je weer enthousiast maken over My Bendel! Liefs, Michelle

Best mooie ringen

Ik had er 4 besteld en die heb ik ook gehad Had eigenlijk verwacht dat ze mooi in doosjes zouden zitten, maar ze zaten in doorzichtige plastic zakjes. Dat komt nogal goedkoop over... 1 ring was wat groot en die ben ik al kwijtgeraakt helaas. Andere 3 zijn oke

Hi Simone, Wat fijn om te horen dat je de sieraden mooi vindt! De ringen zitten per stuk verpakt in een plastic zakje met de maat erop. Hieraan kan je zien dat de ringen nieuw zijn. De plastic zakjes met ringen worden daarna in een rood fluwelen zakje gedaan, dit is de cadeauverpakking die wij bedoelen op onze site! Liefs, Michelle

Super snelle verzending, goed product

Het aanschuifringetje dat ik had besteld, lag de volgende dag al in de bus. Ik ontving een stevige envelop met daarin n super leuk zakje met t ringetje en n heel attent kaartje. Het ringetje was precies zo als omschreven en als op de foto’s in de webshop. De maat is ook perfect. Ben blij mee!

Hi Door, Heel erg bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je sieraad en de levering! Ik hoop dat je nog veel plezier hebt van de ring en we zien je uiteraard graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Mooie sieraden die mij precies passen

Hi Betty, Bedankt voor je super positieve review! Heel fijn om te horen dat de ringen zo goed passen en dat je tevreden bent met onze sieraden. Ik wens je heel veel plezier met de mooie sieraden en zie je graag terug in onze webshop! Liefs, Michelle

Mooie ring, top verpakking, snelle levering

De ring is supermooi , helaas net aan de grote kant dus teruggestuurd en ik wacht met smart op 1 maatje kleiner , ben ervan overtuigd dat dat ook goedkomt, alles straalt vertrouwen uit.

Hi Marjolijn, Bedankt voor je mooie review! Zodra je retour bij ons binnen is, verwerken wij deze binnen 24 uur. Je zal dus snel je kleinere maat in huis hebben! Ik wens je (alvast) veel plezier met je mooie sieraad en zie je uiteraard graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Sehr schöner und hochwertiger Modeschmuck

den Schmuck habe ich in den Niederlanden entdeckt, leider war meine Größe nicht vorhanden, daher habe ich mich sehr über den Online Handel gefreut. Lieferung und Größenangaben perfekt!

Hallo Sabine, Vielen Dank für Ihre nette Bewertung! Es ist toll zu hören, dass wir online noch die richtige Größe hatten. Ich wünsche Ihnen viel Freude mit Ihrem wunderschönen Schmuckstück und würde mich natürlich freuen, Sie wieder in unserem Webshop begrüßen zu dürfen. Liebe, Michelle

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Super eenvoudig bestellen, mooie producten. Ben wel benieuwd hoe lang het netjes blijft.

Hi Martin, Bedankt voor je mooie review! We hopen natuurlijk dat je sieraad heel lang netjes blijft. Mocht dit niet zo zijn, dan bieden wij een half jaar garantie. Als er iets mis is met je sieraad, kan je altijd mailen naar info@mybendel.com Veel plezier met je sieraad en we zien je graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Prachtige ring en snel geleverd

Alles was goed: een fijne website, mooie sieraden en een snelle levering. Ik draag mijn nieuwe ring dagelijks met veel plezier. My Bendel is zeker een aanrader!

Hi Sandra, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je ring, we hopen dat je er veel plezier van mag beleven en we zien je uiteraard graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Fijne afhandeling van de retourzending

Ik had een ring die te klein was, heb deze via de vraag op de app teruggestuurd en netjes en snel een grotere maat ring toegestuurd gekregen. Snelle afhandeling en goede service. Bedankt. Mvg. Marjolein

Hi Marjolein, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je ring zo snel omgeruild is. We hopen dat je nog veel plezier hebt van je mooie sieraad en we zien je uiteraard graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.