Alles is top!

Snel ontvangen en via app direct reactie terug nav mijn vraag of ik kon ruilen voor een andere maat. Ook erg leuk verpakt!

Snelle levering, ring zoals op de foto, kortom super

Ring snel geleverd ,leuke vind ik dat ik met een aankoop van 1 of 2 extra ringetjes een compleet andere ring heb

Grandioos

Een geweldige belevenis en een heel lief kaartje erbij.

Hoi Anneke, Wat ontzettend leuk dat je ervaring zo goed is en dat je zo blij bent met onze personal touch. Heel veel plezier van je sieraden en we hopen je snel weer terug te zien in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Prachtige ring die voldoet aan de verwachting

De ring ziet er erg mooi uit, pasvorm is goed en het werd vlot geleverd.

Hoi Pety, Heel erg bedankt voor deze mooie review. Fijn dat de maat helemaal goed is en het sieraad snel bij je geleverd werd. Heel veel plezier van je mooie ring! Kom je snel weer eens shoppen? Liefs, Yvette & Aruna

Wow

Zondag besteld en vandaag al binnen. Ben verliefd zo'n mooie ring, nou ja, zijn er eigenlijk 5 :) prachtig. Bedankt ook voor het kaartje erbij!

Hoi Roos, Wat super leuk dat je zo een mooie ringenset hebt gekocht. Ik hoop dat je hem met heel veel plezier draagt. Veel plezier ervan! Liefs, Yvette & Aruna

Betrouwbaar en supersnelle levering

De bestelde ring werd de volgende dag al geleverd. Helaas was deze beschadigd geraakt tijdens transport. Per direct werd een nieuw exemplaar gestuurd. Fijne en snelle communicatie.hierover. Ook tevreden met de ring

Hoi Marijke, Wat vervelend om te horen dat de ring beschadigd was tijdens transport, maar fijn om te horen dat je onze service zo fijn vindt. Geniet van je ring. En hopelijk zien we je weer terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Geweldig mooi

Hartstikke fijne en snelle service De ring past me echt.... Niet te groot of klein.... Ik ben super blij en mijn volgende aankoop komt eraan.

Hoi Karin, Dank voor je super mooie review. Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn dat de maat je zo goed past. Ik wens je heel veel plezier, geniet er van en al vast heel veel plezier met je nieuwste aankoop! Heel leuk dat je zo een fan bent! Liefs, Yvette & Aruna

Mooie ring met groene steen

Mooie ring, past perfect. Snelle levering.

Mooi

Alles waar ik van hou in 1, Goud, Roze en Bling

Hoi Margreth, Super bedankt voor deze mooie review. Wat leuk dat je zo tevreden bent. Geniet er van! En hopelijk tot snel weer. Liefs, Yvette & Aruna

Teleurstellend maar netjes afgehandeld

De ringen die ik heb besteld zien er goedkoop uit, zilverkleurig, kleur van de steen wijkt af van het bestelde. Steentjes zijn kleiner dan lijkt op de foto. Heb de ringen geretourneerd, ging gemakkelijk, waarna snelle en correcte verwerking en kreeg het geld vlot teruggestort.

Hi Sandra, Wat super jammer om te horen dat je niet tevreden bent en dat je de kleur vindt afwijken van de foto. We hebben geprobeerd om de foto's zo goed mogelijk te maken, helaas kan het soms door het scherm bijvoorbeeld toch iets afwijken. Neem even contact op met onze klantenservice dan kijken we dat we voor je kunnen doen. Info@Mybendel.com UPDATE: Dank voor het contact opnemen. We hebben aangeboden om alle ringen terug te sturen. Liefs, Yvette & Aruna

Prachtige oorknopjes voor weinig geld.

Prima kwaliteit. Goede service en snelle levering.

Snel geleverd en heel mooi! Plezant zo een handgeschreven kaartje er bij :-)

Hoi Eveline, Wat super fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de snelle levering en het sieraad. We zullen het doorgeven aan de afdeling order afhandeling dat u erg tevreden bent met de persoonlijke touch. Heel veel plezier van uw sieraad. Geniet ervan. Liefs, Yvette & Aruna

Snelle levering, top product, voldoet helemaal aan de verwachting

Hoi Carin, Wat fijn om te horen. Heel erg leuk dat je zo tevreden bent met de sieraden. Geniet ervan en we hopen je snel weer terug te zien in onze webshop! Liefs, Yvette & Aruna

Hele mooie collectie

Mijn man en ik zijn heel prettig geholpen bij het uitzoeken voor sieraden voor onze jarige dochter! Iinmiddels aan haar gegeven en ze is er erg blij mee!

Hi Hazien, Wat super leuk dat je zo blij bent met de ervaring. Het was heel leuk om jullie in de showroom te ontvangen. Fijn dat het ze er zo blij mee was. Ik hoop dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad. Liefs, Yvette & Aruna

mooie sieraden en goede service

Ik kreeg mijn ringen snel binnen en ik was er met twee erg blij! Maar, met online winkelen is het niet altijd wat je had gedacht. Ik wilde dus één ringetje ruilen tegen een andere. Ik heb even gebeld en ben super vriendelijk te woord gestaan. Meteen was alles geregeld en mijn nieuwe ring komt morgen binnen. Op z'n Brabants; kei fijn!

Hoi Ingrid, Wow! Een 10! Super bedankt voor deze hele mooie review. Het is inderdaad soms even een uitdaging het online winkelen maar ik ben blij dat je het hebt aangedurfd en dat je zo een goede ervaring hebt. Dank voor het mooie compliment over de service. Heel veel plezier van je sieraad. Liefs, Yvette & Aruna

Service

Super snelle service met een leuk persoonlijk bedankje erbij

Hi Renee, Super bedankt voor je mooie review en dat je dit met ons deelt. Heel veel plezier van je mooie sieraad. Kom je snel weer eens terug? Liefs, Yvette & Aruna

Snelle levering, mooie ring

Mijn bestelling werd snel geleverd, keurig verpakt met een handgeschreven kaartje erbij; er is aandacht aan de bestelling besteed. Ben erg blij met mijn ring.

Hi B, Super bedankt voor je mooie review. We zijn heel blij dat je onze service zo op prijs stelt en dat je zo blij bent met je sieraad. Heel veel plezier van je mooie ring en nogmaals dank! Liefs, Yvette & Aruna

Love it!

Ordered a beautiful green gemstone ring. Arrived quickly with a nice personal message and was just as pictured and fits perfectly. I will definitely be browsing for more jewellery on here!

Hi Sarina, Thank you so much for the review. I am very happy you love the ring with green gemstone. And you are so happy with our service. Hope to see you back soon, Liefs, Yvette & Aruna

Prachtige ringen

Snelle verzending Super vriendelijk Netjes! Oplossingsgericht Prachtige ringen!

Hi R, Bedankt voor deze ontzettend mooie review. We zijn heel blij te horen dat u zo tevreden bent met de service en de producten. Heel veel plezier van uw mooie ringen. En we zien u graag terug. Liefs, Yvette & Aruna

Heel blij met de ontvangen ringen

Ringen komen overeen met de foto's van de site dus heel tevreden.

Hoi Karin, Wat super leuk om te horen. dankjewel voor deze ontzettend mooie review. We zijn heel blij te horen dat onze foto's goed lijken op de echte sieraden. Heel veel plezier van je sieraden, en we hopen je weer terug te zien in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Mooie site en drie ringen besteld! Het pakketje voelt als een cadeautje zo leuk verpakt! Een lief kaartje erbij echt heel leuk! De ringen zijn geweldig en ga er zeker nog meer bestellen!

Hi Mia, Heel erg bedankt! We zijn super blij om dit te horen. Ik wens je heel veel plezier van je sieraden. En geniet van je cadeautje. Liefs, Yvette & Aruna

Heel erg fijn!

Ik kreeg snel de bestelling met een handgeschreven kaartje van de eigenaresses. Dat vond ik heel erg leuk om te krijgen. Het sieraad is heel erg mooi en ziet er precies uit als de foto! Heel erg tevreden en ga hier zeker vaker bestellen!

Hoi Sophie, Super bedankt voor deze mooie review. Heel erg leuk om te horen dat het sieraad helemaal is zoals op de foto en naar tevredenheid is! Ik wens je heel veel plezier van je sieraad! En hopelijk tot snel! Liefs, Yvette & Aruna

Mooi armbandje breedte is een beetje klein is geen 6 cm

Jammer

Hoi Jos, Bedankt voor je review. We hebben de armband gemeten bij de bedel en dan is hij 1 cm. Fijn om te horen dat je wel tevreden bent. Veel plezier met je armband en we zien je graag terug. Mocht je je af vragen hoe we sieraden meten bij een volgende aankoop kun je een mailtje sturen naar info@Mybendel.com zodat je geen teleurstelling hebt de volgende keer! Liefs, Yvette & Aruna

Snelle afhandeling van de bestelling en prima verpakt en geleverd

Mooi sieraad, bestelling prima geregeld, levering prima

Hoi Tjeu, Super bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier van je mooie sieraden. Liefs, Yvette & Aruna

We hadden een shop afspraak gemaakt en wat een fijne ontvangst! Alle mooie sieraden stonden mooi uitgestald. Met een lekker kopje koffie hebben we op ons gemak alles goed kunnen bekijken en kunnen passen. Ik ben met mooie oorbellen en een goed gevoel naar huis gegaan .

Hi Sandy, Wat super leuk dat je zo veel plezier hebt gehad van het shoppen in onze showroom. We wensen je heel veel plezier met je mooie oorbellen. Geniet er van! En we zien je hopelijk snel weer terug, hetzij online of in onze showroom! Liefs, Yvette & Aruna

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.