Erg blij mee

Erg blij met de aanschuifringen en de ring met een steen. De eerste bestelling die ik bij my Bendel deed, was meteen een retour omdat ik de verkeerde maat had besteld. Dat werd netjes opgelost. Mijn tweede bestelling is net binnen in een rode envelop, met daarin een rood fluwelen zakje met de ringen apart verpakt in een klein plastic zakje. Ook zit er een kaartje bij met een handgeschreven naam. Het is duidelijk dat er aandacht aan is besteed. Mijn volgende ring wordt er weer één bij my Bendel.

Mooi

Erg mooi! Dank je wel

geweldig

Mijn kettinkje was stuk, er werd meteen een nieuwe gestuurd

Snel en goede service

Snel verzonden en ontvangen . Mooie sieraden en blijft mooi.. ook mooi verpakt binnen gekregen

Heel erg klantvriendelijk

Ik had een ring besteld helaas te groot gezien ik deze mee op vakantie had willen nemen werd er een kleinere met 'spoed' achteraan geleverd!

Mooie ringen

Mooie ringen heel blij mee, staan prachtig, snelle levering, alleen jammer dat niet alles op voorraad was en dat niet aangegeven weed bij het bestellen.

Sehr gut

Bin voll zufrieden, einfacher Bestellvorgang, schöne Qualität, flotte Zustellung, super verpackt. Besten Dank

Hallo Bea, Vielen Dank für Ihre nette und positive Bewertung! Ich werde das auf jeden Fall an die richtigen Leute weitergeben. Wir wünschen Ihnen weiterhin viel Freude mit Ihrem schönen Schmuck und freuen uns auf ein Wiedersehen in unserem Webshop! Liebe, Michelle

Mooie juwelen, zeer vlotte levering en communicatie

Dit was mijn eerste bestelling bij my bendel. De levering ging heel vlot. Ook zeer tevreden over de qualiteit van de juweeltjes! Ook heel leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat ter bedanking. Ik bestel zeker opnieuw in de toekomst.

Hi Kathleen, Wat een mooie en leuke review! Heel erg bedankt hiervoor. We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met ons bedrijf! We wensen je veel plezier met je sieraden en zien je uiteraard graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Mooie sieraden, superservice

Goede service, komen afspraken na ,mooie sieraden.

Hi Bianca, Super bedankt voor je review! Dit helpt ons bedrijf enorm. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service en over onze sieraden natuurlijk. We zien je graag terug in onze webshop! Liefs, Michelle

Toppie!

Goeie en snelle levering met duidelijke informatie. Leuk en met zorg ingepakt en een handgeschreven kaartje, heel erg leuk. Mooi sieraad precies zoals het eruitzag op de site. Gr. Claudia.

Hi Claudia, Wat een mooie review! Heel erg bedankt hiervoor. Ik wens je veel plezier met je nieuwe sieraden en we zien je uiteraard graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Ik had pech met 1 van mijn ringen, even een mail gestuurd en direct een reactie ontvangen hierop. 2 Dagen later had ik een nieuwe ring in huis! Werkelijk een top service en prachtige ringen erbij!

Hi Hennie, Wat fijn dat alles zo snel opgelost is! Ik zal je compliment zeker doorgeven aan de juiste personen. We zien je graag terug in onze webshop! Liefs, Michelle

Super snel geleverd.

Zeer te vreden met de levering en de ringen. Zien er mooi uit en passen op 1 na perfect. De service e van omruilen is ook gemakkelijk en hoop goed wacht nog op de nieuwe ring. Super blij mee!!

Hi Daniëlle, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze ringen en de service! Ik hoop dat de omgeruilde ring wel past en dat je lang plezier hebt van je mooie ringen. We zien je graag terug in onze webshop! Liefs, Michelle

De kleur komt niet overeen met kleur op de site

De licht fel groene ring is niet zoals verwacht. Het is echt donker. De levering is ok. De verpakking is mooi.

Hi Lynn, Bedankt voor je review! Ik zie dat je een keramieken ring besteld hebt. Keramiek is een natuurproduct en kan dus verschillen van kleur! Ik hoop dat je alsnog veel plezier hebt van je ring en we zien je uiteraard graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Mooi

Het zijn mooie ringen. Ik heb ze omgeruild voor een maatje groter. Binnen een week had ik nieuwe. Kreeg eerst één binnen. Toen heb ik gebeld het was geen probleem en de volgende dag lag de tweede in de brievenbus. De service is top.

Hi, Super bedankt voor je mooie review! Dit waarderen wij heel erg. Ik zal je complimenten doorgeven aan de juiste personen! We zien je graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Leuke ring

Leuke ringen en snelle levering. Ik heb de ring met de vierkante steen gekocht. Was groter dan ik dacht maar evengoed heel mooi.

Hi Kickie, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering. We hopen dat je nog veel plezier hebt van je mooie ring en we zien je graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Mooie producten en hele goede & snelle service! Bedankt!

Hi Marlijne, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over ons bedrijf! Ik ga je complimenten zeker doorgeven aan de juiste afdelingen. Veel plezier met je sieraden en we zien je graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Snelle levering en hopelijk snelle omruiling.

Gisteren de bestelde ring retour gestuurd. Als het goed is word deze omgeruild.

Hi Martine, Bedankt voor je positieve review! Wanneer wij een retour binnen krijgen wordt deze binnen 24 uur verwerkt, dus je gewenste ring komt er zo snel mogelijk aan. Liefs, Michelle

Snelle levering, geweldig blij met mijn bestelling!!

Ik had nog niet eerder van My Bendel gehoord maar zag een advertentie op Instagram. Mijn bestelling had ik al na 2 dagen keurig verpakt in huis en ben zo blij met de ringen. Zien er echt te gek uit!!

Hi Jessica, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te plaatsen! We hopen dat je nog veel plezier hebt van je mooie ringen en we zien je graag terug in onze webshop! Liefs, Michelle

Super mooi.

Ik heb 2 ringen gekocht, mooie ringen voor een leuke prijs. Het persoonlijke kaartje vondt ik erg gezellig. Hier is aandacht aan besteed.

Hi Brenda, Bedankt voor je mooie review. En wat fijn om te horen dat je onze persoonlijke kaartjes waardeer! We hopen je snel weer te zien in onze webshop. Liefs, Michelle

Prachtig

Mijn groene ring van keramiek is erg mooi, ben er heel blij mee. Maattabel is erg handig dus past heel goed en alleen van de verpakking wordt je al blij! als die ooit in het rood komt koop ik hem voor mijn zusje

Hi Danielle! Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze keramieken ringen. Heel veel plezier ervan en we hopen je snel weer te zien in onze webshop! Liefs, Yentl

Mooie sieraden

Mooie sieraden, heb al aantal sieraden besteld ze zijn prachtig en blijven mooi, snelle bezorging met een persoonlijk kaartje erbij,

Hi Sulima, Bedankt voor je mooie en positieve review! Dit helpt ons enorm en wij waarderen het dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Wij wensen je nog veel plezier met je mooie sieraden en hopen je snel terug te zien in onze webshop! Liefs, Michelle

Super.

Ik heb mijn ring snel geleverd gekregen, en hij was precies wat ik ervan verwacht had. Super!

Hi Sandra, Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je sieraad! Ik zal je compliment zeker doorgeven aan de desbetreffende afdelingen. We hopen je snel weer te zien in onze webshop! Liefs, Michelle

Helemaal tevreden

Mooi op tijd geleverd,in leuke verpakking. Ben er heel blij mee.

Hi Etty, Super bedankt voor je leuke review! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze sieraden en levering. We hopen dat je nog lang plezier hebt van je mooie sieraad en we zien je graag terug in onze webshop Liefs, Michelle

Prachtige sieraden

Blij met mijn mooie ringen en nog supersnel geleverd ook

Hi Gerda, Heel erg bedankt voor je positieve review! Dit helpt ons enorm. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze snelle levering! We streven er naar om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. We zien je graag terug in onze webshop! Liefs, Michelle

Snelle levering van een prachtig product!

Heel.erg blij met mijn prachtige ring!

Hi Floortje, Wat een lieve review heb je gegeven! Hier zijn wij uiteraard heel erg blij mee en we waarderen dit enorm. We hopen dat je nog lang plezier hebt van je sieraad en we zien je graag terug in onze webshop! Liefs, Michelle

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.