Goed advies, snel, servicegericht!

Bas adviseert en levert conform verwachting. Issues met bestaande grasrobot snel opgelost. Zeer tevreden over de snelheid van reageren op vragen/problemen. Ook de na-service is boven verwachting.

Kundig, Snel en Eerlijk!

Het oplaadstation van mijn robotgrasmaaier was kapot. Bas heeft alle moeite gedaan om zeker te weten dat ik het juiste onderdeel zou krijgen. De bestelling was binnen no-time binnen. Wat mij bijzonder aansprak was de snelle en goede communicatie. Hij hield me voortdurende op de hoogte. Bas is erg goed bezig en ik weet wel wie ik bij mijn volgende aankoop als eerste zal benaderen.

luisterservice van Sonos was top... zo wil je muziek en service thuis ervaren.

Gebruik gemaakt van de Sonos luisterservice. Bij ons thuis een demo opstelling neergezet. Uiteindelijk op basis van goed en vakkundig advies door het hele huis nu Sonos.

Snelle reactie

Ik heb een product besteld. Ik werd netjes per mail geïnformeerd. Pakketje is zoek geraakt bij de post. Ik heb de bestelling vlot kunnen annuleren

Prettig, professioneel: zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Plezierig informatie gesprek, snelle offerte , levering en installatie . Zeer klantgericht en aangenaam in het contact.

Goeie ondersteuning

Zeer vriendelijke en professionele ondersteuning tegen een goede prijs

Probleem zelfde dag vastgesteld en binnen dag opgelost !

Segway Ninebot snel geleverd, conform afspraak.

Positieve ervaring met een goed bedrijf !

Goede aanpak. Ze zeggen wat ze doen. En doen dit dan ook!

Vlotte afhandeling en levering van onze bestelling

Aanrader!

Aanrader - advies, levering en service

Bas adviseert en levert conform verwachting: issues met bestaande (al weer 7 jaar oude) WIFI in kleinzakelijke omgeving snel opgelost. Bedankt!

De beste Sonos specialist van Nederland

Maanden en maanden en maanden vol frustratie gingen er voorbij met ons splinter nieuwe Sonos systeem op kantoor dat gemiddeld 20x per dag eruit vloog. Sonos gebeld, een boost opgehangen, accounts gewisseld, onze netwerkbeheerder 3x langs laten komen en helemaal niks werkte. Niemand kon helpen. Tot ik Omnimatic liet komen. Alles hebben ze doorgemeten, opnieuw ingesteld en we zijn nu al maanden verlost van de frustratie. Wat een heerlijk systeem. Ze lieten zelfs een uitgebreid schrijven achter van wat er veranderd is, dit om toekomstige problemen te voorkomen. Dank je wel Bas van Omnimatic!!!

Fantastische service van Bas - omnimatic

Na lange tijd geen afdoende service te hebben gekregen van ROBOMOWservice voor een storing aan mijn ROBOMOW 308, Werd ik doorverwezen naar bas-Omnimatic Oisterwijk. Niets dan lof voor de service van bas Omnimatic , die mij uiteindelijk fantastisch geholpen heeft.

Prima snelle service

Goede uitleg en goed te bereiken bij vragen. Kan iedereen Omnimatic aanbevelen. Dank voor goede service.

Goede prijs en goede service!

Het assortiment is goed en goed geprijsd. Maar nog belangrijker; er was (waarschijnlijk buiten schuld van Omnimatic) een probleempje met mijn zending en dit hebben ze ontzettend snel en zeer goed opgelost!

Goed advies, snel, servicegericht

Goed advies, snel, servicegericht

Topklasse

Helder, klantvriendelijk en punctueel.

Goed advies

Ik had te weinig WiFi dekking in de tuin. Dankzij het advies in combinatie met het product, de Linksys Velop, heb ik nu overal super wifi. En tevreden kinderen :-).

Perfecte service en persoonlijk contact

Perfecte service en persoonlijk contact

Goede service en persoonlijk contact

Probleempje met de Paypal betaling vlot opgelost waardoor het product nog dezelfde dag kon worden verzonden. Verder goed ontvangen!

Pluspunten

Snelle reactie, duidelijke offerte, goede prijs. Er kon snel geleverd en geïnstalleerd worden.

Pluspunten

Goede communicatie, perfecte levering

Pluspunten

Er zat geen bijschrijving bij het apparaat maar na telefonisch contact met een goede mondelinge uitleg een e-mail ontvangen met daarin een link naar een installatie video. Tot Service en super aardig aan de telefoon! Artikel keurig en snel ontvangen.

Pluspunten

Snel en Precies

Over Omnimatic

Als leverancier en installateur van huis en tuin automatisering producten willen we jouw leven, makkelijker en leuker maken. Wat doen wij? Wij leveren producten die je vaak volledig op elkaar in kunt regelen. Van een robotmaaier voor de tuin, camerabeveiliging of bijvoorbeeld een deurbel die overgaat op je smartphone. Onze passie. Jij als klant bent voor ons het alle belangrijkste, we gaan voor 100% tevredenheid en gemak. Zodat jij als klant plezier kan hebben van de door jou aangeschafte producten.