Aanbevolen!

Betaalbaar speelgoed, reserveren loopt vlot, afhalen zonder probleem.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Besteld en zelfs een uurtje later kunnen afhalen

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niks speciaals

Vlot verlopen

Zeer behulpzaam personeel in Kiel

Ruime keuze

Het is een aangename winkel met een groot aanbod. Je vindt er vaak speelgoed dat nergens anders wordt aangeboden. De medewerkers zijn klantvriendelijk.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Problemen met de bezorging ( GLS)

Goederen correct geleverd doch niet op de afgesproken datum ( de bezorger vond het pakket niet meer)

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Andere bezorg firma nemen(steeds problemen met GLS)

Goedemiddag Marc, Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je een mindere ervaring had met de leverdienst. We nemen je feedback zeker op en briefen het door naar GLS. Samen kunnen we werken aan een verbeterde toekomst. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Ik had veel kodobonen besteld maar er was 1 tekort doorgemaild en een uurtje later was dit opgelost waarvoor dan Mvgconny

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niks

Snel en scherp geprijsd

Van bestelling tot levering, zeer tevreden. Stukje speelgoed kunnen kopen aan een zeer scherpe prijs in vergelijking met andere aanbieders.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Wim, Bedankt voor je feedback. Top, fijn dat alles naar wens verliep, we hopen je zeker nog eens te mogen ontmoeten bij ons. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Top !

Bestelling online geplaatst en nadien mijn gekochte goederen afgehaald. Alles stond prima klaar alsook mijn gratis geschenkje . Top gewoon , doe zo voort !

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Enig minpuntje , de zakken waren op dus was beetje lastig om naar buiten te dragen .

Vlotte service

Online overzicht van speelgoed dat gekocht kan worden. Vlot kunnen bestellen.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Zeer snelle en correcte afhaling mogelijk

Snelle afhandeling

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Wendy, Bedankt voor je feedback. Super! fijn om te horen dat je zo een goede ervaring gehad hebt met je bestelling! :) Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Vlotte en goede service

geweldig

al enkele keren via de site besteld en later ophalen in de winkel , wat een service en zeer vriendelijk personeel.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? zou het niet weten

Goedemiddag Hans, Bedankt voor je feedback. Super! Wat fijn dat je ervaring zo geweest is, we staan paraat voor onze klanten en zorgen voor de optimaalste service zowel online als in de winkel. :) Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Super aangename winkel, ruim aanbod, vriendelijk personeel

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Zeer vriendelijke mensen in Toychamp, zowel in Lokeren als in Dendermonde. Ik was in Dendermonde de eerste webshopbesteller, en dit zorgde voor leuke taferelen!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Kenneth, Bedankt voor je feedback. Wat leuk dit te horen! Een ervaring wat je natuurlijk zal bijblijven ;) We hopen je een volgende keer bij ons in de winkels te mogen ontmoeten. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Ruim aanbod aan speelgoed

Soms meer aanbod als erlders Op sommige artikelen betere kortingen Vriendelijk personeel

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? meer thuislevering aanbieden Winkel Geel beter parkeergelegenheid ( drukke baan)

Veel te laat geleverd.

Klantendienst gecontacteerd om te annuleren, ze gingen me terug contacteren en hebben dit niet gedaan. Hoop dat het terugsturen nu vlot verloopt...

• Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Levertijd

Goedemiddag Debbie, Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je een mindere ervaring gehad hebt. Helaas is de kans klein dat een bestelling tegengehouden kan worden als dit reeds in verwerking gegaan is. We zien dat de collega je meteen de nodige documentatie en informatie gegeven heeft om het pakketje terug te sturen. Onze excuses voor het ongemak! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Top speelgoed.

TOP verkoper

Zeer snel geleverd en zeer goed verpakt je bent een topper.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Johnny, Bedankt voor je feedback. Wat top ! We hopen je zeker nog eens bij ons te mogen ontmoeten. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Lang moeten wachten op mijn levering !

Ik had een muziekbeertje online gekocht met een kadobon, mijn saldo was nul (dus moest niets betalen) Had ik hun niet opgebeld van waar blijft mijn bestelling, dan had ik het nu nog niet ontvangen .... Maar dan na mijn telefoontje gezien de feestdag er tussen, toch wel redelijk snel ontvangen !!

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Ook bestellingen saldo 0 beter opvolgen

Goedemiddag Ingrid, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je een mindere ervaring gehad hebt. Met de feestdagen ertussen hebben ze hun best gedaan alles tijdig te laten leveren. Onze klanten de optimale service bieden, daar streven we ten slotte steeds naar! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Le jouet n'a fonctionné que quelques jours

L'achat en ligne et la livraison se sont passé sans problème. Le jouet semblait parfait et mon fils a adoré mais apres seulement 3 jours de jeu, le jouet est tombé en panne. J'espère que l'on pourra me le remplacer.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Bonjour Marie, Merci pour votre reaction. Nous avons vu que vous aviez déjà envoyé un email à ce sujet et mon collègue vous a expliqué la procédure étape par étape. Si vous avez encore des questions, vous pouvez toujours nous contacter par e-mail ou par téléphone. Toutes nos excuses pour ce désagrément ! Cordialement ToyChamp-Team

Levering was vlot en pakket was goed ingepakt

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Oum, Bedankt voor je feedback. Top! We doen ons best om zo een goed mogelijke levering te garanderen van onze producten. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Vlotte bestelling en afhaling

Voor herhaling vatbaar

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Fijn hoe kinderdromen gerealiseerd kunnen worden door jullie!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niets

Goedemiddag Peter, Bedankt voor je positieve feedback. Wat hartverwarmend! We streven ernaar om iedereen met een glimlach naar buiten te zien gaan. Super om te zien dat dit je heeft kunnen bekoren! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Goeie service

Ik heb online een cadeaubon gekocht en dat ging zeer vlot

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

De prijs is de beste tegen andere winkels

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niets

Goedemiddag Christel, Bedankt voor je feedback. We hopen je zeker nog eens bij ons te mogen verwelkomen! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Troisdorflaan 17 3600 Genk

+32(0)89 69 44 52

Over Toychamp.be

ToyChamp maakt kinderdromen waar.