Supercalifragilisticexpialidocious!

Geweldige oorbellen - gouden oorbellen met bolletjes - dragen super fijn, licht chique en sportief! De super snelle levering en de fantastisvhe verpakking maajte een een kado voor mezelf, ik ben er heel blij mee.

Hoi Renny, Wat ontzettend leuk! Bedankt voor je leuke review. Heel veel plezier met je eigen kadootje. We zien je graag terug op onze website. Liefs, Yvette & Aruna

Zeer persoonlijk en stipt.

De wijze waarop de bestelling werd verwerkt, bezorg en voorzien van een persoonlijk briefje, was verfrissend. Echt een persoonlijke benadering doet goed. Daarnaast een mooie ring ontvangen. Compliment voor de klantvriendelijkheid.

Hi Truus, Fijn om te horen dat de bestelling zo goed is ontvangen en dat u zo tevreden bent met onze klantenservice. Heel veel plezier van uw sieraden we en we zien u graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Echt hele mooie ringen

De ringen zijn heel mooi en passen goed, vond ik wel spannend, om zo te bestellen. Ik ben zeer tevreden.

Hi Denise, Ik snap dat het zo een eerste keer wat spannend is, maar wel heel leuk dat je het geprobeerd hebt en dat het zo goed bevallen is! Heel veel plezier van de ringen en we zien je graag terug op de website! Liefs, Yvette & Aruna

Mooi assortiment en snelle levering.

Wat een mooi en betaalbaar assortiment. Ben erg blij met mijn Zirkonia ringenset.

Hi Ingrid, Wat leuk! Heel veel plezier van je mooie zirkonia ringen set. We zien je graag weer terug in onze shop. Liefs, Yvette & Aruna

Snel

De bestelling was er super snel. Ben er erg blij mee.

Hi Anneke, Wat fijn om te horen. Heel veel plezier van je sieraden en we zien je graag terug op onze website. Liefs, Yvette & Aruna

Faboulos

The ring looks even nicer in reality than on the picture. The package is really careful and it really came as i would receive a gift, ( only thing i have to change it to a smaller size, i still dont know how it will go..)

Hi Bori, Thank you so much for your review. We are happy to hear you love our jewelry even more in reality. If the size is not correct please contact our customer service at info@mybendel.com. We can change the ring into the right size for you. Thanks again and enjoy your jewelry! Love, Yvette & Aruna

Mooie sierraden en snelle levering

Mijn eerste bestelling bij My Bendel.. na het lezen van goede reviews heb ik ook 3 ringen besteld. De volgende dag al in huis in een mooie verpakking met een leuke persoonlijke berichtje. De ringen zijn erg mooi in het echt. De kwaliteit kan ik nog niets over zeggen omdat ik ze nog maar net heb.

Hi Bibi, Wat leuk om te horen dat je een eerst bestelling hebt geplaatst na het lezen van de positieve reviews! Alvast heel veel plezier van de ringen, ik hoop dat deze je goed gaan bevallen. We zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Prachtige ringen leuke verpakking snelle levering alles komt met veel aandacht op mij over!!!

Hi Bernadette, Bedankt! Dat is super leu om te horen. Heel veel plezier met de sieraden. En we zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Super!!

Mooie sierraden en vlotte levering!!

Hi Marianne, Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier van je sieraden. We zien je graag weer terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

snelle levering geweldig

mooie producten, snelle levering, goede eerste ervaring. Dank je wel

Hi Nancy, Bedankt voor je leuke review! Super fijn. Heel veel plezier van je sieraden. We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent met onze service. We zien je graag nog eens terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Wat een leuk bedrijf

Ik heb mijn eerste Bendel binnen en wat ben ik er blij mee. Echt een super mooie ring. En mooie kwaliteit. Ik werd blij van het mooie ingepakte cadeau Super verzorgd. Ik ga vaker bestellen

Hi Mariel, Wat ontzettend leuk om te horen. Heel veel plezier van je sieraad! We zien je heel graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Hi Mignon, Bedankt voor je review! Veel plezier van je sieraden. Liefs, Yvette & Aruna

Jammer dat de ringen niet groter zijn 20-22

Mooie ringen en armbandjes,had ik niet verwacht alleen mag het iets groter zijn de maat van de ringen.

Hi Veronica, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je sieraden. Nagenoeg alle armbanden hebben we in 2 maten of zijn verstelbaar. We hebben een aantal ringen nu ook in maat 20! Mocht je nog vragen hebben, stuur dan een mailtje naar info@mybendel.com. AANGEPAST. We zijn blij dat de armband toch past en dat je de ring in maat 20 besteld hebt! Veel plezier ervan alvast. Liefs, Yvette & Aruna

Super mooie ringen, precies zoals verwacht

3 ringen gekocht, ze zijn precies zoals ik verwacht had. Ik ben erg blij met deze ringen, ze zitten goed en zijn kwalitatief goed.

Hoi Ank, Wat fijn om te horen dat je ringen helemaal naar wens zijn. Heel veel plezier ervan! En we hopen je snel weer te zien op onze webshop. Liefs, Yvette

volgende dag binnen

Enkele keren ringen besteld van My Bendel 5x

Hi Marian, Bedankt voor de leuke review en fijn om te horen dat je zo'n fan bent van onze ringen! Heel veel plezier van je ringen en we zien je graag weer op onze website! Liefs, Yvette & Aruna

Mooie ringen, zelf 1 ring in verkeerde maat besteld maar werd goed geregeld.

Goede communicatie, omruilen geen probleem.

Hi Maud, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Heel veel plezier van je sieraden. Liefs, Yvette & Aruna

Waargemaakt wat is beloofd

Leuk het persoonlijke kaartje

Hi Raymond, Dankjewel voor je review! Heel veel plezier van de sieraden! Liefs, Yvette & Aruna

Super!!

Erg goed, snelle levering. Ik had per ongeluk verkeerde maat ringen besteld, perfect en snel opgelost! Erg goede service!

Hi Kathy, Bedankt voor je review. Dat kan gebeuren inderdaad. Heel fijn dat we je alsnog blij hebben kunnen maken met de juiste maat. We hopen je weer terug te zien in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Mooie kwaliteit

Mooie ringen, snelle en nette bezorging.

Hi Sulima, Bedankt voor de review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je ringen goed bevallen. Heel veel plezier ervan en graag tot ziens in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

prachtig ringetje! & goede service!

Ik had een mailtje gestuurd of ik het ringetje mocht ruilen omdat het te groot was.. Al snel werd ik gebeld door een meer dan aardige mevrouw.... En was het geen probleem om deze om te ruilen!. Blij dat ik mijn dochter blij kan maken! En, met al die prachtige kleuren van de steentjes blijft het leuk om er steeds weer een ringetje bij te kunnen geven!. Dank jullie wel van My Bendel.

Hi Mirjam, Wat ontzettend vervelend dat dit gebeurd is, alvast onze excuses. Zojuist hebben we het met je opgelost. Liefs, Yvette & Aruna

Snelle en nette verzending!!!

Super snelle verzending en netjes verpakt

Hi Margriet, Fijn om te horen! Heel veel plezier van je sieraden en graag tot ziens in onze shop! Liefs, Yvette

Goede service!

Goede service, snel geleverd met een leuke persoonlijke attentie, echt top!

Hi Ferry, Dankjewel voor je review. Wat leuk om te horen. Heel veel plezier van de sieraden en we zien je graag terug in de shop. Liefs, Yvette & Aruna

Mooie ringen prima en snelle service

Zal zeker vaker iets bestellen!

Hi Titia, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen. Heel veel plezier van je sieraden en graag tot ziens op onze webshop! Liefs, Yvette & Aruna

Prachtige juweeltjes

Zeer goede kwaliteit. Mooi design en betaalbaar. Bestel zeker nog meer

Hi, Bedankt voor je leuke review! Heel veel plezier van je sieraad en we zien je graag nog eens terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Mooie ringen en geweldige service

De ringen zijn echt prachtig en zeer betaalbaar. Helaas was ik een beetje suf geweest en had bij het bestellen van een van de ringen niet de juiste maat aangeklikt waardoor deze op de standaard maat 16 stond. Ik ontdekte dit toen ik de ringen ontving. Gelijk een appje gestuurd en kreeg al heel snel antwoord dat ik de ring via een antwoordnummer (dus gratis) terug kon sturen en de goede maat ook weer gratis opgestuurd zou worden. Ik vind dit echt heel netjes, vooral omdat het mijn eigen schuld was. Ik heb nog meer ringen op mijn verlanglijstje staan, dus ik kom hier zeker terug.

Hi Miranda, Bedankt voor je leuke review! Super fijn dat we je blij konden maken met de juiste maat. Heel veel plezier van je ringen en we zien je graag nog eens terug in onze shop! Veel liefs, Yvette & Aruna

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.