100% goede service! Laagste prijs op internet!

Terwijl mijn nieuwe gazon aan het groeien is staat de robomow klaar om het bij te gaan houden. Na de aanschaf via de webshop gekozen om het product op te halen op de zaak in Oisterwijk. Dit is een aanrader omdat je dan alle uitleg krijgt die je nodig hebt bij het aanschaffen van een dergelijk (kostelijk) product. Niet alleen m.b.t. de installatie maar ook goede uitleg gekregen over service en onderhoud van de robot maaier. Dit is de service die je verwacht van een dealer voor de prijs van een webshop!

Prima geholpen

Bas weet nog al veel!

Super service!

Ik was een beetje huiverig om deze robot grasmaaier online te kopen. Bij levering bleek de doos beschadigd, dit kwam waarschijnlijk door het transport. Na de boel geinstalleerd te hebben werkte het niet. Dit kwam doordat het zgn powerbord van het laadstation was gebroken. Ik dacht meteen, .......... had ik het apparaat maar bij de plaatselijke winkel gekocht. Maar ik heb Omnimatic een mailtje gestuurd, en ze hebben mij direct het kapotte onderdeel toe gestuurd. Twee dagen later maait onze Robomow ons gazon. Super service, ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

Snel/behulpzaam/expertise

Zeer positief, veel kennis, snel en behulpzaam.

Klantvriendelijk bedrijf

Betrouwbaar en goed assortiment

Materialen voor de robotstofzuiger besteld. Snelle en duidelijk communicatie met het bedrijf en betrouwbare levering.

Snelle reactie via e-mail, door iemand met verstand van zaken. Bestelling snel verwerkt, prettig gebabbeld, goed gevoel. Artikel was op voorraad en prijs was ook goed.

Supersnelle levering v/d Somfy Tahoma box aan de beste prijs, TOP !!!

Supersnelle levering rechtstreeks van bij Somfy zoals door jullie beloofd was. Ik heb de tahoma onmiddellijk geprogrammeerd dit was trouwens gemakkelijk via de online stap per stap begeleiding van Somfy. De tahoma is een aanrader werkt gewoon perfect dit had ik reeds eerder moeten hebben.

Perfecte levering

Robomow was de volgende dag binnen. Er zijn wel wat problemen met verbinden met bluetooth. Reactie Robomow.zelf was daarop ronduit slecht. Omnimatic is hier echter meteen ingesprongen en is er mee bezig. Wordt vervolgd...

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Levering kon iets vlotter

Perfecte service

Div probleempjes gehad Steeds super opgelost

De zondag besteld maar niet binnen de 24u geleverd, dus leveren binnen de 24u gelden voor weekdagen

Dus opgelet bij bestellingen op zondag, dit wordt niet binnen de 24u geleverd. Voor de rest geen opmerkingen, het product werkt perfect.

Mooie, duidelijke website - snelle levering

Ik was erg aangenaam verrast toen ik op zoek naar een Sonos Move op de website van Omnimatic terecht kwam. Niet alleen was deze hier nog op voorraad (niet leverbaar bij alle andere grote concurrenten), ik kreeg de Sonos ook de volgende dag al geleverd in België. Mooie, stijlvolle website, eenvoudig betalingsproces en snelle levering. Meer kan je niet wensen!

Goed advies en snelle levering

Ze hebben me goed geholpen en het juiste advies gegeven.

Prima transactie

Snelle levering van een prima product, dat ook nog eens heel scherp geprijst was!

Snelle reactie directe levering

Snel antwoord op mijn vraag en kon de Sonos nog dezelfde dag ophalen.

Bestellen en de volgende werkdag geleverd!

Mijn ervaring met Omnimatic is prima !

Excellent Service & Communication

Our robomow rs 635 SV was delivered and installed by Mr. Bas from Omnimatic. The communication was quick and everything was done as per the agreement. All the questions were answered in clear and professional manner. After sales service also looks good. We already recommended them to our neighbors. Very good experience!

Snelle, duidelijke bezorging en overzichtelijke webshop

Een erg prettige en duidelijke ingerichte webshop met erg snelle levering. Daarnaast ook genoeg voorlichting en zeer veel opties en producten op gebied van home automatisation. Aanrader!

Snel en volgens afspraak

Er werd op Internet een lagere prijs gecommuniceerd dan op hun eigen webshop. Toch kon ik de lagere prijs krijgen dan ze in hun webshop voerden. Heel coulant. Ook snel geleverd en goede en snelle communicatie. Helemaal top!

zeer klantgericht

snelle en adequate levering. goed nakomen van afspraken en uitstekende service ook na levering.

Goed en snel geregeld

Ondanks het artikel niet op voorraad was, alsnog snel (rechtstreeks vanuit fabrikant) bezorgd.

goed en snel

correct en snel, goeie prijs, prettige website

Zeer goede ervaring

Klantvriendelijk, snel reageren, en goed meedenkend

Snel!

Snelle levering en betrouwbaar

Over Omnimatic

Als leverancier en installateur van huis en tuin automatisering producten willen we jouw leven, makkelijker en leuker maken. Wat doen wij? Wij leveren producten die je vaak volledig op elkaar in kunt regelen. Van een robotmaaier voor de tuin, camerabeveiliging of bijvoorbeeld een deurbel die overgaat op je smartphone. Onze passie. Jij als klant bent voor ons het alle belangrijkste, we gaan voor 100% tevredenheid en gemak. Zodat jij als klant plezier kan hebben van de door jou aangeschafte producten.