Heel Jammer omdat plantenbak met (vijver)van 5cm die terwijl hoogte van de bak 40 cm is

Ik hoop dat stoereplanken vijverbakken gaat verkopen die dieper zijn als 5cm .

Goede plantenbakken.

Super gaaf tafeltje

Super gaaf tafeltje. Inmiddels heb ik het nu 2 maanden staan en komt er geen houtpoeder meer uit. Was even bang dat dat niet goed zou komen. Maar inmiddels zie ik geen leider meer dagelijks op de grond liggen. Dus gelukkig niets aan de hand en heel blij met mijn nieuwe aanwinst. De service was top en dacht met me mee over de bezorging la dus al met al dik tevreden.

........

Prima plantenbak

Plantenbak staat er mooi bij.

Had enige tijd na levering problemen met het produkt, dit werd netjes en snel opgelost

Super service, hoge kwaliteit

Het is alweer een tijdje geleden maar onze 3 plantenbakken staan er nog steeds prachtig blij. Wij zijn enorm tevreden en wat ons betreft zeker een aanrader!

Flexibel, goed bereikbaar en kwaliteit!

Wij hebben 4 bloembakken besteld bij StoerPlanken. Groot! 100x60x100 gemaakt vanaf een foto voor ons! Snelle levering; wij zijn erg tevreden over de service & kwaliteit.

goede service

De bestelde plantenbakken zijn mooi afgewerkt. Bij de eerste bestelling was iets misgegaan, maar dat werd zeer goed afgehandeld.

Topproduct voor een topprijs inclusief topservice!

Snelle reactie op vragen in het bestelproces, artikel volgens de verwachtingen en persoonlijke levering tot in de tuin.

Mooie tafel; communicatie waardeloos (niet bestaand)

Prijs / prestatie is keurig Voor de rest zal het wel erg druk zijn. Wanneer komt de tafel? Er zitten losse schroeven bij wat moet ik daarmee doen? Mailen heeft geen zin; je krijgt toch geen antwoord. Als je belt krijg je het eerste beste antwoord dat men kan verzinnen. Niet noodzakelijk dus iets waar je iets mee kunt, Zonde; negatieve klantervaring op basis van op zich mooie spullen. Een normaal antwoord geven is toch niet zo moeilijk?

Heel leuke ervaring . Alles liep zoals verwacht. Snel en correcte levering . De tafel was zoals verwacht , mooi en van zeer goede kwaliteit .

Op maat gemaakt en binnen 3 dagen in huis. Je kan je pakket niet echt volgen maar voordat je denkt ik ga eens kijken hoe dat zit heb je het al binnen. Ze bellen persoonlijk de dag van tevoren. Lekker bezig!

Prima shop, prima geleverd

Een heldere webshop met prima producten. Wanneer het product geleverd zou worden bleef onduidelijk. Na een mailtje wel snel een reactie en duidelijkheid. Uiteindelijk nog sneller geleverd (op afspraak) dan was voorzien. Kortom top geregeld en prima service!

Super service en mooie producten!

We hebben twee picknicktafel/banken via de webshop besteld. We wisten van te voren dat het levertijd zou hebben door drukte. Bestelling was verstuurd, maar helaas door de vervoerder niet goed afgeleverd. 1 deel van de 3 pakketten is vermist geraakt. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de vervoerder, dit was alleen slecht geregeld. Daar het stoere planken niets aan kon doen, hebben ze getracht mee te denken. Eerst even afwachten, maar na een week was het pakketdeel nog steeds vermist. Stoere planken heeft toen aangeboden een compleet nieuwe set te leveren. Op het laatste moment heeft de vervoerder het missende pakket alsnog bezorgd. Helaas met diverse beschadigingen. Weer contact opgenomen met stoere planken en de situatie uitgelegd. Ze hebben de beschadigde onderdelen opnieuw laten leveren, maar even voor de zekerheid met een andere vervoerder. Daarna hebben we heerlijk genoten van onze set! Dank je wel Ingrid voor de super service en de set is prachtig!

Goed en iets minder

De bloembakken zijn geweldig mooi Daar zijn we heel blij mee We vonden asllleen de bezorging iets minder Ze stonden ineens voor de deur we waten niet thuis die dag hebben dus de hele dag daar gestaan Is gelukkig niks mee gebeurd maar het zou zo maar maar gekund hebben of wat azls we langer weg waren? We zouden bericht krijg een a ls ze klaar waren

Keurig volgens afspraak

Snelle levering, mooie bakken en nette prijs

Mooi product geleverd, goede communicatie, zeker aan te bevelen!!

Goede ervaring met dit bedrijf, mooie plantenbak van douglas hout op wieltjes, TOP!!

Een mooie en stoere tuintafel door Stoere Planken

Degelijk en solide gemaakt.

Prachtige plantenbakken

Mooie kwaliteit, goede gratis levering. Mooi bedrijf!

Prachtige stijgerhouten bloembakken besteld. Wat een prachtige bakken en wat een goede services Erg blij mee. Ik ga vast nog meer bestellen.

Product prima, prijs goed communicatie mag iets verbeteren

Product prima prijs goed, communicatie verdient iets verbetering

Mijn beste ervaring met een webshop qua service en prijs/kwaliteit

2 grote steigerhouten plantenbakken besteld. Zij namen kort daarna telefonisch contact op om te informeren waar de bakken voor bedoeld waren. Zij stelden enige aanpassingen voor, waar wij zeer tevreden over zijn. Dat is pas service en meedenken. Bovendien werden de bakken snel geleverd, voorzien van worteldoek en is prijs/kwaliteit verhouding verder prima

Mooi product en levering volgens afspraak. Een tevreden klant👍

Vriendelijke professionele service, betaalbaar topproduct, snelle levering

Vriendelijke professionele service, betaalbaar topproduct, snelle levering