Goedkoop, vlot besteld en betaald, en snel en correct geleverd.

Ook al woon ik in België, toch besteld bij Omnimatic want het prijsverschil tov alle (Belgische) websites bedroeg 50 EUR (10 %). Tot zo'n 20 EUR verschil zou ik bij een Belgische firma kopen. 's Vrijdags besteld, zaterdag middag al in huis (ook al was dat geen noodzaak). Enkel de track & trace van PostNL werkte niet, maar aangezien de hele vlotte levering, en ik kon gerust wachten, was dit niet erg.

Wat een service! Super blij met mijn nieuwe Sonos Set. Snel geleverd en ook de klantenservice is zeer actief. Vragen, meteen antwoord.

Snelle levering van mijn sonos arc

Super snel en alles in orde

Ik had geen kennis met dit bedrijf maar levering was snel uitgevoerd en alles was perfect in orde

Super goede en snelle service!

Sonos arc en sub besteld. Bas heeft mij enorm goed geholpen. Vriendelijk, goede service en snel geleverd.

Goede adviezen en vlotte levering

Prima kwaliteit robotmaaier, netjes geïnstalleerd. Details gebruiksaanwijzing wat beperkt.

Snel en eenvoudig goed

Gemakkelijke bestelling. Prima op de hoogte gehouden van bezorging en met afterpay een veilige aankoop. Simpel en doeltreffend.

Snelle reactie en actie

Perfecte communicatie en prima dienstverlening

Mijn vragen via e-mail adequaat beantwoord en een vlotte service en keurige dienstverlening

Super! Goede prijzen en snelle levering

Erg blij met mijn aankoop! De boxen waren ook erg makkelijk te installeren en het geluid is supermooi.

Top communicatie

Product was even niet leverbaar maar er werd duidelijk gecommuniceerd! Blij mee...

Snelle, correcte levering!

Snelle, correcte levering!

Goed geholpen en snel antwoord

Robomow 635 aangeschaft. Geen duidelijke track and trace. Na een mailtje binnen 5 minuten direct ontvangen. Apparaat werkt super!

perfect

vrijdag bestelt en zaterdag geleverd fantastisch

Top service, vriendelijk en kundig

Ik heb de Tado service afgenomen i.v.m. een installatieprobleem. Zeer vriendelijk en kundig geholpen, waarbij tevens de tijd genomen werd om tips te geven voor optimale instellingen in de Tado app.

Geweldige 1:1 service!

Ik heb een Sonos Arc gekocht en het resultaat was dat er niet meer op voorraad was zoals vermeld op de website. Onmiddellijk werd ik gecontacteerd door een vertegenwoordiger die een oplossing voorstelde. Vervolgens volgde hij het op zodat ik blij was zodra het product arriveerde, als een gebruikt product, maar het was in perfecte staat. Ik ben erg blij en kan deze site aanbevelen, aangezien sommigen van jullie er misschien nog nooit van hebben gehoord, zoals bij mij het geval was.

Zeer kundig en klantvriendelijk

Omnimatic heeft mijn vragen en wensen goed begrepen en een passende oplossing geboden. Bas heeft alles keurig en snel geïnstalleerd en heeft daarnaast alles duidelijk uitgelegd. Ik ben er erg blij mee.

Keurige en volledige service

Keurige en volledige service

Netjes, zorgvuldig, betrouwbaar en flexibel!

Bas heft het wederom bij ons weer keurig voor elkaar gemaakt. Heel blij mee. Hij denkt mee naar de beste oplossing en gaat niet eerder weg voordat alles werkt. Top bedrijf!

Prima, duidelijk en snel, goede prijs

Prima, duidelijk en snel, goede prijs

Net voor garantie verliep ging apparaat kapot Toch hun best gedaan om te kunnen vervangen

Snel geleverd, doen wat ze zeggen

Goede communicatie en snelle levering en installatie. Vzv nodig input via mijn zoon.

Vriendelijk en professioneel.

Prettige samenwerking en goede uitleg.

Alles super geïnstalleerd zodat wij nu kunnen genieten van een top stukje Sonos geluid.

Over Omnimatic

Als leverancier en installateur van huis en tuin automatisering producten willen we jouw leven, makkelijker en leuker maken. Wat doen wij? Wij leveren producten die je vaak volledig op elkaar in kunt regelen. Van een robotmaaier voor de tuin, camerabeveiliging of bijvoorbeeld een deurbel die overgaat op je smartphone. Onze passie. Jij als klant bent voor ons het alle belangrijkste, we gaan voor 100% tevredenheid en gemak. Zodat jij als klant plezier kan hebben van de door jou aangeschafte producten.