snelle levering en goede prijs kwaliteit

Na bestelling de volgende dag al ophalen prima

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Snel en goedkoper dan ergens anders

Meer dan waardeloos

Op 28 april een boekje voor mijn kleindochter besteld, nog altijd heb ik niets vernomen van een eventuele levering. Vertel, wat kan ik doen om dat kind alsnog haar verjaardagskado te geven? Op mijn voorstel het boekje zelf te gaan halen in Middelburg werd negatief gereageerd, waarom?

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Service

Prima prijs en keurig geleverd

Scherpe prijs en snelle levering. Alles in orde.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niet alles is online leverbaar via verzending. Ik hoop niet dat ik vanaf nu ongevraagd een nieuwsbrief ga ontvangen want dat zou ik zeer slecht vinden.

Betrouwbaar adres voor online reserveren

Online besteld en gereserveerd in de winkel van mijn keuze. Helaas geen tijd om direct op te halen, maar ook na 2 weken toen ik kwam lag mijn bestelling nog steeds keurig klaar ! Perfect

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Misschien een herinnering sturen dat ik mijn bestelling niet vergeet op te halen (?)

Ik vind het een top winkel

Fijne servise, ze hebben heel veel

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Geen idee

Goed verpakt, veel kehze

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Misschien snellere levering

Mooie set

Alles keurig af gehandeld, tijdens het online bestellen

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Prijzen wat goedkoper, maar aanbod is groot in de winkel

Goeie deal!

Prima prijs, levering gratis aan huis.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Iets snellere levering

Prima service. Snelle levering. Nette verpakking. Mooi speelgoed zoals op foto

Nette snelle service. Mooi speelgoed. Duidelijke website. Netjes verpakt.

Kreeg gewoon een showroommodel

Ik had extra een bestelling online geplaatst voor een nieuwe loop moter en geen showroommodel kreeg ik bij afhaling nog steeds het showroommodel aangeboden wat het meisje bij de kassa al zei die wel heel vriendelijk was en me begreep.toen ik iets van korting vroeg was het niet mogelijk, vanuit manager begrijp dat die ook niks mogen vaak.maar ik vind niet dat jullie een showroommodel kunnen aanbieden als ik een kind iets kadoo wil doen als Nieuw zijnde. Heb wel netjes me geld terug gekregen, en bij de intertoys besteld jammer genoeg.ik was graag klant in jullie winkel maar dit vond ik niet kunnen

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Zie uitleg

Goedemiddag Annegien, Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je een mindere ervaring gehad hebt. We kunnen ons voorstellen dat je het liever anders gewild had, we nemen dit zeker mee naar de toekomst toe zodat we aan een verbetering kunnen werken. Alvast een prettige dag gewenst en veel speelplezier met het speelgoed. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Heel veel keuze

Heel veel keuze , hier slaag je altijd

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goed ingepakt en snel verzonden

Zeer goed ga zeker vaker bestellen

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niks veranderen

Redelijk prijs topservice

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goed product, snelle levering!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Snelle levering. Goed product.

Product was Snelle binnen en een goede kwaliteit.

Super!!!

Mega lego set gekocht voor super prijs. Paar uur later kon ik m al in de winkel ophalen. Wist niet eens dat daar in Arnhem zo'n grote speelgoedwinkel zat. Ga ik vaker heen nu.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Pascal, Bedankt voor je feedback. Super te horen dat de winkel groter was dan verwacht! We hopen je nog eens bij ons te mogen verwelkomen. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Klant vriendelijk personeel, doos alleen ernstig beschadigd

Ik heb een LEGO set besteld, personeel is vriendelijk. Echter is de onder kant van mijn lego doos eruit alsof er met schuurpapier overheen is geschuurd

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niet met de dozen rond bonjouren

Goedemiddag Niels, Bedankt voor je review. Wat fijn dat je een leuke winkelervaring gehad hebt. Jammer dat je Lego doos beschadigd was, bij melding aan de collega's van de winkel wordt er gekeken naar een eventuele oplossing . :) Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Goede prijs

Goede prijs, snelle levering

• Bent u tevreden over onze service? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Snelle levering en mooi product

Ik heb een puzzeltas besteld. Deze was gemakkelijk besteld en snel geleverd.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Via internet cadeau besteld voor kleindochter. Enige minpunt dat het niet opgestuurd kon worden maar naar een winkel moesten.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Keuze tussen zelf ophalen of versturen

Goedemiddag Kitty, Bedankt voor je review. Sommige artikelen kunnen alleen in nog in de winkel worden opgehaald omdat er online geen voorraad meer van is. Je kan dit ook voor jezelf reserveren via click&collect zodat je het artikel afhaalt wanneer dit voor jou het best uitkomt. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

2 dekbedden van Spider-Man en Avangers op zondag besteld en woensdag in huis , ook perfect van kwaliteit , dank je

Onduidelijke en incomplete leveringen

Geen track and trace code ontvangen. Gls had al 3 dagen geen grote pakketten opgehaald. Wel klein pakketje uit dezelfde bestelling geleverd. Stonden onaangekondigd voor de deur.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Betere verzendpartner

Goedemiddag Annemarie , Bedankt voor je review. Wat jammer dat je een mindere ervaring gehad hebt met gls, we doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk tot bij de klant te leveren. We geven de feedback ook alvast aan hun door en hopen ongemakken in de toekomst te kunnen vermijden. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Zeer goede persoonlijke service

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Postcode vergelijken met het opgegeven adres

Snel en duidelijk.

Zoals als online bestelling is bedoelt. Snel en duidelijk.

Roda JC Ring laan 49 6466 NH Kerkrade

+31(0)45 76 000 76

Over Toychamp.nl

ToyChamp maakt kinderdromen waar.