Vlugge en correcte afhandeling bestelling

Alles vlug en correct ontvangen

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Super om te horen dat je een toffe winkelervaring gehad hebt! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Mooie winkel

Correcte en vriendelijke bediening. Heel mooi verzorgde winkel

perfect zoals het moet

snelle service duidelijke communicatie alles geleverd zoals het hoort

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Een voorbeeld voor andere speelgoedwinkels

Een van mijn bestellingen bleek niet in voorraad. Ik werd hierover tijdig verwittigd zodat ik de tijd had om over een alternatief na te denken en in de winkel te kiezen.

Behulpzaam

Een cadeau voor mijn zoontje aangekocht online en laten klaarleggen in de winkel. Spijtig genoeg thuis vastgesteld dat het speelgoed niet werkt (batterijen waren er in gesmolten). Terug naar winkel gereden en is zonder problemen omgeruild ondanks de kapotte verpakking.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Misschien speelgoed even testen?

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Spijtig dat je ervaring met het artikel wat minder is, we zijn wel blij om te horen dat alles vlot verlopen is en dat je goed geholpen bent geweest in de winkel. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Heb besteld en kon het dadelijk gaan halen Ben het paar dagen later gaan halen en het lag allemaal mooi klaar

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat alles vlot verlopen is en we hopen je inderdaad de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Tot ziens! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Mooie winkel en vriendelijk personeel

Speelgoed besteld en dag erna het al kunnen afhalen

Gewoon top

Online besteld dag erna al kunnen afhalen

Klantvriendelijk systeem

Geen terugbetaling, enkel mogelijk via cadeaubon. Annuleren van bestelling in de winkel was onmogelijk. 2x tot het filiaal moeten rijden voor 1 aankoop van €10

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Retour-/annulatiebeleid

misleidende reclame

reclame maken en jullie beloften niet kunnen nakomen... succes met jullie nakende faillissement !

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? geen misleidende reclame

Alles mooi geleverd en op tijd .

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Meer Disney

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve feedback! We streven er altijd naar om bestellingen op tijd te leveren. Als er iets is waar we u in de toekomst mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Aanrader.

Ik raad het iedereen aan.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Meer assortiment qua Pokemon ruilkaarten

Vlotte service, vriendelijk en behulpzaam personeel!

Zeer snel geholpen, had online besteld en na een half uur kreeg ik al bevestiging dat ik het kon afhalen in de winkel. Topservice!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Super om te horen dat alles zo vlot verliep! We zijn blij om te horen dat je het als fijn hebt ervaren. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Alles perfect

Product online besteld,Epding gekregen via mail van zodra het in de winkel was. Snelle en vriendelijke bediening.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Super om te horen dat alles zo vlot verliep! We hopen je zeker nog eens bij ons te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Ik vind het een leuke winkel

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Sven, Bedankt voor je positieve review! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Jouw feedback is ontzettend waardevol voor ons en helpt ons om onze service voortdurend te verbeteren. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk besteld!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Sven, Bedankt voor je positieve feedback! We hopen je een volgende keer terug bij ons te mogen zien! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Breed assortiment met goede prijzen

Heel leuk assortiment voor kinderen. Er is meestal goedkoper alternatief beschikbaar. Er is wel altijd iets te vinden voor de kinderen. Winkels zijn ook altijd goed gesorteerd waardoor spullen sneller te vinden zijn

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Soms meer personeel in de winkel

Goedemiddag Tuba, Bedankt voor je positieve feedback! We streven ernaar om onze klanten een prettige ervaring te bieden en het doet ons goed om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Snel en efficiënte service

Zowel online bestellen als in de winkel steeds vlot en aangenaam.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Marjolijn, Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met onze service. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Bedankt voor uw positieve feedback! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Je kunt je pakketje volgen

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Ik heb heel snel mijn bestelling gekregen en ben heel tevreden met de producten. Wat ik minder leuk vond is dat de doos niet goed was dichtgeplakt. De doos was half open bij ontvangst omdat de plakband niet hielt. Voor de rest alles Ok

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Jullie hebben een groot aanbod op de site en vind het spijtig dat veel producten niet met levering aan huis zijn. Ik zie dat jullie meestal hebben wat ik zoek maar ben verplicht om het ergens anders te gaan kopen omdat jullie het niet aan huis leveren. Heel spijtig. Ik heb geen winkel in mijn buurt.

Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. We zullen de verpakking in de toekomst beter beschermen om te voorkomen dat dit in de toekomst gebeurt. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Leuk speelgoed, scoort altijd

Besteld en de dag zelf nog afgehaald

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

toychamp is prima voor hoe lang het nog duurt

ik koop al eens bij toychamp maar hoe lang gaat deze winkel keten nog mee voor ze de boeken gaan moeten sluiten door online winkels als bol en amazon. die zijn veel goedkoper en geen verzendkosten met vb select. ik vind het spijtig als je ziet dat nu alles online gebeurt . ik ga graag de speelgoed winkel ik ben over de 40 jaar oud maar binnen gaan in zo een echte speelgoed winkel maakt je gewoon gelukkig en terug jong. en depressief als je de prijzen ziet . speelgoed is nu belachelijk duur vroeger jaren 80 met sinterklaas stond de hele living vol nu voor hetzelfde geld heb je 1 pop. lego vroeger jaren 2000 een groot schip voor 50 euro nu gaat het over honderde euro's voor 1 schip. dus ik hoop dat toychamp zo lang mogelijk blijft. je kan nooit die ervaring krijgen van bol dan echt naar toychamp te gaan . gewoon super gezellig. ik heb 3 steren gegeven omdat het speelgoed al duur is en dan komen er nog eens verzendkosten bij. hierdoor gaan mensen dan alweer sneller naar bol of amazon. de verzendkosten zijn duur en dan nog eens boven een super hoog bedrag krijg je pas gratis verzending.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? meer en goedkopere speelgoed en schaf die verzendkosten af jullie zijn veel te duur

Goedemiddag Sasha, Bedankt voor je review. Ik begrijp dat het prijsverschil groot is en dat je teleurgesteld bent. We kunnen helaas niet onder deze prijs gaan wegens prijsafspraken met onze fabrikant. Kortingsacties en prijzen die lager zijn dan de originele adviesprijzen van de leverancier zijn in de retail altijd tijdelijk of gaan over artikelen die in bulk worden aangekocht zoals bij de grote webwinkels gebeurd. Dat wil zeggen dat een product vandaag bij ons duurder kan zijn dan elders, maar morgen dan weer niet. Dit is altijd in samenwerking met de leverancier. Wij zijn dus zeker niet duurder dan anderen. We proberen met onze prijzen -die zoals gezegd in overleg met de leveranciers bepaald worden- concurrentieel te zijn. Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

Toffe personeel

Was snel geholpen

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Hartelijk bedankt voor de mooie review die u geschreven heeft! We vinden dit super om te horen en geven dit alvast door aan de vestiging! Vriendelijke groeten Het ToyChamp-Team

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Meer aanbod super mario jakks

Overall good product

Very good quality and beautiful colour.

Troisdorflaan 17 3600 Genk

+32(0)89 69 44 52

Over Toychamp.be

ToyChamp maakt kinderdromen waar.