Het speelgoed goed en snel geleverd

Ruim aanbod

Ruim aanbod in een overzichtelijke winkel.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Easy and fast to place online order and pick up

Ordering online for pickup in the Roermond retail park. It was easy and I could pick up a few hours later, same day.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Before order is placed, indicate when order can be picked up (a few hours after ordering, same day…)

Schending AVG

Ik heb 2 cadeaubonnen besteld en daarbij is het verplicht om mijn adresgegevens te vermelden ivm het versturen van de factuur. Eerst krijg ik een mail dat mijn bestelling wordt aangemeld bij een bezorgdienst en vervolgens vind ik zowel de cadeaubonnen als de factuur in de mail. Hiermee heeft Toychamp op onrechtmatige wijze klantgegevens verkregen. Ik zie me genoodzaakt dit te melden bij de Autoriteit Persoonsgegevens en een bekend consumentenprogramma.

• Bent u tevreden over onze service? N.v.t.
  • Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Jullie gebruikersvoorwaarden en privacybeleid zijn niet eens openbaar en dan vragen jullie bij het versturen van de beoordeling om bevestiging en toestemming voor verwerking van naar waarheid invullen van 'vrijwillig' verstrekte persoonsgegevens.....

Goedemiddag Randy, Bedankt voor je feedback. Ik zie dat er een collega mailverkeer met je over heeft gezocht om je hierin verder te assisteren, we staan altijd ter beschikking voor onze klanten. Indien u vragen of dergelijke heeft aarzel dan zeker niet om deze te stellen. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Winkel met een groot aanbid

Ze hebben veel om uit te kiezen. Makkelijk om te bestellen en snel ontvangen

Groot assortiment!

Voordelig volgens afspraak

Voordeliger LEGO als elders

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Leuke winkel. Bestelling moest wel opgehaald worden

Jammer dat ze product dat ik wilde niet konden opsturen maar alleen klaarleggen in de winkel. Wel een gigantische winkel met veel sanbod

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Bezorgen

Goedemiddag Joanne, Sommige artikelen zijn niet voor levering aan huis van toepassing, omdat hier geen voorraad meer van is in het centraal magazijn alleen nog in de vestigingen zelf. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Goed verzorgd

Voor de eerste keer iets besteld . Kon het de dag erna ophalen . Vriendelijk personeel.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Hi Bedankt voor je positieve feedback! Dat is geweldig om te horen! Het is belangrijk om de behoeften en tevredenheid van klanten altijd centraal te stellen. We hopen je een volgende keer te ontmoeten!. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Handig gehaald in winkel.

Kon product afhalen. Vraag over kwaliteit moet je over een jaar maar stellen. Ziet er op zich goed uit.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Snelle en levering goed ingepakt

Mooi schaakbord Goed beschermd verzonden Zoon is helemaal blij

• Bent u tevreden over onze service? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! We hopen je zeker nog eens terug te zien in de winkel of bij het bestellen op de webshop! Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Snelle levering. Af en toe telefonisch niet bereikbaar.

Hele fijne winkel!

Een mooie en fijne winkel en heel aardig personeel. Ga zo door en ik hoop dat jullie nog lang door mogen gaan. Wr zijn al bijna geen speelgoed winkels meer. Zuinig op zijn.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Marnix, Super om te horen dat je een goede ervaring had! Uiteraard zijn er weinig fysieke speelgoedwinkels, we zijn alvast super tevreden dat je voor ons koos! Alvast bedankt! Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Speelgoed besteld en netjes ontvangen.

superblij!

De Ps 5 portal remote control via Toychamp kunnen kopen. Gewoon voor de adviesprijs! Zo hoort het! Hartelijk dank!!!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Hi Bedankt voor je positieve feedback! Super om dit te horen! Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Hele slechte / geen service

Bij de kassa met 2 kids. Allebei wilden ze een legopakketje (mini figure) dat bij de kassa lag. Vooruit dan maar. Een pakketje bleek niet compleet en is mijn zoon van 9 naar de kassa terug gegaan 5 minuten later en heeft het verhaal verteld. Het ging om 4 euro. Hij kwam huilend weer terug, want dan moest hij zelf maar contact opnemen met Lego. Niet hun probleem. Ze bleven volhouden. Dat was hun policy. Nooit eerder problemen gehad hier, maar als iets dus niet compleet is moet je het zelf maar regelen. Alles behalve kind- en klantvriendelijk! Ik ga er niet meer heen!

• Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Klantvriendelijkheid!!! Niet de klant opzadelen als er iets niet goed is of niet compleet is!

Goedemiddag Marike, Jammer om te horen dat je een mindere ervaring had, dit zou normaal de gang van zaken niet zijn, de klant kan zelf onderdelen bij lego opvragen of de winkel kan dit naar jullie toesturen. Kan je ons per mail doorgeven over welke winkel het gaat ? Dan nemen we dit verder op. Alvast bedankt! Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Goed hoor jajajajaja

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Nieks

Betalen met Klarna mogelijk snel geleverd

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Andere vervoerder kiezen DHL of post NL

Gewoonweg goede service

Masker van Iron man besteld...!

Levering zoals aangegeven

Het artikel wat ik voor mijn kleinzoon wilde was in het filiaal in de buurt niet op voorraad. Online besteld en keurig zoals aangegeven in de mail op tijd geleverd.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Goedemiddag Carla, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je artikel vlot geleverd geweest is, we hopen je zeker nog terug te zien! Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Slechte aftersales

Een onderdeel ontbrak en ze lossen het niet voor je op. Er wordt te makkelijk met een klacht omgegaan en geven je e-mailadres van een externe partner dat je het zelf moet uitzoeken. Niet netjes. Daarnaast wordt er niet gereageerd vanuit de leverancier. Kortom nog steeds geen oplossing.

• Bent u tevreden over ons aanbod? N.v.t.
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? Niet van het kastje naar de muur sturen, maar oplossen.

Redelijk

Te groote verzend doos was helemaal ingedeukt

Fijne winkel

Groot assortiment, toy champ had als een van de weinigen de paarden vrachtauto van Schleich op voorraad. Leuk en aardig personeel in Apeldoorn.

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Hi Het doet ons enorm goed om te horen dat u tevreden bent met onze diensten en het werk van ons personeel. Het is altijd ons streven om een uitstekende klantenservice te bieden en het beste winkelervaring mogelijk te maken. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Snel, makkelijk & goed.

Snel en makkelijk kon ik de bestelling plaatsen. Ook kreeg ik al snel de mail dat ik hem kon afhalen, mijn vriend kreeg aan de hand van mijn mails het artikel mee. Echt goed gegaan!

• Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? N.v.t.

Hi Stefanie Hartelijk dank voor uw feedback over onze vlotte click&collect ophaling. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met uw ervaring en dat alles soepel verliep. Bij ons streven we er altijd naar om het ophalen van bestellingen snel en efficiënt te laten verlopen. We begrijpen dat uw tijd kostbaar is en willen graag aan uw verwachtingen voldoen. Vriendelijke Groeten Het ToyChamp-Team

Prima service.

bestelling keurig op tijd ontvangen,helpdesk werkt ook prima mee.

• Bent u tevreden over ons aanbod? Ja
  • Als je wat zou kunnen verbeteren, wat zou dat dan zijn? afgehandelde bestellingen niet nogmaals in bestelling zetten :)

Roda JC Ring laan 49 6466 NH Kerkrade

+31(0)45 76 000 76

Over Toychamp.nl

ToyChamp maakt kinderdromen waar.