Correcte levering

Alles prima verlopen

Hoi Inge, Bedankt voor je review. Super om te horen dat alles zo naar wens is. Geniet van je mooie sieraad! Liefs, Yvette

Super mooi!

Goede service echte natuurstenen en blijft mooi!

Hi k.m, Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service en natuurstenen. Wij doen altijd onze uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. :) Heel veel plezier met jou My Bendel sieraden. Liefs, My Bendel

Mooie producten en super service

Mooie producten en super service. Had afterpay gedaan maar had het geld betaald aan mybendel zelf. Gebeld en binnen 5 minuten geld terug op mijn rekening.

Hi Heleen, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze klantenservice. Wij doen altijd onze uiterste best iedereen zo goed mogelijk te helpen. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Mooie sieraden. Erg blij mee

Matching oorbellen en ring. Erg Moo!

Hi Miriam, Heel erg bedankt voor het schrijven van de leuke review. Wij zijn ook heel erg blij met al onze nieuwe oorbellen en ringen die super leuk matchen! Heel veel plezier met het dragen ervan. :) Liefs, My Bendel

Heel blij ermee

Hi Wendy, Wat leuk dat jij zo tevreden bent over My Bendel. Wij hopen dat je onze sieraden met veel plezier draagt. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Slechte ring

Na 1 dag dragen balletje er al vanaf.

Goedemiddag, Wat ontzettend vervelend dat het balletje er na 1 dag dragen af is. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Wij willen graag samen met u naar een oplossing kijken. Kunt u ons misschien een mailtje sturen? Liefs, My Bendel

Snelle verzending , mooi hoesje om m’n ring in te bewaren kortom toppppp

Hi Saskia, Wauwie! Wat vinden wij het leuk om jou positieve review te lezen! Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen hiervoor. Wij hopen dat je de ring met heel veel plezier draagt. Liefs, My Bendel

Zauberhafter Schmuck

Ich habe vier Keramikringe erworben und bin von Aussehen und Qualität sehr begeistert. Das Versprechen, dass diese Ringe dauerhaft glänzen und nicht verkratzen, kann ich bestätigen. Sie sehen sehr edel aus und lassen sich wunderbar kombinieren. Der Onlineshop ist gut aufgebaut und und der Bestellvorgang ist sehr bedienungsfreundlich.

Hi KB, Vielen Dank, dass Sie die nette Bewertung über unsere Keramikringe geschrieben haben. Wir freuen uns sehr, dass Sie so begeistert sind. Viel Spass damit. Liebe Grüsse, My Bendel

Mooi!

Ketting was erg mooi,

Hi Rieneke, Wat fijn om te lezen dat je blij bent met de ketting. :) Heel veel plezier ermee. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

leuk

Jullie ringetje ziet er leuk uit, ben er blij mee. Vlotte bezorging!

Hi Mira, Heel erg bedankt voor het schrijven van de positieve review! :) Fijn dat jouw bestelling er snel was en je blij bent met jouw My Bendel ring. Veel plezier ermee. Liefs, My Bendel

Mooi

Mooie ring voor weinig ben dr blij mee

Hi Tonny, Super om te horen dat u blij bent met de ring. Wij wensen je heel veel plezier ermee. :) Liefs, My Bendel

Snelle levering en mooi verpakt. Mooie bijpassende armband bij mijn ring. Ook de service is geweldig en wordt allemaal keurig afgehandeld. Top bedrijf

Hi Inge, Heel erg bedankt voor het schrijven van de positieve review! Wij hopen je snel weer terug te zien in onze webshop. Liefs, My Bendel

Super mooie ring ontvangen!!

Echt enorm blij met mijn ring! En zo netjes verpakt extra ingepakt! Zeer blij mee

Hi Tiffany, Wat fijn om de lezen dat je zo blij bent met de ring! Wij verpakken kwetsbare sieraden altijd extra goed. Heel veel plezier ermee. Liefs, My Bendel

Keurig netjes verpakt en een vlotte bezorging.

Mijn bestelde oorbellen werden in een mooie verpakking bezorgd en waren vlot binnen. Voldeden volledig aan mijn verwachting. Ik ga zeker vaker een bestelling doen na deze positieve ervaring.

Hi Marga, Wat leuk om te horen dat onze verpakking in de smaak valt. :) Wij wensen je heel veel plezier met de oorbellen en zien je graag terug in onze webshop. Liefs, My Bendel.

Hele mooie sieraden

Snelle service, mooi product

Hi Liz, Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Wij doen altijd ons best om iedereen de beste service te geven. Zien we je snel terug in onze webshop? :) Liefs, My Bendel

Net zo mooi als op de website wordt weergegeven!

Mooie, elegante ring, voldoet helemaal aan mijn verwachting!

Hi Christine, Super fijn dat de ring naar jouw verwachting is. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Mooie ring, snelle service.

Prachtige ring, en snel in huis.

Hi Vivian, Super dat jouw prachtige ring zo snel in huis was. Heel veel plezier ermee. Liefs, My Bendel

Leuke sieraden!

Al een aantal x een ring besteld, vanwege de mooie kleurige stenen en de belofte dat het metaal niet verkleurt. Ringen zien er mooi uit dus alles naar tevredenheid !

Hi Mar, Heel erg bedankt voor het schrijven van de positieve review! Wij zijn ook heel trots op onze mooie collectie met kleurige stenen die niet verkleuren. Zien we je snel terug in onze webshop? Liefs, My Bendel

Fijne webwinkel snelle levering en leuk verpakt.

Mijn ervaring was erg prettig. Ik wilde de oorbellen ruilen en was vergeten het retourformulier mee te sturen. Niet handig. Ik werd zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan en per mail of de hoogte gehouden. Hele fijne service en zeer klantvriendelijk. Ik zal zeker vaker bestellen.

Hi Claudine, Wauw! Heel erg bedankt voor het schrijven van de positieve reactie over onze service! Wij vinden het ook erg belangrijk om een goede en klantvriendelijke service te hebben en vinden het daarom extra leuk om dit te lezen. Heel veel plezier met de omgeruilde oorbellen. Liefs, My Bendel

Mooie ring

Zeer snelle levering. Mooie ring. Precies zo als op de foto.

Hi Carin, Leuk om te lezen dat je blij bent met jouw My Bendel ring! Heel veel plezier ermee. :) Wij hopen je snel weer terug te zien in de webshop. Liefs, My Bendel

Mooie ring

Mooie kwaliteit, blij met mijn ring. Blijft goed van kleur, mooie steen erin

Hi Rianne, Super bedankt voor jou positieve reactie. :) Heel veel plezier met jouw mooie ring. We zien je graag terug in onze webshop. Liefs, My Bendel

Mooie ring zilver

Mooie zilveren ring, uniek

Hi Angelique, Leuk om te horen dat je blij bent met jouw zilveren My Bendel ring. Heel veel plezier ervan en wij zien je graag terug in onze webshop. :) Liefs, My Bendel

Fijne en snelle service

Ik had tot 2 keer toe geen goede maat ring, zelf niet goed gemeten en twijfelde welke maat ik moest hebben. 2 keer retour gedaan en bij de 3e keer past de ring perfect. Er wordt netjes een retour formulier bij de bestelling gedaan. Dus twijfel je om online een ring te bestellen, het komt helemaal goed na het ruilen. Wel fijn om bericht te krijgen dat de retour in gang is gezet. Dar heb ik bij de 2e poging wel gemist.

Goedemorgen, Fijn om te horen dat je blij bent met ons omruilingsproces :) Super dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen en je nu de juiste maat ring hebt. Wij wensen je heel veel plezier met de aankoop. Liefs, My Bendel

De ring valt tegen in het echt

Op het plaatje ziet de ring er prachtig uit. In het echt is het een fragiel dingetje en mijns inziens geen 40 euro waard.

Goedemorgen, Jammer dat de ring niet helemaal naar je verwachting was. Je kan de ring gratis aan ons retourneren of omruilen voor een andere ring uit onze uitgebreide collectie. :) Liefs, My Bendel

Prachtige sieraden en super levering

Snelle levering!

Hi Anneke, Bedankt voor de review! Heel fijn om te lezen dat je bestelling er snel was. :) Veel plezier ervan. Liefs, My Bendel

Venkelbaan 45 2908KE Capelle a/d ijssel

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.