Leuke webshop en snelle en goede levering

Snel en super mooi!

Ik ben voor veel ringen allergisch, maar deze zijn super fijn en goed!

Prachtig

Prachtige ringen. Een mooi en kwalitatief product. Netjes verzonden. Geen 5 sterren maar dat komt omdat ik 2 ringen sets besteld heb in 2 verschillende maten en alles in 1 cadeau zakje zat en het 2 verschillende cadeautjes waren. Dat is dan weer zo vervelend geven.

Hi Angelina, Bedankt voor je review! Fijn dat je de sieraden mooi en kwalitatief vindt :-). Begrijpelijk dat dit vervelend geven is en onze excuses hiervoor. Als je ons kunt mailen naar de e-mail: info@mybendel.com met adresgegevens en/of ordernummer erin, sturen wij direct nog een cadeau zakje op! Liefs, Chelsea van My Bendel

Snelle verzending en mooie verpakking

De eerste keer via bol.com besteld, snelle verzending en mooi verpakt. Wel retour gedaan i.v.m. zelf verkeerde maat besteld. Snel en netjes afgehandeld door My Bendel. Daarna besteld via hun eigen site. Ook weer snelle verzending en mooi verpakt. Beide keren een persoonlijk bedankaartje erbij gehad. Dus prima online winkel!

Hi Melanie, Wat fijn om te lezen dat je bij beide online verkooppunten een goede ervaring hebt gehad! Daar doen we het voor :-). Hopelijk zien we je snel weer een keertje terug in onze webshop! Liefs, Chelsea van Team My Bendel

Leuk,lief armbandje. Mooi verpakt en de volgende dag al geleverd.

Hi Mia, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat je zo tevreden met ons bent en heel veel plezier met je armbandje! :-) Liefs, Chelsea van My Bendel

Sehr schnelle Abwicklung.

Sehr gute Artikel-Beschreibung und kompetentes Team. Die Bearbeitung erfolgt unverzüglich und sehr schneller Versand, in einer hochwertigen Aufmachung.

Hallo Dirk, Es ist schön zu lesen, dass Sie mit uns so zufrieden sind! Vielen Dank für diese nette Bewertung und wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Webshop zu sehen :-). Liebe, Chelsea aus My Bendel

Günstig und dennoch hochwertig

Ich bin sehr positiv überrascht:) der Schmuck ist günstig aber sehr hochwertig verarbeitet. Der Versand ging blitzschnell:) ich bin einfach rundum zufrieden.

Hallo Mia, Wie schön zu lesen, dass Sie so zufrieden sind! Viel Spaß mit dem Schmuck und hoffentlich sehen wir uns bald wieder in unserem Webshop :-). Liebe, Chelsea aus My Bendel

Heel goed!

Bestelling verliep prima inclusief de communicatie via email. Had mijn ketting de volgende dag al ontvangen in leuke gratis cadeau verpakking. ik ben blij met mijn aankoop!

Hi Angeline, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en de ketting met cadeau verpakking! Bedankt voor deze review :-). Veel plezier met de ketting en hopelijk zien we je weer snel terug in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

heel goed

hulp en opsturen gingen vlot en goed

Hi Anne, Bedankt voor deze leuke review :-). Fijn dat je zo tevreden over ons bent, dit vinden wij namelijk erg belangrijk! Kom je snel weer eens een keertje bij ons shoppen? Liefs, Chelsea van My Bendel

Goed en snel

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding met betrekking tot de oorbellen.

Hi Francis, Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons en de oorbellen! Bedankt voor deze mooie review en hopelijk zien we je snel terug in onze webshop :-). Liefs, Chelsea van My Bendel

Ik had een ring besteld, helaas te groot. Heb gebeld voor advies en werd heel.prettig te woord gestaan. Nieuwe ring kwam met een heel.lief geschreven kaartje erbij. Ik ben zo blij met m'n nieuwe ring. Deze past prima. Jullie zijn toppers.

Hi Jantien, Wat fijn dat alles zo naar wens is! We zijn erg blij om dit te lezen. Bedankt voor deze leuke review en hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Snelle levering, mooie artikelen, erg blij mee

Hi Maya, Bedankt voor deze leuke review en we zijn blij dat My Bendel je zo bevalt! Hopelijk zien we je snel weer eens terug in onze webshop :-). Liefs, Chelsea van My Bendel

Schöner wertiger Schmuck.

Meine Frau und ich haben My Bendel auf der Landpartie Schloss Wocklum kennengelernt. Dort nette Beratung,man sich Zeit genommen. Wir konnten in Ruhe alles anschauen und uns ohne jeglichen Zwang für etwas entscheiden. Schade,daß ihr in diesem Jahr nicht vor Ort wart!Aber online hat es ja auch sehr gut funktioniert. Super schnelle Lieferung und top Abwicklung. Ich bin sehr zufrieden und werde sicher wieder bestellen.

Hallo Detlef, Es ist schön zu lesen, dass Sie mit uns so zufrieden sind und sich bei der Entscheidung für ein Schmuckstück wohl gefühlt haben! Vielen Dank für diese schöne Bewertung und wir hoffen, Sie bald wieder im Webshop zu sehen! Liebe, Chelsea aus My Bendel

Super schöner Ring und schneller Versand!

Ich habe Sonntags bestellt und Dienstag kamen die beiden Ringe an. Sie sind so schön und die Qualität ist einfach super! Ich werde bestimmt nochmal bei My Bendel bestellen!

Hallo Julia, Wir freuen uns sehr, dass Sie mit uns so zufrieden sind! Danke für die nette Bewertung und viel Spaß mit den Ringen :-). Hoffentlich sehen wir uns bald wieder! Liebe, Chelsea aus My Bendel

Super mooie ringen helaas was de maat van 2 ringen niet goed. Langs geweest op t kantoor om te ruilen vriendelijke mensen goede service en de juiste maat om mijn vinger.

Hi Caroline, Bedankt voor de mooie review! We vonden het leuk om je te ontvangen op ons kantoor en we zijn erg blij dat je nu de juiste maten van de ringen hebt! Veel plezier ermee en hopelijk kom je snel weer een keertje bij ons shoppen :-). Liefs, Chelsea van My Bendel

ze tevreden

Leuke sieraden van goede kwaliteit, snelle levering, en prima retour service voor wanneer het niet past of toch anders is dan verwacht

Hi Lucelle, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat je tevreden bent over onze sieraden, kwaliteit, levering en service! Veel plezier met de sieraden en hopelijk tot snel :-). Liefs, Chelsea van My Bendel

Snelle service en mooie ringen!

Goede informatie over de bestelling. De ringen werden binnen 2 dagen bezorgd! Erg blij mee!

Hi Mirjam, Bedankt voor deze leuke review! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de verkregen informatie en dat de ringen snel bij je bezorgd zijn! Hopelijk zien we je snel weer in de webshop :-). Liefs, Chelsea van My Bendel

Snelle levering, klantvriendelijk aan de telefoon

Telefonisch gesproken en ik ben professioneel, klantvriendelijk te woord gestaan

Hi Marijke, Bedankt voor deze mooie review! Fijn dat je de service zo hebt ervaren :-), dit is namelijk altijd ons streven! Hopelijk zien we je snel in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Mooie ring, nét echt goud

Mooie ring. Ben er blij mee. Past mooi als afsluitring/aanschuifring bij mijn te grote ring. Erg klassiek van vorm. Hou ik van. Hoop dat de kleur en schittering aanhoudt. Aanrader, ga er waarschijnlijk nog wel eentje kopen!

Hi Eline, Wat een leuke en mooie review! Dankjewel :-). We zijn blij om te lezen dat het past bij je andere ring en je van de vorm/stijl houdt. Omdat wij gebruik maken van duurzame materialen zal de kleur en schittering lang aanhouden! Geniet van de ring en we hopen je snel terug te zien in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Erg mooi, blij mee!

Erg blij mee, snelle levering, mooi sieraad.

Hi Edith, Bedankt voor deze leuke review! We zijn blij om te lezen dat jij blij bent! Daar doen we het voor :-). Kom je snel weer eens een keertje shoppen? :-) Liefs, Chelsea van My Bendel

De service en snelheid van bezorgen is geweldig

Ik had een vraag en beide , gelijk iemand aan de lijn en graag beantwoord ! Super aardig en mooie collectie

Hi Mirjam, Bedankt voor deze mooie review! Erg leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service en collectie :-). We hopen je snel terug te zien in onze webshop. Liefs, Chelsea van My Bendel

Mooie ring, goeie service

Ik had de ring 1 maat te groot besteld, en mocht hem kosteloos omruilen. Maat groter werd heel snel bezorgd. Ben er heel blij mee, de ring is prachtig!

Hi Jannemieke, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat de ring in de juiste maat zo snel is geleverd. Veel plezier ermee en we kijken er naar uit je terug te zien in onze webshop :-). Liefs, Chelsea van My Bendel

Mooie producten en erg prettige en vriendelijke service!

Ten eerste is mijn bestelling naar wens: ziet er prachtig uit en heel netjes verpakt verzonden. Daarnaast werd er heel prettig meegedacht nadat mijn bestelproces door een haperende internetverbinding niet volgens plan verliep. Zeker een winkel waar ik vaker ga bestellen!

Hi! Wat een leuke review, bedankt! Fijn om te lezen dat de bestelling/levering een leuke ervaring was! We kijken ernaar uit om je vaker bij ons terug te zien :) Liefs, Dewi van My Bendel

Wat fijn is dat je antwoord krijgt op een mail die je stuurt!

Hi Lia, Wat fijn dat onze service goed is bevallen! Bedankt voor de review en veel plezier met de sieraden! Liefs, Dewi van My Bendel

Te laat ontvangen maar goede coommunicatie

Naar mijn gevoel heb ik mijn bestelling te laat ontvangen. My Bendel heeft mij achteraf gecontacteerd en mij uitgelegd waarom dat zo is. Dat is nu duidelijk, maar heeft nog steeds naar mijns inziens verbetering mogelijk. Prijs/Kwaliteit van het product is zeer goed.

Update: Fijn dat de bestelling binnen is en alles naar wens is! We zien je graag terug in de webshop :) Liefs, Dewi van My Bendel Hi Joeri, Bedankt voor uw bericht! Wat vervelend dat de bestelling nog niet binnen is. Ik zie in het systeem dat het naar België is verzonden en dit kan de reden zijn waarom het iets langer duurt. In deze tijd van het jaar inclusief de huidige omstandigheden omtrent Corona kunnen leveringen wat vertraging oplopen. Als u aan het eind van de week de bestelling nog niet binnen heeft, zou u dan een e-mail hierover willen sturen naar info@mybendel.com? Dan lossen wij dit uiteraard op! Liefs, Chelsea van My Bendel

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.