Zeer goede betaalbare kwaliteit

Heb nu 2 ringen van MyBendel en ik vind ze zeer fijn. De eerste kocht ik 1 jaar geleden via Bol en is nog steeds prachtig. De 2e kocht ik recent via MyBendel zelf. Helaas had ik toch de maat niet goed gemeten maar ik kon de ring heel makkelijk terugsturen en omruilen; binnen 2 dagen had ik de nieuwe ring in de juiste maat binnen. Zeker een aanrader; ik ben binnenkort jarig en heb nog meer items op mijn verlanglijstje staan!

mooie ringen

vlug op gestuurd, zit er mooi uit

Verrassend

Voor mijn schoondochter die erg blij is met de ring en armbanden

Kwaliteit

Prachtige sieraden van een goede kwaliteit voor een leuke prijs

Eentje gekocht is voor altijd verkocht !

Mooie collectie, na één ring te hebben gekocht op een beurs in de ban geraakt van deze mooie sieraden. Intussen meerdere ringen verder. Het voelt als een snoepwinkel eenmaal aan beginnen wil je er meer. Goede en klantvriendelijke service en snelle levering.

Mooie sieraden, en goede service

Snel geleverd en mooie kwaliteit.

Mooie ring besteld en snel geleverd. Helaas zelf verzuimd de goede maat te bestellen. Retour gezonden en goede maat binnen twee dagen alweer binnen. De retour verzendkosten zijn netjes teruggestort.

Mooie sieraden

Fantastisch!

Waar ik werk verkopen we my bendel, al een heel leuk contact gehad met Natascha en later heb ik ivm de sale contact gehad met yvette, iknhad een mail gestuurd met een vraag over de sale en ik kreeg zo snel een reactie echt super! Ik ben heel enthousiast over jullie merk en door mijn enthousiasme verkoop ik het ook heel goed in de winkel!

Ring gekocht op Libelle dag Helaas snel stuk, geen bonnetje. Op Fb kwam er een advertentie voorbij waarop ik niet al te enthousiast reageerde. Ik kreeg een mail van Mij Bendel en binnen zeer korte ring heb ik een nieuwe ring ontvangen. Superblij mee.

Ruilen

Geweldig als je verkeerd hebt besteld, Vlugge reactie,en de bestelling is binnen een paar dagen. En prachtige ringen binnen gekregen. Mijn dank ervoor

Hi Christine, Super bedankt voor jouw positieve review! Heel erg fijn dat onze klantenservice jou zo goed geholpen heeft. Wij hopen je snel terug te zien in onze webshop. Liefs, My Bendel

Blij met mooie sieraden

Mooie sieraden in prachtige kleuren.

Hi Karen, Heel erg bedankt voor het schrijven van de review! Hier zijn wij super blij mee. Wij vinden het heel leuk om te horen dat onze sierden in de smaak vallen. Wij wensen je super veel plezier ermee. Liefs, My Bendel

!

Keurig ingepakte mooie oorbellen. Snelle service!

Hi Annemiek, Super bedankt voor het schrijven van de positieve review! Heel fijn om te lezen dat jij de oorbellen mooi en keurig ingepakt vind. Wij wensen je er super veel plezier ermee. Liefs, My Bendel

Geweldige service

Tijdens de libelle zomerweek een ring gekocht en die bleek thuis toch te groot te zijn(ws daar met dikke vingers rondgelopen) Kon deze zonder problemen opsturen en kreeg een maat kleiner opgestuurd.

Hi Carmen, Wow een 10! Super bedankt hiervoor. Wat ontzettend fijn dat jij zo goed bent geholpen door onze klantenservice. Heel veel plezier met de My Bendel ring. Liefs, My Bendel

Goede communicatie en alles goed geregeld

Hi Simone, Wat super leuk dat jij zo goede ervaring hebt met onze klantenservice. Wij wensen je super veel plezier met jouw My Bendel sieraden. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Vlot

Uitgekozen, besteld em betaald en snel ontvangen! Mooi armbandje wat ook mooi blijft!( heb er al meerdere nl.)

Niet ontvangen

Anderhalve week geleden besteld voor Moederdag, status onderweg. Maar nooit iets gekregen

Hi Alex, Het pakketje is helaas niet goed aangekomen via de post. Je hebt ondertussen een nieuwe sieraad ontvangen. Super fijn dat het alsnog goed is opgelost. Liefs, My Bendel

Klantenservice

Een een woord fantastisch. Als er wat is wordt het super goed opgelost.

Hi Jose, Wauw een 10! Super leuk om te horen dat jij My Bendel als 'Fantastisch' omschrijft. Wij wensen je heel veel plezier met de sieraden. Liefs, My Bendel

Goed en snel je sieraadje in huis. Wel jammer dat er staat zilveren…maar dan blijkt dat niet zo te zijn,dat staat dan ergens verderop in de de advertentie. Dat zou even wat beter duidelijk gemaakt moeten worden. Desalniettemin toch een hele leuke ring erbij

Hi Edith, Wat fijn dat jij de sieraden zo snel hebt binnen gekregen! Wij zullen de tip meenemen over de omschrijving van onze sieraden. Super veel plezier met jouw My bendel ring. Liefs, My Bendel

Helemaal goed

Snel geleverd, past precies en de kleur is echt mooi

Hi Marion, Wat een positieve review! Heel erg bedankt hiervoor. Heel fijn om te horen dat je zo blij bent met de kleur! We zien je graag terug in onze webshop. Liefs, My Bendel

Ik ben zeer tevreden

Ik werd na de bestelling goed op de hoogte gehouden wanneer het bezorgd zou worden.En de bestelling kwam al heel snel!Daar was ik heel blij mee.De ringen zaten in een mooi doosje en zagen er mooi uit.

Hi Cayasta, Wat een mooie review! Heel erg bedankt hiervoor. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelheid van de bestelling en met de verpakking! Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Liefs, My Bendel

Klantvriendelijk, behulpzaam en oplossingsgericht

Het lukte niet om te bestellen. Na een mailtje van mij op zaterdagavond, kreeg ik op zondag meteen bericht terug. Samen met mij hebben ze gekeken naar oplossingen. Heel fijn!

Hi Saskia, Bedankt voor de mooie review! Super lief. Wat fijn dat het toch gelukt is om te bestellen, hopelijk heb je veel plezier van de mooie sieraden. Tot snel in de webshop! Liefs, My Bendel

Toppp

Snelle levering, geweldig materiaal

Hi Bianca, Wat een mooie review! Heel erg bedankt! Heel veel plezier van de mooie sieraden en hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Liefs, My Bendel

Wat een geweldig goede service en wat een leuke sierraden

Je ontvangt je bestelling binnen een dag. Met vragen reageren ze bijna meteen. En zo leuk om uit te pakken. Blij mee. Aanrader!

Hi Marjolein, Wat een lieve review! Heel erg bedankt hiervoor. We wensen je veel plezier met de sieraden en we zien je graag terug in onze webshop. Liefs, My Bendel

Helemaal super!

Prima service, snelle levering en retour zendingen wordt ook netjes verwerkt.

Hi Femke, Bedankt voor je fijne review. Dankjewel hiervoor. Fijn dat je bestelling snel geleverd is evenals de retour netjes verwerkt is. Hopelijk zien we je weer terug in onze webshop. Lief, My Bendel

Venkelbaan 45

2908KE Capelle a/d ijssel

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.