Top een super mooi sieraad!!!

Snelle levering en een luxe verpakking! En natuurlijk een geweldige mooie ring.

Hi Patricia, Wauw! Een 10! Super bedankt voor deze mooie review! Ik hoop dat je heel veel plezier hebt van je sieraad. In het zakje kun je hem mooi bewaren of meenemen wanneer je weggaat. Geniet ervan en heel erg bedankt Liefs, Yvette & Aruna

Perfecte service

Omruilen zonder problemen!

Hi Natasja, Wat fijn om te horen dat je de service zo goed hebt ervaren. We hopen dat je heel veel plezier hebt van je sieraden en zien je heel graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Uiteindelijk opgelost

Doordat de zending niet is geleverd werd mijn bestelling opnieuw verzonden en deze is uiteindelijk wel snel geleverd ... Zat een verkeerde maat tussen deze is alsnog direct na het mailverkeer verzonden en heb ik ontvangen... Verder goed afgehandeld

Hi Monique, Vervelend dat je bestelling kwijt geraakt is met de post maar we zijn heel bij om te horen dat je je sieraden alsnog spoedig hebt ontvangen. Onze excuses voor de pakfout. We hopen dat je heel veel plezier hebt van je ringen en zien je hopelijk weer terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Hippe oorbellen die super mooi blijven. Draag ze dagelijks , had al een goudkleurige gekocht op winterfair of huishoudbeurs.

Hi Annemarie, Wat fijn om te horen dat de oorbellen zo goed bevallen. Heel erg bedankt voor deze ontzettend mooie review. Heel veel plezier met de oorbellen en we zien je graag terug op een beurs hopelijk of in de shop! Liefs, Yvette & Aruna

Snelle levering, leuk verpakt en artikel zoals verwacht!

Mijn ervaring is heel.positief, de ringen die Ik heb besteld zijn ontzettend leuk en een goede prijs. Superleuk verpakt met een fluweelrode zakje. Was volgende dag al geleverd.

Hi Astrid, Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent met onze ringen. Heel veel plezier van je ringen. En we zien je heel graag weer terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Prachtig

Via internet is het altijd een beetje trickie, om iets te bestellen, zeker sieraden, maar ik ben zo tevreden. Het is ontzettend mooi afgewerkt en stevig. Geen flut spul. Ik bestel zeker nog een keer weer

Hi Marleen, Wow een 10! Super bedankt voor deze ontzettend mooie review. Het is inderdaad altijd even spannend om iets online te bestellen maar heel fijn om te horen dat het zo goed is bevallen. Veel plezier van je mooie sieraden en we zien je heel graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Er wordt geleverd wat beloofd is.

Prima. Precies de twee ringen die ik zocht en heel snel, ondanks de feestdagen, geleverd ! Succes en ik beveel jullie aan !!

Beste P Hoeksma, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier met deze ringen en we hopen je heel graag terug te zien in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Slecht

Helemaal niks ontvangen, wordt ook niet gereageerd op mijn email die ik verzonden heb vd week,I Bakker

Beste Mevrouw Bakker, Allereerste onze excuses dat u niks heeft ontvangen. Zoals gecommuniceerd hebben we de sieraden opnieuw gestuurd en heeft u deze ook op tijd ontvangen! Fijn dat het zo toch is goedgekomen. liefs, Yvette & Aruna

Snelle service en blijft mooi

Heb nu 3 ringen en ze blijven mooi ook al draag ik ze iedere dag. De met de hand geschreven kaart vind ik een leuke persoonlijke note.

Hi Ellis, Dankjewel voor deze ontzettend mooie review. We zijn heel blij om te horen dat de sieraden mooi blijven en dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier er van en we zien je heel graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

snel geleverd mooi ingepakt met zorg verzonden niks stuk of scheef

ben er heel blij mee

Hi Annie, Dankjewel voor je review! Super fijn om te horen dat de sieraden zo snel in huis zijn en dat je zo tevreden bent. We zien je heel graag snel weer terug in onze shop. Liefs, Yvette & Aruna

Leuke sieraden tegen een goeie prijs

Snelle levering van de sieraden. Ruime keuze, leuke dingen, niet zo standaard en mooi in eenvoud. Vriendelijk woordje bij de levering.

Hi Karien, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je ons ruime assortiment zo waardeert. We hopen je dan ook snel terug te zien on onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Mooi armbandje en wat een service om het ivm de drukte rond kerst aan huis te bezorgen!

Beste J, Bedankt voor deze ontzettend mooie review. We zijn heel blij om te horen dat je onze extra service zo waardeert! Heel veel plezier van je armbandje en we zien je heel graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Goede service en klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Dankjewel! Dat is waar we het voor doen. Heel veel plezier van je sieraad en we hopen je terug te zien in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Goed geholpen ! Cadeau super leuk ingepakt! Echt een aanrader!

Hoi Jacqueline, Het is dit jaar helaas super druk door Corona en postnl loopt hierdoor helaas vertraging op. Omdat het zo lang duurde hebben we je sieraad op nieuw verstuurd en hopen dat je deze hebt ontvangen! Veel plezier met je sieraad en we hopen je nog een keer terug te zien in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Super.

Het was helemaal naar wens.!!!!!!

Een geweldige service, nadat post nl onze bestelling was kwijt geraakt werd er door Bendl gelijk een nieuw artikel op de post gedaan zodat we het nog optijd zouden ontvangen.

Goedemiddag, Wat ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de service. We vinden het heel vervelend dat uw sieraad is zoekgeraakt maar zijn heel blij dat u het nog op tijd heeft ontvangen. Dank voor deze ontzettend mooie review! We zien u graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Leuke sieraden

Mooie sieraden voor een leuke prijs En snel bezorgt Zeer tevreden

Hoi Claudia, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We wensen je heel veel plezier van je sieraden en hopen je snel terug te zien in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Heel leuk verpakt en echt mooie sieraden

Was helemaal wat ik ervan verwachtte. Origineel ontwerp mooi materiaal. En in een gele leuke verpakking

Hi Martine, Wat ontzettend fijn om te horen dat het sieraad helemaal aan je verwachtingen voldeed. Geniet van je sieraad en we hopen je weer terug te zien in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Mooie kwaliteit,goed geprijsd, prima service

In 1 word top, sieraden blijven mooi, word snel geleverd en altijd met mooie verpakking en persoonlijk kaartje

Mijn zus was er super blij mee

Armband voor mijn zus cadeau gedaan, ze was er supee blij mee. Goede kwaliteit en de maar was perfect.

Hi angelique, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat je zus er zo blij mee was. Ik hoop dat we je nog eens terug zien voor een cadeautje of een sieraad voor je zelf! Liefs, Yvette & Aruna

Mooie sieraden en keurig bezorgd

Hi Jantina, Wat ontzettend leuk dat je gebruik hebt gemaakt van onze bezorgservice en dat je zo tevreden bent met onze sieraden. Heel veel plezier ervan en we hopen je snel weer terug te zien in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Prachtige ringen, snelle levering in mooie kerstzalje!

Mooie ringenset!

Hi Maud, Dank voor deze ontzettend mooie review. We zijn heel blij om te horen dat je zo blij bent met je ringenset. Heel veel plezier ervan en we hopen je terug te zien in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Snelle levering, heel leuk gedaan in dat kerstzakje, top service !

Hi Tinca Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met onze kerstverpakking en snelle levering. We wensen je heel veel plezier van je sieraad! Liefs, Yvette & Aruna

Hele mooie ring met rondom zirkonia steentjes

Ring geleverd met een kerstsokje. En een persoonlijk kaartje. Heel attent. Nu maar hopen dat de ring ook zo mooi blijft en niet verkleurd. Dan is het zekers aan te bevelen.

Hi Linda, Wat ontzettend leuk dat je zo tevreden bent over de service. Heel veel plezier met je ringen en met het geven van je cadeautje. De ringen verkleuren zeker niet en blijven mooi! Heel veel plezier ervan en we zien je graag terug in onze shop! Liefs, Yvette & Aruna

Zeer goede ervaring

Mooi en goed verzorgd

Hoi Ger, Super fijn dat je zo tevreden bent met je sieraad. Heel veel plezier ervan. We zien je heel graag terug in onze shop! Fijne feestdagen alvast. Liefs, Yvette & Aruna

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.