Pluspunten

Hele mooie sieraden van goede kwaliteit. Ik draag mijn sieraden dagelijks en ze blijven even mooi zonder dat ik ze hoef te poetsen. Super blij mee!

Pluspunten

Mooie producten en goede service

Pluspunten

goede prijs kwaliteit verhouding. Fantastische aanwinst voor het bedrijf door Judith van Velthoven aan te nemen. Zij is de spirit in deze branch.

Horloges maken als uitbreiding sieraden lijn.

Pluspunten

Heel mooi

Pluspunten

Prachtig product en super kwaliteit! Erg tevreden met mijn aankopen!

Pluspunten

Alles goede producten prima service

Pluspunten

Gister om 13:00 uur besteld, vandaag al ontvangen. Top levering!

Pluspunten

Actief dynamisch bedrijf

Pluspunten

Snelle reactie Goede kwaliteit producten die je voor meerdere gelegenheden kunt gebruiken Vlotte levering

Meer kleuren ringen

Pluspunten

Fijne klantenservice, pakketje werd snel bezorgd en natuurlijk mooie armband gekregen.

Pluspunten

Ik heb al heel veel sieraden van my bendel, wat ik heel fijn vind is dat ik altijd overal gevoelig voor ben qua materiaal, en dat de ph van mijn huid snel sieraden aantast. Daar heb ik geen last van. De nieuwe change style oorbellen vind ik echt FANTASTISCH ! Voor elke gelegenheid snel een nieuwe look. En eindeloze combinaties. Levertijd is heel erg snel.

Minder variatie;) keuze stress ze zijn ALLEMAAL veel te leuk!!

Pluspunten

super vriendelijk

Pluspunten

vandaag mijn gewonnen sieraden binnen gekregen(3 armbanden ketting en oorbellen) wat is alles moooooi wist niet waar ik moest beginnen met uitpakken!

mooie verpakkingen wel vond ik het vervelend dat aantal dingen niet goed vast zaten en er door waren gaan schuiven waardoor de ketting helemaal in de knoop zat...

Bedankt voor uw review. Vervelend dat het tijdens transport door elkaar is gegaan. Na het ontknopen hopen we dat u het sieraad met veel plezier zal dragen. We zullen kijken naar een andere oplossing. Met stijlvolle groet, My Bendel

Pluspunten

Nieuwe ring ontvangen nadat ik een vraag had over vlekken op mijn huidige ring die ik nog geen jaar had. Super service!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

SNEl verzonden, prima product, helemaal perfect.

PAS OP!! Als je iets besteld krijg je 4!!! Keer een herinnering om een review achter te laten. Laat me met rust!! Was dit niet gebeurd was het gewoon 5 sterren geweest

Beste Rob, Bedankt voor jouw beoordeling! We waren net iets te enthousiast met de reminders. Uiteraard gaan we voor die 5 sterren! Daarom hebben we jouw tip meegenomen en in het systeem aangepast. :-) Groet, My Bendel

Pluspunten

Niets negatiefs als er een fout gebeurd wordt dat direct recht gezet

Pluspunten

Heel tevreden. Vriendelijk personeel , mooie sieraden, goede kwaliteit ! Draag de sieraden dagelijks en krijg veel leuke reacties hier op.

Pluspunten

Ik had een vraag over een product, snel en duidelijk antwoord! Heel blij met mijn mooie armband

Pluspunten

hebben een geheel nieuwe ketting gekregen omdat de vorige ketting kapot was. top service