Pluspunten

snelle levering en mooi verpakt

geen

Pluspunten

Bestelprocedure duidelijk en intuïtief. Genoemde levertermijn aangehouden. Betaling etc. naar tevredenheid afgehandeld.

Pluspunten

Mooie sieraden en mijn armband blijft ook mooi!

Pluspunten

Leuke, moderne sieraden van goede kwaliteit. Ik heb bij My Bendel oorbellen en een armband gekocht als cadeautje en de sieraden werden vervolgens snel geleverd en waren voorzien van een mooie verpakking. Kortom: Een aanrader!

Pluspunten

Mooie trendy sieraden van goede kwaliteit

Uitgebreidere collectie

Pluspunten

Snelle levering en mooie verpakking

Meer uitbreiding op de collectie

Hoi Loes, Bedankt voor jouw beoordeling! We zijn druk bezig met vernieuwing en uitbreiding van onze collecties o.a. met onze eigen ontwerpen. Blijf onze site in de gaten houden, want we zullen de komende periode steeds meer producten lanceren.

Pluspunten

Snelle, keurige service

Pluspunten

mooie sieraden !!!

Pluspunten

Snelle levering. Mooie verpakkingen. Stevig leer.

webshop (betalingen)

Pluspunten

Vind het leuke armbanden

Alleen drukknopen waren niet goed,zaten deukjes in zodat ik moeilijk ze dicht kon krijgen..

Beste Miranda, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat je de drukknopen met deukjes hebt ontvangen. We streven ernaar producten met zorg te inspecteren voor verzending. Soms kan er ook wat mis gaan onderweg. We gaan ervoor zorgen dat je twee nieuwe armbanden krijgt. Alvast veel plezier met het dragen!

Pluspunten

Hele snelle levering

Meer variatie in de collectie

Hoi Lieke, Bedankt voor je leuke reactie! We zijn druk bezig met vernieuwing in onze collectie. Blijf onze site in de gaten houden want we hebben veel mooie producten in opkomst!

Pluspunten

Klantvriendelijk en behulpzaam

Verbeter punten bij het bestellen met een kortingsbon

Hoi Claudia, Bedankt voor je beoordeling! Ons technisch team werkt aan de optimalisatie van de kortingsbonnen.

Pluspunten

Mooie betaalbare sieraden

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering in mooi kado doosje leuke prijzen leuke armbanden

Niets

Pluspunten

Snelle levering, mooi verpakt goede kwaliteit sierraden, duidelijke site en heel fijn afterpay!

Nvt

Pluspunten

Erg mooi en goede kwaliteit!

Polsbreedte vermelden bij de sommige armbanden! De ene viel stuk ruimer dan andere!

Beste Ellen, Bedankt voor je reactie en tip. We hebben bij alle armbanden nu vermeld voor welke polsomtrek deze geschikt is. Dit verschilt namelijk per armband. We hopen dat je er veel plezier van hebt.

Pluspunten

Een vriendelijke klantenservice. Ik had per ongeluk de verkeerde oorbellen besteld. De volgende dag hebben zij het meteen hersteld en heb ik nog de juiste oorbellen kunnen krijgen. My Bendel is een aanrader als je op zoek bent naar trendy sieraden.

Pluspunten

Snelle levering, goede en leuke sieraden

Pluspunten

De armbanden zien er goed uit. Heel snel had ik ze binnen. En in een mooie verpakking. Een aanrader dus.

Pluspunten

- snelle levering - overzichtelijke website

- filter functies verbeteren - nu maar 4 producten zichtbaar 'boven' de fold'

Hoi Nathalie, Super bedankt voor je feedback! We hebben dit meteen opgepakt en met behulp van de vernieuwde filter balk kun je vanaf nu op elke artikelpagina eenvoudiger zoeken op b.v. materiaal, kleur of uitvoering.

Pluspunten

Snelle levering, mooie verpakking, goede prijs kwaliteit verhouding

magneet van de armband laat snel los. van bepaalde merken ook maat s/m armbanden verkopen.

Hartelijk dank voor je beoordeling Birgitte! We zijn bezig met de verbetering van de magneetsluitingen op onze producten. Kunnen we je een nieuw armbandje of alternatief aanbieden?