Geweldige service

Ik ben net in Rotterdam Alexandrium heel netjes geholpen. Er was iets niet goed gegaan met de aankoop. Een misverstand tussen de kassamedewerker, maar zo netjes opgelost! Echt top!

Geen inpak service

Net in de winkel geweest in Utrecht the wall, had niet de mogelijkheid om het kado in te pakken. Antwoord was nee mag niet in het weekend. Dus dat moet je thuis maar doen. Zeer slecht voor een speelgoed winkel. Waar de meeste mensen heen gaan voor dat ze naar een verjaardag gaan. Nu kom ik met een kado aan die niet eens ingepakt is. Volgens mij is dat wel het doel van een verjaardag. Zeer slecht en het personeel mag ook weleens een cursus doen hoe ga ik met een klant in gesprek.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Zeer slechte service bij niet werkend product

Monster Jam Megalodon besteld voor verjaardag van kind. Helaas heeft product problemen met opladen. Na max. 5 minuten is ofwel de wagen ofwel de afstandbediening leeg. Diverse dure batterijen aangeschaft maar tevergeefs. Binnen een week geretourneerd. Het moet eerst naar NL en van daaruit naar België. Track & Trace geeft aan dat artikel 5 juni is ontvangen, maar Toychamp heeft tot op heden niets verwerkt. Alles wordt gegooid op Corona en drukte bij bezorgservice. Er is geen enkel vooruitzicht op terugbetaling, met verdrietig kind als gevolg. Advies van klantenservice medewerker was 'als u een klacht wil indienen dan dut u dat maar mevrouw, ik heb u verder niets te melden'. Zeker niet aan te bevelen. Hiermee hoop ik dat andere kindjes de teleurstelling bespaard blijft.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Klantenservice

Ik stap nog liever in een hondendrol dan dat ik hier nog een keer wat koop.

Wat een schijt service. Nu al twee keer meegemaakt dat er iets kapot gaat en de winkel ontzettend moeilijk doet en zeer bot en onvriendelijk handelt. Dit is echt niet normaal meer en erg sonde van een potentieel leuke winkel.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Klantvriendelijke meedenkende, iets slimmer, personeel aannemen.

Zeer klantonvriendelijkheid

Vandaag een groot zwembad gekocht. Thuis aangekomen en hem uit de doos gehaald. Bleek het zwembadzeil zwaar beschadigd te zijn. Dus alles weer ingepakt en terug naar de winkel. Daar aangekomen vertelde ze mij dat ik morgen maar moest terug komen om een passende oplossing te vinden. Daar ga ik dus niet mee akkoord! Want ik heb dan nog steeds geen vervangend product en ik kan geen nieuwe ergens anders kopen want ik kreeg mijn geld niet terug. Dus heb ik nog een voorstel gedaan of ze dan naar een ander filiaal konden bellen of er elders een op voorraad was. Maar dat kon die ook niet doen en bleef op z’n streepjes staan dat het morgen wel opgepakt ging worden. Dus ik gaf aan dat ik niet wegging tot ik of mijn geld terug kreeg of de garantie dat ik morgen een vervangend product had. Zo geschiede... hebben ze zelfs nog de politie gebeld om mij uit de winkel te laten sturen. Politie er dus bij die het met mij eens was en verder ook niets konden doen behalve mij vragen of ik de winkel wilde verlaten. Dus kon ik weer met die mega grote zware doos terug. En heeft de politie mij geholpen om dat ding weer in de auto te laden. Dat was nog de beste service van de dag. Mijn God wat zijn jullie klantonvriendelijkheid zeg. Het had al 100x opgelost kunnen zijn maar ik krijg die 1,5u niet meer terug die ik daar heb staan wachten zonder dat jullie ook maar iets voor mij konden regelen.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niet terug vallen op procedures voor een geval wat daar totaal niet in past en een beetje inlevingsvermogen tonen en je klanten helpen!!

Saskia Bakhuis (filiaalmanager) onbeschoft en klantonvriendelijk

Op 27-05-2021 ben ik in het filiaal van Toychamp in Enschede geweest om de Nikko RC Velocitrax in de kleur oranje te retourneren vanwege een defect. (Wat een waardeloos ding) Ik heb dit product op 22-5-2021 aangekocht en het heeft vanaf het eerste moment niet naar behoren gefunctioneerd. Uiteraard kom je hier pas achter nadat je het product hebt gebruikt en kan je het product dus niet meer retourneren. De manier waarop ik werd behandeld door mevrouw Saskia Bakhuis (filiaalmanager) en één van haar collega's was ronduit onbeschoft. Nadat de beide dames de auto circa 10 seconden hadden getest was de conclusie dat het ding goed functioneerde en ze niets voor mij konden betekenen en dat ik pech had. Hier nam ik geen genoegen mee en ik heb toen in de winkel gebeld met de klantenservice van Toychamp. De telefoniste was uiterst vriendelijk en gaf aan dat ik de auto ter reparatie aan kon bieden en dat het circa 3 weken zou duren voordat ik hem terug zou krijgen. In de eerste plaats vind ik het ronduit absurd hoe ik door Saskia Bakhuis en haar collega ben behandeld. Klant- en vooral kindonvriendelijk! In de tweede plaats ben ik erg teleurgesteld in de service van Toychamp. Een product van 5 dagen oud, 3 weken kwijt zijn voor een reparatie. U kunt zich voorstellen hoe teleurgesteld mijn zoontje van 5 zal zijn als ik hem straks uit school haal met deze mededeling. In de derde plaats ben ik bang dat de auto helemaal niet gerepareerd gaat worden en dat ze hem na drie weken achter de balie vandaan toveren met de mededeling dat er toch echt niks aan mankeert. Op deze manier ga ik nooit meer iets kopen bij Toychamp. In Enschede maken ze in ieder geval geen kinderdromen waar, eerder kapot.

• Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? service en retourbeleid

weinig voorraad en slechte service

ik heb mijn playstation controller bij toychamp gekocht en die werkte niet goed. Toen ik hem terug bracht namen ze hem in maar hadden ze geen controllers meer op voorraad en ook op de site niet meer. ik wilde daarom graag mijn geld terug omdat ik een nieuwe controller wilde kopen maar dat deden ze niet. je kan dus beter naar bijvoorbeeld mediamarkt gaan.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? meer voorraad en anders geld terug

Slecht en onvriendelijk !!!

Mijn zoontje van 2 jaar oud wat net op De wc z’n behoeftes doet en beloning mag uitkiezen ! En heel nodig moet plassen en word gezegd dat het niet mag vader van mijn zoontje zegt dus nu moet hij het in de broek doen? en word JA Geantwoord . Heel slecht dit . Die vrouw had nooit in een kinderspeelgoed winkel moeten werken. het is ook nog eens uitgelegd . Wij kwamen er veel maar nu dus nooit meer !

• Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Kleine kinderen wat net paar dagen zindelijk zijn naar de wc laten gaan !

Zeer klantonvriendelijkheide winkel

In tijden waar kinderen geen feestjes mogen vieren en nauwelijks bezoek kunnen ontvangen, zou Toychamp juist een verschil kunnen maken door service en klantvriendelijkheid op 1 te zetten. Het is waardeloos dat ze niet de moeite willen nemen om online bestellingen vanuit de vestiging op te sturen. Op hun homepagina adverteren ze groots dat je gewoon bij ze kunt bestellen, maar later blijkt dat ze alleen binnen een straal van 5 km van een vestiging willen bezorgen. Waar de meeste winkels gewoon thuis bezorgen, vertikt Toychamp om net een stapje extra te zetten. Zo sneu voor kinderen die naast geen bezoek, dankzij toychamp ook geen cadeautjes kunnen krijgen voor hun verjaardag. En wanneer je vervolgens je bestelling annuleert, duurt het ook nog twee weken voordat je je geld terug krijgt. Absoluut geen aanrader. Wat een onprofessionele en amateuristische organisatie.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? De service

Vreselijk slecht

Belgische manager te arrogant om je te helpen. Een manager van een KINDER winkel die niet eens normaal kan praten met me kind. Echt te ziek voor woorden dit. Mijn kind heeft iets in de gekocht, maar kan het niet meer terugbrengen, omdat volgens hun het gebruikt is ( Wat totaal niet klopt). Niet hier bestellen en wel bij andere speelgoed winkels.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Klantvriendelijkheid

klantonvriendelijk

van een offline winkel mag je meer service verwachten mijn dochter heeft voor Sinterklaas een schleich-paardje gekregen, maar deze had ze helaas al in haar verzameling. Oma na de sinterklaas terug om te ruilen, maar dit werd door de medewerkers van Toychamp onmogelijk gemaakt. omdat er 'een streepje' op zit wat op geen enkel ander paardje in de winkel te vinden is. deze paardjes worden met de hand geschilderd, er is er dus ook geen één hetzelfde. een los paardje zit niet in een originele verpakking, dus deze was niet beschadigd. het stickertje met de streepjescode zat nog netjes op de originele plek. paardje is ingepakt, uitgepakt en aan de kant gezet. Dit paard had gewoon weer in het schap gezet kunnen worden voor een volgende klant wat een waardeloze service voor een echte winkel. je gaat nu nog naar een echte winkel toe omdat je dan nog echte service verwacht. volgende keer toch maar de nieuwe speelgoedwinkel in Gorinchem bezoeken of online gaan zoeken. bedankt Toychamp voor deze domper!

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? gewoon service verlenen

Klantonvriendelijk en niet duurzaam

We hebben een kapotte knuffel. Gebeld met de klantenservice: we moeten 45 minuten rijden om het naar de winkel te brengen. Daar nemen ze het in behandeling en als daar dan nieuws over is, moeten we weer terug. 3 uur auto rijden voor speelgoed. Gevraagd of het ook anders kan: bijv per post heen en weer sturen of direct beoordelen en vervangen/repareren. ‘Zo werkt de procedure niet’. Star, denken niet mee en denken niet aan het klimaat.

• Bent u tevreden over onze service? N.v.t.
  • Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Meedenken en een oplossing zoeken om te zorgen dat wij niet 3 uur hoeven te rijden

Pokemonbooster Box gestolen???!!

Gisteravond hebben wij 3 Pokemon boosterboxen online op de webshop van Toychamp gekocht. Dit is een verzamelkaartspel. Deze waren overal in het land uitverkocht behalve in het filiaal van Roermond. Daar stonden nog 3 stuks, wij (ik en mijn zoon van 7) blij en enthousiast en meteen besteld! Eerst een bericht gestuurd of ze het naar de filiaal van Amersfoort konden sturen, maar nee helaas dit was niet mogelijk. Goed geen probleem. Mijn neef die in Roermond woont meteen een bericht gestuurd om het op te halen. Helemaal perfect! Krijg ik vandaag te horen dat de spullen er niet meer zijn en wellicht zijn gestolen?! Maar serieus hoe dan?! Binnen 1 dag?! Dit is de tweede keer dat ik dit meemaak met ToyChamp. De vorige keer was het met een Marvel figuur dat belachelijk laag geprijsd was. En opeens was het er niet meer.. Er zit iemand in jullie organisatie die de spullen opgeeft als gestolen of niet meer aanwezig als ze weten dat het iets meer geld op zal gaan leveren. Net als sommige boosterboxen van Pokemon. De een is net iets meer waard als de ander. Dat waren bij deze doosjes precies het geval. Bedrag van in totaal €165,- betaald. Nu krijgen we ons geld wel terug heel fijn, maar kom op zeg nou zelf dit is toch wel heel erg vreemd. 1 doosje kwijt oke..maar 3?! Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar bij deze; Mensen koop geen dingen online meer bij Toychamp de teleurstelling is erg groot! Je verwacht netjes je spullen als je het betaald ..nee de volgende dag is het opeens 'gestolen' gewoon dikke onzin!!! Wij kwamen best vaak op het Eemplein in Amersfoort in jullie winkel, gaat altijd goed en ik doe dit niet om jullie een slechte naam te geven, maar jullie hebben het nu echt verpest bij ons. :'( Zoek alsjeblieft de dief binnen jullie organisatie en winkels die al twee keer iets onder onze neus vandaan hebben gepikt!

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Artikelen die je online adverteert ook daadwerkelijk verkopen aan de klant en niet zelf houden als je weet dat het wellicht iets meer waard zal gaan zijn!

Waardeloze service

Mijn dochter heeft voor haar 2de verjaardag poppenkleding gekregen, helaas passen deze niet op haar pop. Omdat de verpakking is geopend kunnen de artikelen niet meer retour. Verkoopster in de winkel zegt gewoon jammer voor u maar dit kan ik niet meer verkopen. De verpakking is netjes los gemaakt en niet gescheurd of dergelijke.

Heel goed en snel

Snel levering

WAARDELOOS

Mijn moeder wilde een kado kopen voor mijn zoontje, de Vtech Rock en Leer drum. Hij kwam binnen dus oma kwam natuurlijk gezellig mee uit pakken. Tot verbazing was de doos al open gemaakt en zat hij weer dicht met plakband. Daarna deed de drumstel het niet. Nieuwe batterijen erin gedaan maar nog steeds kapot. Klantenservice gebeld, ik moest foto’s en een filmpje mailen. Meteen gedaan. Nul reactie. Instagram opgezocht en een berichtje gestuurd, er zou naar gekeken worden. Een week later nog geen reactie. Toen een nieuw e-mailadres gekregen waar ik alle mails naar toe moest sturen en nu NOG STEEDS geen reactie of oplossing. Ik eis het geld terug, heel triest dit.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Jullie hele service

Bese Sarah, ik heb dit even nagevraagd bij de klantenservice en ook de persoon die de social media behandeld. We hebben echter geen enkele mail van u ontvangen. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het filmpje dat u meestuurt, dat door onze firewall tegen gehouden wordt. Of misschien is het zelfs te groot, waardoor de mail zelfs niet binnen raakt bij ons. Het zou daarom misschien handig zijn om de mail zonder het filmpje te versturen. We negeren u absoluut niet, maar hebben wat meer informatie nodig alvorens u verder te kunnen helpen. Ik verneem tevens van mijn collega van de klantenservice dat zij u zelf ook een mail gestuurd heeft, op het email adres dat u heeft doorgegeven via Instagram. Die mail is gestuurd op 14/10, maar hier hebben we geen reactie op gehad tot nu toe. Kunnen we een ander email adres gebruiken misschien? U kan ook altijd nog eens telefonisch contact opnemen, zodat de retour besproken kan worden. Vriendelijke groeten

Goede en snelle levering

Spel ontvangen in perfect staat voor een goede prijs. Kan Toy Champ aanbevelen!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Zeer vlotte en goede levering

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goede prijs en snel geleverd.

Snelle levering goede service

Top shop

Top winkel/site. Mooie winkel goed aanbod.

Mediocre customer service

had de nieuwe mario 3d allstars bestelt voor levering, maar door een ''fout'' in het systeem heb ik 2 weken langer moeten wachten omdat er teveel verkocht zijn, ik heb zelf customer support moeten mailen om door te krijgen wat er nu gebeurt is

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Mensen beter op hoogtestellen

Beste, het klopt inderdaad dat er een technisch probleem was waardoor er meer werd verkocht dan er op voorraad was. Voordat we de communicatie doorstuurde naar onze klanten, hebben we eerst ervoor gezorgd dat we wisten wat we moesten zeggen. U was ons wel voor, dat klopt, maar we hebben een dag gewacht zodat we juist konden communiceren. In elk geval mijn excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, het ToyChampteam

Snelle levering naar Nederland, uitstekende communicatie.

Bestellen bij Toychamp is erg simpel. Ik heb een knuffel voor m'n vriendinnetje gekocht. Het was een knuffel uit een serie van drie knuffels en bij het bestellen kon ik direct aangeven of ik een voorkeur had voor één van de drie. Zodoende heb ik mijn voorkeur aangeven. Wanneer mijn voorkeur niet aanwezig zou zijn zou kon ik een andere knuffel uit de serie kiezen of de bestelling annuleren. Twee werkdagen later lag er een verrassing bij m'n vriendin haar voordeur. Na de bestelling kreeg ik bevestigingsmail en een track en trace code waarmee ik het pakketje kon volgen. Ik ben erg tevreden met de service en duidelijkheid van Toychamp en zou ze zeker aanbevelen. Jammer dat ze niet bekender zijn. Veel winkels zouden van ze kunnen leren.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Snelle levering. Goed verpakt en volledig volgens verwachting.

Altijd tevreden!

Heb al vaker hier besteld, altijd erg tevreden en goeie en snelle levering! Mijn zoons wilde graag monstertrucks die eigenlijk overal zijn uitverkocht, gelukkig heb ik ze bij Toychamp kunnen vinden, en geleverd gekregen.Ze zijn er heel erg blij mee!Super winkel ook!

Over Toychamp.nl

ToyChamp bouwt aan de kinderdromen van morgen.