Prima.

Duidelijke berichten en snelle levering.

Supersnel de bestelling binnen gekregen.

snel en goed

Snelle levering, concurrerende prijs!

Vlotte levering

Alles naar wens

Product zoals aangegeven. Netjes verpakt en op tijd ontvangen.

snel en netjes

Keurig verpakt en vlot geleverd. Top!

Zeer snelle levering, goed verpakt, goed product

Mijn bestelling was met 2 dagen binnen. Het speelgoed was goed verpakt, geen beschadigingen en de kwaliteit van het speelgoed is ook perfect! Zeer tevreden!

Ruim assortiment en vriendelijke klantenservice!

Er was iets misgegaan tijdens het transport (de doos was stuk waardoor er een item was kwijtgeraakt) maar dat is door Toychamp netjes opgelost. Dank hiervoor!

Via Bol kreeg ik achteraf bericht dat gevraagde speelgoed niet meer leverbaar was. Kwam ook van andere zaak. Geld zou terug gestort worden. Bij Toychamp geinformeerd: gewwon besteld en volgende dag in huis. En nog goedkoper ook! Bedankt voor het cadeau ook namens onze kleinzoon.

Mooi speelgoed

Mooi speelgoed dat scherp geprijst us. Snelle leveringen service. Hier kom ik gauw weer!

Misleidende website

Een jarige job wilde graag een kadobon van de Toychamp. Op hun website via het zoekscherm 'kadobon' ingegeven. Deze besteld en betaald. Vervolgens werd er maar niets opgestuurd. Bij navraag blijkt dat kadobonnen niet opgestuurd worden. Op hun website staat dat ook onder de tab kadobonnen maar dus NIET wanneer je dit ingeeft via de zoekmachine! Nu moet ik een kindje een uitgeprint A4-tje geven met nota bene al mijn gegevens erop. Lekker feestelijk... Not. Klacht wordt bij de winkel zelf niet serieus genomen, dus zie ik mij genoodzaakt via deze weg anderen daarop te wijzen.

service was voldoende

product was helemaal in orde. alleen de communicatie rondom de levering was onduidelijk. tekst in de mail met lever dag was niet gelijk aan de track en tracé.

Snelle levering van het pakket. Duidelijke website

slecht

de verpakking was volgens mij al eens open geweest.er mist een pomp uit,dus kon de boksbal niet op pompen. ik verwacht nieuw spul en geen gebruikt spul en waar geen beschrijving bij zat.zeer slecht en valt erg tegen

Snelle levering en pakketje is goed te volgen.

Super op afgesproken tijd geleverd.

Lekke eendjes gekregen

Jammer dat er zo moeilijk word gedaan over een levering waar lekke eendjes tussen zaten na foto’s hebben toegestuurd nog zeuren om meer info vind dit erg jammer

Dag Dave, Dank je voor je review. Ik verwijs graag naar het mailverkeer hieromtrent waarbij we iets meer info nodig hebben om u verder te kunnen helpen. Groetjes

top service

Snelle verzending, goed verpakt.

snelle levering zonder problemen

snelle levering zoals ik gewend ben van Toychamp

Gewoon volgens afspraak

Keurig, alles volgens afspraak

waren wat problemen met bezorging, maar is allemaal goed gekomen

Doos waar het pakket in afgeleverd is , was behoorlijk beschadigd. het artikel was in orde.

Mooie rugtas besteld voor onze dochter. Levering was prima en de kwaliteit van de rugtas ook.

Tot op de dag van vandaag niets ontvangen

Geen spullen ontvangen!!!!!!!!!!????????????????????????

Dag Jasmijn, Ik heb je even je dossier erbij genomen en zie dat er inderdaad wat fout is gegaan bij GLS. Hiervoor heeft Mr. vanmorgen gebeld en hem hebben we uitgelegd wat er gebeurd is en dat we met GLS in contact staan om de levering zo snel mogelijk te voldoen. We komen hier, zoals beloofd, zo snel mogelijk op terug. In elk geval mijn excuses voor het ongemak. Groetjes

Slechte service bij klacht voetbalgoal

Ik had een voetbalgoal voor mijn zoon besteld. Al vrij snel vielen er gaten in het net. De reactie van Toychamp: dit valt niet onder de garantie maar is normale slijtage. Ik heb ook een goal van een andere firma en die gaat al jaren mee zonder gaten in het net. Niet kopen dus de goal bij Toychamp tenzij je na een week al blij bent met gaten in het net.

Goedemorgen, Ik heb je dossier er even bijgenomen. De goal is in mei aangekocht en door de weersomstandigheden kan een net slijtage gaan vertonen. Vandaar dat dit niet onder garantie valt. Hopend u voldoende geïnformeerd te hebben. Groetjes

Niet duidelijk, slecht verpakt

Na het bestellen en betalen bleek het artikel niet voorradig in de desbetreffende winkel. Binnen 14 dagen zou ik mijn geld terug krijgen (dat vind ik te lang duren en nu na 10 dagen heb ik 't dus ook nog niet terug). Dus moest ik maar opnieuw bestellen en dan werd het thuisbezorgd, maar ik moest wel nogmaals betalen omdat de betaling niet overgezet kon worden. Dat vind ik klantonvriendelijk. Ook de doos waar het bestelde artikel in zat was gescheurd en gedeukt. Geen prettige ervaring dus.

Beste, Dank u voor uw review. Ik snap dat het niet leuk is als uw product er toch niet blijkt te zijn. De terugbetaling na de annulatie werd aangemaakt op 13/08, de terugbetaling uitgevoerd op 16/08 en deze is op 19/08 effectief terugbetaald. Kan u dit nogmaals nakijken aub? We zitten dus op amper een weekje terwijl de wettelijke termijl 2 weken is. Indien u het geld alsnog niet ontvangen heeft, wil u dit dan even melden per mail aan webshop@toychamp.nl zodat we dit voor u kunnen nakijken? Wat betreft uw nieuwe bestelling, zou ik u willen vragen om foto's door te sturen van het beschadigde product, zodat ik kan nakijken wat we voor u kunnen doen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat een product defect raakt tijdens transport. Groetjes

helemaal prima

ik was opzoek naar een specifieke knuffel voor mijn dochter, nergens meer te krijgen. Bij toychamp hadden ze er nog een paar. dus toen gelijk maar 2 besteld. ik kende de website eigenlijk niet, alles verliep gewoon netjes geen op of aanmerkingen dus ik zou er zeker nog een keer bestellen!