Filters

5

Niet klantvriendelijk

Voor onze kleinzoon Dino Valley interactieve T-rex besteld en ontvangen. Alleen bij het uitpakken bleek dat de dino niet deed wat is beloofd. Onze kleinzoon was erg verdrietig. De klantenservice gebeld, maar ze konden mij niet helpen. Klachten en retourzendingen moesten via de email. Een email gestuurd en kreeg als antwoord de vraag of we de batterijen al door een A-merk hadden vervangen? De batterijen vervangen en toen werkte de dino. Onze kleinzoon was blij met zijn dino. Op mijn vraag of ik dan een setje goedwerkende batterijen kon ontvangen, kreeg ik als reactie dat er alleen demo-batterijen worden meegestuurd door de fabrikant. Had een meer meelevende reactie op prijs gesteld, en de oplossing had ook per telefoon kunnen worden gegeven of met een sticker op de doos.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Zie bericht
2

Slechte service

Vorige week dinsdagavond een pakket besteld, omdat wat wij wilde hebben niet op voorraad was in de winkel. Het cadeau hadden wij op zaterdag nodig en op de site staat netjes aangegeven met 2 werkdagen in huis, ook nu! Om deze reden hebben wij de bestelling geplaatst. Een dag later kreeg ik een mail van GLS dat mijn pakket donderdag geleverd zou worden, helemaal top want dan was het mooi op tijd! Op donderdag was de leverdag veranderd naar aankomst op vrijdag. Helemaal prima, was het pakket nog steeds op tijd. Eenmaal vrijdag weer naar de tracker gekeken en bleek dat het pakket WEER verplaatst was naar een andere bezorgdatum, maandag om precies te zijn. Dit betekend dat het pakket te laat was en wij halsoverkop nog naar de winkel moesten om een andere cadeau te halen terwijl er toch echt 2 dagen staat aangegeven op de site. Maandag (22 juni) gelijk contact opgenomen met Toychamp met het feit dat ze niet waar kunnen maken wat op de website duidelijk staat aangegeven en de vraag hoe het zit met terugbrengen. Uiteraard was terug brengen mogelijk, ik kon het terugsturen of terugbrengen in de winkel. Als ik mijn geld terug wilde dan moest ik het pakket terug sturen, maar de kosten voor de retourzending waren wel voor mij. Mijn pakket zou volgens de website binnen 2 werkdagen in huis zijn en dit is niet gewaarborgd, hier heb ik lang mail contact over gehad of Toychamp ter compensatie dan niet de retour kosten voor hun rekening kan nemen gezien er op de site staat met 2 werkdagen in huis, ook nu! Maar nee volgens de mevrouw van de klantenservice kan dat niet gedaan worden en normaal is 95% van de pakketten op tijd en spijt het haar helaas dat het pakket niet op tijd binnen was. Het enige wat ik hiervoor krijg is zelf meer kosten aan de retour zending van mijn pakket om het geld terug te krijgen OF ik moet het terug brengen naar de winkel om een bon te krijgen, want ja deze is wel 2!! jaar geldig. Kennelijk maakt klanttevredenheid Toychamp niks uit, bedankt voor niks!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Echt klantenservice verlenen
5

Website bevat veel producten die niet online bestelbaar zijn/af te halen in dichtsbijzijnde winkel

Erg lang bezig geweest om cadeautjes uit te zoeken die thuis bezorgd konden worden. Bij een aantal producten staat het aangegeven maar bij veel producten kom je er pas achter als je het in de winkelmand wil plaatsen. Daardoor te weinig keuze. Het product dat ik echt wilde hebben was niet beschikbaar in de dichtsbijzijnde winkel en ik kon het daar ook niet na bestelling ophalen volgens de website. Helaas dus niet mijn keuze om deze website nogmaals te gebruiken. Wat ik ook onprettig vindt in de winkel is dat als je een product wilt ruilen dit binnen 14 dagen moet, het gaat vaak om cadeautjes die ik vaker ruimer van te voren koop zodat ik niet iedere 2-3 weken in de winkel hoef te zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bent u tevreden over onze service? Ja
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Meer producten bestelbaar maken via de website
10

Super

Snelle levering en producten in originele verpakking en goed verpakt voor het vervoer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bent u tevreden over onze service? Ja
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Dat ook kleine producten via de site bestelt en thuis bezorgd kunnen worden. Ook een winkel in Den Haag.
7

Toychamp top! Alleen de vervoeder is GLS

Een leuke speelgoed garage voor mijn zoon besteld. Goede prijs, ook snel geleverd alleen vervoerd met GLS dus het pakketje stond gewoon voor aan straat een halve dag. Nu dat ik weet dat jullie zaken doen met GLS zal ik hier ook niet meer snel bestellen. Als het pakketje de volgende keer weghaald zou worden dan heb ik een enorm te leur gesteld kind daarbij weet ik ook niet wie er verantwoordelijk is voor het pakketje nadat het bij ons voor de deur is gezet. Of wanneer het gaat regenen en mijn pakketje kapot is daardoor. Hoop zorgen die ik eigenlijk liever niet heb.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bent u tevreden over onze service? N.v.t.
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Andere vervoeder
5

Niet eerlijk tegenover de klant

Beschadigde artikel ontvangen en Toychamp gaf eerst aan dat ze nooit een artikel versturen met prijsstickers op geplakt ( dat terwijl ze nog eenzelfde artikel hadden liggen met stickers erop bleek later tijdens telefoongesprek en nadat ik foto’s had verstuurd kreeg ik te horen dat ze dat zo hebben ontvangen van Lego. Vorige week artikel door Toychamp retour ontvangen maar nog steeds mijn geld niet terug. Om zo de schuld naar een ander te geven vind ik jammer

  • Aanbevelen? Nee
  • Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Eerlijk zijn en met betere aanbod of oplossing komen

Reactie van het bedrijf

Beste, Dank u voor uw melding. Ik zie in uw dossier dat de terugbetaling gisteren is aangemaakt, toen de retourdienst uw retour verwerkt heeft. Wat betreft het prijsstickertje op de doos : bij verder nazicht is gebleken dat dit artikel uit 1 van onze winkels naar het webmagazijn gestuurd werd om zo de voorraad verschuiving die nodig was te faciliteren. In die winkel hadden ze er een prijsstickertje op gehangen. Vandaar dat de 2de doos die nog in het webmagazijn lag, ook een stickertje had. We hebben er alle begrip voor dat u deze niet wou, vandaar dat we ook de nodige stappen ondernomen dit voor u op te lossen. We leggen niet de schuld bij iemand anders, maar proberen wel naar waarheid informatie door te geven. In dit geval is gebleken dat de doos inderdaad zo geleverd was in het webmagazijn, maar niet door LEGO zelf, maar via 1 van onze winkels. Dit is alleszins niet de normale manier van werken, waardoor dit ook moeilijk te snappen was via de telefoon. Vandaar dat de foto's die u gestuurd heeft, ook handig waren om het een en ander na te kijken. In elk geval nogmaals onze excuses voor het ongemak Groetjes, het ToyChampteam

10

Snel service

Goed te spreken erover snelle levering vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bent u tevreden over onze service? Ja
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.
9

Super snel en goede kwaliteit

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Bent u tevreden over onze service? Ja
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.
9

Snelle levering, netjes verpakt

Mijn bestelling werd heel snel geleverd en was keurig verpakt. Lage prijzen, helemaal prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bent u tevreden over onze service? Ja
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.
10

Snel en voordelig

Op zoek naar spullen voor m'n zwembad bij Toychamp uitgekomen. Goede prijs, op voorraad en dezelfde dag verzonden tegen redelijke verzendkosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bent u tevreden over onze service? Ja
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.
10

Goede service

Goede service gemakkelijk achter a f te betalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bent u tevreden over onze service? Ja
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.
6

Snel en simpel, de bezorging niet volgens afspraak

De website werkt goed! Makkelijk, snel en simpel. De bezorging via een koerier aangevraagd voor woensdag (dan was ik thuis). Doos werd dinsdag geleverd en stond in de stromende regen bij de achterdeur. Geluk bij een ongeluk was door de goede verpakking en een rubberen mat die toevallig onder de doos lag het speelgoed niet beschadigd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bent u tevreden over onze service? Ja
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.
10

levering super snel

ik heb super ervaring met toychamp levering super snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bent u tevreden over onze service? Ja
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.
2

Ben nog aan het wachten op mijn bestelling.

3 juni een zwembad besteld, ben nog steeds aan het wachten. Hoop dat het morgen 8 juni komt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Sneller leveren
10

ze hadden hem nog

Het legosetje wat op lego.nl en bol.com niet meer beschikbaar was, was hier wel te krijgen en werd op afgesproken afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bent u tevreden over onze service? Ja
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.
7

geleverd volgens afspraak

Artikel in orde, het duurde even maar wel binnen toegezegde levertijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bent u tevreden over onze service? N.v.t.
  • Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.
4

Aanbod op internet veelzijdig, maar bezorging is erg slecht

Wij hebben een groot buitenspeelhuis gekocht. Door de omvang van het pakket moesten wij het laten bezorgen. Toychamp kiest een bezorger GLS, die dus geen meldingen geeft bij bezorging. Ze staan ineens voor de deur, waardoor wij de afspraak misliepen. Als je dus informeert over het pakket, staat het bij het depot en kan je het zelf weer ophalen of je wordt zo ver doorgeschoven dat ons pakket twee dagen later pas aankwam en niet op tijd is geleverd voor de verjaardag van onze dochter. Spreek je toychamp hierop aan, krijg je een mail terug dat het de schuld is van GLS en GLS geeft de schuld aan Toychamp dat het pakket laat is aangeleverd bij hun depot in België. Als wij eerder wisten, dat het laat zou aankomen, hadden wij zelf naar alternatieven gezocht om het op te halen. Wij hebben nota bene betaald voor de bezorging.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Andere bezorger

Reactie van het bedrijf

Dag Carmen, Dank u voor uw melding. Ik ben even gaan kijken en het pakket is inderdaad langer onderweg geweest dan we zelf zouden verwachten. Dit heeft enerzijds te maken met de Corona maatregelen waardoor er af en toe een pakket langer onderweg. Gezien het feit dat dit pakket buiten het standaard formaat valt, wordt dit apart opgehaald de dag nadat we de bestelling hebben klaargezet. Uw bestelling dateert van 01/06 's avonds, werd dus 02/06 verwerkt en 03/06 opgehaald. We leveren binnen 2 werkdagen, dus de verwachting zou zijn dat het 05/06 geleverd werd. Dit is echter 09/06 geworden. Ik ga nog eens extra navragen bij GLS of er een reden van vertraging gegeven kan worden, maar ik vermoed dat de extra veiligheidsmaatregelen, die natuurlijk nog steeds van kracht zijn, hier vooral mee te maken hebben. In elk geval onze excuses voor het ongemak. Groetjes, het ToyChampteam

4

Te laat

Levertijd 6 dagen ipv 2 werkdagen, erg jammer als het een kado voor de verjaardag is en nu dus 2 dagen te laat was. Bestelling was wel compleet. Maar ik zou een betrouwbare vervoerder als partij kiezen en niet gls logistiek

  • Aanbevelen? Nee
  • Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Betrouwbare vervoerder

Reactie van het bedrijf

Dag Marcel, Dank u voor uw melding. Ik ben even gaan kijken en het pakket is inderdaad langer onderweg geweest dan we zelf zouden verwachten. Dit heeft enerzijds te maken met de Corona maatregelen waardoor er af en toe een pakket langer onderweg. Uw bestelling dateert van 01/06 namiddag, werd dus 02/06 verwerkt en 03/06 opgehaald. We leveren binnen 2 werkdagen, dus de verwachting zou zijn dat het 05/06 geleverd werd. Dit is echter 08/06 geworden. Ik ga nog eens extra navragen bij GLS of er een reden van vertraging gegeven kan worden, maar ik vermoed dat de extra veiligheidsmaatregelen, die natuurlijk nog steeds van kracht zijn, hier vooral mee te maken hebben. In elk geval onze excuses voor het ongemak. Groetjes, het ToyChampteam

10

Snel geleverd en goedkoper dan de concurenten

In de folder een aanbieding gezien. De bestelling was makkelijk online te doen en werd binnen een paar dagen thuisbezorgd. Dit was onze eerste bestelling, maar vast niet de laatste!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bent u tevreden over onze service? Ja
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.
5

Erg late levering

De levering is nog niet binnen, wel de vraag om toy champ te beoordelen. Levering zou donderdag binnenkomen, toen vrijdag, daarna maandag. Ben benieuwd wanneer het komt. Artikel was op voorraad toen ik het zondag kocht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Voldoen aan lever tijd die je zelf afgeeft

Reactie van het bedrijf

Beste Brigitte, De vraag tot beoordeling wordt standaard 4 dagen na bestelling gestuurd. Dit is in principe voldoende. Wat uw bestelling betreft, zie ik dat geleverd werd op 08/06. Kan u dit bevestigen aub? Indien dat niet het geval is, wil ik u vragen om contact te nemen met onze klantenservice (webshop@toychamp.nl) zodat er een onderzoek kan geopend worden bij onze transporteur. Het klopt dat het pakket verwacht werd geleverd te worden op 5/06, dus in geval wel mijn excuses voor de vertraging. Dit heeft echter te maken met de nog steeds lopende veiligheidsmaatregelen, waardoor een pakket heel af en toe wat later kan zijn dan verwacht. Groetjes, het ToyChampteam

1

Retour heel slecht

In de voorwaarden staat dat je bij retourneren eem trgoedbon krijgt. Heel vervelend als je een cadeau dubbel krijgt. Vervelende service die bij geen andere speelgoedwinkel geldt. Heel jammer als de toychamp het kortstebij ligt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Ruilen met geld terug invoeren.

Reactie van het bedrijf

Beste Daisy, Ik vind op deze naam en email adres niet direct een bestelling terug via onze website. Wat ik wel kan bevestigen is dat als u in een winkel wat terug brengt, dat u een bon krijgt die 2 jaar geldig is. Dit is onze normale procedure in geval van terugnames in een winkel. Groetjes, het ToyChampteam

2

Slecht

Slecht nog streds niets onvangen

  • Aanbevelen? Nee
  • Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Afsturen als doorgegeven

Reactie van het bedrijf

Beste Henk, Wat jammer om te lezen dat uw pakket te laat geleverd is. Ik ben even gaan kijken in de track en trace en zie dat het pakket geleverd werd op 8 juni. Uw bestelling dateert van 03/06 namiddag, en is 04/06 opgehaald door onze transporteur. Levering op 08/06 is dus wel de 2de werkdag. Ik snap dat u hem misschien net iets vroeger verwacht had maar dat is momenteel niet altijd mogelijk gezien de genomen veiligheidsmaatregelen in de depots en bij de chauffeurs. In elk geval hiervoor onze excuses voor het ongemak Groetjes, het ToyChampteam

1

K.U.T. service

Ik heb nu tot 2 keer toe slechte service ( twee filialen Zwolle/ Apeldoorn) verkregen van deze toko. Geld verdienen willen ze graag en als de beste, maar de klantgerichtheid is ver te zoeken en doen er hier ook niet veel moeite voor om hier enigszins kennis van te nemen. Zwolle: destijds een auto van V-tech gekocht. Binnen 1 week was het kapot. Ik terug naar de winkel om de auto om te ruilen voor een nieuwe. Helaas was de auto niet voorradig dus wilde ik mijn geld terug. Aangezien ik de kassabon niet kon vinden kreeg ik ook mijn geld niet terug. Maar zoals algemeen bekend is een bankafschrift (wettelijk bepaald) ook voldoende. Niet voor Toychamp, want zei zijn een Belgisch bedrijf en op hun was de NL wet niet van toepassing. Kortom moeilijk, moeilijk moeilijk, maar uiteindelijk de medewerker weten te overtuigen en heb ik het geld terug gekregen. Pffff Apeldoorn: koop ik een solarbol (€119,-) voor onze zwembad via de webshop en zou deze in Apeldoorn ophalen en was de enige nabije filiaal die nog 1 voorradig had. Ik moest er wel 50 minuten heen en 50 minuten voor terug rijden. Dit had ik er voor over. Daar aangekomen loop ik door de winkel en zie ik die ene exemplaar nog in de schappen staan. Uit voorzorg gooi ik het in de winkelwagen(ze hadden er nog maar 1). Bij de kassa aangekomen deel ik mede dat ik het al via internet had betaald en laat het mailtje zien. Bedrijfsleider gaf te kennen nog niet met bestellingen bezig te zijn geweest en dat ik ander maar 1,5 uur moest wachten. Ik zeggen dat ik ik daar niet op zit te wachten. ik moet namelijk 's middags nog werken. dan waren er nog 2 alternatieven. Ik kocht hem nu nog een keer, alsof €119,- niets is. Ik zou de andere dan annuleren en zou het geld terug gestort worden. Of ik zou het geheel gewoon annuleren en zou het geld terug gestort krijgen. Nu lees ik dat bij iemand anders dat dit ook weer een dingetje is. Ik ben benieuwd. qua service is deze zaak nog geen halve ster waard, maar moet wat invullen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? SERVICE SERVICE SERVICE

Reactie van het bedrijf

Beste Berend, Dank u voor uw melding van het ongemak dat u ervaren heeft. Wat betreft de Vtech auto : om garantie te kunnen krijgen, en in dit geval dus uw geld terug, moeten wij uw garantiebewijs hebben. Dat is uw kassabon. Het pinbewijs is inderdaad een geldig betaalbewijs, maar geen geldig garantiebewijs. Want op het pinbewijs staat wel dat u "iets" bij ons heeft gekocht, maar niet wat. En met name dat moet op een garantiebewijs zichtbaar zijn. We vragen daarom om uw kassabon altijd te bewaren gedurende de looptijd van de garantie, wat 2 jaar is zoals wettelijk bepaald. Ik ben blij om te lezen dat men in de winkel een uitzondering voor u gemaakt heeft, maar ik wil u wel vragen om in de toekomst uw kassabon te bewaren voor deze doeleinden. Op de kassabon staat trouwens ook vermeld dat dat uw garantiebewijs is. Wat de solarbol betreft : als u online een bestelling plaatst, krijgt u een afhaalbericht per mail zodra de winkel uw bestelling verwerkt heeft. Dit staat zo vermeld in onze voorwaarden, alsook in de mail die u ontvangt. Als u daar alsnog niet op wacht, kan het zijn dat u in de winkel moet wachten, als de bestelling daar nog niet verwerkt is. Onze winkels krijgen hiervoor een halve dag de tijd, zodat je ten laatste de volgende werkdag kan langsgaan. Ik begrijp uit uw verhaal dat u voor ontvangst van het afhaalbericht in de winkel stond, en dan vragen we inderdaad om even te wachten. Dit is voor goede orde max. een half uur gezien er communicatie nodig is vanuit het webordersysteem naar de kassa toe. Want aan de kassa wordt de order gescand, zodat u een kassabon heeft en zodat de order kan afgevinkt worden als zijnde afgehaald. Mocht u hier in de toekomst rekening mee kunnen houden, zouden we dat zeker apprecieren. Hopend u voldoende geïnformeerd te hebben. Groetjes, het ToyChampteam

2

Van het kastje naar de muur bij ondeugdelijk product

Onvolledige inhoud van nieuwe verpakking. Klantenservice verwijst mij naar de winkel. Winkel verwijst mij naar de klantenservice. Terwijl het personeel ook een stapje extra had kunnen doen en mij een nieuwe doos mee had kunnen geven en zelf de afhandeling van de onvolledige verpakking had kunnen afhandelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Klantvriendelijkheid door de regels rond een ondeugdelijk product zo te maken dat de klant niet de dupe is.

Reactie van het bedrijf

Beste, Dank u voor uw bericht. In geval van een winkelaankoop verwijst de klantendienst u inderdaad terug naar de winkel. Daar had men u effectief verder kunnen en moeten helpen. Afhankelijk van de procedures van de betrokken leverancier, had men u moeten informeren over de te nemen stappen. Hiervoor in elk geval mijn excuses. Groetjes, het ToyChampteam

9

Top

Snelle levering van de bestelde artikelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bent u tevreden over onze service? Ja
  • Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Over Toychamp.nl

ToyChamp bouwt aan de kinderdromen van morgen.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd