Schönes Armband!

Hi Merete, Vielen Dank, dass Sie die positive Bewertung geschrieben haben. Wir freuen uns sehr zu lesen, dass Sie mit dem Armband zufrieden sind! Viel Spass damit. Liebe Grüsse, My Bendel

Mooie ring ontvangen in een mooie verpakking & goede service

In eerste instantie was mijn bestelling niet geleverd, daar had ik - na 1 week - een bericht over gestuurd. Vervolgens werd er binnen een dag een nieuwe ring geleverd. De dag erna kwam een tweede ring. (die heb ik keurig terug gestuurd). De service is dus ook top!

Hi Eline, Bedankt voor het schrijven van de positieve review! Helaas komt het wel eens voor dat er vertraging is bij PostNL. Wij proberen het dan altijd zo goed mogelijk voor je op te lossen. Wij zijn daarom dan ook super blij om te horen dat je onze service top vindt! Heel veel plezier met jouw ring. Liefs, My Bendel

Blijft echt super mooi allemaal

Hele leuke dingen , je betaalt iets meer maar het blijft super mooi. Draag mn armbanden elke dag en het verkleurd echt niet.

Hi Jaqueline, Wat ontzettend leuk om te lezen dat jij de armbanden elke dag draagt! Wij vinden kwaliteit ook heel belangrijk en dit is inderdaad te zien aan onze producten. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Niet erg blij

Toen ik op jullie website keek vond ik de Rhodeniet erg mooi, nu ik de ring ontvangen heb ben ik wat teleurgesteld de kleur ligt verre van roze. Kunnen jullie dit ter aanvulling misschien op de website vermelden dat de kleur behoorlijk kan afwijken.

Hi Eline, Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de kleur steen! Edelstenen zijn natuurproducten waardoor ze allemaal een andere kleur hebben. Wij willen je graag verder helpen en de ring omruilen. Zou je ons een berichtje kunnen sturen? [email protected] Liefs, My Bendel

Is goed

Snelle verzending, mooi verpakt en het belangrijkste hele mooi oorbellen.

Hi Betty, Heel erg bedankt voor het schrijven van de positieve review! Wij wensen je heel veel plezier met de mooie oorbellen. Liefs, My Bendel

Prachtige producten.

2 ringen gekocht en ben er superblij mee! Ze staan prachtig en goede kwaliteit. Heb meteen een tweede bestelling geplaatst om de set compleet te hebben.

Hi Cynthia, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met de My Bendel ringen. Wij wensen je er heel veel plezier mee! Hopelijk ben je met de nieuwe ringen ook zo tevreden. :) Liefs, My Bendel

Mooi sieraad en verpakking

Prachtig sieraad die ook uitziet als online (kleur en kwaliteit).

Hi Kelly, Wat fijn dat je zo blij met met het prachtige sieraad. Heel veel plezier ermee. :) Liefs, My Bendel

Snelle levering en super mooie sieraden!

Ik heb een armbandje en een ring besteld. Echt hele mooie kwaliteit! Daarnaast ook snel geleverd. Het was na 1 dag binnen. Ik ga zeker vaker wat bestellen.

Hi Sandra, Bedankt voor het schrijven van de lieve review! Wij vinden het erg leuk om te lezen dat jij zo'n positieve ervaring hebt met My Bendel. Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Liefs, My Bendel

Snelle verzending

Hi Geke, Bedankt voor het schrijven van de positieve review! Hier zijn wij erg blij mee. Heel veel plezier met het jouw sieraden! Liefs, My Bendel

Nog niet afgerond.

Eindelijk een ring besteld die groot genoeg is voor mijn vingers. Ook kettinkje erbij aangeschaft. Eenmaal binnen gekomen bleek toch de ring iets te groot. Heb ik nu terug gestuurd met een ruil formulier. Nu wacht ik af of ik de ring binnenkort ontvang die een maatje kleiner is. De ring was snel weer binnen in de goede maat. Zit heerlijk. Zelfs met slapen hou ik het om.

Hi Natascha, Bedankt voor je berichtje. Is de nieuwe ring inmiddels aangekomen? Mocht dit niet zo zijn willen we je vragen om ons even een berichtje hierover te sturen. [email protected] Liefs, My Bendel

Ringen ontvangen

Vorige week ontving ik mijn ringen. Van een van de ringen de verkeerde maat ontvangen. Ik heb contact opgenomen met My Bendel. Na 1 week reactie gekregen en uiteindelijk de goede maat ontvangen. Fijne service!

hoi Margreet, Wat ontzettend vervelend dat je geen reactie hebt gehad, ik vrees dat de mail in de ongewenste post is geraakt. We hebben vandaag contact met je gehad en de juiste maat opgestuurd. Hopelijk heb veel plezier van je ringen. Nogmaals excuses voor het ongemak! Liefs, My Bendel

Super blij met mijn ring

Super blij met mijn ring

Hi Silvia, Wauw een 10! Heel erg bedankt hiervoor. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat je zo blij bent met jouw My Bendel ring. Heel veel plezier ermee. :) Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Tevreden over levertermijn en bereikbaarheid.

Na een " verontrustend" begin, want mijn pakje werd geleverd ZONDER ringen, en het was mijn eerste bestelling, heb ik de communicatie met het team van Blendel als zeer correct ervaren. Uiteindelijk werd mijn bestelling direct na contact met Blendel terug opgestuurd, met een kortingsbon voor het ongemak. Een mooie ervaring in deze tijden, dikke pluim ! Lutgarde Heylen

Hi Lutgarde, Heel erg bedankt voor het schrijven van de positieve review en de dikke pluim. Super om te horen dat je onze service als mooie ervaring ziet. Hier worden wij natuurlijk erg blij van. Wij wensen je heel veel plezier met de My Bendel ringen. Liefs, My Bendel

Wel betaald niet geleverd

Armband besteld en betaald, 2 weken gewacht niet geleverd. Daarna gebeld, vriendelijke mevrouw zou direct een nieuwe opsturen kan zijn dat het bij de post is blijven liggen. 2e zending ook na 2 weken nog niet binnen… Na overleg via dhl de armband gekregen, goed opgelost.

hoi Hendrik, wat ontzettend vervelend. Kun je ons een mail sturen naar [email protected] dan gaan we het direct voor je oplossen. Mvgr. Yvette My Bendel

Verrast door de mooie sierlijke designs

Ik heb een aantal ringen besteld in de grootste maat en een set oorbellen. Ik vond de ontwerpen origineel en mooi te combineren door de verschillende kleurtjes. Ook het idee dat je ringen kunt combineren door te stapelen spreekt mij aan. Ik heb nu een 2e bestelling gedaan met ringen in een kleinere maat. Ben benieuwd

heb mooie ringen ontvangen..blij mee!!

Mooi sieraad precies zoals op de afbeelding. En de ene dag besteld de volgende dag in huis! Top

Hoi Gaby, Dankjewel voor je review. Wat super leuk om te horen dat het sieraad je zo bevalt en dat hij net zo is zoals op de foto. Heel veel plezier ervan en hopelijk tot snel weer een keertje! Liefs, My Bendel

Tolle Ringe zu einem fairen Preis

Ich habe mehrere Ringe in unterschiedlichen Größen bestellt, die schnell geliefert wurden. Sie gefallen uns sehr gut, man kann sich bei der Zusammenstellung viel einfallen lassen und so sieht auch jede Kombi anders aus. Die Qualität ist super und der Preis stimmt. Ich würde und werde wieder bei My Bendel Schmuck bestellen.

Hallo, Was Sie wissen müssen, ist, dass Sie viel Geld verloren haben. Es liegt in der Nähe, den Ring mit der gewünschten Kombination zu füllen, um eine neue Note zu erhalten, die Sie benötigen, um Ihr Outfit zu ergänzen. Das bedeutet, dass Sie viel Spaß haben werden und bis zum Schluss hoffen können Yvette

Mooie kwaliteit en keurige levering.

Duidelijke, overzichtelijke website en levering was snel. Mijn ring was keurig verpakt. En wat ben ik blij met mijn mooie ring.

Hoi Bianca, Wow een 10! Super bedankt voor deze mooie review. Daar doen we het voor! Fijn te horen dat je zo tevreden bent, heel veel plezier van je ring en hopelijk tot snel. Liefs, My Bendel

Goer

Ik had de eerste bestelling verkeerd gekregen, maar ben er achteraf blij mee. Heb het gehouden en heb die andere alsnog erbij besteld.

Hoi Sandra, Wat fijn dat een foutje zo positief heeft mogen uitpakken. Heel veel plezier van je sieraden en hopelijk tot snel in de shop of bij 1 van onze dealers! Liefs, Yvette

Goede after sales service

Ring in verkeerde maat ontvangen. Goede oplossing door gratis retour service. Snel nieuwe ring in juiste maat ontvangen.

Hoi Lisette, Wat fijn dat je van onze gratis retour service gebruik hebt gemaakt en zo snel een nieuwe goede ring hebt ontvangen. Heel veel plezier er van en we zien je graag terug in onze shop! Liefs, My Bendel

mooie sierraden

Het wordt snel geleverd

Hi, Wat fijn om te horen dat je het sieraad zo snel hebt ontvangen. We zullen de complimenten doorgeven aan de betreffende afdelen. Heel veel plezier er van en hopelijk tot snel weer in de shop. Liefs, My Bendel

Correcte levering

Alles prima verlopen

Hoi Inge, Bedankt voor je review. Super om te horen dat alles zo naar wens is. Geniet van je mooie sieraad! Liefs, Yvette

Super mooi!

Goede service echte natuurstenen en blijft mooi!

Hi k.m, Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service en natuurstenen. Wij doen altijd onze uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. :) Heel veel plezier met jou My Bendel sieraden. Liefs, My Bendel

Mooie producten en super service

Mooie producten en super service. Had afterpay gedaan maar had het geld betaald aan mybendel zelf. Gebeld en binnen 5 minuten geld terug op mijn rekening.

Hi Heleen, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze klantenservice. Wij doen altijd onze uiterste best iedereen zo goed mogelijk te helpen. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.