Goed, goedkoop, uitstekende service

Zeer goede prijs, levering sneller dan aangegeven en keurige antwoorden op service vragen

Prettig en kundig klantcontact

Wij hebben Sonos systeem aangeschaft wat Bas's avonds via "zijn luisterservice" heeft gedemonstreerd, goed advies en veel service. Direct die avond tot aanschaf overgegaan en installatie Sonos Playbar, andere 2 speakers op leen gehad. Nu nog 2 speakers geleverd krijgen maar Bas houd ons goed op de hoogte van wanneer dit gaat gebeuren.

Perfect!

Natuurlijk had ikzelf niet ‘alles’ goed gelezen en zelfs dan bewaarde Omnimatic de rust en beleefdheid om mij vriendelijk te wijzen op dr tekst dat, in deze feestelijke tijden, er her en der bezorg vertraging kan optreden bij de bezorgdienst. En schreef de Consumentenbond dat de D4 moeite had met tapijt en of vloerkleed? Nou bij ons gaat hij perfect eroverheen!

in een woord uitstekend

Levering volgens afspraak. Product Neato D7 Connected kortelings in huis en lijkt te voldoen aan specs

Wederom een Thumbs Up!

De hulp bij een keuze zorgt er steeds weer voor dat we zonder omweg shoppen bij Omnimatic. Het correcte en heldere advies doet de ??? verdwijnen. Wederom bedankt voor de service en het advies! Tot een volgende bestelling.

Prima opvolging van bestelling

Soms komt een leverancier al eens zijn beloftes niet na, wat meteen goed en van kortbij wordt opgevolgd door Bas ! Zeer klantgericht ! 👍

Goed geholpen door Bas die ondanks verschillende tegenslagen zijn werk uitstekend heeft uitgevoerd. Zeer professionele aanpak en service. Erg tevreden.

behulpzaam en klantvriendelijk

Omdat ik tegen problemen aanliep bij het installeren van Tado, heb ik Omnimatic benaderd om te informeren naar de Tado-installatie service. Zodra hij kon, nam Bas via de mail contact op om situatie door te spreken. Super snelle analyse (ketel-probleem), tip hoe oplossing aan te vliegen en aanbod om ad hoc in te springen, mocht dat nodig zijn. Ik hoop binnenkort mijn Tado-installatie uit te breiden met slimme radiatorknoppen - dan weet ik Omnimatic absoluut weer te vinden :-)

Perfecte afhandeling bestelling

Goed tevreden

klasse, erg kundig en prettige communicatie

Wilde Sonos in mijn huis. Door de vakkundige installatie en uitleg van de app kunnen we nu overal in huis, en buiten genieten van onze favoriete muziek. Bestellen hier zeker nog eens iets.

Topservice en een goede kwaliteit..

Sonos is snel en vakkundig geïnstalleerd in mijn winkel.

Super tevreden met mijn aankoop!

Voor deskundig advies, een antwoord op uw vraag, een oplossing voor uw probleem en grenzeloze service - Omnimatic biedt het allemaal! Bedankt Bas!

Snel en correct!

Scherper geprijsd dan de grote spelers zoals Cool Blue of Bol & betere directe service als je belt. De snelle levering maakt het helemaal af.

Goed advies, snel, servicegericht!

Bas adviseert en levert conform verwachting. Issues met bestaande grasrobot snel opgelost. Zeer tevreden over de snelheid van reageren op vragen/problemen. Ook de na-service is boven verwachting.

Kundig, Snel en Eerlijk!

Het oplaadstation van mijn robotgrasmaaier was kapot. Bas heeft alle moeite gedaan om zeker te weten dat ik het juiste onderdeel zou krijgen. De bestelling was binnen no-time binnen. Wat mij bijzonder aansprak was de snelle en goede communicatie. Hij hield me voortdurende op de hoogte. Bas is erg goed bezig en ik weet wel wie ik bij mijn volgende aankoop als eerste zal benaderen.

luisterservice van Sonos was top... zo wil je muziek en service thuis ervaren.

Gebruik gemaakt van de Sonos luisterservice. Bij ons thuis een demo opstelling neergezet. Uiteindelijk op basis van goed en vakkundig advies door het hele huis nu Sonos.

Snelle reactie

Ik heb een product besteld. Ik werd netjes per mail geïnformeerd. Pakketje is zoek geraakt bij de post. Ik heb de bestelling vlot kunnen annuleren

Prettig, professioneel: zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Plezierig informatie gesprek, snelle offerte , levering en installatie . Zeer klantgericht en aangenaam in het contact.

Goeie ondersteuning

Zeer vriendelijke en professionele ondersteuning tegen een goede prijs

Probleem zelfde dag vastgesteld en binnen dag opgelost !

Segway Ninebot snel geleverd, conform afspraak.

Positieve ervaring met een goed bedrijf !

Goede aanpak. Ze zeggen wat ze doen. En doen dit dan ook!

Vlotte afhandeling en levering van onze bestelling

Aanrader!

Over Omnimatic

Als leverancier en installateur van huis en tuin automatisering producten willen we jouw leven, makkelijker en leuker maken. Wat doen wij? Wij leveren producten die je vaak volledig op elkaar in kunt regelen. Van een robotmaaier voor de tuin, camerabeveiliging of bijvoorbeeld een deurbel die overgaat op je smartphone. Onze passie. Jij als klant bent voor ons het alle belangrijkste, we gaan voor 100% tevredenheid en gemak. Zodat jij als klant plezier kan hebben van de door jou aangeschafte producten.