Snelle levering en mooi product

Ik heb een puzzeltas besteld. Deze was gemakkelijk besteld en snel geleverd.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Via internet cadeau besteld voor kleindochter. Enige minpunt dat het niet opgestuurd kon worden maar naar een winkel moesten.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Keuze tussen zelf ophalen of versturen

Goedemiddag Kitty, Bedankt voor je review. Sommige artikelen kunnen alleen in nog in de winkel worden opgehaald omdat er online geen voorraad meer van is. Je kan dit ook voor jezelf reserveren via click&collect zodat je het artikel afhaalt wanneer dit voor jou het best uitkomt. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

2 dekbedden van Spider-Man en Avangers op zondag besteld en woensdag in huis , ook perfect van kwaliteit , dank je

Onduidelijke en incomplete leveringen

Geen track and trace code ontvangen. Gls had al 3 dagen geen grote pakketten opgehaald. Wel klein pakketje uit dezelfde bestelling geleverd. Stonden onaangekondigd voor de deur.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Betere verzendpartner

Goedemiddag Annemarie , Bedankt voor je review. Wat jammer dat je een mindere ervaring gehad hebt met gls, we doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk tot bij de klant te leveren. We geven de feedback ook alvast aan hun door en hopen ongemakken in de toekomst te kunnen vermijden. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Zeer goede persoonlijke service

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Postcode vergelijken met het opgegeven adres

Snel en duidelijk.

Zoals als online bestelling is bedoelt. Snel en duidelijk.

Fijn geholpen

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Online besteld.... Dag erna kon ik het al ophalen.... Lag klaar bij kassa... Je hoeft niet zelf te zoeken in de grote winkel.... Voor herhaling ...zeker wel.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Monique, Bedankt voor je review. Super om te horen dat alles naar wens was! We hopen je zeker een volgende keer terug bij ons te ontmoeten. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Snel en levering uitstekend

Super geregeld!

Bestelling geplaatst om op te halen de winkel. Kon al na een uurtje. Makkelijk ook dat je meteen kan kijken waar een artikel op voorraad is.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag , Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je click&collect bestelling zo goed meegevallen is! Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Optie genomen wanneer het product weer op voorraad was toen dat er was mail gekregen Fantastisch

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niets

Heel erg leuk speelgoed

Heel erg leuke zwaard en houweel niks op aan te merken mijn kleinzoon is er vast blij mee hij krijgt het zaterdag op zijn verjaardag

• Bent u tevreden over onze service? N.v.t.

Snell!

Order laat ingedient, email de volgende dag - mijn order was al binnen!

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Meer producten in de winkel ipv onlineverkoop.

Snelle reactie en top service

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Redelijk snel en product goed verpakt. Informatie niet super duidelijk. Had niet door dat dit de niet krachtige versie van het product was. Wel naar gezocht.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Informatie

Klopt niet met info bezorging

Waardeloos Bestel ik op tijd is het cadeau voor me kleinkind haar verjaardag nog niet binnen. Juist gekeken hoelang het duurt voor verzending binnen is. Zie ik bij de mail als alles betaald is dat het wel langer kan duren. Dus mijn kleinkind heeft op haar verjaardag niks gekregen van Oma. Waardeloos . Dus geef meteen aan bij jullie info. Dat het langer duurt dan 4 dagen.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Verzending aanpassen bij de info

Goedemiddag , Bedankt voor je review. Jammer dat je een mindere ervaring gehad hebt. We doen ons best om alles te leveren, soms wegens onvoorziene omstandigheden kan dit afwijken. We nemen deze feedback zeker mee naar de toekomst toe! Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Meer dan een week levertijd

Veel te lange levertijd

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag , Bedankt voor je review. Wat jammer dat je een mindere ervaring gehad hebt, we doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk tot bij de klant te leveren. Indien er onverwachtse drukte opduikt kan dit iets langer dan voorzien duren. Onze excuses voor het ongemak, we geven dit intern door en nemen dit mee naar de toekomst! Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Zeer slechte ervaring

Ik had 4 dingen besteld, 3 kon ik ophalen in de winkel, de 4 was daar niet op voorraad en zou bezorgd worden. de ochtend dat ik het kon ophalen kreeg ik een mail zonder uitleg dat de 3 items vanuit de winkel geannuleerd warden. Toen ik er achteraan mailden, met de melding dat het ook op een aanbieding ging, kreeg ik allen terug dat het een aanbieding was en dat ze daar nooit iets meer kunnen garanderen.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Service

Goedemiddag Onno, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je een mindere ervaring had. Je order werd via click&collect geannuleerd, omdat de assortimentsartikelen wat je wou niet meer aanwezig waren. Je had de optie vermeld dat indien je voorkeur er niet is je geld hiervan teruggestort diende te worden en dit is ook bij deze gebeurd. Het is inderdaad zo dat als er bepaalde acties/promoties gaande zijn, dat deze een gerichte begin- en einddatum hebben waardoor als de actie afgelopen de korting niet toegekend kan worden. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Niet zo best

De dag dat het gebracht zou worden kreeg ik een mail van GLS dat het niet was afgeleverd bij hun Dus kon het niet bezorgd worden Tot nu toe niets meer over gehoord ( vrij- za-zondag) .Met als gevolg dat het niet op tijd was voor de verjaardag, heel vervelend!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Teun, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je een mindere ervaring gehad hebt. Had je hier ook een mail voor gestuurd ? Dan konden we dit samen met je bekijken. Onze excuses alvast voor het ongemak. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Mooie producten, echter te grote verzenddoos

Blij verrast met de mooie producten toen de pakketbezorger deze kwam afleveren, echter tot mijn grote verbazing was tenminste 50% van de doos met plastic luchtopvulzakjes gevuld, niet erg duurzaam.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Verzenddozen bijvoorbeeld insnijden om minder lucht en/of verpakkingsmateriaal te versturen.

Goedemiddag Jan, Bedankt voor je review. Fijn dat de producten bij je in de smaak vielen. Echter doen we dit voor het beschermen van de dozen van de artikelen zodat deze mooie zonder beschadigingen geleverd worden. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Ik had nog nooit iets besteld,maar ik ben zeer tevreden. Het pakje was in goede staat en zeer snel geleverd. Kind blij en ik blij.

• Bent u tevreden over onze service? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Jenny, Bedankt voor je review. Top! Wat leuk om te horen dat alles naar wens was. We hopen jullie een volgende keer nog eens bij ons te mogen verwelkomen! Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Uitstekend bedrijf

Het bedrijf heeft altijd goed gereageerd op de verzoeken die ik deed.

• Você nos recomendaria? Yes
  • Yes
  • Yes
  • NA

Eerste keer wat besteld via internet was perfect

Zoon lief verast met wat die kreeg. Ik super blij om dat het op tijd was bezorgd Nou in fijne zondag gewenst Tot de volgende keer Groetjes uit Zwolle

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Christiaan, Bedankt voor je review. Geweldig! Fijn om te horen dat jullie blij waren met de aankoop, als jullie blij zijn zijn wij dat ook! :) Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Goede en snelle levering

Over Toychamp.nl

ToyChamp maakt kinderdromen waar.