Zeer vriendelijke bediening

Mijn ervaring met de winkel was zeer goed. Een minpunt is de zichtbaarheid van de winkel. Ik was er nog nooit geweest en heb moeten zoeken.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Aanduiding van de winkel

Goedemiddag Claire, Bedankt voor je positieve feedback! Als je nog verdere suggesties of opmerkingen hebt, laat het ons gerust weten. We streven ernaar om onze service zo efficiënt mogelijk te maken. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Veel keuze bij ToyChamp

Goede prijzen,veel keuze en snelle levering.

Kopen cadeaubon online

Het kopen van een cadeaubon online verloopt niet vlot. Kan beter, verder een leuke winkel voor de kids.

• Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Danny, Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je dit zo ervaren hebt met de kadobonnen, wat liep er precies mis? We hopen je alsnog van dienst te kunnen zijn en nemen dit mee naar de toekomst! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Très sérieux et service après vente au top.

Grand choix prix compétitifs. Commande envoyée dans les deux jours ouvrables. Malheureusement le transporteur GLS a été très mauvais : mauvaise adresse encodée et n’a pas tenu compte des corrections. Donc le colis a mis plus d’une semaine pour arriver et ce, malgré les multiples interventions de Toy Champ qui a toujours été à l’écoute et fait le maximum pour solutionner le problème.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Changer de transporteur

Bonjour, Merci pour vos commentaires ! Il est agréable de constater que nous avons pu vous fournir un service positif malgré les problèmes de transport. Nous espérons vous rencontrer la prochaine fois et nous tiendrons compte de vos commentaires à l'avenir ! Cordialement ToyChamp-Team

zeer vriendelijk personeel!!

Topsite

Topsite met goede prijzen en een goede service

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? een nog groter assortiment

Goedemiddag Gerd, Bedankt voor je feedback. Geweldig om dit te horen! We zijn blij dat je een positieve ervaring gehad hebt zowel met de prijzen als de service! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

goede service

goede service, werd correct op de hoogte gehouden van levering

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

vlotte levering die goed opgevolgd werd door de leverancier

ruime keuze - concurrentiële prijzen

ruim aanbod, geregeld mooie kortingen. Vriendelijk personeel. Altijd goed geholpen

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag , Bedankt voor je positieve feedback! We hopen je nog een volgende keer bij ons te mogen verwelkomen, super dit te horen! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Top.

Prima website,klaar en duidelijk.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Mooie deals, snelle levering.

Mooie deals, snelle levering.

snelle en goede service

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Paul, Bedankt voor je feedback. Super om dit te horen! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Levert kwaliteit, producten zijn ok, prijs is,ok , levertijd ok

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag , Bedankt voor je positieve feedback! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Heel positief

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Winkel dichterbij

Snelle bediening

Zeer vriendelijk ontvangen

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Suzy, Bedankt voor je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen en zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te verwelkomen! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Heel vriendelijk en zeer gedienstig personeel.

Ik verplaats mij graag naar Genk omwille van de vriendelijke bediening. Ik werd daar zo goed geholpen en met de glimlach.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Het lawaai van beveiliging

Goedemiddag , Bedankt voor je positieve feedback! We streven ernaar om onze klanten een prettige ervaring te bieden en het doet ons goed om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Leuke winkel

Grote winkel. Veel keuze en alles mooi gerangschikt en bij elkaar gezet. Alles mooi overzichtelijk. Topwinkel

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Nico, Bedankt voor je feedback. Super! We hopen je hierbij nog een keer bij ons te mogen ontmoeten. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Altijd heel fijn winkelen bij toychamp.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag, Bedankt voor je feedback! Fijn dat het winkelen bij ons een leuke vertrouwde ervaring geeft! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Het is gemakkelijk bestellen ,betalen en het was een snelle levering en goed ingepakt

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Vlugge en correcte afhandeling bestelling

Alles vlug en correct ontvangen

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Super om te horen dat je een toffe winkelervaring gehad hebt! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Mooie winkel

Correcte en vriendelijke bediening. Heel mooi verzorgde winkel

perfect zoals het moet

snelle service duidelijke communicatie alles geleverd zoals het hoort

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Een voorbeeld voor andere speelgoedwinkels

Een van mijn bestellingen bleek niet in voorraad. Ik werd hierover tijdig verwittigd zodat ik de tijd had om over een alternatief na te denken en in de winkel te kiezen.

Behulpzaam

Een cadeau voor mijn zoontje aangekocht online en laten klaarleggen in de winkel. Spijtig genoeg thuis vastgesteld dat het speelgoed niet werkt (batterijen waren er in gesmolten). Terug naar winkel gereden en is zonder problemen omgeruild ondanks de kapotte verpakking.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Misschien speelgoed even testen?

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Spijtig dat je ervaring met het artikel wat minder is, we zijn wel blij om te horen dat alles vlot verlopen is en dat je goed geholpen bent geweest in de winkel. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Heb besteld en kon het dadelijk gaan halen Ben het paar dagen later gaan halen en het lag allemaal mooi klaar

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat alles vlot verlopen is en we hopen je inderdaad de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Tot ziens! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Over Toychamp.be

ToyChamp maakt kinderdromen waar.