Vriendelijk en snel!

Vriendelijke dame van klantenservice, snelle reactie en mooie sieraden. Tevreden klant

Bedankt voor je review Madelein! Heel veel plezier van je sieraden, en graag tot ziens. Liefs, Yvette

Mooie ringen!

Mooie ringen en snelle levering. Normaal gesproken doe ik ringen bij elk klusje af dus blijven de ringen vaak liggen omdat ik geen zin heb in aan, uit, aan uit etc. Met deze keramische ringen is dat niet. Echt top!!

Bedankt voor je review Silvia. De keramieken ringen blijven inderdaad mooi en kun je altijd dragen. Super makkelijk! Ook met schoonmaken. Heel veel plezier van je ringen. Liefs, Yvette My Bendel

Zeer vriendelijk geholpen nadat ik besteld had wat van mijn zijde niet goed gegaan was . Mooi product en snelle levering in mooie verpakking

Hi Monica, wat fijn dat je je goede sieraad alsnog snel hebt ontvangen. Veel plezier ervan. Liefs, Yvette My Bendel

Snel geleverd.

Ontzettend leuke mmoie ringen. Ze zijn beeldig ik ben er heel erg blij mee.

Heel erg mooi en supersnel geleverd

Ik was op zoek naar 2 witte keramieken ringen om mijn oude te vervangen aangezien er 1 stuk was gegaan. Ik kwam bij deze site uit, heb ze besteld en meteen nog een bredere roze keramieken ring. Ze waren binnen 2 dagen binnen, super netjes verpakt met een leuk, persoonlijk kaartje erbij. Kwaliteit super, ik ben heel erg blij en tevreden!

Hi Jojanneke, Bedankt voor je reactie. En heel veel plezier van de ringen. Wat leuk dat je meteen een roze ring erbij hebt besteld! Veel plezier van je sieraden en graag tot ziens. Liefs, Yvette My Bendel

Super tof!

Fijne webshop, gave spullen en top klantenservice!

Hi Loraine, Bedankt voor je review! Super leuk. Heel veel plezier van je sieraad, en graag tot een volgende keer! Liefs, Yvette My Bendel

Een super leuke sieraden voor een top prijsje

Top sieraden super leuk ingepakt als een kadootjebdie je krijg en de prijs is ook helemaal top

Hi Marijke, Bedankt voor je super leuke review! Heel veel plezier van je sieraad. Liefs, Yvette My Bendel

Prachtige sieraden!

hoogwaardige kwaliteit, ben er heel blij mee, mooie prijs/kwaliteit verhouding! Aanrader!

Hi Jose, Dank voor je super postieve en leuke review! Heel veel plezier van je sieraad, en graag tot de volgende keer. Liefs, Yvette My Bendel

Mooie kadootje voor mezelf

Mooi verpakt echt een kadootje voor mezelf.

Hoi Karin, Bedankt voor je bestelling en je leuke review! Heel veel plezier van je sieraad en je cadeautje! Liefs, Yvette My Bendel

Prima sieraden voor een prima prijs.

Bestellen ging eenvoudig, betalen achteraf mogelijk. Bezorgen zonder uitstel, prima!

Hi Els, Bedankt voor je review en natuurlijk je bestelling! Heel veel plezier van je sieraden. Liefs, Yvette My Bendel

hele mooie ketting had hem wel wat langer verwacht maar heb daar geen probleem!

Leuk ook de catalogus erbij en het bedankkaartje! supertevreden!

Hi Nancy, Bedankt voor je bestelling! Veel plezier met je sieraad en geniet van de zomereditie van onze catalogus. Liefs, Yvette My Bendel

Wat een mooie producten!

Wat een mooie sierraden! De ringen van keramiek zijn in het echt nog mooier dan op het scherm. Ook fijn een persoonlijk kaartje en goed en snel contact met de makers.

Hi Lianne, Bedankt voor je bestelling en je leuke review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze keramieken sieraden. Ze blijven ook heel mooi. Veel plezier er van! Liefs, Yvette My Bendel

Mooi kwaliteit sieraden

Ik heb de Godina groene brede ring besteld en ben er erg blij mee. de kleur is echt fantastisch!

Hi M, Bedankt voor je bestelling en je leuke review! Heel veel plezier met deze gave groene ring. Liefs, Yvette My Bendel

Mooie ontwerpen

Mooie ontwerpen, snelle en verzorgde levering

Beste M, Bedankt voor je bestelling, je leuke review en het mooie compliment. Heel veel plezier van je sieraad. Liefs, Yvette My Bendel

Ik ben dik en dik tevreden.

Hi Ria, Super bedankt voor je review. Heel veel plezier van je sieraden. Liefs, Yvette My Bendel

Supermooi

Goede en vriendelijke service, mooi produkt

Hi Judy, Bedankt voor je leuke review. Heel veel plezier van je sieraden. Liefs, Yvette My Bendel

Mooie ring, super service

Ring is precies als wordt beloofd oo de site, maat is goed en wordt in een mooi verpakking geleverd, snelle levering, goede service! Blij mee, is zeker aanrader!

Hi Hanne, Bedankt voor je bestelling en review. Fijn dat je zo tevreden bent met je ring. Heel veel plezier van je sieraad. Liefs, Yvette My Bendel

Prachtige producten en goede service

Om mezelf in de watten te leggen heb ik een paar prachtige ringetjes gekocht via My Bendel. Wat een pareltjes zijn het! Je wordt sowieso erg hebberig als je ziet wat ze allemaal hebben, maar dan krijg je het ook nog eens toegestuurd in luxe zakjes met een attent kaartje erbij. En dan had mijn dochter ook nog eens geluk dat er een kadootje bij ingepakt zat waar ze helemaal verliefd op was. Aanrader!

Hi Kim, Bedankt voor je bestelling! Het is altijd goed om jezelf in de watten te leggen. Heel veel plezier van je mooie ringetjes en ontzettend bedankt voor de leuke review. Liefs, Yvette My Bendel

Snel geleverd.. echt mooi om te zien ... heel blij mee

Hi Marja, Bedankt voor je bestelling. Wat ontzettend leuk om te horen. Heel veel plezier van je sieraad. Liefs, Yvette

Mooie sieraden. Vlotte bezorging in leuke verpakking.

Hi Sunny, Bedankt voor je super leuke reactie. Heel veel plezier van je sieraad. Liefs, Yvette

Verrassend!

Besteld; snel geleverd; leuke sieraden; ik kom terug!

Mooie ringen

Mooie ringen met een fijn service

Prima product, prima levering

Het handgeschreven kaartje bij de levering wordt gewaardeerd!

Superleuk

Mooie oorbellen en ring; goede kwaliteit en goede prijs. Heb gelijk nieuwe bestelling geplaatst. Snelle levering en netjes verpakt. Chapeau!

Alles klopt en snel en mooi verstuurd.

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.