Slechte service

Op de site heb ik een product laten klaarleggen ik betaal het, alles goed en wel dan hoor ik er een paar dagen niks van, ik stuur een mail geen reactie ik bel geen reactie ik bel opnieuw nog altijd geen reactie dan heb ik ze uiteindelijk toch aan de lijn gekregen om dan te horen te krijgen dat er een “stockbreuk” is echt heel slechte service ik raad niemand aan om daar iets te kopen

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Zorgen dat alles op de site juist staat, stock beter nakijken en misschien zorgen dat de winkels wel telefonisch bereikbaar zijn want het is zeer lastig als de sit al niet deftig is

Zeer goed!

Zeer snel en correct geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Yes
  • Yes
  • Yes
  • Niets

Slecht

Ik ga voor harry potter lego en ze zegen dat die er niet zijn dat ze het niet verkopen maar de week daar voort zegt ze ja het nu niet volgden week wel en dan zegen we verkopen dat niet op wat trekt dat

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Vriendelijke zijn

Beste Anna, wat vervelend dat u vind dat u verkeerd geïnformeerd werd. Kan u eventueel laten weten of u de informatie heeft ontvangen via onze klantenservice of in de winkel? Wat zocht u dan precies, dan kan ik daar ook nog even naar kijken voor u. Vriendelijke groeten, het ToyChampteam

Goede ervaring

Ik bestelde lol suprise ballen voor mijn dochter . Er waren twee versies en er werd ruimte voorzien om te schrijven welke je wilde. Dit is ook perfect zo geleverd. Heel tevreden! Ook zeer snelle levering.

Uitstekende service. Top

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? niks

Donderdag besteld,vrijdagmiddag geleverd.Goed verpakt

Snelle, eerlijke service

Ik bestelde 2 dezelfde fietstoeters. Die werden volgens afspraak geleverd. Bleek bij levering dat er 1 toeter beschadigd was. Na een mailtje naar de firma werd direct een oplossing gevonden : we kregen een nieuwe toeter. De dag nadien werd die geleverd. Van een klantvriendelijke oplossing gesproken. We zijn zeer tevreden klanten.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Correct, snel en duidelijk!

Top! Zoals het hoort.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Snel geleverd, product zoals omschreven

Super snel geleverd en heel goed geïnformeerd over stand van zaken. Producten zijn exact zoals omschreven op de website. Correcte omschrijving ook. Goede prijs. Zeer tevreden!

Verrast snel

Ik had nog maar pas besteld en nog geen 2 dagen erna had ik mijn pakketje al, keep up the good work!

snelle en vlotte levering

Wat was ik blij om bepaalde speelfiguurtjes op jullie webshop terug te vinden. Een vroeg Sint cadeau dat veilig verstopt zit tot 6 december. Mijn zoon zal blij zijn. Ook het effectief bestellen en leveren ging heel vlot en snel. Wij zijn tevreden.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Snelle levering. Perfecte communicatie. Ik beveel deze winkel aan.

Snelle en vlotte levering

Handige website, eerlijke prijzen en een snelle levering. Ook zijn de mensen in de shop in Lanaken super vriendelijk - normaal koop ik steeds daar maar had geen tijd om langs te gaan tijdens kantooruren, daarom de website eens getest :)

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Bestelling en levering perfect verlopen

Ik koos nadien voor een afhaalpunt en dat was dichtbij, mail bij levering daar en dus met het goede weer moest ik niet thuisblijven.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Kleinere verpakking

Snel verzonden maar nooit aangekomen.

De producten zijn snel verzonden met gls maar pakket is nooit geleverd waar het zou moeten zijn.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Met een betrouwe bare lever dienst werken!

Beste, dank u voor uw reviex Als ik in uw track en trace kijk, zie ik dat het pakket op 13/08 in de cubee locker van uw keuze werd afgeleverd. Heeft u deze al opgehaald? Groetjes, het ToyChampteam

Bestelling zwembad is perfect en netjes afgeleverd.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Geen idee

Zeer vlotte afhandeling met duidelijke communicatie!

Eens mijn bestelling geplaatst werd ik vlot op de hoogte gehouden en werd het product ook snel verstuurd.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Ik probeerde van mijn artikel meerdere exemplaren te bestellen maar kon niet zien hoeveel er nog werkelijk in voorraad waren en moest opnieuw telkens proberen met eentje minder.

Snelle correcte levering.

Werd snel geleverd, persoon die pakketje afleverde was enorm vriendelijk.

• Bent u tevreden over onze service? Ja
  • Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.

Speelplezier

Veel speelplezier met waterglijbaan, verfrissend voor jong en oud.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Prima service en correcte afhandeling

Vriendelijk en correct aan telefoon. Betalen ging niet via de app (niet fout van touchable) en dit werd snel geregeld.

Correct en snel

Goede kwaliteit, correct en snel geleverd. De zwembad moet via een automatische pomp opgeblazen worden want er is heel veel lucht in nodig. Goed groot voor de kinderen erin te spelen en stukje te zwemmen.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Mogelijkheid bij deze product te bestellen, de nodige materialen bij te bestellen zoals dekdoek, schepneet, pomp

snelle levering en vriendelijke aanbieding aan huis

Voor de eerste maal een bestelling bij jullie online geplaatst. Zeer correcte en snelle levering.Bedankt!

Snelle en goede service

Snelle levering, correcte afhandeling van bestelling en speelgoed in perfecte staat.

Over Toychamp.be

ToyChamp bouwt aan de kinderdromen van morgen.