Persoonlijke opvolging

Zeer duidelijke informatie bij het opvolgen van onze bestelling, heel transparant en snelle reactie. Levering ook zeer duidelijk gepland en product zoals verwacht.

Prima sercie

Heel goede ervaring met jullie bedrijf. Vlotte communicatie, snelle verwerking van de bestelling en daarboven ook snelle respons op andere vragen welke ik had

Super goed en snel advies

Ik heb via Omnimatic een Segway grasmaaier gekocht. Eerste contact via de mail met vraag waarop ik direct (ongeveer midden in de nacht) reactie kreeg. Daarna paar keer contact met steeds snelle reactie met goed advies. Zeker aan te raden.

Super contact, fijne service

Prettig contact en makkelijk afspraken maken.

Bestelling kwam later dan gepland maar na goed overleg was het later goed bezorgd.

Nette verzending en informatie voorziening. Product zoals verwacht en met nog flinke korting.

Goeie service en snelle levering.

Product zoals beschreven snel in huis.

Goede communicatie en advies

Ik kreeg vooraf goed en duidelijk advies. Vervolgens werd het product (robotmaaier) persoonlijk afgeleverd en toegelicht.

Professioneel, vriendelijk en snel; ontzorgd

We hebben de Tado installatie door Omnimatic laten doen. Hele fijne communicatie, snel actie en vakkundig geïnstalleerd. Wordt goed meegedacht en de eigenaar Bas is een fijne vent. Daarbij nog groot voordeel van 3 extra jaren garantie. Werkt super!

Heel fijn contact

Heel fijn persoonlijk contact ,zelfs in het weekend snel een reactie !! De service is bijzonder goed ! Omdat mijn bestelling een cadeau is wat niet binnen de retour periode word uitgepakt kon deze zelfs verlengd worden .

Netjes op de hoogte gehouden en product is goed geleverd en werkt naar behoren.

Goede communicatie

Ik kreeg pakket niet geleverd, kwam door foute postcode. Maar Bas is hier achteraan gegaan, na enige dagen vertragen , toch naar volle tevredenheid het pakket ontvangen

Gewoon goed. Doen wat ze beloven

Al snel na dat ik mijn bestelling geplaatst had een track and trace code ontvangen. Helaas liet postnl op zich wachten die 4x de bezorgtijd aanpaste. Anders had ik het gewoon netjes de volgende dag in huis gehad

Vragen werden snel beantwoord, alles via de mail kunnen regelen en had geluk dat ze een dag later al konden komen installeren. Klein uur en klaar was klara.

Zeer positieve ervaring.

Bas van Omnimatic kwam op de afgesproken tijd, had snel in de gaten waarom mijn slimme Tado niet werkte. Hij heeft het hele systeem nagekeken, waaronder CV- ketel en de Tado app bijgewerkt. Kernwoorden: adequaat, vriendelijk, kortom professioneel. Ik kan Omnimatic aanbevelen!

Correcte en snelle service

Super snelle hulp op afstand

Onze tado thermostaat communiceerde niet meer met de ketel. Op afstand heeft Bas alles gereset en binnen een uur functioneerde alles weer. En dat op een vrijdagavond. Top service!!!

Fijn dat er persoonlijk direct na bestelling gecommuniceerd wordt over de bestelling.

Goede en zeer persoonlijke service.

Een zeer alert bedrijf!

Na het lezen van verschillende reviews met wisselende opinies, wist Bas D. , naar aanleiding van foto's, mij te overtuigen een Segway Navimow robot aan te schaffen. Bij vragen was hij direct bereikbaar, schriftelijk dan wel telefonisch. En ook al bel je en wordt er niet direct opgenomen, men belt je terug! Super! Mijn tuin is verre van ideaal voor een GPS-maaier (veel bomen), maar het werkt tot nu toe naar behoren. We zullen het een tijdje aanzien, maar het ziet er goed uit!

Supermaaier! Helemaal top!

Contact verliep supergoed, vlot en duidelijk. Goede tips gekregen waar ik wat mee kan en vandaag hem eindelijk (alles opnieuw ingezaaid) kunnen inregelen... wat een superding! Dit gaat zoveel werk schelen, ik raad het iedereen met een wat groter gazon zeker aan!

Snelle levering.

Sonos speaker prima kwaliteit

Snelle levering, goeie service.

Na het bestellen van een Sonos Era 100 is deze direct verstuurd. PostNL had een dagje langer nodig dan gehoopt maar bij navraag bij Omnimatic kreeg ik direct een reactie dat ze het even gingen uitzoeken. Uiteindelijk netjes geleverd gekregen en helemaal blij met de mooie nieuwe speaker. Bij een volgende bestelling zal ik zeker weer gebruik maken van Omnimatic.

Over Omnimatic

Als leverancier en installateur van huis en tuin automatisering producten willen we jouw leven, makkelijker en leuker maken. Wat doen wij? Wij leveren producten die je vaak volledig op elkaar in kunt regelen. Van een robotmaaier voor de tuin, camerabeveiliging of bijvoorbeeld een deurbel die overgaat op je smartphone. Onze passie. Jij als klant bent voor ons het alle belangrijkste, we gaan voor 100% tevredenheid en gemak. Zodat jij als klant plezier kan hebben van de door jou aangeschafte producten.