Mooi product, goed afgehandeld.

Prachtige ringen. Dragen prettig en blijven mooi. Erg snel verzonden! In mooi cadeauzakje.

eindelijk groterre maten ringen

Hi, Wij zijn ook erg blij met onze grote maten en vinden het dan ook fijn om te horen dat jij hier ook blij mee bent! We hopen dat je lang plezier hebt van je ring. Liefs, Michelle

Super blij mee!

Zelfs mijn jongens, die van edelstenen houden, zijn jaloers op mijn ring. Echt super blij mee!

Hi Jilke, Wat super leuk om te horen dat je zo blij bent met je ring! Misschien een leuk verjaardagscadeautje voor je jongens ;) We hopen je snel terug te zien in onze webshop! Liefs, Michelle

Prachtig sieraad.

Helaas niet de volgende dag ontvangen zoals beloofd.

Hi Agnes, Wat fijn dat je zo tevreden bent over je sieraad! Wel balen dat het niet de volgende dag geleverd is! Op (werk) dagen voor 16:00 besteld, is dezelfde dag nog verzonden! We hopen dat je nog lang plezier hebt van je sieraad en zien je graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Mooi ❤

Mooie en rijke keuze aan prachtige sieraden. Met of zonder edelsteen. Er zit altijd wel iets voor je tussen en zeker voor een goede prijs! Snelle levering, mooi verpakt. Lief bericht erbij.

Hi Ingrid, Wat een super leuke review! Heel erg bedankt hiervoor. We vinden het altijd fijn om zulke mooie complimentjes te krijgen. We hopen dat je nog lang plezier hebt van je sieraad en zien je graag terug in onze webshop! Liefs, Michelle

Ben beetje teleurgesteld.

Bij het indoen van 1 van mijn 2 bestellingen, brak het pinnetje van een oorbel gelijk al af. Jammer want ik vind ze erg leuk. Heb bij aanbevelen ja aangeklikt daar de oorbellen erg leuk zijn. Heb ze inmiddels retour gestuurd met de verwachting dat ik een nieuw setje krijg.

Hi Marian, Wat vervelend dat de oorbellen zo snel kapot zijn gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zodra wij je retour binnen hebben sturen we uiteraard gelijk een nieuw paar naar je op! Liefs, Michelle

Blij mee

Mooie producten en goeee kwaliteit

Hi Germaine, Super bedankt voor je mooie review! We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen op een review achter te laten, dit helpt ons namelijk enorm. We hopen je snel weer te zien in onze webshop! Liefs, Michelle

Mooie oorbellen, goede levering.

Mooie oorbellen, goede levering. Mooi verpakt ook.

Hi Saskia, Bedankt voor je mooie en positieve review! We zijn blij dat je zo tevreden bent met je oorbellen en met onze verpakking. We hopen dat je er lang plezier van mag hebben en zien je graag nog een keertje terug in onze webshop! Liefs, Michelle

Prijs kwaliteit verhouding klopt

Ringen zien er steviger uit op afbeelding dan ze zijn. Steentjes zijn mooi, maar ring zelf fragiel.

Hi Petra, Wij maken onze productfoto's zelf en checken alle sieraden voordat wij ze verzenden. Wij hebben een garantieperiode van 6 maanden, dus mocht je ring toch kapot gaan kan je een mailtje sturen naar info@mybendel.com. Dan komen we samen vast tot een passende oplossing. Liefs, Michelle

prachtige sierraden

ben zeer tevreden met mijn bestelling , keurig afgeleverd , snelle levertijd

Hoi Elly, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je sieraad en onze levertijd! We willen je graag bedanken voor je positieve review, dit helpt ons enorm. We hopen je snel terug te zien in onze webshop. Liefs, Michelle

Snel verzonden, goed en mooi verpakt. Het was een kadootje, en de jarige was er heel blij mee

Hi Jeroen, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat het cadeautje zo goed in de smaak viel bij de jarige. Wij hopen dat diegene er lang plezier van heeft. Liefs, Michelle

Mooi product

Prachtige ring ontvangen. Snelle levering Ik ben er erg blij mee. Zeker voor herhaling vatbaar

Hoi Jolanda, Ik wil je graag bedanken voor deze mooie review! Dit helpt ons als bedrijf enorm. Ik ben blij om te horen dat je zo tevreden bent met je ring en onze snelle levering. Ik ga dit doorgeven aan de desbetreffende personen. Ik hoop je snel weer te zien in onze webshop. Liefs, Michelle

Super mooie producten

Snelle levering en producten zijn prachtig , Geef mezelf elke maand een sieraad van Bendel!

Hi Esther, Heel erg bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze sieraden! En super leuk dat je jezelf elke maand verwend met een mooi sieraad. We zien je snel in onze webshop! Liefs, Michelle

Prachtige ringen en heel betaalbaar

Ik heb inmiddels al tien (!) ringen gekocht en ben er heel blij mee. Ze zijn prachtig, mooi te combineren en (ook heel erg fijn) zeer betaalbaar. Ze blijven mooi! De bezorging is heel snel. Ik had ze de volgende dag in huis. Dus ik blijf klant :-)

Hoi Annet, Super leuk om te horen dat je al zoveel mooie ringen uit onze collectie draagt! Heel erg bedankt voor de mooie complimenten en een super review, dit helpt ons enorm. We hopen je snel weer te zien in onze webshop. Liefs, Michelle

Oorbellen van matige kwaliteit

Ik heb de zilveren wave oorbellen besteld en een ring met een groene steen. De ring is mooi, niets op aan te merken. De oorbellen zijn van een heel dun materiaal. Bij openen van de envelop bleken ze ook beschadigd te zijn, ze waren wat verdraaid. Vanwege het materiaal kon ik ze weer in de juiste vorm buigen. Het viel me tegen. Uiterlijk is leuk. Maar als je een keer blijft haken in je sjaal, vrees ik dat er weinig van overblijft. Ze zijn eenvoudig kapot te trekken. Jammer! Ring is was prima. Dus ik doe een gedeeltelijke aanbeveling.

Hi Angelique, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de oorbellen! Het is uiteraard niet de bedoeling dat de oorbellen zo snel verdraaien of kapot gaan. Zou je een mailtje kunnen sturen met je ordernummer naar info@mybendel.com ? Dan komen we samen vast tot een passende oplossing! Liefs, Michelle

eine sehr eleganter Ring in einer wunderbaren Farbe.Gut zu kombinieren mit jeder anderen Farbe.

Ich bedanke mich für eine sehr schnelle Lieferung.Alles perfekt.

Hallo Sandra, ich möchte mich für dein nettes Kompliment bedanken! Ich sorge dafür, dass das die richtige Abteilung erreicht. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Webshop zu sehen! Liebe, Michelle

Geweldige service, snelle bezorging, mooi verpakt ,top !

Hi Ciska, Wat een prachtig compliment! Dank je wel hiervoor. Ik zal zorgen dat je review bij de juiste mensen terecht komt. We wensen je heel veel plezier met je mooie sieraad en hopelijk zien we je terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Na m'n 1ste beoordeling contact gehad met Mij Bendel. Ze hebben een nieuw exemplaar gestuurd binnen 2 dagen in huis. Superbedankt

Hi, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de aangeboden service! Ik zal dit doorgeven aan het team van de klantenservice. We willen je graag bedanken voor het aanpassen van je recensie. Dit helpt ons bedrijf enorm. Liefs, Michelle

Super tevreden!

Hoi Wil, Bedankt voor je prachtige review! Ik ga dit zeker doorgeven aan ons hele team. We hopen dat je veel plezier hebt van je sieraad en zien je graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Snelle levering en een prachtig sieraad. Ik kom hier zeker terug want er staan mooie, bijzondere sieraden op de site.

Hi Marjolein, Wat fijn dat je zo tevreden bent over je sieraad en over onze ruime collectie aan sieraden! Wij zijn uiteraard enorm trots op onze collectie en vinden het daarom fijn als onze klanten hun waardering er over uitspreken. We hopen je snel weer te zien in de webshop! Liefs, Michelle

Ik ben heel blij met mijn ring , en snelle bezorging

Hoi Diny, Bedankt voor je mooie review. Dit is voor ons erg belangrijk en natuurlijk fijn om te horen! We hopen dat je veel plezier hebt van je mooie ring en we zien je graag terug in onze webshop Liefs, Michelle

Gewoon niet op de bestel bon gekeken

Eerst had ik oorbellen besteld 8n orde geleverd . Toen bestelde ik de bijpassende ketting kreeg ik weer oorbellen terwijl op de pakbon ketting stond. Zo'n vrijdag of maandag moment . Nu maar weer wachten ffffff

Hoi Gonny, Wat vervelend dat je oorbellen hebt gehad in plaats van de ketting! Gelukkig zijn de eerder bestelde oorbellen wel goed geleverd. Het gebeurt helaas wel eens dat er een foutje wordt gemaakt tijdens het inpakken. De juiste ketting is inmiddels opgestuurd en we hopen dat je alsnog veel plezier hebt van je sieraden! Liefs, Michelle

Prachtige juwelen

Zeer vriendelijk personeel dat meteen alle vragen beantwoordt. De ring die ik heb gekocht is prachtig en kwalitatief en ik heb al heel wat complimenten gekregen.

Hoi Annelien, Heel erg bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je zoveel complimentjes krijgt over je mooie ring. Het doet ons goed om te horen dat je zo tevreden bent over ons personeel en de snelle service. We hopen je snel nog eens te zien in onze webshop. Liefs, Michelle

Viel tegen

In het echt een klein steentje,op de foto lijkt hij groter,heel jammer

Hoi Marion, Wat vervelend dat je het steentje niet naar verwachting is. De foto's op onze website en sociale media zijn realistisch maar het kan natuurlijk zijn dat het in het echt tegen valt. Dit vinden wij jammer om te horen en ik zal dit uiteraard ook doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Liefs, Michelle

Super gave ring ♡

Al veel complimenten mogen ontvangen op deze ring, t is echt een sieraad aan je hand. Over de werking kan ik nog weinig zeggen, daar draag ik m tekort voor.

Hoi Sas, Heel erg bedankt voor je mooie review. Wij zijn super trots op onze nieuwe collectie met edelstenen dus we zijn blij om te horen dat je van je sieraad geniet! We hopen dat je nog veel meer complimentjes mag ontvangen en we zien je graag nog een keer terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.