Prachtige oorbellen, mooie kleur.

Snel geleverd en mooi verpakt, een cadeautje voor jezelf of om te krijgen.

Top bedrijf

Snelle levering en zeer vriendelijk mensen aan de telefoon.Een super lief kaartje bij aflevering van de bestelling .

Heel mooi en netjes

Ik heel blij met me ring , netjes in gepakt was verbaasd toen ik het krijg, een mooie verpakking, blijf alsjeblieft zo , petje af, ik blijf bij jullie bestellen.

Hi Jacqueline, Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent! Bedankt voor deze mooie review :-). Veel plezier met de ring en we kijken er naar uit om je snel terug te zien in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Supersnelle levering en hele mooie sieraden van goede kwaliteit

Met een persoonlijk bericht erbij is het een feestje om je bestelling te krijgen...mooie sieraden voor een hele prijzen...Love it!!

Hi Roos, Wat fijn om te lezen dat je onze sieraden en service als een feestje hebt ervaren, daar doen we het voor :-)! Veel plezier ermee en we hopen je snel terug te zien in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Fraaie sieraden

Mijn ervaringen zijn prima. Bestelling correct en goed verzorgd afgeleverd. Vooral het persoonlijke handgeschreven kaartje erbij vind ik een heel attent gebaar.

Hi Gerda, Bedankt voor deze leuke review! Fijn om te lezen dat je goede ervaringen hebt gehad met My Bendel, veel plezier met de sieraden! Kom je snel weer een keertje bij ons shoppen? :-) Liefs, Chelsea van My Bendel

Erg mooi

Mooie stevige oorbellen, kost wel wat, maar tis de moeite waard. Erg mooi verpakt ook, en de levertijd is ook snel. Top!

Hi Yvon, Bedankt voor deze review! Veel plezier met de oorbellen en we hopen je snel weer terug te zien in onze webshop :-). Liefs, Chelsea van My Bendel

Perefect

Het is een zeer mooie, witte ring, van goed kwaliteit. De ring heeft een prachtige glans en blijft mooi wit ! Top !

Hi Chantal, Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met de ring op deze mooie zomerdagen :-). Liefs, Chelsea van My Bendel

Producten snel verzonden, in mooie geschenkdoosjes. Prachtige armband, mooie oorbellen. Kan niet wachten om het m'n vriendin te geven. En superleuke persoonlijke boodschap erbij. Als collega webshopeigenaar zeg ik....Top!

Hi Bob, Bedankt voor deze leuke review :-)! Fijn om te lezen dat je onze producten en diensten top vindt, we hopen dat je vriendin even blij is met de sieraden! Liefs, Chelsea van My Bendel

Goede, duidelijke site, snelle verzending en erg leuke items. Mooi verpakt en een lief kaartje erbij. Een echte aanrader!

Hi Marjan, Bedankt voor deze mooie review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent met My Bendel. Veel plezier met de sieraden en we hopen je snel terug te zien in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Cute

Hele mooie ring. Super snel geleverd.

Hi Wendy, Bedankt voor deze leuke review! Hopelijk zien we je snel weer bij My Bendel :-). Liefs, Chelsea van My Bendel

Heel goed !!!

Super snel geleverd en een heel mooie ring! Erg blij mee .

Hi Marinke, Bedankt voor deze leuke review! Veel plezier van de ring met deze mooie zomerdagen en hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen! Liefs, Chelsea van My Bendel

Prachtige ringen, mooi verpakt en snel geleverd.

Hi Marianne, Bedankt voor deze mooie review! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over My Bendel. Veel plezier met de ringen en hopelijk zien we je snel terug in onze webshop :-). Liefs, Chelsea van My Bendel

Snel geleverd en mooie oorbellen

Prima. Ben blij met oorbellen die je in kan houden met douchen of zwemmen en eens niet irriteren. Ze blijven erg mooi! Ga zsm nog een bestelling plaatsen.

Hi Wilma, Bedankt voor deze mooie review! Doordat wij gebruik maken van duurzame materialen en onze sieraden nikkelvrij zijn, zorgt het inderdaad voor een duurzame kwaliteit en voorkomt het huidirritatie. Fijn dat je zo'n plezier hebt van de oorbellen en we kijken er naar uit om je snel terug te zien in onze webshop :-). Liefs, Chelsea van My Bendel

Topservice!!!

Snel geleverd,mooi ingepakt,lief bedankkaartje erbij en mooie kwaliteit.Dik tevreden!

Hi Kitty, Bedankt voor deze leuke review en fijn om te lezen dat My Bendel je zo bevalt :-)! We hopen je snel terug te zien in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Super mooie ring!

Ik zag My Bendel op insta, super leuke collectie! Meteen besteld en snel ontvangen meteen persoonlijk berichtje!! Erg leuk!

Hi Tialda, Bedankt voor deze mooie review! Leuk dat je ons hebt gevonden via Instagram, blijf ons zeker in de gaten houden en veel plezier met de sieraden! Liefs, Chelsea van My Bendel

Super goed.

Makkelijk te bestellen. Zeer snelle levering. En een persoonlijk geschreven boodschap bij de levering van de sieraden. Erg leuk. Net dat beetje extra. Kom hier zeker terug.

Hi Ingrid, Wat fijn om te lezen dat we je weer bij ons zullen terug zien! Ben jij blij, zijn wij blij :-). Veel plezier met de sieraden! Liefs, Chelsea van My Bendel

Prima !!

Heb ringen besteld keurig verpakt en snel geleverd . Zoals op de afbeeldingen zelfde kleur erg blij mee. Dus een aanrader!!!!

Hi Yvonne, Bedankt voor deze leuke review! We zijn ontzettend blij om te lezen dat je de ringen zo leuk vindt, veel plezier ermee! Kom je snel weer bij ons shoppen? :-) Liefs, Chelsea van My Bendel

Snel met persoonlijk tintje

Mooie aparte sieraden voor een redelijke prijs

Hi, Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met de sieraden en we hopen je snel terug te zien in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Gemakkelijke website Goede snelle levering...

Goed van maat

Goede ervaring betreft bezorging. Aleen de kleur valt iets tegen. Verder prima.

Hi Leny, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je de kleur iets vindt tegenvallen. We doen altijd ons best om de sieraden goed te fotograferen en een realistisch beeld te geven qua design en kleur. Mocht je niet tevreden zijn kun je altijd even contact opnemen met info@mybendel.com, dan kunnen zij kijken hoe ze dit voor je op kunnen lossen. Liefs, Chelsea van My Bendel

Hi Karin, Bedankt voor deze review! Veel plezier met de sieraden en we hopen je snel weer te zien in onze webshop! Liefs, Chelsea van My Bendel

Prachtig armbandje,en hele mooie aparte ringen,blij mee!

Zeer snel in huis,armband heel mooi,met namen erin.Misschien beetje klein,maar toch mooi.Ook de ringen zijn apeart en prachtig.Blij mee!

Hi Annemie, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je de armband en ringen mooi vindt en we hopen dat je snel weer bij ons komt shoppen! Veel draagplezier :-). Liefs, Chelsea van My Bendel

Gewldig

Prima service en denken met je mee!

Hi Rita, Bedankt voor deze mooie review! We zijn erg blij om te lezen dat je een fijne ervaring met My Bendel hebt gehad en hopen je snel terug te zien in onze webshop. Liefs, Chelsea van My Bendel

ring was te groot

Hierover gebeld nooit terug gebeld

Leuke sieraden goede prijs.Snel bezorgd zelfs als er wat omgeruild moet worden bedankt.

Hoi Emely, Fijn om te lezen dat je My Bendel zo goed hebt ervaren! Veel plezier met de aankoop en we hopen je snel terug te zien bij ons. Liefs, Chelsea van My Bendel

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.