Perfect!

Snel in huis, fantastische paw patroller waar al volop met veel plezier mee gespeeld word.

Goede prijs, vlotte levering

Lego doos die ik wilde bestellen was hier nog eens flink afgeprijsd. Zaterdag besteld, dinsdag in huis. Netjes verpakt in stevige kartonnen doos.

Slecht service klant

Slecht service klant. 2 keer speelgoed gekocht met accu die gelekte waren. Na overleden van de cavia van mij dochter, hebben wij een geautomatiseerd papagaaie gekocht. Ze maakt het open en direct werkt deze ook niet. 2 overleden dieren op een dag. De winkel werkt allemaal niet mee. Dus kijk uit goed op de mooie korting van ToyChamp. Ze zijn niet te vertrouwen en daarna veel te makkelijk in. Een kapot speelgoed terug gegeven, wij gaan daar niet meer toe.

• Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Beter service klant

Goede en snelle levering

Hele mooie spullen binnen gekregen. En het was snel geleverd. Duidelijke site!

Gedaan wat ze beloofden

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

De volgende keer misschien pas een beoordeelverzoek sturen nadat de klant het product heeft ontvangen? Stuur maar een nieuw verzoek zodra ik het ontvangen heb.

• Bent u tevreden over onze service? N.v.t.
  • Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.

Nog steeds niet binnen na 4 dagen

Veel te lange levertijd. Maandagochtend besteld. Nu nog niks. Bericht dat het bezorgd zou worden vandaag, toen weer van niet. Levering vertraagd en geen idee wanneer t wel komt. Als het er morgen niet is, is het te laat voor de verjaardag van mijn zoontje zondag want weekend leveren ze niet. Erg jammer en laatsts keer voor ons.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Andere manier van verzenden

Website is makkelijk en overzichtelijk. Bestellingen worden goed afgehandeld inclusief het op de hoogte gehouden worden van jou bestelling.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

M’n zoon heeft van zijn verjaardagsgeld speelgoed besteld. Hij is er blij mee. Werd wel twee dagen later bezorgd in plaats een dag.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Op tijd spullen versturen

Opzich goed

Het bedrijf zelf is goed en snel, alleen de verzendservices waar ze mee werken vindt ik helemaal niks. Jammer dat ze hun pakketten laten bezorgen door gls. We waren 'n dag weg komen thuis en ze hebben het pakket gewoon voor de deur gezet. En dat is niet de eerste keer dat gls dat doet. Stel dat iemand ons pakket weg had gehaald voor de deur. Er zat niet zomaar een kleinigheidje in. Ik ben hier echt boos over.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Ander verzendbedrijf

Prima prijs kwaliteit

Prima prijs kwaliteit

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Snellere levering

Slechte klantenservice en bezorging

Klantenservice zeer rechtlijnig en leveren geen maatwerk. Bezorger gls die niet de moeite nam goed bij ons aan te bellen. Ik ga daarom niet meer bij toychamp bestellen. Over de winkel zelf en het personeel daar ben ik erg te spreken.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Persoonlijkere klantenservice, minder rechtlijnig en beter begrip tonen voor klanten.

Heb het produkt nog niet ontvangen

Zou vandaag bezorgd worden, krijg ineens bericht dat het jammer genoeg vertraagd is. Heb geen enkel idee wanneer het wel wordt bezorgd. Heel jammer!

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Denk dat jullie niets aan de bezorgtijd/levering kunnen doen.

Wisselend

Ik heb twee monopoly spellen gekocht. Ze waren compleet en een snelle levering. Echter ik heb ook een uno kaartset en phase 10 gekocht. De foto's op de website waren niet overeen met de spellen die ik kreeg. Ik kreeg ze in een ander verpakking en een ander thema kaartset. Ik kreeg wel meteen mijn geld terug.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? De foto's op de website

Speelgoed werkte niet

Werd naar huis gestuurd omdat het speelgoed in de winkel wel werkte, Terwijl het thuis af en toe wel en dan weer niet werkte, dat is niet leuk voor een meisje van 6

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Betere service

Snelle levering als beloofd, duidelijke communicatie over levering

De beloofde levering binnen 2 dagen zonder problemen gehaald. Tussendoor mailberichten ontvangen van de status van de levering.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Makkelijker kunnen aanpassen aan levering op gewenst moment.

Duidelijk en snel

De bestelling makkelijk kunnen plaatsen. Snel een bericht gekregen en het pakketje was er al binnen 2 dagen. Compleet en netjes bezorgd

passende prijzen

Betaalbare prijzen en snelle levering

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

de bestelling is supersnel geleverd, maar het zou misschien iets beter verpakt kunnen worden.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? verpakking

zeer tevreden

snelle levering goed verpakt

Perfecte service

Alles was duidelijk hoe je moest bestellen en snelle reactie op je mail

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niets

Toychamp heeft geen oplossend vermogen

Mijn bevestigde levering blijkt ineens niet meer leverbaar. De verpakking is gescheurd. Logisch dat dit niet meer verkocht kan worden, maar uit een ander filiaal laten komen waar WEL voorraad is, dat is teveel gevraagd. “Nee meneer we hebben uw bestelling al geannuleerd, de terugstorting is al in werking” was het antwoord Dit was eens Toychamp en nooit meer!

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? SERVICE

Verpakking was prima

De bezorging met GLS is niet naar wens bus neer gezet waar het niet mocht en nog een grote mond geven ook . Ander bezorger nemen.

Fantastische service

Mijn bestelling was gisteren beschadigd aangekomen. Na een telefoontje werd mij geadviseerd even wat foto's te mailen. Deze werden direct bekeken en vandaag heb ik het nieuwe product al ontvangen! Echt super!!!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Snelle levering en goed verzonden.

Snelle levering en goed verzonden. Levering met GLS, tracking helaas niet up to dat zoals gebruikelijk daar. Maar toch keurig 1 dag eerder afgeleverd, net op tijd voor een verjaardag...

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Verzenden met PostNL

Over Toychamp.nl

ToyChamp bouwt aan de kinderdromen van morgen.