Uiteindelijk eens online kunnen bestellen

Al verschillende keren online willen bestellen maar telkens ging het niet, of het kon niet geleverd worden of hij pakte cadeaubon niet aan of.... Winkel is niet zover dus niet echt dramatisch. Deze keer niet voorradig in dichtstbijzijnde winkel maar wel online kunnen bestellen. Levering met GLS goed verlopen hoewel hun track en trace niet vlot werkt. Altijd zelfde persoon van GLS die hier komt leveren en hij weet ondertussen al wat hij moet doen als we niet thuis.

Toychamp is top

Correcte levering op het juiste tijdstip zoals aangegeven,de produkten goed verpakt zodat er tijdens het transport zeker niets kan mee gebeuren.Toychamp is top.Ga zeker nog bestellen bij hun.

Mooi op tijd geleverd zoals aangegeven op de website 👍🏼

Mooi op tijd geleverd zoals aangegeven op de website, en correcte voorkeuren opgestuurd 👍🏼

Gemakkelijke bestelling & geleverd volgens belofte

Geen problemen, alĺes volgens belofte uitgevoerd

In de voormiddag besteld en de volgende dag het pakketje toegekregen. Goed verpakt, goede kwaliteit.

Snelle levering, goed ingepakt

Heel snelle en perfecte service!!!

- correcte productomschrijving - geleverd binnen 2 dagen

Jullie zijn geweldig

Bestelling staat op voorraad online en blijkt dan na de betaling ineens niet in voorraad te zijn.

Tijdens de bestelling opgelet of alles in voorraad was. Eenmaal besteld krijgen we een mail dat 2 van de 3 bestelde artikels door problemen niet kon geleverd worden. Deze mail volgende wel pas 3 dagen na de bestelling.

Niet voor herhaling vatbaar

Besteld op dinsdag omdat ik het nodig had voor het weekend. Op donderdag nog steeds geen bericht gehad dat het pakket verstuurd was. Op donderdag contact opgenomen met de klantendienst. Omwille van een technisch probleem werd mijn bestelling niet doorgestuurd naar het magazijn. Er werd mij beloofd dat ik het pakketje vrijdag zou ontvangen. Het zou vrijdag geleverd worden tussen 12u en 16.30u. Uiteindelijk zijn ze op vrijdag niet geweest. Ben het zaterdag dan maar zelf in de winkel gaan halen.

Oor herhaling vatbaar

Vlotte levering niks op aan te merken.

Online bestellen Prima / winkel zeer ontevreden

Online bestelling vlot en correct afgehandeld, heel tevreden over. De winkel in Sint-Truiden daar ben ik kwaad buiten gelopen. De artikelen die ik online heb moeten bestellen zouden volgens de website nog op voorraad moeten geweest zijn in winkel zelf. Na opzoeken zonder er nog tot 6 stuks beschikbaar zijn volgens medewerkster maar niemand kon me verder helpen. Het was 17.30 en ze vonden het blijkbaar belangrijker om constant op hun horloge te kijken voor sluiting, mij zien ze daar niet meer !

Makkelijk en duidelijk

Zeer goed. Hele goede klantendienst die veel en duidelijke informatie geeft

Redelijk

Webshop ok, samenwerking met gls en hun mails niet altijd even duidelijk (verschillende delen in bestelling in verschillende leveringen) waardoor misverstanden. Maar globaal tevreden

Beste Sophie, Dank je voor je beoordeling. Ik ben gelijk even gaan in de track en trace van GLS en daar zie ik dat het pakket geleverd werd de dag na je bestelling, op 25/06/2019. Er werd ondertekend met de naam STEGMANS. Misschien werd het bij de buren geleverd? Kan u dit even nagaan, en indien het pakket niet terecht is, kan je dan een mail sturen naar webshop@toychamp.be zodat we een onderzoek kunnen openen? Alvast bedankt. Groetjes, het ToyChampteam

Vlot en correct

Fijne aankoop, vlot afgehandeld

Afgelopen woensdag rond 14:00u besteld en de volgende dag werd het al geleverd! Topservice!

kan niets oordelen

leveringsdatum niet nagekomen bestelling nog altijd niet ontvangen en gls laat niets van ze horen weet niets van een andere datum

Prijs mocht iets minder.Levering correct verpakt+snel.Goede communicatie+fijn dat je leveringspunt kon kiezen.

Alles in orde!

Goede service, mooi op tijd, goed verpakt.

Snelle levering!

Alles perfect

Altijd eene goede prijs en Service

Correct

Alles werd geleverd zoals gevraagd, goeie prijzen

Zeer goeie service

Zeer goeie service, overzichtelijke website met mooie promo's, snelle levertermijn, zeer degelijk verpakt, op en top service want jullie laten via de koerierdienst telkens via mail weten hoe ver het staat met ons pakketje. En als jullie vermelden dat het de dag erna tussen bepaalde uren geleverd word, is dat ook effectief zo. Doe zo verder! Wij bestellen zeker nog meer bij jullie!

Snelle levering, goed product 👌

Alles zeer vlot verlopen