Mooi

Ik vond het pakketje echt een cadeautje om uit te pakken ❤️ het was zo leuk ingepakt. De oorbellen zijn van heel mooie kwaliteit en de verzending en bezorging ook super snel, ik zal hier zeker vaker bestellen.

Goede service!

Snelle levering, goed product en goede service!

Heel tevreden!

Ik heb al meerdere armbandjes van My Bendel. Ook al een paar een langere tijd. Ze blijven mooi van kleur. Ben heel tevreden.

Een super goed bedrijf want als je een probleem heb met gekochte spullen lossen ze het prima op!! Top!!

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Niks ontvangen

Bestelling van 55 euro gedaan. Nooit iets ontvangen. Mail verzonden, geen reactie. Kortom me geld kwijt. Zou hier niks bestellen

super klantvriendelijk

Het gebeurd maar zelden dat ik een leuke ring in een grote maat kan vinden, dus ik was heel verrast dat My Blendel zelfs een ruime keus had. Ik kocht een ring met een steentje. Na twee maanden was het steentje uit de ring gevallen en niet meer te vinden. Na contact met de zeer vriendelijke klantenservice kon ik meteen een nieuwe krijgen. Top! Helaas was dezelfde ring niet meer leverbaar maar geen probleem en ik kreeg een tegoedbon voor het bedrag en kon een andere ring uitzoeken. De volgende dag werd hij al bezorgd. Wat een goede service!!

Zeer goede betaalbare kwaliteit

Heb nu 2 ringen van MyBendel en ik vind ze zeer fijn. De eerste kocht ik 1 jaar geleden via Bol en is nog steeds prachtig. De 2e kocht ik recent via MyBendel zelf. Helaas had ik toch de maat niet goed gemeten maar ik kon de ring heel makkelijk terugsturen en omruilen; binnen 2 dagen had ik de nieuwe ring in de juiste maat binnen. Zeker een aanrader; ik ben binnenkort jarig en heb nog meer items op mijn verlanglijstje staan!

mooie ringen

vlug op gestuurd, zit er mooi uit

Verrassend

Voor mijn schoondochter die erg blij is met de ring en armbanden

Kwaliteit

Prachtige sieraden van een goede kwaliteit voor een leuke prijs

Eentje gekocht is voor altijd verkocht !

Mooie collectie, na één ring te hebben gekocht op een beurs in de ban geraakt van deze mooie sieraden. Intussen meerdere ringen verder. Het voelt als een snoepwinkel eenmaal aan beginnen wil je er meer. Goede en klantvriendelijke service en snelle levering.

Mooie sieraden, en goede service

Snel geleverd en mooie kwaliteit.

Mooie ring besteld en snel geleverd. Helaas zelf verzuimd de goede maat te bestellen. Retour gezonden en goede maat binnen twee dagen alweer binnen. De retour verzendkosten zijn netjes teruggestort.

Mooie sieraden

Fantastisch!

Waar ik werk verkopen we my bendel, al een heel leuk contact gehad met Natascha en later heb ik ivm de sale contact gehad met yvette, iknhad een mail gestuurd met een vraag over de sale en ik kreeg zo snel een reactie echt super! Ik ben heel enthousiast over jullie merk en door mijn enthousiasme verkoop ik het ook heel goed in de winkel!

Ring gekocht op Libelle dag Helaas snel stuk, geen bonnetje. Op Fb kwam er een advertentie voorbij waarop ik niet al te enthousiast reageerde. Ik kreeg een mail van Mij Bendel en binnen zeer korte ring heb ik een nieuwe ring ontvangen. Superblij mee.

Ruilen

Geweldig als je verkeerd hebt besteld, Vlugge reactie,en de bestelling is binnen een paar dagen. En prachtige ringen binnen gekregen. Mijn dank ervoor

Blij met mooie sieraden

Mooie sieraden in prachtige kleuren.

!

Keurig ingepakte mooie oorbellen. Snelle service!

Geweldige service

Tijdens de libelle zomerweek een ring gekocht en die bleek thuis toch te groot te zijn(ws daar met dikke vingers rondgelopen) Kon deze zonder problemen opsturen en kreeg een maat kleiner opgestuurd.

Goede communicatie en alles goed geregeld

Vlot

Uitgekozen, besteld em betaald en snel ontvangen! Mooi armbandje wat ook mooi blijft!( heb er al meerdere nl.)

Niet ontvangen

Anderhalve week geleden besteld voor Moederdag, status onderweg. Maar nooit iets gekregen

Klantenservice

Een een woord fantastisch. Als er wat is wordt het super goed opgelost.

Venkelbaan 45

2908KE Capelle a/d ijssel

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.