Toychamp heeft geen oplossend vermogen

Mijn bevestigde levering blijkt ineens niet meer leverbaar. De verpakking is gescheurd. Logisch dat dit niet meer verkocht kan worden, maar uit een ander filiaal laten komen waar WEL voorraad is, dat is teveel gevraagd. “Nee meneer we hebben uw bestelling al geannuleerd, de terugstorting is al in werking” was het antwoord Dit was eens Toychamp en nooit meer!

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? SERVICE

Verpakking was prima

De bezorging met GLS is niet naar wens bus neer gezet waar het niet mocht en nog een grote mond geven ook . Ander bezorger nemen.

Fantastische service

Mijn bestelling was gisteren beschadigd aangekomen. Na een telefoontje werd mij geadviseerd even wat foto's te mailen. Deze werden direct bekeken en vandaag heb ik het nieuwe product al ontvangen! Echt super!!!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Snelle levering en goed verzonden.

Snelle levering en goed verzonden. Levering met GLS, tracking helaas niet up to dat zoals gebruikelijk daar. Maar toch keurig 1 dag eerder afgeleverd, net op tijd voor een verjaardag...

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Verzenden met PostNL

Snelle nette service

Smiddags besteld volgende middag in huis. Netjes verpakt. Er werdt ook rekening met mijn voorkeur gehouden. Bedankt voor snelle service

Gemakkelijk en snel

Perfect geregeld, snelle service en ook snel in huis

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Bestelling via internet, ging prima

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Snellere levering

gemakkelijk te bestellen, prima service

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Snelle levering en duidelijke communicatie

Kan niet beter

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Ook in het weekend leveren

Snelle service en levering

Alles liep op rolletjes. En heel snel bezorgd.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Doen niet wat ze beloven

Voorraadbeheer niet op orde, slechte communicatie & klantvriendelijkheid ver te zoeken

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Voorraadbeheer, klantvriendelijkheid

Goed en slecht

Het spelletje was heel goed maar die kap tafel voor 60 euro vond ik heel erg tegen vallen was alleen paar stukken plastic van slechte kwaliteit en dan meer dan de hoofdprijs vragen .mijn zoon was blij met het swits spel kan niet veel mis mee zijn maar het cadeau voor mijn dochter is in mijn ogen het geld totaal niet waard en ik was alleen te stom om er in te trappen nooit meer

Bestelling niet verpakt!

Aqua Play besteld voor verjaardag kleinzoon. Het pakket is verstuurd in originele verpakking, waardoor deze is beschadigd. Ik word ook niet blij van adressticker, die niet is ye verwijderen zonder de doos nog meer aan te tasten.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Verzending in extra doos

Our generation caravan en auto besteld online. In de winkel konden we alleen de caravan en auto meenemen die er al maanden staat. Uitgepakt en al. Volgens de dame in de winkel is dit normaal en komen ze niet in doos aan in de winkel. Mij teijfels hierbij gezet en benoemd dat ik geen speelgoed koop wat al maanden los staat in de winkel zonder verpakking oid.. Hierop online besteld en je raadt het al netjes in doos van de fabrikant zelf. Vandaar de 8. Ik zou de winkel aanraden om het speelgoed wat er staat als showmodel te houden en klanten gewoon een nieuw iets te geven in doos.

• Bent u tevreden over onze service? N.v.t.
  • Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Alles wordt in één (1) verpakking geleverd geleverd.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Product goed, levertijd goed, communicatie goed

Moment van levering (GLS) was goed te volgen. Drone van gear2play werkt prima.

Niet klantvriendelijk

Voor onze kleinzoon Dino Valley interactieve T-rex besteld en ontvangen. Alleen bij het uitpakken bleek dat de dino niet deed wat is beloofd. Onze kleinzoon was erg verdrietig. De klantenservice gebeld, maar ze konden mij niet helpen. Klachten en retourzendingen moesten via de email. Een email gestuurd en kreeg als antwoord de vraag of we de batterijen al door een A-merk hadden vervangen? De batterijen vervangen en toen werkte de dino. Onze kleinzoon was blij met zijn dino. Op mijn vraag of ik dan een setje goedwerkende batterijen kon ontvangen, kreeg ik als reactie dat er alleen demo-batterijen worden meegestuurd door de fabrikant. Had een meer meelevende reactie op prijs gesteld, en de oplossing had ook per telefoon kunnen worden gegeven of met een sticker op de doos.

• Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Zie bericht

Slechte service

Vorige week dinsdagavond een pakket besteld, omdat wat wij wilde hebben niet op voorraad was in de winkel. Het cadeau hadden wij op zaterdag nodig en op de site staat netjes aangegeven met 2 werkdagen in huis, ook nu! Om deze reden hebben wij de bestelling geplaatst. Een dag later kreeg ik een mail van GLS dat mijn pakket donderdag geleverd zou worden, helemaal top want dan was het mooi op tijd! Op donderdag was de leverdag veranderd naar aankomst op vrijdag. Helemaal prima, was het pakket nog steeds op tijd. Eenmaal vrijdag weer naar de tracker gekeken en bleek dat het pakket WEER verplaatst was naar een andere bezorgdatum, maandag om precies te zijn. Dit betekend dat het pakket te laat was en wij halsoverkop nog naar de winkel moesten om een andere cadeau te halen terwijl er toch echt 2 dagen staat aangegeven op de site. Maandag (22 juni) gelijk contact opgenomen met Toychamp met het feit dat ze niet waar kunnen maken wat op de website duidelijk staat aangegeven en de vraag hoe het zit met terugbrengen. Uiteraard was terug brengen mogelijk, ik kon het terugsturen of terugbrengen in de winkel. Als ik mijn geld terug wilde dan moest ik het pakket terug sturen, maar de kosten voor de retourzending waren wel voor mij. Mijn pakket zou volgens de website binnen 2 werkdagen in huis zijn en dit is niet gewaarborgd, hier heb ik lang mail contact over gehad of Toychamp ter compensatie dan niet de retour kosten voor hun rekening kan nemen gezien er op de site staat met 2 werkdagen in huis, ook nu! Maar nee volgens de mevrouw van de klantenservice kan dat niet gedaan worden en normaal is 95% van de pakketten op tijd en spijt het haar helaas dat het pakket niet op tijd binnen was. Het enige wat ik hiervoor krijg is zelf meer kosten aan de retour zending van mijn pakket om het geld terug te krijgen OF ik moet het terug brengen naar de winkel om een bon te krijgen, want ja deze is wel 2!! jaar geldig. Kennelijk maakt klanttevredenheid Toychamp niks uit, bedankt voor niks!

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Echt klantenservice verlenen

Website bevat veel producten die niet online bestelbaar zijn/af te halen in dichtsbijzijnde winkel

Erg lang bezig geweest om cadeautjes uit te zoeken die thuis bezorgd konden worden. Bij een aantal producten staat het aangegeven maar bij veel producten kom je er pas achter als je het in de winkelmand wil plaatsen. Daardoor te weinig keuze. Het product dat ik echt wilde hebben was niet beschikbaar in de dichtsbijzijnde winkel en ik kon het daar ook niet na bestelling ophalen volgens de website. Helaas dus niet mijn keuze om deze website nogmaals te gebruiken. Wat ik ook onprettig vindt in de winkel is dat als je een product wilt ruilen dit binnen 14 dagen moet, het gaat vaak om cadeautjes die ik vaker ruimer van te voren koop zodat ik niet iedere 2-3 weken in de winkel hoef te zijn.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Meer producten bestelbaar maken via de website

Snelle levering en producten in originele verpakking en goed verpakt voor het vervoer.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Dat ook kleine producten via de site bestelt en thuis bezorgd kunnen worden. Ook een winkel in Den Haag.

Toychamp top! Alleen de vervoeder is GLS

Een leuke speelgoed garage voor mijn zoon besteld. Goede prijs, ook snel geleverd alleen vervoerd met GLS dus het pakketje stond gewoon voor aan straat een halve dag. Nu dat ik weet dat jullie zaken doen met GLS zal ik hier ook niet meer snel bestellen. Als het pakketje de volgende keer weghaald zou worden dan heb ik een enorm te leur gesteld kind daarbij weet ik ook niet wie er verantwoordelijk is voor het pakketje nadat het bij ons voor de deur is gezet. Of wanneer het gaat regenen en mijn pakketje kapot is daardoor. Hoop zorgen die ik eigenlijk liever niet heb.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Andere vervoeder

Niet eerlijk tegenover de klant

Beschadigde artikel ontvangen en Toychamp gaf eerst aan dat ze nooit een artikel versturen met prijsstickers op geplakt ( dat terwijl ze nog eenzelfde artikel hadden liggen met stickers erop bleek later tijdens telefoongesprek en nadat ik foto’s had verstuurd kreeg ik te horen dat ze dat zo hebben ontvangen van Lego. Vorige week artikel door Toychamp retour ontvangen maar nog steeds mijn geld niet terug. Om zo de schuld naar een ander te geven vind ik jammer

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Eerlijk zijn en met betere aanbod of oplossing komen

Beste, Dank u voor uw melding. Ik zie in uw dossier dat de terugbetaling gisteren is aangemaakt, toen de retourdienst uw retour verwerkt heeft. Wat betreft het prijsstickertje op de doos : bij verder nazicht is gebleken dat dit artikel uit 1 van onze winkels naar het webmagazijn gestuurd werd om zo de voorraad verschuiving die nodig was te faciliteren. In die winkel hadden ze er een prijsstickertje op gehangen. Vandaar dat de 2de doos die nog in het webmagazijn lag, ook een stickertje had. We hebben er alle begrip voor dat u deze niet wou, vandaar dat we ook de nodige stappen ondernomen dit voor u op te lossen. We leggen niet de schuld bij iemand anders, maar proberen wel naar waarheid informatie door te geven. In dit geval is gebleken dat de doos inderdaad zo geleverd was in het webmagazijn, maar niet door LEGO zelf, maar via 1 van onze winkels. Dit is alleszins niet de normale manier van werken, waardoor dit ook moeilijk te snappen was via de telefoon. Vandaar dat de foto's die u gestuurd heeft, ook handig waren om het een en ander na te kijken. In elk geval nogmaals onze excuses voor het ongemak Groetjes, het ToyChampteam

Snel service

Goed te spreken erover snelle levering vriendelijke mensen

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Super snel en goede kwaliteit

Snelle levering, netjes verpakt

Mijn bestelling werd heel snel geleverd en was keurig verpakt. Lage prijzen, helemaal prima!

Over Toychamp.nl

ToyChamp bouwt aan de kinderdromen van morgen.