Pluspunten

Sierraden worden in mooie doosjes geleverd en kunnen door de brievenbus, ook leuk om cadeau te doen! De Spinto oorbellen die ik heb besteld zien er mooi en uit en de knopjes zitten fijn. De Safari armband is van wat zwaardere kwaliteit en staat erg leuk!

De safari armband heb ik besteld in rosé kleur, deze is echter meer zilver.

Hartelijk dank voor je beoordeling Marinda! Rosé goud bestaat er in heel veel verschillende kleuren. Bij dit type is de kleur rosé licht van kleur maar is zeker geen zilver. Ruilen voor een ander type kan natuurlijk altijd. Mogen wij je een nieuwe armband aanbieden?

Pluspunten

Snelle levering, ruilen was geen enkel probleem. Ik ben heel fijn ontvangen en geholpen bij de winkel/het magazijn hiervoor. Mooie kwaliteit armbanden (Spinto), heel zacht en mooi echt leer.

Ik zou graag de schuivers voor de spinto armbanden los kunnen bestellen zodat daarmee ook afgewisseld kan worden op de armbanden of om deze helemaal zelf samen te stellen.

Hartelijk dank voor je beoordeling Lonneke! We hebben goed nieuws: dit najaar gaan we de Spinto Mix & Match collectie lanceren. Zowel de Spinto armbanden als schuivers zijn dan los te bestellen!

Pluspunten

Leuke producten en goede service

Pluspunten

Reageerd vlot als er iets niet werkt , heeft mooie en goed betaalbare sieraden ...

Magneet sluitingen en pin sluitingen (armbanden ) vallen af ....Dus binnen 1 dag 5x afgevallen ben bang om hem te verliezen ....

Hartelijk dank voor je beoordeling Wilma. Wat vervelend dat de pinsluiting niet meer werkt. We lossen het probleem graag op door een nieuwe armband naar je te sturen! Het gemak waarmee je magneet armbanden om en af kan doen is gelijktijdig ook soms een nadeel. Magneten bij armbanden in de prijsklasse tot €20,00 zijn niet sterker te krijgen. Dus een beetje oppassen dat je niet blijft haken.

Pluspunten

Mooie sieraden. Wat de foto laat zien zo zijn de sieraden in werkelijkheid ook. Zeer snelle levering. Op woensdag besteld op vrijdag de sieraden binnen!!!!

Pluspunten

Snelle levering Mooi ingepakt Mooie sieraden Goede kwaliteit!

Pluspunten

Vorige week 3 armbandjes besteld via de website van Mybendel, de dag erna voor 12:00 uur was het al bezorgd, super snelle levering in mooie verpakking! Mooi assortiment en goede en snelle klantenservice. Echt een aanrader!

Pluspunten

Ik heb een prachtige ketting met oorbellen besteld bij My bendel. De volgende dag had ik het al in de brievenbus in een mooie geschenkdoosje. Echt een aanrader voor als je op zoek bent naar trendy en betaalbare sieraden voor jezelf of voor een vriendin.

Ga vooral zo door

Pluspunten

Zeer positieve ervaring. Ik had een armbandje gekocht, bij een stand van My Bendel. Bij thuiskomst bleek het niet in orde te zijn. Goed contact hierover, ik krijg een nieuw armbandje opgestuurd en...ook mocht ik nog een andere uitzoeken in die serie geheel kosteloos. Kijk dat is wat ik noem een geweldige service. Dus geef ik een 10 :)

Pluspunten

Vind het een makkelijke overzichtelijke site, producten zien eruit zoals op de site, om eerlijk te zijn in het echt nog mooier. Producten zijn snel verzonden, in een mooie verpakking.

Pluspunten

Mooie sieraden. Snel en netjes geleverd! Top!

Pluspunten

Wat enorm veel keuze, daar word ik als vrouw echt gelukkig van. Ik heb gekozen voor een zilveren en gouden armband. Ziet er mooi chic uit en verkleurd niet. Ook heb ik de oorbellen genomen die je aan beide kanten kunt dragen. Super fijne sieraden van My Bendel. En de sieraden waren de dag erna meteen in huis en ik hoefde niet thuis te blijven, want het kon gewoon door de brievenbus.

Pluspunten

Waanzinnige service supersnelle levertijd en de armbanden zijn prachtige materiaal! Geen verkleuring op mijn handen of kleding

Pluspunten

Super goede service, snel antwoord op je vraag.

Ga vooral zo door!!!

Pluspunten

Er is veel diversiteit en keuze in stijlen van sieraden. Alles is tot in de puntjes toe verzorgd vooral zoals de sieraden worden afgeleverd. Goed compleet tot in details door diverse e-mails na de bestelling zoals bevestiging enz. En je kunt de sieraden zelfs binnen 60 dagen ruilen.

Pluspunten

Snelle levering en mooi verpakt. Gevarieerd aanbod tegen leuke prijzen. Goede communicatie en behulpzaam bij vragen.

geen

Pluspunten

De magneten cd armbanden laten vrij makkelijk los

Hartelijk dank voor je beoordeling Kirstie. Het gemak waarmee je magneet armbanden om en af kan doen is gelijktijdig ook soms een nadeel. Magneten bij armbanden in de prijsklasse tot €20,00 zijn niet sterker te krijgen. Dus een beetje oppassen dat je niet blijft haken.

Pluspunten

Mooie sieraden voor een redelijke prijs. Snelle levering!

Pluspunten

Snelle levering Mooi verpakt Leuke accessoires

Pluspunten

Snelle service, realistische productomschrijving, sterke communicatie.

Pluspunten

snelle levering mooie website mooie producten

geen

Pluspunten

Goede snelle service,

Pluspunten

Goede site,snelle leverering en mooie collectie

Niets

Pluspunten

Zeer goede service

Pluspunten

Een duidelijke en overzichtelijke website met goede en uitgebreide omschrijving van de sieraden. Breed assortiment.

Aanduiding van de maten S, M en L roept vraagtekens op bij sieraden.

Hartelijk dank voor je beoordeling en goede tip, Hannie! We hebben inmiddels onze maatwijzer en de maten bij alle producten gewijzigd.