Goede service en afwikkeling van bestelling via de web shop!

Prachtige sieraden

Prachtige sieraden en een fantastische service! ❤

Goede prijs-kwaliteitverhouding

De collectie is divers, wat maakt dat er voor iedere vrouw een sieraad is. Ik ben zo enthousiast over de keramieken sieraden. Draag de ringen dagelijks en ze blijven ook echt mooi!

Ok

Ik heb laatst twee ringen bij jullie besteld. Een glad dun zilverkleurig ringetje hier ben ik heel blij mee. Daarnaast heb ik nog een ring besteld met een zebramotief, van deze ring laat helaas nu de zwarte kleur al los...

Hi Tessa, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat van de zebra ring het patroon eraf gaat. Neem even contact op met onze klantenservice via info@mybendel.com of 0107670042 dan gaan we het voor je oplossen! mvgr. My Bendel

Uitstekende service, geweldige kwaliteit

My Bendel geeft uitstekende service je krijgt je spullen op afgesproken tijden. Maar vóóral: de kwaliteit van de sieraden zijn meer dan goed! Petje af voor My Bendel!

Super leuke sieraden

Heb de eerste drie keramieken ringen van My Bendel ontvangen. Super leuk. Ga nu sparen voor een mooie tussenring erbij.

Prima verzorgd.

De verpakking was netjes verzorgd en werd netjes afgeleverd.

Geweldige service

Mijn keramische ring kwam netjes op tijd, maar bleek na een weekje niet goed aan elkaar te zitten. Na telefonisch contact en het opsturen van een foto kreeg ik een nieuw exemplaar. Top service en een supermooie ring

Vriendelijke service

Onwijs mooi armbandje bij jullie gekocht. Was geen probleem om verschillende armbandjes, maten en kleuren te passen. Nemen de tijd, geen gehaast of pushende verkopers. Super fijn!

Mijn armbandje was helaas na 3 weken gebroken. Gelukkig kreeg ik binnen een week gratis een nieuwe opgestuurd.

Pluspunten

Super mooie sieraden, ik draag ze dagelijks en het blijft ook mooi!

Pluspunten

Hele leuke keramieke oorbellen gekocht! Super blij mee. Echt iets aparts

Pluspunten

Leuke en betaalbare armband gekocht voor mijn vrouw. Ze was er superblij mee en de maat ( small) was ook direct goed. verpakking is ook mooi verzorgd.

Pluspunten

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop bij My Bendel. De sieraden ogen mooi en dragen goed en ik ben zeer goed geholpen door de klantenservice. Helemaal top!

Pluspunten

Hele mooie sieraden van goede kwaliteit. Ik draag mijn sieraden dagelijks en ze blijven even mooi zonder dat ik ze hoef te poetsen. Super blij mee!

Pluspunten

Mooie producten en goede service

Pluspunten

goede prijs kwaliteit verhouding. Fantastische aanwinst voor het bedrijf door Judith van Velthoven aan te nemen. Zij is de spirit in deze branch.

Horloges maken als uitbreiding sieraden lijn.

Pluspunten

Heel mooi

Pluspunten

Prachtig product en super kwaliteit! Erg tevreden met mijn aankopen!