Excellent advies, betrouwbaar en ondersteuning!

Deze online webshop werkt zeer klantvriendelijk, betrouwbaar en levert haar producten in een goede prijs - kwaliteit verhouding.

Snelle en korrekte levering

De scherpste prijs met een top service!

De scherpste prijs en direct en adequaat in actie komen als je een vraag, in mijn geval over de bestelling, hebt.

Was op zoek naar een Sonos toestel en ben onverwacht op hun site terecht gekomen omdat zij het goedkoopst konden aanbieden. ik heb eerst gebeld om te weten of het wel op voorraad was en kreeg halfuurtje later bevestiging via mail dat het product er inderdaad wel op voorraad was. ik heb onmiddelijk besteld en twee dagen later geleverd op mijn adres, dus Super Service TOP !!

Besteld, geleverd zoals beloofd, perfekt

Eerste keer goeie keer, thx

geleverd zoals beloofd

levering inderdaad op 1 dag, zoals beloofd. Product was goed ingepakt en in prima staat

Service met hoofdletter S!

Nieuwe iPhone nodig. Kreeg gelijk een medewerker aan de lijn. Hij dacht goed mee over welke telefoon past bij de manier waarop ik deze gebruik en informeerde mij over de ontwikkelingen en de invloed die dit heeft op hoe ik hem kan blijven gebruiken. Toen was de keuze eenvoudig. Kon hem gelijk telefonisch bestellen en had hem de volgende dag in huis. Kreeg er nog een app-je achteraan om me veel plezier te wensen. Attent.

Zeer tevreden over mijn aankoop

Het product dat ik aangekocht heb werd snel geleverd aan de beste prijs.

Snelle levering en goede aftersales

Bestelling conform beloftes verzonden. After Sales is ook top!

Goede ervaring

Snelle levering tijdens drukke dagen!

Deskundig advies en goede service

Deskundig advies en goede service.

Prima website, verzending en product.

Perfect service

Fast and knowledge

Snelle en goede service

We zijn erg tevreden over de service: de afspraak kon snel gemaakt worden en de deurbel is prima geinstalleerd.

Uitstekende service, duidelijke communicatie en snelle levering

Neato D7 besteld, duidelijke communicatie over de verwachte levertijd en vervolgens op de afgesproken dag kunnen ophalen(incl. een kop koffie indien gewenst:-) ).Omnimatic heeft bewust gekozen om het assortiment te beperken tot een select aantal merken en producten waardoor de Service en support ook uitstekend is. Zeker aan te bevelen .

Uitmuntend

Met Bas is het uitstekend zaken doen ! Hij heeft het hele pakket : kundig, klantvriendelijk en oprecht.

Korreltje informatie

Snelle reactie op vragen, keurige levering.

Transparant in communicatie. Zou er zo weer bestellen.

Fast delivery

Everything went well so there is nothing to complain about.

goede aankoop en snelle levering!

mooi product voor een scherpe prijs en snelle levering

Goede en snelle service

Levering nog sneller dan aangegeven

Wat ik bestelde was niet op voorraad en daarom zou verzending 3 tot 5 dagen op zich laten wachten. Maar na 2 dagen was het al onderweg. Goede prijs ook.

Goede prijs en snel geleverd.

Goede prijs voor mijn Neato Connected D4 met black-friday deal. Op de site stond dat het artikel wegens grote belangstelling niet meer op voorraad was, maar binnen 3 dagen was het artikel toch binnen.

Goed, goedkoop, uitstekende service

Zeer goede prijs, levering sneller dan aangegeven en keurige antwoorden op service vragen

Prettig en kundig klantcontact

Wij hebben Sonos systeem aangeschaft wat Bas's avonds via "zijn luisterservice" heeft gedemonstreerd, goed advies en veel service. Direct die avond tot aanschaf overgegaan en installatie Sonos Playbar, andere 2 speakers op leen gehad. Nu nog 2 speakers geleverd krijgen maar Bas houd ons goed op de hoogte van wanneer dit gaat gebeuren.

Over Omnimatic

Als leverancier en installateur van huis en tuin automatisering producten willen we jouw leven, makkelijker en leuker maken. Wat doen wij? Wij leveren producten die je vaak volledig op elkaar in kunt regelen. Van een robotmaaier voor de tuin, camerabeveiliging of bijvoorbeeld een deurbel die overgaat op je smartphone. Onze passie. Jij als klant bent voor ons het alle belangrijkste, we gaan voor 100% tevredenheid en gemak. Zodat jij als klant plezier kan hebben van de door jou aangeschafte producten.