Prima voldaan?

snel uitgezocht en besteld.

Hoi Ria, Super bedankt voor je mooie review! Fijn dat je zo snel de sieraden kon vinden op de website. Veel plezier alvast van je sieraden. We hopen je terug te zien in onze webshop! Liefs, Yvette & Aruna

Super mooi product!!!

Inmiddels 9 ringen en er superblij mee. Zeer mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs. Blijf doorgaan met het ontwikkelen van mooie sieraden.

Hoi Wil, Wat ontzettend leuk dat je zo'n fan bent van onze ringen. Een mooie verzameling al! Heel veel plezier van je sieraden. We gaan zeker door, voor de kerst hebben we al weer te gekke nieuwe ringen met een sparkle! We hopen je te zien in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Supersnelle levering en mooie ring

De ring was mooi verpakt en de envelop zelf leek ook al een cadeautje. De ring is supermooi, zeer tevreden, heb er al meerdere.

Hi Elise, Wat leuk dat je zo enthousiast bent over de verpakking en de ring. Heel veel plezier ervan en fijn om te horen dat je zo een fan bent. We zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Heel erg goed

Mooie spullen

Hoi José, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier van je sieraden. En we zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Erg tevreden!

Een aantal keer al iets gekocht bij MyBendel nu: bijzonder mooie sieraden, snelle levering en altijd een leuk, persoonlijk kaartje erbij. Geweldig!

Hi Tessie, Wat leuk dat je zo enthousiast bent over onze sieraden. Fijn om te horen dat het zo goed bevalt. Daar doen we het voor. We hopen je snel weer terug te zien in de shop! Liefs, Yvette & Aruna

Mooie producten en een zeer vlotte en vriendelijke service!

Goede website, mooie sieraden, prettig contact. Wordt leuk geleverd in cadeauverpakking.

Hoi Marion, Super bedankt dat je onze webshop en sieraden zo fijn vindt. Heel veel plezier van je sieraden en we zien je graag terug in onze shop Liefs, Yvette & Aruna

Perfecte service

Aardige dames die vooraf netjes alle informatie verstrekken. Besteld en bleek maat toch niet correct zonder problemen te ruilen en nieuwe opgestuurd. Zo fijn als dit aardig en vlot gebeurt, TOP!

Hoi Nynke, Wat super fijn, een 10! Fijn dat je onze service zo waardeert. Heel fijn dat je ringen nu de juiste maat hebben. Veel draag plezier van je mooie sieraden We zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Helemaal goed

Ben keurig behandeld. Was een heel prettig contact en ik vind mijn ringen erg mooi.

Hoi Nelly! Wat fijn om te horen dat je het zo fijn hebt ervaren. Heel veel plezier van je mooie ringenset. We zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Super site

Snelle levering, geweldig product

Hoi Marjo, Wat geweldig dat je ons een 10 geeft! Daar doen we het voor. Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier van je sieraad. Liefs, Yvette & Aruna

Superrrr

Ik heb een hele mooie ringen set besteld en snel gekregen . Het voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Mooi verpakt en een leuk kaartje erbij. Dank je wel .

Hoi Mieke, Een 10! Super bedankt. Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je ringenset. Heel veel plezier met dragen en we zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Rosalie

Wat een snelle levering! Mooi armbandje dat je zowel casual als sjiek kunt dragen, echt stijlvol. En handig in een zakje waar je het in kunt meenemen.

Hi Rosalie, Bedankt voor je mooie review. Wat leuk dat je zo blij bent met je armband. Heel veel plezier er mee en we zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Geweldig snelle service

Helaas beviellen de sieraden niet en ga ik ze straks op de bus retour sturen.

Hi Anneke, Wat jammer om te horen dat de sieraden niet jouw smaak waren. Je hebt gouden kettingen en oorbellen besteld. Is er misschien iets anders in onze shop wat meer bij je past? Liefs, Yvette & Aruna

Per fekt

Snelle levering leuke sieraden leuk verpakt heel vriendelijke behandeling aanrader om iets leuks te kopen

Hi Tineke, Wauw! Een 10. Heel erg bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je sieraden. Heel veel plezier met het dragen, en we zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Top bedrijf met goede service en super sieraden

Goede service top sierraden

Hoi Astrid, Dankjewel voor je mooie review! Daar doen we het voor. Heel veel plezier van je sieraden en we zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Snelle bezorgtijd

Mijn bestelling was snel thuis in een mooie verpakking met een lief kaartje. Super!

Hi Bernadette, Wat fijn om te horen dat je je sieraden zo snel in huis had. We doen ons best om er altijd een persoonlijke touch aan te geven. Heel veel plezier van je sieraden en we zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Super service met een persoonlijke touch

Er was iets fout gegaan met de iDEAL betaling. Via een tikkie kon ik alsnog betalen. Volgende dag in huis met een persoonlijk geschreven kaartje erbij. Veel aandacht aan besteed.

Hi Wendy, Super bedankt voor je review! Heel erg fijn om te horen dat de service goed bevalt! Alvast heel veel plezier van je sieraden en we zien je graag terug in onze shop! Liefs. Yvette & Aruna

Ring ziet er goed uit!

Leuke ring, ziet er mooi uit met het motief. Goede en snelle verzending

Hi Ferry, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de ring goed bevalt. Veel plezier er van en we zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Zijn mooi en leuk

Ja is heel mooi. Ze zijn ligt in je oren.

Hi Trudy, Bedankt voor je mooie review. Heel veel plezier van je oorbellen. We zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Mooi produkt

Ben er erg blij mee en was schitterend verpakt.

Hi Bertine, Wat fijn om te horen dat je er zo blij mee bent. Heel veel plezier van je sieraden. We zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Snelle en leuke levering

Was leuk verpakt en een persoonlijke noot erbij,!

Hoi Joke, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen. Heel veel plezier van je sieraden. Liefs, Yvette & Aruna

Zeer enthousiast

Mooie spulletjes, met liefde gemaakt, verpakt en dan nog een persoonlijke note erbij. Top dames maar dit reeds telefonisch mede gedeeld. Ga zo door.

Hoi Karen, Bedankt voor je leuke review en telefoontje. Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent. Heel veel plezier van je sieraden en we zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Super mooi !!!

Bestelling zeer snel ontvangen en zeer mooi !!!!

Hi Linda, Bedankt! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Hele leuke en mooie armbanden en ringen. Ik ben er heel erg blij mee en zal zeker weer bestellen!

Hi Patricia, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de sieraden je bevallen. Alvast veel plezier met je sieraden. We zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Supercalifragilisticexpialidocious!

Geweldige oorbellen - gouden oorbellen met bolletjes - dragen super fijn, licht chique en sportief! De super snelle levering en de fantastisvhe verpakking maajte een een kado voor mezelf, ik ben er heel blij mee.

Hoi Renny, Wat ontzettend leuk! Bedankt voor je leuke review. Heel veel plezier met je eigen kadootje. We zien je graag terug op onze website. Liefs, Yvette & Aruna

Zeer persoonlijk en stipt.

De wijze waarop de bestelling werd verwerkt, bezorg en voorzien van een persoonlijk briefje, was verfrissend. Echt een persoonlijke benadering doet goed. Daarnaast een mooie ring ontvangen. Compliment voor de klantvriendelijkheid.

Hi Truus, Fijn om te horen dat de bestelling zo goed is ontvangen en dat u zo tevreden bent met onze klantenservice. Heel veel plezier van uw sieraden we en we zien u graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.