Mooie ring

Mooie kwaliteit, blij met mijn ring. Blijft goed van kleur, mooie steen erin

Hi Rianne, Super bedankt voor jou positieve reactie. :) Heel veel plezier met jouw mooie ring. We zien je graag terug in onze webshop. Liefs, My Bendel

Mooie ring zilver

Mooie zilveren ring, uniek

Hi Angelique, Leuk om te horen dat je blij bent met jouw zilveren My Bendel ring. Heel veel plezier ervan en wij zien je graag terug in onze webshop. :) Liefs, My Bendel

Fijne en snelle service

Ik had tot 2 keer toe geen goede maat ring, zelf niet goed gemeten en twijfelde welke maat ik moest hebben. 2 keer retour gedaan en bij de 3e keer past de ring perfect. Er wordt netjes een retour formulier bij de bestelling gedaan. Dus twijfel je om online een ring te bestellen, het komt helemaal goed na het ruilen. Wel fijn om bericht te krijgen dat de retour in gang is gezet. Dar heb ik bij de 2e poging wel gemist.

Goedemorgen, Fijn om te horen dat je blij bent met ons omruilingsproces :) Super dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen en je nu de juiste maat ring hebt. Wij wensen je heel veel plezier met de aankoop. Liefs, My Bendel

De ring valt tegen in het echt

Op het plaatje ziet de ring er prachtig uit. In het echt is het een fragiel dingetje en mijns inziens geen 40 euro waard.

Goedemorgen, Jammer dat de ring niet helemaal naar je verwachting was. Je kan de ring gratis aan ons retourneren of omruilen voor een andere ring uit onze uitgebreide collectie. :) Liefs, My Bendel

Prachtige sieraden en super levering

Snelle levering!

Hi Anneke, Bedankt voor de review! Heel fijn om te lezen dat je bestelling er snel was. :) Veel plezier ervan. Liefs, My Bendel

Duidelijke site, snel geleverd én prachtige ring

Ik was op zoek naar een ring met een mooie steen. En een iets groter formaat omdat ik deze om mijn wijsvinger wil dragen. Supergoed geslaagd! Ring is mooier als verwacht en de maat is perfect!

Hi Jaqueline, Bedankt voor de super positieve review. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u de ring zo mooi vind. Veel plezier met het dragen van jou My Bendel ring. :) Liefs, My Bendel

Schöne Ringe zu einem fairen Preis

Ich habe mehrere Einkäufe getätigt. Die Ringe sind pünktlich geliefert worden. Die Kommunikation bezüglich einer unvollständigen Sendung zwischen dem Unternehmen sowie mir war gut und der fehlende Ring wurde schnell nachgesendet. Bei Bedarf oder Interesse würde ich sofort wieder bei dem Unternehmen My Bendel kaufen.

Hi Susann, vielen Dank für die super positive Resonanz. Wir freuen uns zu hören, dass Sie mit My Bendel so gute Erfahrungen gemacht haben. Wir freuen uns auf Ihren Besuch in unserem Webshop. Liebe Grüsse, My Bendel

Snelle levering, leuke prijsjes vooral als je geen goed gevulde portemonnee hebt. En alles (bijna....smaakverschil) ziet er heel leuk uit. Ik zal zeker als het toelaat meer bestellen.

Fijn bedrijf mooie sieraden

Kennis gemaakt met My bendel op de Libelle 2022.Mooie ring gekocht goudkleurig en blijft erg mooi! Nu via webshop besteld verkeerde maat en werdt binnen 24 uur opgelost, dat noem ik service

Hi Monique, Wat leuk dat je kennis hebt gemaakt met My Bendel op de Libelle beurs. Wij vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. :) Wij zien je graag terug in onze webshop. Liefs, My Bendel

Geweldig!!

Snelle levering en mooie ring

Hi Angela, Fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering en jouw My Bendel ring. Heel veel plezier ermee. :) Liefs, My Bendel

Mooie kwaliteit!

Mooie kwaliteit en super (snelle) service! Heel tevreden:)

Hi Merel, Bedankt voor het schrijven van de positieve review. :) Zijn wij erg blij mee. Veel plezier met de My Bendel sieraden. Liefs, My Bendel

Snel geleverd Toppie

Toppie

Hi Metina, Super dat wij van jou een 'Toppie' krijgen. Wij wensen je veel plezier met de My Bendel sieraden. Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Liefs, My Bendel

Snelle levering!

Hi Paulien, Super dat jij jouw bestelling zo snel ontvangen hebt. Heel veel plezier van de My Bendel sieraden. Liefs, My Bendel

Betrouwbaar

Mooie kwaliteit, snelle levering!

Hi Dineke, Wat fijn dat je zo'n fijne ervaring hebt met My Bendel. Wij wensen je veel plezier met de sieraden en zien je graag terug in onze webshop. Liefs, My Bendel

Mooie kwaliteit ring!

De ring met steen is van prima kwaliteit en leuk verpakt ! Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

Hi Sandra, Heel erg bedankt voor het schrijven van de leuke review. Super om te lezen dat u tevreden bent met My Bendel. Veel plezier van de sieraden. :) Liefs, My Bendel

Mooie sieraden

Mooie sieraden snelle levering

Hi José, Wat leuk om te horen dat de sieraden in de smaak vallen. :) Wij doen altijd ons best voor een zo snel mogelijke levering. Heel veel plezier met de sieraden. Liefs, My Bendel

Nette, snelle levering

Mooie kwaliteit en supersnel geleverd. Ben er heel blij mee.

Hi Anne, Super leuk om te lezen dat je blij bent met de kwaliteit en de levertijd van My Bendel. :) Wij zien je graag terug in onze webshop. Liefs, My Bendel

Klantenservice reageert niet

Ik heb een bestelling geplaatst en de ring was totaal anders dan op de foto. Gelijk gemaild maar krijg geen reactie, ga de ring maar terugsturen en hopen dat ik mijn geld wel spoedig zal krijgen

Hi Laura, Onze excuses! We hebben je zojuist beantwoord. Heel jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de kleur edelsteen. Edelstenen zijn natuurproducten en kunnen daarom verschillen van kleur. Dit hebben wij ook bij het product vermeld op onze website. Wanneer wij de ring retour ontvangen hebben, zullen wij het bedrag crediteren. Liefs, My Bendel

Mooi!

Ik bestelde 2 ringen, waarvan ik er 1 terug stuurde. Niet omdat hij niet mooi was, echt wél! Maar omdat hij kleiner uitviel dan de andere en daardoor niet paste. Terugsturen en ruilen was snel gedaan en ik ben heel tevreden nu!

Hi Anne, Heel erg bedankt voor deze mooie review! Wat jammer dat de andere ring niet paste maar gelukkig heb je de ring om kunnen ruilen. We wensen je nog veel plezier met de ringen en zien je graag terug in onze webshop! Liefs, Michelle

Top top top

Zooo blij met dit prachtige sieraad. Overzichtelijke website, snelle levering. TOP

Hi Monique, Wat heb je een super positieve review geschreven! Hier zijn we heel erg blij mee. We wensen je nog veel plezier met je mooie sieraad en zien je uiteraard graag terug in onze webshop! Liefs, Michelle

Top site, snelle levering makkelijke betaling en mooie producten

Zeer te spreken over alles

Hi Alex, Wat fijn dat je zo tevreden bent met ons bedrijf! Het doet ons goed om te horen dat je onze website zo gebruiksvriendelijk vindt. We zien je graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Fantastisch!

Snelle service en een heel mooi sieraad waar ik heel blij mee ben. Zat heel mooi verpakt . Is zeker een aanrader!

Hi Willie, Wat super leuk dat je ons bedrijf een aanrader vindt! Dat vinden wij leuk om te horen. We wensen je nog veel plezier met je sieraad en zien je uiteraard graag terug in onze wevshop. Liefs, Michelle

Blij

Een super mooie ring! De maat klopt precies en de materialen zijn echt mooi

Hi Nelly, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze sieraden! Hopelijk heb je nog veel plezier van je ring. We zien je graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Mooie ring, goede prijs en snelle verzending!!

Prachtige ring! En ook bij vragen word je heel vriendelijk te woord gestaan. Een echte aanrader❣️

Hi Elke, Wat heb je een leuke review geschreven! Super fijn dat je de tijd hebt genomen om de review te schrijven. Ik zal je mooie complimenten zeker doorgeven aan de juiste afdelingen/ We zien je graag terug in onze webshop. Liefs, Michelle

Perfecte service

Zeer tevreden over de service

Hi Nadia, Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met onze service. Ik ga dit uiteraard doorgeven aan de klantenservice afdeling! Ik wens je nog veel plezier met je mooie sieraad en zie je graag terug in onze webshop! Liefs, Michelle

Venkelbaan 45

2908KE Capelle a/d ijssel

Over My Bendel

My Bendel verkoopt handgemaakte sieraden voor iedere vrouw. Met een breed assortiment aan sieraden is er voor iedere stijl een sieraad. Of je nu van opvallend, minimalistisch of kleurrijk houdt. Kwaliteit en design zijn voor ons heel belangrijk. Daarom staat My Bendel voor unieke sieraden die mooi blijven.