Op de libelle beurs een ring gekocht. Superblij mee. Helaas steen eruit, maar zonder problemen een nieuwe ring gekregen. Alleen ik had verkeerde maat gemeten , geen probleem kon weer terug . Samen met de oude en nu de ring weer aan de vinger. Ik ga zeker meer sieraden van jullie kopen :-)

Hi Ria, Super bedankt voor het schrijven van de review! Wij vinden het heel erg leuk om te horen dat jij zo tevreden bent met onze service. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Een beetje teleurgesteld

Had een zilveren ring met heldere groene steen besteld. Maar deze was toch iets te groot dus omgeruild voor een maat kleiner. Geen probleem maar in deze tweede ring was de steen donkerder dan de eerste. Heb de ring gehouden omdat ik niet weer de ring wilde retourneren. Heb er spijt van. Het is dus mogelijk dat dat de kleur afwijkt van de foto.

Hi Loes, Wat jammer dat de edelsteen niet helemaal de gewenste kleur had. Edelstenen zijn natuurproducten en daarom allemaal verschillend van kleur. Zou je ons hierover een mailtje kunnen sturen zodat er naar een passende oplossing gekeken kan worden. Liefs, My Bendel

Snel en goed geleverd, mooie degelijke sierraden

Hi Monique, Wauw een 9! Heel erg bedankt voor het schrijven van de review! Leuk om te horen dat jij zo tevreden bent met de My Bendel sieraden. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Oorbellen

Very nice model and also quality Ik ben tevreden

Hi Elvy, Wow a 9! Thank you very much for writing the review! Nice to hear that you are happy with the My Bendel jewelry. Will we see you again soon in our webshop? Love, My Bendel

Geweldige service

Tot tweemaal toe steentje uit ring gevallen, geweldige en snelle service als reactie. Complimenten!

Hi Betty, Wauw een 10! Super bedankt voor het compliment. Wij vinden het erg leuk te horen dat jij onze service als 'geweldig en snel' omschrijft. Wij hopen je snel terug te zien in onze webshop. Liefs, My Bendel

Der Service ist insgesamt nicht gut.

Warte seit Wochen auf das Geld. Die Verarbeitung vom Ring gefiel mir nicht. Preis/Leistung Folgende Mails nicht in Deutsch.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

leuke en mooie sieraden

mooie sieraden sommige wel een beetje prijzig jammer

Mooie armband, zeer snelle bezorging. Heel tevreden, ga zeker nog eens een bestelling plaatsen

Hi Mirella, Super bedankt voor jouw positieve review! Leuk om te horen dat jij de armband zo mooi vind. Heel veel plezier ermee. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Snel geleverd en duidelijk .

Top .Aanrader

Hi Ellen, Heel erg bedankt voor de review! Super om dat jij ons zou aanraden. Wij wensen je heel veel plezier met jouw My Bendel sieraden. Liefs, My Bendel

Mooie site en veilig!!!

Ben zeer tevreden met mijn bestellingen het blijft ook mooi bij normaal gebruik, ik koop zeker weer bij My Bendel .

Hi Elly, Heel erg bedankt voor het schrijven van de positieve review! Super leuk om te horen dat jij zeer tevreden bent over de bestelling. Wij hopen je snel terug te zien in onze webshop. Liefs, My Bendel

Snelle levering en precies zoals op het plaatje

Hi Roelie, Wauw een 9! Heel erg bedankt hiervoor. Super om te horen dat jouw pakketje snel geleverd is. Veel plezier met de sieraden. Liefs, My Bendel

Mooi en snelle levering.

Mooie sieraden en erg snel geleverd.

Hi Erica, Super bedankt voor de mooie review! Heel erg leuk dat jij de sieraden zo mooi vind. Wij wensen je heel veel plezier met jou sieraden! Liefs, My Bendel

Pure verwennerij!!

Mooie producten voor een goede prijs. Bijzonder vriendelijke medewerkers, snel en accuraat! Ik beveel jullie aan vrienden aan hoor!

Hi Thea, Wow een 10 en een aanbeveling bij vrienden! Heel erg bedankt hiervoor. Wat super leuk dat jij zo vriendelijk, snel en accuraat geholpen bent. Veel plezier met de sieraden en zien wij jou snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Kwaliteit zoals beloofd!

Mijn eerste bestelling bij My Bendel was top! Heel mooi ingepakt met veel liefde voor het werk en dat is wat telt. Een mooi smal ringetje, maar bestwel stevig met een prachtig steentje in het midden verwerkt. Het ringetje vormt samen met een horloge van mij,een mooi witgoud achtige setje. Super blij mee, er volgen gegarandeerd nog meer bestellingen bij jullie. Ontzettend bedankt lieve dames en heer (L)!

Hi Moneva, Super leuk dat jij de moeite hebt genomen om jouw positieve ervaring met My Bendel te delen. Heel fijn om te lezen dat jij er zo blij mee bent! Wij wensen jou heel veel plezier met de sieraden. Liefs, My Bendel

Snelle levering van de door mij bestelde producten.

Ik ben heel tevreden met de 3 ringen die ik heb besteld. De levering was snel en goed verpakt.

Hi Marja, Super bedankt voor het schrijven van de positieve review! Wat ontzettend fijn dat jij zo tevreden bent met jouw 3 My Bendel ringen. Heel veel plezier ermee! Liefs, My Bendel

Hele goede service.

Ik had een probleem tot twee x toe met een ring en beide keren zo vlot en fijn opgelost. Echt erg blij mee en zal zeker aanraden om hier je sieraden te halen.

Hi Marleen, Wauw een 10! Heel erg bedankt hiervoor. Super om te horen dat jij zo vlot en fijn bent geholpen door onze klantenservice. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Mooie kettingen en oorbellen. Oorbellen zijn wel een beetje kleiner dan ik had verwacht. Misschien zelf niet goed gekeken hoe groot ze waren. Foto was een beetje vergroot.

Hi Gea, Heel erg bedankt voor het schrijven van de review! Jammer om te horen dat de oorbellen kleiner zijn dan verwacht. Wist je dat wij een gratis omruilservice hebben? Wellicht kan je het ruilen voor grote oorbellen? Liefs, My Bendel

Zeer slecht.

Een van de armband is al kapot. Met afdoen is het Atlantische band gebroken. Vind niet kunnen voor dezexprijs.

Hi Marije, We hebben elkaar ondertussen gesproken en je hebt netjes een nieuwe armband van ons ontvangen. Wij hopen dat de klacht hiermee is opgelost. Heel veel plezier met de armband. :) Liefs, My Bendel

Heel tevreden

Bestellen ging snel en gemakkelijk en had het de volgende dag meteen al in huis. Niks op aan te merken, ben tevreden!

Hi Kirsten, Wauw een 10! Super bedankt voor het schrijven de positieve review! Hier zijn wij erg blij mee. Heel leuk om te horen dat het bestellen snel en gemakkelijk ging en jou pakketje er de volgende dag al was. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Keurig verzorgd en op tijd

Prettige ervaring

Hi Pia, Heel erg bedankt voor de 9! Super om te horen dat jij My Bendel als een prettige ervaart hebt! Wij wensen je heel veel plezier met de sieraden. Liefs, My Bendel

Goed telefonisch advies en zeer snelle levering. Mooie kwaliteit.

Hi Tineke, Super bedankt voor de 10 en de positieve review. Heel fijn dat jij telefonisch zo goed geadviseerd bent en de levering snel was. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Super service!

Snel telefonisch contact en probleem meteen opgelost!

Hi Lucy, Heel erg bedankt voor de positieve review! Super om te horen dat het probleem snel wat opgelost. Veel plezier met jouw aankoop! :) Liefs, My Bendel

Mooie ringen erg blij mee

Erg Mooie ringen ik ben er heel blij mee .

Hi Merlyn, Wauw een 10! Heel erg bedankt. Super leuk om te horen dat jij zo tevreden bent met ringen. :) Liefs, My Bendel

Sehr guter Kundenservice

Ich habe meinen Ring innerhalb von drei Tagen erhalten, allerdings verlor ich den Stein nach drei Tagen. Das habe ich reklamiert und sofort eine Antwort erhalten. Man hat mir sofort Ersatz gesendet und hat sogar meiner Bitte zufolge eine Größe kleiner gesendet. Ich bin sehr zufrieden

Hi Heike, Vielen Dank für die positive Bewertung! Wir freuen uns sehr, dass Ihnen unser Kundenservice so angenehm geholfen hat. Viel Spaß mit Ihrem Ring. Werden wir Sie bald in unserem Webshop sehen? Liebe Grüsse, My Bendel

Onwijs blij mee

De kwaliteit van de oorbellen zijn erg goed. Oorbellen zien er goed uit en blijven ook mooi.

Hi Julia, Super bedankt voor het schrijven van de positieve review! Wij vinden het heel leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent over de kwaliteit van onze oorbellen. Heel veel plezier ermee! Liefs, My Bendel

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.