Mooi product, super klantservice.

Hi Wanda, Heel erg bedankt voor het schrijven van de positieve review. Super om te horen dat jij tevreden bent over onze klantenservice en producten. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

De sieraden zijn aan te raden.. Blijven mooi in kleur...

Hi Rebecca, Super bedankt voor het schrijven van de review. Heel erg leuk te horen dat jij onze sieraden aanraad! Wij wensen je veel plezier met de My Bendel sieraden. Liefs, My Bendel

Heel mooi

Voor het eerst besteld via de website, van te voren wel in de dichtbijzijnde winkel gekeken hoe de kwaliteit was.

Hi Fa, Super bedankt voor het schrijven van de review! Heel erg leuk dat jij naar een verkooppunt bent geweest. Wij wensen je veel plezier met de My Bendel sieraden. Liefs, My Bendel

Nog mooier in het echt

Snel verzonden en mooie kwaliteit

Hi, Wauw een 10! Super bedankt hiervoor. Heel erg fijn dat de sieraden snel bezorgd zijn en je tevreden bent over de mooie My Bendel kwaliteit. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Goede ervaring

Prima ervaring.

Hi Inke, Super bedankt voor het schrijven van de review. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat jij een fijne ervaring hebt met My Bendel. Heel veel plezier met de sieraden. Liefs, My Bendel

Blij mee!!

Super service!!

Hi, Super jammer dat je niet helemaal tevreden bent! Waarschijnlijk heb je een oud kaartje ontvangen. Onze excuses hiervoor. Gelukkig is dezelfde code t/m 1 september te gebruiken. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Mooie sieraden, top service!

Twee mooie ringetjes besteld, nét iets te klein, meteen netjes retour gedaan, een week later lagen de juiste in de brievenbus. Top service en echt mooie sieraden. Daarna nog maar meteen een nieuw mooi ringetje besteld :)

Hi Petra, Wauw een 10! Super bedankt hiervoor. Heel erg fijn dat jij zo tevreden bent met onze gratis omruilservice en sieraden. Wij wensen je heel veel plezier met jouw My Bendel sieraden. Liefs, My Bendel

Ik was een steentje kwijt uit een ring. Gebeld fotootje gestuurd,zelfde dag werd er een nieuwe gestuurd. Aardige dame ook aan de telefoon Top

Hi Karin, Wauw een 10! Super bedankt hiervoor. Heel erg fijn om te horen dat het netjes is opgelost! Zien we je snel terug in onze webshop. Liefs, My Bendel

Aparte armband

Heel mooie armband super snelle verzending goed contact TOP

Hi Miek, Wauw een 10! Super bedankt voor het schrijven van de review. Wij vinden het heel fijn dat jij de armband zo mooi vind. Heel veel plezier ermee. Liefs, My Bendel

Heel prettig

Op margriet fair , Eerste kennismaking met bender . Mooie ring gekocht. Heel blij mee. Gr meggie

Hi Meggie, Wauw een 10! Heel erg bedankt hiervoor. Super leuk dat jij op de Margriet Fair kennis hebt gemaakt met My Bendel. Wij wensen je heel veel plezier met jouw ring! Liefs, My Bendel

Precies wat ik bedoelde

Hi Ingrid, Super bedankt voor het schrijven van de review. Heel erg leuk dat My Bendel precies is wat je bedoelde. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Prachtige ring

Prachtige ring met mooie kleine pareltjes. Ik weet natuurlijk niet of de ring mooi blijft, maar zo op het eerste gezicht ben ik heel tevreden!

Hi Hanneke, Wauw een 10! Heel erg bedankt hiervoor. Super leuk dat jij de ring met kleine pareltjes prachtig vind. De ring is gemaakt van edelstaal en blijft jaren lang mooi! Wij wensen je heel veel plezier het sieraad. Liefs, My Bendel

Mooie sieraden en snelle levering

Ik had diverse sieraden besteld, maar vond een ring minder mooi. Deze wilde ik graag ruilen voor een andere. Via Whatsapp contact gehad. Ik heb de ring teruggestuurd en my Bendel stuurt mij de ring die ik graag wil. Contact verliep makkelijk. Ik kijk uit naar mijn nieuwe ring.

Hi Jacqueline, Heel erg bedankt voor het schrijven van de review! Super om te horen dat het omruilen zo gemakkelijk is gegaan en de nieuwe ring naar jou onderweg is. Wij hopen dat de ring in de smaak valt en jij er erg blij mee bent. Liefs, My Bendel

Prachtige sieraden

Snel geleverd, prachtige sieraden

Hi, Heel erg bedankt voor het schrijven van de review en het geven van een 10! Hier zijn wij ontzettend blij mee. Super om te horen dat jouw pakketje snel is geleverd. Zien wij jou snel terug in onze webshop om nog meer prachtige sieraden te shoppen? Liefs, My Bendel

Superblij met weer een nieuwe ‘ my Bendel’ erbij!

Mooie sieraden, goed te combineren en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Sieraden blijven bij langdurig gebruik mooi!

Hi Victorie, Wauw een 10! Super bedankt. Wij vinden het heel leuk om te lezen dat onze sieraden in de smaak vallen! Neem je snel nog een kijkje op onze webshop om nog meer de combineren? Liefs, My Bendel

Goede afhandeling

Het plaatje van het juweel is heel mooi maar in werkelijkheid is het een tegenvaller. Het voldoet aan de beschrijving maar zet er dan ook een maat bij de volgende keer. Verder geen klagen, service werd bewaarheid levering volgend opgave.

Hi Mijndert, Wat vervelend dat de oorbellen niet helemaal naar wens zijn! Bij de product specificaties kan je de lengte van de oorbel terug vinden. Mocht je de oorbellen niet willen houden, kan je het natuurlijk retourneren. Liefs, My Bendel

Armband

Mijn armband is nog niet binnen. Hopelijk komt hij snel. 24febr besteld. Inmiddels contact gehad met klantenservice. Super snel een nieuwe armband opgestuurd gekregen. Heel blij met deze service. Dank voor jullie vertrouwen. Draag graag jullie sieraden. Blijven mooi van kleur. Vr gr

Hi Myra, Super vervelend dat jouw pakketje zoek is geraakt! Op het moment dat jij dit hebt aangegeven bij ons, hebben wij dezelfde dag het pakketje opnieuw verstuurd. Wij hopen je met deze service toch nog een beetje blij te maken! Liefs, My Bendel

Heel correct, ze maken waar wat ze beloven. Netjes verpakt en het sieraad is mooi.

Hi Nel, Super bedankt voor het schrijven van de review! Wij vinden het heel leuk om te lezen dat jij het sieraad mooi vind en de verpakking ook in de smaak viel. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Op de libelle beurs een ring gekocht. Superblij mee. Helaas steen eruit, maar zonder problemen een nieuwe ring gekregen. Alleen ik had verkeerde maat gemeten , geen probleem kon weer terug . Samen met de oude en nu de ring weer aan de vinger. Ik ga zeker meer sieraden van jullie kopen :-)

Hi Ria, Super bedankt voor het schrijven van de review! Wij vinden het heel erg leuk om te horen dat jij zo tevreden bent met onze service. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Een beetje teleurgesteld

Had een zilveren ring met heldere groene steen besteld. Maar deze was toch iets te groot dus omgeruild voor een maat kleiner. Geen probleem maar in deze tweede ring was de steen donkerder dan de eerste. Heb de ring gehouden omdat ik niet weer de ring wilde retourneren. Heb er spijt van. Het is dus mogelijk dat dat de kleur afwijkt van de foto.

Hi Loes, Wat jammer dat de edelsteen niet helemaal de gewenste kleur had. Edelstenen zijn natuurproducten en daarom allemaal verschillend van kleur. Zou je ons hierover een mailtje kunnen sturen zodat er naar een passende oplossing gekeken kan worden. Liefs, My Bendel

Snel en goed geleverd, mooie degelijke sierraden

Hi Monique, Wauw een 9! Heel erg bedankt voor het schrijven van de review! Leuk om te horen dat jij zo tevreden bent met de My Bendel sieraden. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Oorbellen

Very nice model and also quality Ik ben tevreden

Hi Elvy, Wow a 9! Thank you very much for writing the review! Nice to hear that you are happy with the My Bendel jewelry. Will we see you again soon in our webshop? Love, My Bendel

Geweldige service

Tot tweemaal toe steentje uit ring gevallen, geweldige en snelle service als reactie. Complimenten!

Hi Betty, Wauw een 10! Super bedankt voor het compliment. Wij vinden het erg leuk te horen dat jij onze service als 'geweldig en snel' omschrijft. Wij hopen je snel terug te zien in onze webshop. Liefs, My Bendel

Der Service ist insgesamt nicht gut.

Warte seit Wochen auf das Geld. Die Verarbeitung vom Ring gefiel mir nicht. Preis/Leistung Folgende Mails nicht in Deutsch.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

leuke en mooie sieraden

mooie sieraden sommige wel een beetje prijzig jammer

Bedrijfsgegevens

Venkelbaan 45

2908KE Capelle a/d ijssel

010-7670042

[email protected]

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.