Pluspunten

Snelle reactie Goede kwaliteit producten die je voor meerdere gelegenheden kunt gebruiken Vlotte levering

Meer kleuren ringen

Pluspunten

Fijne klantenservice, pakketje werd snel bezorgd en natuurlijk mooie armband gekregen.

Pluspunten

Ik heb al heel veel sieraden van my bendel, wat ik heel fijn vind is dat ik altijd overal gevoelig voor ben qua materiaal, en dat de ph van mijn huid snel sieraden aantast. Daar heb ik geen last van. De nieuwe change style oorbellen vind ik echt FANTASTISCH ! Voor elke gelegenheid snel een nieuwe look. En eindeloze combinaties. Levertijd is heel erg snel.

Minder variatie;) keuze stress ze zijn ALLEMAAL veel te leuk!!

Pluspunten

super vriendelijk

Pluspunten

vandaag mijn gewonnen sieraden binnen gekregen(3 armbanden ketting en oorbellen) wat is alles moooooi wist niet waar ik moest beginnen met uitpakken!

mooie verpakkingen wel vond ik het vervelend dat aantal dingen niet goed vast zaten en er door waren gaan schuiven waardoor de ketting helemaal in de knoop zat...

Bedankt voor uw review. Vervelend dat het tijdens transport door elkaar is gegaan. Na het ontknopen hopen we dat u het sieraad met veel plezier zal dragen. We zullen kijken naar een andere oplossing. Met stijlvolle groet, My Bendel

Pluspunten

Nieuwe ring ontvangen nadat ik een vraag had over vlekken op mijn huidige ring die ik nog geen jaar had. Super service!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

SNEl verzonden, prima product, helemaal perfect.

PAS OP!! Als je iets besteld krijg je 4!!! Keer een herinnering om een review achter te laten. Laat me met rust!! Was dit niet gebeurd was het gewoon 5 sterren geweest

Beste Rob, Bedankt voor jouw beoordeling! We waren net iets te enthousiast met de reminders. Uiteraard gaan we voor die 5 sterren! Daarom hebben we jouw tip meegenomen en in het systeem aangepast. :-) Groet, My Bendel

Pluspunten

Niets negatiefs als er een fout gebeurd wordt dat direct recht gezet

Pluspunten

Heel tevreden. Vriendelijk personeel , mooie sieraden, goede kwaliteit ! Draag de sieraden dagelijks en krijg veel leuke reacties hier op.

Pluspunten

Ik had een vraag over een product, snel en duidelijk antwoord! Heel blij met mijn mooie armband

Pluspunten

hebben een geheel nieuwe ketting gekregen omdat de vorige ketting kapot was. top service

Pluspunten

snelle levering en mooi verpakt

geen

Pluspunten

Bestelprocedure duidelijk en intuïtief. Genoemde levertermijn aangehouden. Betaling etc. naar tevredenheid afgehandeld.

Pluspunten

Mooie sieraden en mijn armband blijft ook mooi!

Pluspunten

Leuke, moderne sieraden van goede kwaliteit. Ik heb bij My Bendel oorbellen en een armband gekocht als cadeautje en de sieraden werden vervolgens snel geleverd en waren voorzien van een mooie verpakking. Kortom: Een aanrader!

Pluspunten

Mooie trendy sieraden van goede kwaliteit

Uitgebreidere collectie

Pluspunten

Snelle levering en mooie verpakking

Meer uitbreiding op de collectie

Hoi Loes, Bedankt voor jouw beoordeling! We zijn druk bezig met vernieuwing en uitbreiding van onze collecties o.a. met onze eigen ontwerpen. Blijf onze site in de gaten houden, want we zullen de komende periode steeds meer producten lanceren.

Pluspunten

Snelle, keurige service

Pluspunten

mooie sieraden !!!

Pluspunten

Snelle levering. Mooie verpakkingen. Stevig leer.

webshop (betalingen)

Pluspunten

Vind het leuke armbanden

Alleen drukknopen waren niet goed,zaten deukjes in zodat ik moeilijk ze dicht kon krijgen..

Beste Miranda, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat je de drukknopen met deukjes hebt ontvangen. We streven ernaar producten met zorg te inspecteren voor verzending. Soms kan er ook wat mis gaan onderweg. We gaan ervoor zorgen dat je twee nieuwe armbanden krijgt. Alvast veel plezier met het dragen!

Pluspunten

Hele snelle levering

Meer variatie in de collectie

Hoi Lieke, Bedankt voor je leuke reactie! We zijn druk bezig met vernieuwing in onze collectie. Blijf onze site in de gaten houden want we hebben veel mooie producten in opkomst!

Pluspunten

Klantvriendelijk en behulpzaam

Verbeter punten bij het bestellen met een kortingsbon

Hoi Claudia, Bedankt voor je beoordeling! Ons technisch team werkt aan de optimalisatie van de kortingsbonnen.

Pluspunten

Mooie betaalbare sieraden