Ondanks corona, was ons pakketje niet lang onderweg.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Pakket is nog steeds niet geleverd

Pakket is nog niet geleverd

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Geen evaluatie versturen voor levering

Dag Katrien, Dank je voor je melding. De review vraag wordt standaard gestuurd 4 dagen na uw bestelling. Meestal is dat voldoende. Ik heb gezien in uw track en trace dat het pakket ondertussen wel geleverd is. Maar effectief later dan we aangeven. Ik ga dit dan ook doorgeven aan de transportdienst om na te vragen wat het probleem is geweest, want het heeft blijkbaar een tijdje in hun depot gestaan zonder beweging. Dit is alleszins niet de normale gang van zaken, dus ik wil u hierbij dan ook onze excuses aanbieden voor de vertraging. We gaan de nodige stappen alleszins ondernemen. Groetjes, het ToyChampteam

Mijn bestelling geplaatst en super snel geleverd! Bedankt!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Snelle levering,jammer van de kwaliteit

Snelle levering van bestelde artikelen, jammer genoeg van povere kwaliteit

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Kwaliteit van het speelgoed

Heel mooi

Goed product

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

online een bestelling geplaatst om dat het plaatselijk niet in stock was na 1,5 week nog steeds mijn bestelling niet geleverd.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? met een andere leverancier/pakjes post samen werken

Dag Vanessa, Dank u voor uw review. Ik zie in de track en trace dat uw pakket afgeleverd is op 5 juni. Indien dat niet het geval is, wil ik u vragen om dit te laten weten, zodat we een onderzoek kunnen starten bij onze transporteur. In elk geval alvast mijn excuses voor deze vertraging. Groetjes, het ToyChampteam

Parfait

Large choix. Livraison dans les temps.

• Oui
  • Oui
  • N/A

Snelle en correcte levering

Duidelijke omschrijving van het product

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Eerst account aanmaken voor bestelling

snel geleverd, zorgvuldig verpakt

Het zoeken via de zoekfunctie op de website verliep wat moeizaam. Snelle levering en zorgvuldig verpakt!

Online bestelling

We bestelden online een klimrek. Duidelijke website, vlotte bestelling en levering, prima prijs, top-materiaal.

Aanrader

Bestelling snel verzonden, zeer goede kwaliteit van producten, ruime keuze.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niets.

Gewoon Top

De website is heel makkelijk te gebruiken. De bestelling is perfect afgeleverd

duidelijk webshop

overzichtelijke webshop met duidelijke info rond betaling en verzending

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Meer technische accessoires zoals o-ringen voor zwembadpompen en darmen.

Heel tevreden

Mooi ingepakt zodat niks aan de knuffel kon komen en rap geleverd

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niks

Super snelle levering en correcte afhandeling

Super goeie service enkel de verpakking misschien aanpassen wij kochten een nintendo switch spelletje en kwam in een doos van 40x25x20cm spelletje dvd doosje misschien kleinere verpakkking maar verdere service snel en correct.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? De grootte vd verpakking postpakket geen dvd in doos van 40x25x20

Goede service in korte tijd

Vlot verlopen

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niets

Snelle levering, heel tevreden

Ondanks de drukte door de coronacrisis, kreeg ik mijn bestelling uiterst snel geleverd. Heel tevreden!

Zeer slechte ervaring!!!

Mail gekregen dat het product kon afgehaald worden in de winkel, inclusief mail met de factuur. Helaas in de winkel kon de vrouw aan de kassa de bestelbon niet scannen en bij dat het product aan de kassa stond en we de factuur in handen hadden, kregen we het product niet mee! We mochten terugkeren zonder product wat reeds betaald was. Zaterdag middag nog eens gebeld naar de winkel betreffende stand van zaken, maar nog niets. Namiddag hebben we wel telefoon gekregen van de Toychamp winkel dat we het product eindelijk mochten afhalen. Op de mail die ik via de webshop heb verstuurd was het antwoord niet veel beter. Zaterdag verstuurd en ze ging het dinsdag even nakijken. Ik koop nooit meer bij Toychamp. Zeer slechte service!

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? SERVICE

Beste, alvast mijn excuses voor het ongemak. Aangezien de winkel in Genk gesloten is op maandag, kunnen we pas dinsdag navraag doen. Uiteraard willen we te weten zien te komen wat er is misgegaan. Uw mail van zaterdag hebben we op maandag beantwoord, want op zaterdag is onze klantendienst gesloten. In het mailverkeer kan ik lezen dat u maandag nog heeft laten weten dat u zaterdag telefonisch bent gecontacteerd met de melding dat u het kon gaan ophalen. En dat u zich afvraagt wat het navragen op dinsdag kan oplossen. Hierop hebben wij ook nog gereageerd zie ik. Het werd ook nagevraagd in de winkel en het probleem zat erin dat de order nog niet verwerkt was en klaar stond om af te halen. U had het aankoopbewijs mee, maar nog niet de bevestiging gehad per mail dat het klaar stond om af te halen. Zodra dit was gebeurd hebben ze u opgebeld om dit te laten weten. Zoals we uitleggen in de mail na de aankoop, dient u te wachten op het afhaalbewijs alvorens naar de winkel te gaan. Vriendelijke groeten Het ToyChampteam

Stipt en correct

gemakkelijke site, alles snel geleverd

Zeer positieve ervaring

Zeer positieve ervaring

Top webschop

Een topper om online te bestellen. Steeds juist en snel geleverd en ook degelijk goed verpakt voor verzending.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Voorlopig niks, ik ben heel tevreden zoals het mimenteel is.

Snelle en nette levering.

Online bestelling heel snel geleverd

Zeer tevreden!

Duidelijke website, veel e-mail updates over de bestelling en levering, goede kwaliteit van de producten!

Snel en correct

Het verjaardagscadeau van mijn neefjes besteld en twee dagen later volledig ontvangen.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niets

Over Toychamp.be

ToyChamp bouwt aan de kinderdromen van morgen.