Zeer ontevreden

Zeer ontevreden over website en service. Artikel terug gebracht, werd zelfs nog moeilijk gedaan over geld retour doen. Ga nooit meer shoppen bij dit bedrijf!

netjes en snel verzonden

Leuk mario print

Bak is soms lastig te open voor kinderen. Maar je het wel 4 vakjes waar je apart dingen in kan doen. Boot test is goedenroodbak

Netjes conform afspraak.

Netjes conform afspraak.

Alles is altijd goed

Het is gewoon een fijne winkel assortiment goed, persoon goed, prijs goed, survival goed,. Heeeel erg tevreden

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag , Bedankt voor je review. Super om dit te horen! Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Een heel leuk cadeautje voor de kleine kinderen echt een aanrader.

toch mis ik variatie

bij de LEGO sectie hebben zij enorm verminderd met de artikelen en veel word nu geplaatst als dubbel. ik vind dat je toch meer variatie moet nemen van LEGO en wat meer uit bereiden zoals vroeger ook was bij de Toychamp in Middelburg.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? meer LEGO plaatsen

Goedemiddag Sjaak, Bedankt voor je review! We nemen feedback en reacties van je mee naar de toekomst toe zodat we aan een verbeterde toekomst kunnen werken. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Ik heb online krijtstiften besteld. Via de mail kreeg ik de administratie toegezonden waarin alles duidelijk werd vermeld . De stiften heb ik opgehaald in de winkel.

niet zo heel klantvriendelijk

On line niet verkrijgbaar dus verplicht om "in de winkel" af te halen. Dat is nog tot daar aan toe want de winkel was in de buurt van mijn werk. On line besteld én betaald en in de winkel aangekomen worden de gekochte artikelen op de balie gelegd "wilt u hier even tekenen" en dat was het dan. Toen ik om een tasje vroeg omdat het toch wat ingewikkeld was om met de artikelen los in mijn hand over straat te gaan moest daar, nota bene, 5 cent voor betaald worden en dat kon ik ook pinnen. Dat vind ik dus werkelijk het toppunt van klantonvriendelijkheid!!!

• Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? ook winkelvoorraad online en met thuisbezorging aanbieden. zeker geen 5 cent voor een tasje vragen

Goedemiddag Stef , Bedankt voor je review. Wat jammer dat je een mindere ervaring gehad hebt. Sommige artikelen zijn helaas in het online magazijn uitverkocht en alleen nog beschikbaar in de winkels. We hanteren de regels die ons worden opgelegd i.v.m. de aankoop van een zak bij een aangekocht artikel. Op dit moment kan ik me niet zo zeer voorstellen dat dit nog gratis gegeven wordt in eender welke winkel, maar we begrijpen natuurlijk wel dat dit niet zo leuk is. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Fijne website en snelle levering

Fijne en duidelijke website om te bestellen en producten te vinden. Zeer snelle levering.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Irene, Bedankt voor je review. Super om te horen! Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Snelle en nette verzending

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Gemakkelijk thuis bestellen en volgende dag in de winkel ophalen dan ben je er zeker van dat het er

Prettige website

Snel en goede levering

Teleurstellende ervaring

Had een artikel gereserveerd dat nog maar in 1 toychamp vestiging op voorraad was. De aangegeven twee uur voordat de bestelling gereed zou zijn werd niet gehaald en de winkel was ook niet telefonisch te bereiken. Bij bezoek aan de winkel was het personeeel onvriendelijk en ongemotiveerd en gaven ze aan niet altijd te kijken naar weborders. Na een behoorlijke wacht ter plekke konden we de bestelling dan toch ophalen.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? online bestel en reserveringsprocedure

Makkelijk bestellen snel afhalen in de winkel

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Slechte pulls en geen gratis kaart, lokkertje..zonde vh geld

Mijn zoon gaat nooit meer een box van Pokemon kopen, zulke slechte pulls dan kan je beter een losse kaart kopen. Ook werden wij gelokt met een gratis kaart, die werd gewoon geannuleerd, vermeld dat dan op de website dat die niet meer verkrijgbaar is. Pokemon producten gaan wij hier niet meer kopen.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Zie boven

Goedemiddag , Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te horen dat je een mindere ervaring hebt gehad. De artikelen die we bij ons in de winkel aanbieden komen rechtstreeks van de leverancier, we kunnen niet weten wat er in welke box zit. De actievoorwaarden van de promokaart werd ook duidelijk gecommuniceerd zowel online als in de winkel, dat deze bij je aankoop wordt gevoegd zolang de voorraad strekt. Als de voorraad in de winkel op is van een artikel, kan dit helaas niet bij je aankoop gestoken worden. We hopen dat we je alsnog van dienst kunnen zijn . Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Online cadeaukaart

Ik had een cadeautje nodig voor een last minute verjaardagsfeestje en kon de deur niet uit. De online cadeaubon van Toychamp was de oplossing!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Sonja, Bedankt voor je review. Top om te horen dat we je alsnog hebben kunnen verder helpen aan een cadeau! Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Ik heb 2 kleinkids superblij gemaakt met tegoedbonnen.

Tegoedbonnen gekocht. Binnen 1 minuut geleverd. Top.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag CJG Kahlmann , Bedankt voor je review. Wat super om dit te horen! We hopen dat de kindjes blij zijn met de kadobonnen. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Makkelijk te bestellen, snelle levering

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Vriendelijke en geduldige medewerkers, snelle hulp

Kon mijn bestelling niet online betalen of achteraf laten betalen, na de goede hulp van een medewerkster is alles goed gekomen. Moest wel bijna 10 min lang wachten op verbinding, het was heel druk!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Sijm, Bedankt voor je review. Super om te horen dat je goed geholpen bent door een medewerker! We streven naar een optimale service, waarbij we altijd behulpzaam te woord zullen staan. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Mooie en grote winkel waar je zeker slaagt met zeer vriendelijke medewerkers. Online bestellen gaat ook prima. Je bestelling wordt op tijd afgeleverd.

Bestelling was niet compleet

Bestelling was niet compleet en duurde lang dat ik het in huis had. En nou kan ik zelf naar de winkel om de bestelling in orde te krijgen. Bestel hier nooit weer!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag , Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te horen dat je een mindere ervaring hebt gehad dat er ontbrekende onderdelen waren bij het artikel die je hebt ontvangen. Het kan inderdaad voorkomen dat deze situaties zich voordoen, aangezien de artikelen direct van de leverancier komen. Ons team streeft ernaar om zo snel mogelijk een oplossing te bieden in dit soort gevallen en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We raden je aan om langs te komen in onze winkel, zodat we dit probleem voor je kunnen oplossen en ervoor kunnen zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. We hopen dat we je alsnog van dienst kunnen zijn . Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Kapot product, niet geholpen

Ik kocht skeelers die bij thuiskomst geen zooltjes bleken te hebben. Twee dagen later ging ik zonder bon, maar met bankafschrift terug naar het bedrijf en werd ik naar huis gestuurd. Ze konden niks voor mij betekenen, de bon moest ik opvragen bij de klantenservice. Een week later ging ik met bon terug naar de winkel. Het product (skeelers) was niet op voorraad ik kreeg geen geld terug omdat de tijd daarvoor verstreken was. Ik kon de skeelers online bestellen met een tegoed bon. Bij thuiskomst bleek dat ik dan de verzendkosten zelf moest betalen. Na een belletje met de klantenservice was het antwoord dat ik zelf voor deze oplossing gekozen had. Toychamp had mij ten eerste een compleet product moeten verkopen. Ten tweede hadden ze mij direct bij terugkomst kunnen helpen. Het bedrijf heeft het geld al binnen. Het maakt ze niet uit wat ze mij verkocht hebben. Ze laten mij hun problemen opknappen, ik moet drie keer op en neer rijden en dan vervolgens nog zelf geld bij leggen om het product te krijgen waarvan ik dacht dat ik het drie weken eerder al gekocht had. Ik koop hier nooit meer wat en ik raad aan dat niemand dat doet.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Nee
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Een klant helpen in plaats van doorverwijzen

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Jammer te horen dat je een mindere ervaring had. Wanneer je iets terugbrengt naar de winkel, is het inderdaad belangrijk om het aankoopbewijs en het artikel mee te nemen zodat ze je in de winkel hiermee kunnen verder helpen. De artikelen die wij verkopen komen rechtstreeks van de leverancier, wij zijn slechts een tussenpersoon die de artikelen verkoopt, vandaar als er iets aan mankeert dat we een gepaste oplossing bieden en eventueel het onderdeel opvragen bij de leverancier indien nodig. We kunnen vaststellen dat je mailverkeerd gehad hebt en dat zij je hierin verder heeft kunnen assisteren. Onze excuses voor het ongemak dat je dit zo ervaren hebt, we nemen deze feedback mee naar de toekomst. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Na de eerste keer contact te hebben gehad met de klantenservice niks meer terug gehoord. Volgende dag goed geholpen en uiteindelijk gehoord dat de bestelling geannuleerd is omdat het niet meer op voorraad is na bijna een week wachten.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Afspraken na komen die gemaakt worden

Goedemiddag Michelle, Bedankt voor je review. Onze excuses voor de vertraging. We zijn blij dat we je toch hebben kunnen verder helpen. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Waardeloos retourbeleid

Mijn zoontje wilde dolgraag een Super Mario kostuum. Aangezien dit soort pakjes vaak klein vallen bestelde ik 2 verschillende maten. Er stond namelijk onder het artikel: retourneren binnen 30 dagen’. Artikel ontvangen en gepast en meteen het pakje wat te groot was naar de winkel gebracht (speciaal naar Breda gereden). Zij namen het niet aan, geen duidelijke uitleg waarom niet (kon het wel ruilen). Ik dacht dan maar via de post retour. Helaas kreeg ik te horen dat dat niet mogelijk was, met een link naar het retourbeleid. Nog nooit meegemaakt dat je een artikel gekocht in een webshop niet mag retourneren (binnen 30 dgn, ongedragen en keurig in de verpakking). Voor ons de laatste keer!!! Ook geen fijne klantenservice!!!! Duur Mario pakje zo….70 euro :(

• Bent u tevreden over onze service? Nee
  • Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Duidelijk retourbeleid bij het artikel zelf. Betere communicatie en in de winkel en via de klantenservice over het retourproces. Niet alleen een linkje sturen naar het retourbeleid.

Goedemiddag Saskia, Bedankt voor je feedback. We kunnen ons voorstellen dat je teleurgesteld bent, maar deze informatie klopt echter niet. Retourneren kan je doen binnen 14 kalenderdagen, indien de verpakking ongeopend is, artikel ongebruikt en binnen dit termijn valt. Volgens ons retourbeleid die je zowel in de fysieke winkel als in de webshop kan terugvinden gelden de regels dat we kleding niet terug mogen nemen. In de winkel wordt dit altijd aan voor het afrekenen vermeld en dit vind je ook terug onder de rubriek 'uitzonderingen', hierbij is het zo dat bij online kleding aankopen het een mogelijkheid is om dit te retourneren als je dit artikel niet gebruikt. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Over Toychamp.nl

ToyChamp maakt kinderdromen waar.