goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering.

Snelle bezorging

Zeer tevreden over de bestelling en levering!

• Bent u tevreden over onze service? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Positieve ervaring, producten werden snel geleverd

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Prima website als je snel nog een leuk cadeau zoek!

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Gratis retour kunnen sturen

Snelle service en prima kwaliteit van het gekochte product

• Bent u tevreden over onze service? Ja
  • Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Snelle service en goeie kwaliteit

Goeie speelgoed. Goede kwaliteit ruime keuze

Wel oké

De website is prima , goede service Enkel de bezorging erg bagger blijkt vrijdag geleverd te zijn maar niks van waar en nu ben ik mijn bestelling kwijt

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Bezorgers

Beste, Dank u voor uw review. Is het pakket ondertussen terecht? Ik zie in de track en trace van GLS dat het geleverd werd op nummer 18, bij de buren. Groetjes

Zeer nette en vlotte levering

Prima webwinkel

Binnen een dag in huis

tevrede

duidelijk beschrijving netjes verpakt.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? ga zo door

Toychamp kan wel wat verbeteren

We hebben de Transformers RC Bumblebee besteld de verpakking bij levering was erg matig alsof het uit China kwam. Daarnaast is er een oplaadbare batterij bij geleverd die niet meteen werkt, als kind wil je natuurlijk meteen spelen met je cadeau dat je krijgt, maar hij moest eerst in de oplader, erg teleurstellend.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Beste, Dank u voor uw review. Alvast mijn excuses dat de verpakking niet helemaal netjes was. Dit kan te wijten zijn aan transport schade. Heeft u hiervoor contact genomen met onze klantendienst? Wat betreft de batterij, kan het inderdaad zijn dat u deze moet opladen voor gebruik. Batterijen gaan namelijk leeg, we zijn helaas niet in de mogelijkheid om deze in het magazijn op te laden. Groetjes

Snelle en nette service

Assortiment product besteld, optie om aan te geven welke keus je wilt uit het assortiment vind ik echt top!! De juiste producten gekregen en snel geleverd!!

Niet goed

Heb het 31 dec in de avond besteld. Is nog steeds niet binnen

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Mensen via mail op de hoogte houden

Beste, Dank u voor uw review. Ik ben even gaan kijken in de tracking van onze transporteur en daar zie ik dat het pakket op 06/01/2020 geleverd werd bij de buren op nummer 22. Door de eindjaarsperiode werden bestellingen pas op 02/01/2020 verwerkt (dit was ook aangegeven bij de producten) en bijgevolg de week nadien geleverd. In elk geval mijn excuses voor het ongemak. Groetjes

Slechte service

Mijn ervaring met Toychamp was slecht, na een product te hebben besteld wat alleen afgehaald kon worden in de winkel, kwamen we in de winkel waar het product al uitgegeven was aan een klacht van een klant! Dus de enige optie was naar ander filiaal rijden. 1 uur rijden vanaf ons huis. Kon niks geregeld worden wat betreft opsturen vanaf dat filiaal en een korting voor de moeite en ongemak zat er niet in. Was toch 2 uur reizen voor ons. Verder kon het bedrag wat wij nu tegoed hebben niet naar het andere filiaal over geboekt gaan worden. Dus opnieuw betalen dan maar weer. Bedrag wat wij via webwinkel betaald hadden hebben we ook nog niet terug!! Dus even kort samen gevat super slechte service. Hoop ook nog wel een reactie hierop te krijgen!!

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Betere service leveren.

Beste, Dank u voor uw review. Ik begrijp dat het niet fijn is te horen te krijgen dat een besteld product niet meer voorradig is. Echter krijgt u van ons een mail als een bestelling klaar staat, of als het niet kon klaar gezet worden. We leggen dit ook in uit in de bevestigingsmail dat we vragen om te wachten tot u bericht heeft gehad alvorens langs te rijden. Als een bestelling niet voldaan kan worden, wordt deze geannuleerd en wordt er automatisch een terugbetaling aangemaakt. Vandaar kan dit niet omgeboekt worden naar een ander filiaal. Alle terugbetalingen worden wekelijks en dus binnen de wettelijke terugbetalingstermijn uitgevoerd. In elk geval mijn excuses voor het ongemak. Groetjes

Prima webshop

Bestelling is snel en op het afgesproken moment geleverd.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Binnen 24 uur bezorgd, in 1 woord, TOP!

Binnen 24 uur bezorgd, in 1 woord, TOP!

Leuke aanbieding, snel geleverd

Tussen de feestdagen door 2 sets lego besteld met een aantrekkelijke korting. Er stond netjes aangegeven op de site dat bestellingen vanaf 2 januari behandeld zouden worden en 3 januari had ik het binnen! Zijn bij mij dus de afspraak nagekomen.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Snelle levering ondanks de bestelling in de feestmaand december. Leuk kado voor de verjaardag van onze kleindochter en zoals gezegd ruim op tijd. De op afstand bestuurbare roze scooter met Minnie Mouse viel in de smaak bij onze 4jarige en is makkelijk bedienbaar

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Ene dag besteld en de andere dag al geleverd, netjes verpakt, prima voor elkaar

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Tot nu toe niets

Niet ontvangen

Zou afgelopen dinsdag bezorgd worden maar nog steeds niks gekregen

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Beste, Dank u voor uw review. Ik ben even gaan kijken in de tracking, en uw bestelling werd op donderdag 02/01 geleverd. Aangezien uw bestelling dateert van 30/12/2019, in de vroege namiddag, hebben wij deze nog kunnen meegeven met onze transporteur. Op 31/12 & 01/01 werden er echter geen leveringen uitgevoerd. Dus levering op 02/01, was de eerste mogelijkheid. Groetjes

Niet op voorraad in de winkel dan maar bestellen via de webshop!

Op zoek naar een Sinterklaas cadeau was dit helaas niet meer op voorraad te Bergen op Zoom. Gelijk gekeken of dit wel op voorraad was in de webshop, en besteld daar dit WEL op voorraad was. De volgende dag al in huis. Sneller kan het niet.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Meer cadeaus in alle prijs klasse.

Ik wacht al bijna een week

Beste Toychamp, Op jullie website staat duidelijk vermeld dat jullie een snelle levering hebben. Hierdoor ben ik ook bij jullie gaan bestellen. Na bijna een week zie ik het pakketje nog niet terug bij blijft het bij de track en tracé op “in transit” staan. Dit is een grote teleurstelling aangezien het een cadeautje was voor iemand. Ik kan ook nergens een telefoonnummer vinden van jullie klantenservice en sta hier dus eigenlijk met lege handen te wachten.. ik vind dit niet netjes en baal hier ontzettend van. Ik hoor graag terug met een oplossing en anders geen ToyChamp meer voor mij.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Zorgen dat jullie makkelijker bereikbaar zijn en jullie “snelle levering” nakomen.

Beste, Dank u voor uw review. Alvast mijn excuses voor de vertraging in de levering, dit had te maken met de eindejaarsperiode. Echter zie ik eveneens in de tracking van onze transporteur dat het pakket op 02/01 reeds geleverd werd. Wat betreft contactname : ons email adres en telefoonnummer kan u terugvinden op onze site. Daar staat ook een contactformulier dat u kan invullen. Daarnaast kan u ons ook altijd via Facebook Messenger een bericht sturen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak groetjes

Keurig naar wens bezorgd

👍

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Eerste keer wat besteld, waarschijnlijk niet meer.

Voor thuisbezorgen gekozen. GLS gaf aan dat het vandaag bezorgd zou worden. Maar helaas zijn ze niet langsgekomen. Zomaar een vrije dag opgenomen. Ik had gewoon naar de winkel moeten gaan.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Een andere pakketdienst.

Over Toychamp.nl

ToyChamp bouwt aan de kinderdromen van morgen.