Onwijs blij mee

De kwaliteit van de oorbellen zijn erg goed. Oorbellen zien er goed uit en blijven ook mooi.

Hi Julia, Super bedankt voor het schrijven van de positieve review! Wij vinden het heel leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent over de kwaliteit van onze oorbellen. Heel veel plezier ermee! Liefs, My Bendel

Snelle verzending, een super goede en vriendelijke service.

Hi Roberta, Heel erg fijn dat jij zo tevreden bent met onze klantenservice! Wij hopen je snel weer terug te zien in onze webshop. Liefs, My Bendel

Overzichtelijk

Behulpzaam, vriendelijk en het product is wat ik er van verwachte.

Hi Margiet, Wat ontzettend leuk dat jij zo blij bent met onze sieraden. Wij wensen je heel veel plezier ermee. Liefs, My Bendel

prachtig

Hele mooie ketting met hanger ,ben er heel blij mee.

Hi, Super leuk om te horen dat jij zo blij bent met jouw mooie My Bendel ketting. Heel veel plezier ermee. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

We zijn erg blij met onze ringen. Goede kwaliteit en erg mooi.

Hi Yvonne, Wauw een 10! Heel erg bedankt! Super om te horen dat jij zo blij bent met de goede kwaliteit van onze ringen. Wij wensen je er heel veel plezier mee. Liefs, My Bendel

Mijn eerste kennismaking met my bendel was op de winterfair Prachtige betaalbare sieraden. Ik ga er vast nog meer bestellen.

Hi Corry, Wat super leuk dat jij op de winterfair kennis hebt gemaakt met My Bendel. Wij hopen je snel weer te zien in onze webshop. Liefs, My Bendel

Prachtige ringen

Juiste maten besteld, snelle bezorging

Hi Hester, Heel erg bedankt voor het schrijven van de positieve review! Super fijn dat het pakketje er snel was. Heel veel plezier ermee. Liefs, My Bendel

Fijne site. Heel veel mooie sieraden. Een ring besteld mooie kwaliteit super blij mee

Hi Rianne, Super bedankt voor het schrijven van de positieve review! Heel leuk om te horen dat jij onze sieraden mooi vind. Veel plezier met jouw My Bendel ring. Liefs, My Bendel

Mooie sieraden voor fijne prijzen

Nu al paar keer bij My Bendel mooie sieraden besteld. Steeds heel tevreden Ook met retour sturen doen ze niet moeilijk

Super service!

Mijn ringen waren te klein! Telefonisch zeer goed geholpen om de juiste ringen te bestellen.

Hi Lucy, Heel erg bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn dat jij telefonisch zo goed geholpen bent. Wij wensen je heel veel plezier met de ringen. Liefs, My Bendel

Mooie ring en goed contact met klantenservice

Hi Marianne, Super bedankt voor het schrijven van de review! Heel fijn ook om te lezen dat jij het contact met onze klantenservice als goed hebt ervaren. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Een prachtig sieraad

Ik bestelde mooie zilveren oorbellen met agaat. Ze werden in een schattig rood cadeauzakje geleverd. Helemaal naar verwachting en klaar om te geven aan mijn schoonzus. Ze vindt ze vast prachtig, ik in ieder geval wel!

Hi Marije, Wauw een 10! Wat ontzettend leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent! Wij hopen dat jouw schoonzus net zo enthousiast is. Heel veel plezier met het geven. Liefs, My Bendel

Snelle service en geweldige kwaliteit

X

Hi Lonneke, Bedankt voor de review! Super fijn om te zien dat jij zo tevreden bent onze snelle service en kwaliteit. Zien we je snel terug in onze websjop? Liefs, My Bendel

Mooi product en snel geleverd

Ring besteld en deze voldeet volledig aan de verwachting. Een aanrader

Hi Verona, Wauw een 10! Hier zijn wij super blij mee. Wat leuk dat jij onze ringen een aanrader vind en het helemaal naar verwachting is. Heel veel plezier ermee. Liefs, My Bendel

Mooi

Superblij met mijn armbandjes, ze zijn echt prachtig. Volgende keer bestel ik wel een maatje groter, vind de s wat aan de strakke kant.

Hi Angelique, Heel erg bedankt voor het schrijven van de review! Wist je dat je bij ons gratis kan omruilen voor een andere maat? :) Wij hopen je snel terug te zien in onze webshop. Liefs, My Bendel

Snelle levering, kwaliteit als verwacht

Leuk dat zelfs als je een voordelig ringetje besteld, het mooi verpakt is in een luxe satijnen zakje

Hi Miranda, Bedankt voor het schrijven van de review! Heel erg leuk om te horen dat onze verpakking in de smaak valt. Wij wensen je super veel plezier met jouw My Bendel ringen. Liefs, My Bendel

Snel en keurig verpakt ontving ik de oorhangers. Ze zagen er precies uit zoals op de site. Prachtig van kleur en ik ben er heel blij mee

Hi Jos, Heel erg bedankt voor het schrijven van de positieve review! Wij vinden het super leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent. Zien we je snel terug in de webshop? Liefs, My Bendel

Hele goede service bij een klacht, goede kwaliteit sieraden

Nadat de steentjes uit de ring vielen ,werd dit prima en snel opgelost . Verder zijn we erg tevreden met de sieraden. Origineel an van goede kwaliteit .

Hi Marieke, Wat fijn om te horen dat jouw klacht zo goed is opgelost! Helaas kan er wel eens een product met een productiefoutje tussen zitten. Wij wensen je heel veel plezier met jouw My Bendel sieraden. Liefs, My Bendel

Mooie ringen en snelle levering

Mooie ringen, precies als op de afbeeldingen. Binnen 1 dag geleverd. Iets meer besteld omdat ik twijfelde. Ook het retour sturen is netjes en snel afgehandeld.

Hi Monique, Bedankt voor het schrijven van de positieve review! Hier worden wij heel blij van. Super om te horen dat de ringen zo snel geleverd zijn. Heel veel plezier ermee en zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Mooie ring besteld. Maar deze was te groot. Geruild voor een kleinere. Prima service, oa snel antwoord op mijn mail, en de nieuwe ring snel ontvangen. De ring is erg mooi en fraaie fijn.

Hi Barbara, Super om te horen dat de ruiling zo goed is gegaan! Wij wensen je heel veel plezier met jouw My Bendel ring. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Prachtig

Mooie ringen uitgekozen en in het echt zijn ze nog mooier. In het verleden ook al verschillende ringen gekocht die ik nog steeds met veel plezier draag. Mooie kwaliteit

Hi Lau, Dankjewel voor het schrijven van de positieve review! :) Wat leuk om te horen dat jij de ringen zo mooi vind en het met plezier draagt. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Super snel geleverd

Mooie verpakking snelle levering mooie kwaliteit sieraden

Hi Babs, Wauw een 9! Heel erg bedankt voor het schrijven van de review! Heel fijn om te lezen dat het pakketje snel is geleverd en dat jij tevreden bent over onze kwaliteit. Heel veel plezier met jouw My Bendel sieraden. Liefs, My Bendel

A very nice ring.Pretty packaging and fast shipping. Everything was great.

A very nice ring.Pretty packaging and fast shipping. Everything was great.

Hi Grabiela, Thank you so much for taking the time to write this positive review. We are very happy to read that you are so pleased with the quick delivery. Nice to hear that our packaging is to your liking. Have fun with it. Kind regards, My Bendel

Prachtige sieraden, snelle levering

Site is erg overzichtelijk, sieraden zijn prachtige.

Hi Stefanie, Bedankt voor het schrijven van de positieve review! Hier zijn wij erg blij mee. Super leuk om te horen dat jij onze site overzichtelijk vind, en onze sieraden in de smaak vallen. Heel veel plezier met jouw My Bendel sieraden. Liefs, My Bendel

Alles super

Ganz schnelle Lieferung nach Deutschland, unkomplizierter Bestellvorgang, super Verpackung

Hi Wiebke, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, diese positive Bewertung zu schreiben. Es freut uns sehr zu lesen, dass Sie mit der schnellen Lieferung und dem Bestellvorgang so zufrieden sind. Schön zu hören, dass Ihnen unsere Verpackung gefällt. Viel Spaß mit den Ringen. Mit freundlichen Grüßen, My Bendel

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.