Fijne sieraden, prima prijsstelling

Ik begon met een ringetje en heb het vervolgens uitgebreid naar drie. Ze dragen prettig en blijven mooi.

Hi Susan, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een positieve review te schrijven! Wij vinden het super leuk om te horen dat jij jouw My Bendel collectie inmiddels al naar 3 dingen uitgebreid hebt. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Schnell und schön

Der Versand ist schnell , die Ringe genauso wie abgebildet.ich liebe sie..

Hi Mandy, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, diese positive Bewertung zu schreiben. Es freut uns sehr zu lesen, dass Sie so zufrieden mit den My Bendel Ringen sind. Toll auch, dass die Ringe schnell geliefert wurden. Viel Spaß mit ihnen. Liebe Grüsse, My Bendel

Zeer goede winkel met luisterend oor

Goede web winkel. Snelle service Wanneer er een probleempje is, goed luisterend oor en snelle oplossing

Hi Wilma, Bedankt voor het schrijven van de positieve review! Hier zijn wij erg blij mee :) Wat super fijn om te horen dat jij zo tevreden bent met onze klantenservice. Mocht er een probleem zijn, proberen wij hier altijd een passende oplossing voor te zoeken. Liefs, My Bendel

Dankzij SiS te Zaandam ontdekt

Super leuke armbandjes en ringen! Er is zoveel keuze dat je er hebberig van gaat worden! Prijs kwaliteit verhouding is top ! Leuk om kado te geven En nog veel leuker om te krijgen ! Groetjes Marina

Hi Marina, Wat een super positieve review! Leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent. Zien we je snel terug in de webshop? :) Liefs, My Bendel

Snelle afwikkeling geen verdere byzonderheden.

Hi Sietse, Heel erg bedankt voor de positieve review. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Sehr zuverlässig :)

Schnelle Lieferung, toller Service. Die Ware ist sehr ansprechend und liebevoll verpackt. Das Gesamtpaket ist sehr überzeugend - jederzeit gerne wieder!

Hi Bianca, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine nette Bewertung abzugeben! Schön zu lesen, dass Sie eine so positive Erfahrung mit My Bendel gemacht haben. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Webshop begrüßen zu dürfen. Liebe Grüsse, My Bendel

Fijn contact, prachtige ring.

Voor ik de ring bestelde had ik gemaild met een aantal vragen. Vriendelijke reactie, snel ook! De eing gekregen en hij is prachtig! Precies zoals op de foto! Blij mee!!!

Hi Miranda, Super leuk om te lezen dat jij een fijne ervaring hebt gehad met onze klantenservice! Hier doen wij erg ons best voor. Heel fijn dat je de ring binnen hebt gekregen en in de smaak valt. Liefs, My Bendel

Hele mooie ringen, leuk om onderling te matchen!!

Ontzettende leuke ringen, mooie kwaliteit voor een fijne prijs.

Hi Kim, Super bedankt voor de positieve review. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat jij tevreden bent over de kwaliteit en prijs. Heel veel plezier met jouw My Bendel sieraden. Liefs, My Bendel

Mooie producten, snelle levering

Zaterdag 2 armbanden en een ring besteld, dinsdag in de bus... Zeer mooie producten....

Hi Tanya, Heel erg bedankt voor de positieve review! Super leuk om te lezen dat je de sieraden mooi vind! Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Geweldig.

Hele mooie spulletjes, en het blijft ook heel mooi , en leuke prijsjes . Groetjes Anja.

Hi Anja, Super bedankt voor schrijven van de positieve review. Heel leuk om te lezen dat je er blij mee bent. Wij wensen je heel veel plezier ermee. :) Liefs, My Bendel

Vaste klant erg tevreden

Hi Dirk, Heel erg bedankt voor de positieve review. Wat super leuk om te horen dat je een vaste klant bent! Daar worden wij erg blij van. :) Wij wensen je heel veel plezier met de My Bendel sieraden. Liefs, My Bendel

Mooie ringen

Alles netjes ingepakt. ..Ringen zien er net zoals op de foto er uit, kleur steentje is mooi.

Hi Hennie, Super bedankt voor je mooie review! Dit helpt ons enorm. We zien je uiteraard graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Super mooie hanger!!!

Besteld en ontzettend snel in huis, mooie ketting met hanger Black onyx. Blij mee super mooi! Stevige setting!

Hi Henny, Wat een super lieve review heb je geschreven! Hier zijn wij erg blij mee. Hopelijk heb je veel draagplezier van de ketting. We zien je uiteraard graag terug in onze webshop! Liefs, Michelle

Het bestelde is niet ontvangen

Het bestelde is nog steeds niet ontvangen!

Hi Ineke, Wat vervelend dat je je pakketje nog niet ontvangen hebt! Ik zie dat je afgelopen vrijdag een bestelling hebt geplaatst. Het kan soms wat langer duren dan dat je van ons gewend bent voordat je pakketje aankomt! Ik heb je gemaild over dit onderwerp. Dan kunnen we samen vast tot een passende oplossing komen. Liefs, Michelle

Top!!

Leuke sierraden tegen een leuke betaalbare prijs, alleen jammer dat je niet kunt kiezen voor een andere maat ketting als je een complete set van ketting en hanger besteld.

Hi Rudi, Bedankt voor je mooie review! Hier zijn wij uiteraard erg blij mee. Ik zal je suggestie voor verschillende maten kettingen doorgeven aan mijn collega die gaat over het ontwerpen van de nieuwe collecties. Liefs, Michelle

Supermooi!!!

ziet er supermooi uit,mooi verpakt in een buideltje.

Hi Heleen, Bedankt voor je positieve review! Dit helpt ons heel erg. Hopelijk heb je veel plezier met je mooie sieraad en we zien je uiteraard graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Prachtig!

De armband werd supersnel en heel mooi verpakt geleverd. Ziet er prachtig uit! Ik twijfelde wat over de maat en stuurde een foto in. Hierop kreeg ik ook snel antwoord. Nu hoop ik dat ze er een met amethist maken. De kleur groen vond ik toch wat flets op mijn lichte huid. Dus, fingers crossed voor een goud/paarse armband.

Hi! Bedankt voor je mooie review, hier zijn wij erg blij mee! Ik zal je suggestie zeker doorsturen naar degene die over het ontwerpen van de nieuwe collecties gaat! Liefs, Michelle

Cadeautje met hoofdletter C

Zeer vriendelijk, snel en klantgericht geholpen nadat er een probleem (waarschijnlijk door mijzelf veroorzaakt) bleek bij de levering. Ring werd zeer snel bezorgd inclusief mooi bewaarzakje. Draag mijn ring met veel plezier.

Hi Petra, Wat een lief berichtje! Heel erg bedankt voor de positieve review. Hopelijk heb je veel plezier van je sieraden en we zien je uiteraard graag terug in onze webshop! Liefs, Michelle

Toller Ring, schnelle Lieferung

Der bestellte Ring kam innerhalb 1 Woche an, in einem Geschenkbeutel, der in einem Karton war.

Hi Jessica, Vielen Dank, dass Sie die positive Bewertung geschrieben haben! Wir wünschen Ihnen viel Spaß damit. :) Liebe Grüsse, My Bendel

Zo fijn dat jullie grote ring maten hebben.

Ik ben erg tevreden over de ringen die ik bij jullie heb gekocht. Ze dragen heel mooi op mijn best wel stevige vingers. En gewoon super dat jullie ring maat tot maat 21 gaat.

Hi Petra, Heel erg bedankt dat voor het schrijven van de positieve review. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat jij zo blij bent met onze ringen in maat 21. Heb je onze andere ringen in maat 21 al gezien? Liefs, My Bendel

Snelle verzending, mooie ring. Helaas te klein, omgeruild en goede maat gekregen. Ben erg tevreden!

Hi Daan, Super om te lezen dat jij zo tevreden bent met onze omruilservice! Wij wensen je heel veel plezier met jouw My Bendel ring. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Gorgeous ear charms

Customer service is good Earrings are well made I like the natural gemstones they use instead of synthetic ones

Hi Calvin, thanks for writing the nice review. We are happy to hear that you are satisfied with our customer service. Enjoy your beautiful gemstone earrings. Kind Regards, My Bendel

Snelle en correcte levering, mooi verpakt.

maar helaas te groot besteld

Hi Kathleen, Wist je dat wij een gratis omruilservice hebben! Je kan het sieraad kosteloos aan ons terug sturen met het ingevulde retourformulier waarop je kan aangeven welke maat je wilt ontvangen. Mocht je toch nog vragen hebben dan horen wij het graag! [email protected] Liefs, My Bendel

Erg snel en nog belangrijker erg mooi

Hi Rina, Wat super om te lezen dat je zo tevreden bent! Wij vinden het erg leuk om te lezen dat jij de sieraden zo mooi vind! Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Erg mooie oorbellen, prachtige steen

Mooie steen, prachtige oorbellen. Draagt erg licht. Love it.

Hi Marian, Wauw! Wat leuk dat jij zo blij bent met onze oorbellen. Wij wensen je heel veel plezier ermee. :) Liefs, My Bendel

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.