geweldig

al enkele keren via de site besteld en later ophalen in de winkel , wat een service en zeer vriendelijk personeel.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? zou het niet weten

Goedemiddag Hans, Bedankt voor je feedback. Super! Wat fijn dat je ervaring zo geweest is, we staan paraat voor onze klanten en zorgen voor de optimaalste service zowel online als in de winkel. :) Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Super aangename winkel, ruim aanbod, vriendelijk personeel

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Zeer vriendelijke mensen in Toychamp, zowel in Lokeren als in Dendermonde. Ik was in Dendermonde de eerste webshopbesteller, en dit zorgde voor leuke taferelen!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Kenneth, Bedankt voor je feedback. Wat leuk dit te horen! Een ervaring wat je natuurlijk zal bijblijven ;) We hopen je een volgende keer bij ons in de winkels te mogen ontmoeten. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Ruim aanbod aan speelgoed

Soms meer aanbod als erlders Op sommige artikelen betere kortingen Vriendelijk personeel

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? meer thuislevering aanbieden Winkel Geel beter parkeergelegenheid ( drukke baan)

Veel te laat geleverd.

Klantendienst gecontacteerd om te annuleren, ze gingen me terug contacteren en hebben dit niet gedaan. Hoop dat het terugsturen nu vlot verloopt...

• Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Levertijd

Goedemiddag Debbie, Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je een mindere ervaring gehad hebt. Helaas is de kans klein dat een bestelling tegengehouden kan worden als dit reeds in verwerking gegaan is. We zien dat de collega je meteen de nodige documentatie en informatie gegeven heeft om het pakketje terug te sturen. Onze excuses voor het ongemak! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Top speelgoed.

TOP verkoper

Zeer snel geleverd en zeer goed verpakt je bent een topper.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Johnny, Bedankt voor je feedback. Wat top ! We hopen je zeker nog eens bij ons te mogen ontmoeten. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Lang moeten wachten op mijn levering !

Ik had een muziekbeertje online gekocht met een kadobon, mijn saldo was nul (dus moest niets betalen) Had ik hun niet opgebeld van waar blijft mijn bestelling, dan had ik het nu nog niet ontvangen .... Maar dan na mijn telefoontje gezien de feestdag er tussen, toch wel redelijk snel ontvangen !!

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Ook bestellingen saldo 0 beter opvolgen

Goedemiddag Ingrid, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je een mindere ervaring gehad hebt. Met de feestdagen ertussen hebben ze hun best gedaan alles tijdig te laten leveren. Onze klanten de optimale service bieden, daar streven we ten slotte steeds naar! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Le jouet n'a fonctionné que quelques jours

L'achat en ligne et la livraison se sont passé sans problème. Le jouet semblait parfait et mon fils a adoré mais apres seulement 3 jours de jeu, le jouet est tombé en panne. J'espère que l'on pourra me le remplacer.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Bonjour Marie, Merci pour votre reaction. Nous avons vu que vous aviez déjà envoyé un email à ce sujet et mon collègue vous a expliqué la procédure étape par étape. Si vous avez encore des questions, vous pouvez toujours nous contacter par e-mail ou par téléphone. Toutes nos excuses pour ce désagrément ! Cordialement ToyChamp-Team

Levering was vlot en pakket was goed ingepakt

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Oum, Bedankt voor je feedback. Top! We doen ons best om zo een goed mogelijke levering te garanderen van onze producten. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Vlotte bestelling en afhaling

Voor herhaling vatbaar

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Fijn hoe kinderdromen gerealiseerd kunnen worden door jullie!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niets

Goedemiddag Peter, Bedankt voor je positieve feedback. Wat hartverwarmend! We streven ernaar om iedereen met een glimlach naar buiten te zien gaan. Super om te zien dat dit je heeft kunnen bekoren! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Goeie service

Ik heb online een cadeaubon gekocht en dat ging zeer vlot

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

De prijs is de beste tegen andere winkels

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niets

Goedemiddag Christel, Bedankt voor je feedback. We hopen je zeker nog eens bij ons te mogen verwelkomen! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Alles in orde

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Arnold, Bedankt voor je feedback. Super om dit te horen, Tot een volgende keer! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Problemen direct opgelost

Redelijk goed

Terwijl de winkel open was, toch niet telefonisch bereikbaar.

• Bent u tevreden over onze service? N.v.t.
  • Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Zorgen dat de winkel bereikbaar is wanneer deze open is.

Goedemiddag Johan, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je telefonisch contact hebt proberen zoeken zonder succes. Je vindt de uren wanneer de klantendienst bereikbaar is op onze website terug. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Perfecte bestelling

Alles verliep heel correct van bestelling tot afhaling in de winkel.Tussendoor de nodige info gekregen, snel en duidelijk.Vriendelijke mevrouw aan de kassa.Dit alles voor herhaling vatbaar.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Hallo Luc, Bedankt voor je feedback. Wat fijn dat je dit zo ervaren hebt! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Gemakkelijk besteld, vlug geleverd.

snelle en goede service

2 X-Shot hyper gel geweren gekocht voor mijn kinderen, dit is GEEN speelgoed voor kinderen. Op de doos staat in piepkleine letters: dit is geen speelgoed, enkel geschikt vanaf 14 jaar. Wanneer het geweer op de grootste sterkte staat kan je daarmee mensen verwonden. De bijgevoegde veiligheidsbril biedt niet voldoende bescherming

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? betere indicatie geschikte leeftijd

Goedemiddag Dieter, Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je dit zo ervaren hebt met het artikel, wij als tussenpersoon zullen deze feedback meenemen naar de toekomst toe en doorspelen aan de leverancier. We hopen je alsnog een volgende keer bij ons te mogen ontmoeten! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Zeer vriendelijke bediening

Mijn ervaring met de winkel was zeer goed. Een minpunt is de zichtbaarheid van de winkel. Ik was er nog nooit geweest en heb moeten zoeken.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Aanduiding van de winkel

Goedemiddag Claire, Bedankt voor je positieve feedback! Als je nog verdere suggesties of opmerkingen hebt, laat het ons gerust weten. We streven ernaar om onze service zo efficiënt mogelijk te maken. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Veel keuze bij ToyChamp

Goede prijzen,veel keuze en snelle levering.

Kopen cadeaubon online

Het kopen van een cadeaubon online verloopt niet vlot. Kan beter, verder een leuke winkel voor de kids.

• Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Danny, Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je dit zo ervaren hebt met de kadobonnen, wat liep er precies mis? We hopen je alsnog van dienst te kunnen zijn en nemen dit mee naar de toekomst! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Très sérieux et service après vente au top.

Grand choix prix compétitifs. Commande envoyée dans les deux jours ouvrables. Malheureusement le transporteur GLS a été très mauvais : mauvaise adresse encodée et n’a pas tenu compte des corrections. Donc le colis a mis plus d’une semaine pour arriver et ce, malgré les multiples interventions de Toy Champ qui a toujours été à l’écoute et fait le maximum pour solutionner le problème.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Changer de transporteur

Bonjour, Merci pour vos commentaires ! Il est agréable de constater que nous avons pu vous fournir un service positif malgré les problèmes de transport. Nous espérons vous rencontrer la prochaine fois et nous tiendrons compte de vos commentaires à l'avenir ! Cordialement ToyChamp-Team

zeer vriendelijk personeel!!

Over Toychamp.be

ToyChamp maakt kinderdromen waar.