Snelle levering, klantvriendelijk aan de telefoon

Telefonisch gesproken en ik ben professioneel, klantvriendelijk te woord gestaan

Mooie ring, nét echt goud

Mooie ring. Ben er blij mee. Past mooi als afsluitring/aanschuifring bij mijn te grote ring. Erg klassiek van vorm. Hou ik van. Hoop dat de kleur en schittering aanhoudt. Aanrader, ga er waarschijnlijk nog wel eentje kopen!

Hi Eline, Wat een leuke en mooie review! Dankjewel :-). We zijn blij om te lezen dat het past bij je andere ring en je van de vorm/stijl houdt. Omdat wij gebruik maken van duurzame materialen zal de kleur en schittering lang aanhouden! Geniet van de ring en we hopen je snel terug te zien in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Erg mooi, blij mee!

Erg blij mee, snelle levering, mooi sieraad.

Hi Edith, Bedankt voor deze leuke review! We zijn blij om te lezen dat jij blij bent! Daar doen we het voor :-). Kom je snel weer eens een keertje shoppen? :-) Liefs, Chelsea van My Bendel

De service en snelheid van bezorgen is geweldig

Ik had een vraag en beide , gelijk iemand aan de lijn en graag beantwoord ! Super aardig en mooie collectie

Hi Mirjam, Bedankt voor deze mooie review! Erg leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service en collectie :-). We hopen je snel terug te zien in onze webshop. Liefs, Chelsea van My Bendel

Mooie ring, goeie service

Ik had de ring 1 maat te groot besteld, en mocht hem kosteloos omruilen. Maat groter werd heel snel bezorgd. Ben er heel blij mee, de ring is prachtig!

Hi Jannemieke, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat de ring in de juiste maat zo snel is geleverd. Veel plezier ermee en we kijken er naar uit je terug te zien in onze webshop :-). Liefs, Chelsea van My Bendel

Mooie producten en erg prettige en vriendelijke service!

Ten eerste is mijn bestelling naar wens: ziet er prachtig uit en heel netjes verpakt verzonden. Daarnaast werd er heel prettig meegedacht nadat mijn bestelproces door een haperende internetverbinding niet volgens plan verliep. Zeker een winkel waar ik vaker ga bestellen!

Hi! Wat een leuke review, bedankt! Fijn om te lezen dat de bestelling/levering een leuke ervaring was! We kijken ernaar uit om je vaker bij ons terug te zien :) Liefs, Dewi van My Bendel

Wat fijn is dat je antwoord krijgt op een mail die je stuurt!

Hi Lia, Wat fijn dat onze service goed is bevallen! Bedankt voor de review en veel plezier met de sieraden! Liefs, Dewi van My Bendel

Te laat ontvangen maar goede coommunicatie

Naar mijn gevoel heb ik mijn bestelling te laat ontvangen. My Bendel heeft mij achteraf gecontacteerd en mij uitgelegd waarom dat zo is. Dat is nu duidelijk, maar heeft nog steeds naar mijns inziens verbetering mogelijk. Prijs/Kwaliteit van het product is zeer goed.

Update: Fijn dat de bestelling binnen is en alles naar wens is! We zien je graag terug in de webshop :) Liefs, Dewi van My Bendel Hi Joeri, Bedankt voor uw bericht! Wat vervelend dat de bestelling nog niet binnen is. Ik zie in het systeem dat het naar België is verzonden en dit kan de reden zijn waarom het iets langer duurt. In deze tijd van het jaar inclusief de huidige omstandigheden omtrent Corona kunnen leveringen wat vertraging oplopen. Als u aan het eind van de week de bestelling nog niet binnen heeft, zou u dan een e-mail hierover willen sturen naar info@mybendel.com? Dan lossen wij dit uiteraard op! Liefs, Chelsea van My Bendel

Mooi sierraad en snelle levering!

Blij mee

Hi Mieke, Fijn om dit te lezen! Bedankt voor de review en veel plezier ermee! :-) Liefs, Chelsea van My Bendel

Mijn bestelling snel en tevreden ontvangen en blij met het sieraad.

Hi Ria, Bedankt voor deze leuke review! Fijn om te lezen dat je blij bent met het sieraad en de snelle levering, dan zijn wij namelijk ook blij :-). We hopen je snel terug te zien in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Goede service,het gaat zoals beloofd en mooie sieraden

Super service!

Hi Nelleke, Bedankt voor je enthousiaste review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service :-). Dit is namelijk altijd ons streven! We hopen je snel weer bij ons terug te zien! Liefs, Chelsea van My Bendel

Super leuke sieraden

Duidelijke site, overzichtelijk. Ze hebben een snelle levering en je bestelling is netjes en leuk verpakt. Ga er zeker nog meer sieraden bestellen

Hi Esther, Wat een leuke review, bedankt! Fijn om te lezen dat de site duidelijk is en de bestelling/levering een leuke ervaring was! We kijken ernaar uit om je bij ons terug te zien :-). Liefs, Chelsea van My Bendel

Wat een leuke sieraden en ook belangrijk; heel betaalbaar. Snelle verzending. Ik ben blij

Hi, Bedankt voor de enthousiaste review! Fijn dat je onze sieraden als leuk en betaalbaar ervaart, dit streven wij ook :-). Goed om te lezen dat de sieraden er ook snel waren, veel plezier ervan! Liefs, Chelsea van My Bendel

Uitstekende kwaliteit met een prima snelle levering.

Uitstekende kwaliteit met een prima snelle levering.

Hi Carla, Bedankt voor de leuke review! Fijn dat je de kwaliteit als uitstekend ervaart en de levering snel :-). Hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Zeer mooie, unieke sieraden!

Zeer snelle levering en leuk verpakt! Ik zou willen, dat ze ook in grotere maten zouden worden gemaakt, daar ik om mijn wijsvingers ook graag een ring zou w8llen dragen! Ook zeer klantvriendelijk dat jullie geen verzendkosten vragen!

Hi Marijke, Bedankt voor deze leuke review! We proberen altijd inderdaad zo snel mogelijk en op een leuke manier te verzenden :-). De keramieke ringen van ons lopen wel tot maat 20, mocht je daar eventueel op zoek naar zijn! Verder zullen we het voorstel van het verkoop van grotere maten meenemen! Liefs, Chelsea van My Bendel

Woehoeeee!!

Oh wat ben ik blij met jullie sieraden! De service is uitstekend en de sieraden zijn van uitstekende kwaliteit. Zo echt wel een 10 waard! Vriendelijke groetjes, Loraine.

Hi Loraine! Wij woehoe'en met je mee :-)! Want wat zijn wij blij met zo'n enthousiaste klant als jou! Bedankt voor deze leuke review, je pakketje is onderweg en we kijken er naar uit om je weer terug te zien in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Snelle service en mooie ring

Hi Geertina, Bedankt voor deze review! Fijn dat de ring snel bij je is bezorgd en je het mooi vindt :-). Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Snelle bezorging met leuk handgeschreven kaartje erbij en, mooie oorbellen. Helemaal naar mijn zin.

Hi Anja, Bedankt voor deze mooie review! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Bendel en dat de service naar wens was :-). Heel veel plezier met de mooie oorbellen! Liefs, Chelsea van My Bendel

Op tijd volgens afspraak geleverd.

Mooie sieraden, duidelijke site, redelijke prijzen.

Hi Els, Wat fijn om te lezen dat je onze sieraden mooi vindt en de prijzen je bevallen :-)! Bedankt voor deze leuke review, we vinden het ook leuk om te lezen dat de site duidelijk oogt voor je en hopen je dan ook snel erop terug te zien! Liefs, Chelsea van My Bendel

Super snelle bezorging

Ik had een verkeerde kleur ring besteld! Op zondag retour gestuurd en dinsdag had ik de goede ring binnen. Super blij ermee

Hi Miriam, Bedankt voor deze enthousiaste review! Erg fijn om te lezen dat je de goede ring zo snel al binnen hebt gekregen! We streven altijd naar een snelle levering :-). Veel plezier met de aankoop en we hopen je snel terug te zien in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Had een probleempje met mijn sieraad, direct is er in contact overgegaan en heb ik het probleemloos kunnen ruilen; zeer tevreden

Hi Su, Bedankt voor deze review! Erg fijn om te lezen dat het probleem met je sieraad snel is opgelost en je zo tevreden bent over onze service, dit is altijd ons streven :-). Veel plezier met de aankoop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Heel blij mee!

Mijn eerste bestelling was zeker verrassend met een persoonlijk kaartje. Zeker als je het ontvangt op je verjaardag. Top!

Hi Ada, Nog gefeliciteerd! We vinden het heel leuk om te lezen dat je verrast was en hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop :-). Veel plezier met de aankoop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Snel geleverd…. Goed geholpen.. mooie sieraden.. echt een aanrader….

Hoi Marja, Bedankt voor deze mooie review! We zijn blij dat de levering, service en sieraden je bevallen. Hopelijk kom je snel weer een keertje bij ons shoppen met deze mooie zomerdagen die eraan komen :-). Liefs, Chelsea van My Bendel

Super snelle levering

mooie ringen voor een mooie prijs

Hi Elly, Wat goed om te lezen dat je de ringen mooi vindt en tevreden bent met de prijs :-). Bedankt voor deze review en veel plezier ermee! Liefs, Chelsea van My Bendel

Mooie ringetje snelle levering

De ringetjes zijn erg mooi. En de levering heel snel. Mijn dochter is ee erg blij mee. Alleen jammer dat nog geen week nadat ik 3 ringetjes gekocht heb, er nig een actie is 3 en 1 gratis.

Hi Ingrid, Bedankt voor deze review! We vinden het erg fijn om te lezen dat je dochter en jij de ringen mooi vinden en de levering snel was :-). We begrijpen de teleurstelling en de actie is dan ook verlengd tot de 21e, dus hopelijk zien we je dan nog snel terug in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.