Keurige en volledige service

Keurige en volledige service

Netjes, zorgvuldig, betrouwbaar en flexibel!

Bas heft het wederom bij ons weer keurig voor elkaar gemaakt. Heel blij mee. Hij denkt mee naar de beste oplossing en gaat niet eerder weg voordat alles werkt. Top bedrijf!

Prima, duidelijk en snel, goede prijs

Prima, duidelijk en snel, goede prijs

Net voor garantie verliep ging apparaat kapot Toch hun best gedaan om te kunnen vervangen

Snel geleverd, doen wat ze zeggen

Goede communicatie en snelle levering en installatie. Vzv nodig input via mijn zoon.

Vriendelijk en professioneel.

Prettige samenwerking en goede uitleg.

Alles super geïnstalleerd zodat wij nu kunnen genieten van een top stukje Sonos geluid.

Zeer vriendelijk, snel en correct! Hartelijk dank!

Zeer vriendelijk, snel en correct! Hartelijk dank!

Top ervaring, geleverd als afgesproken

Precies gekregen wat ze beloofden.

Geleverd volgens afspraak. Perfect

Gewoon zoals verwacht. Perfect.

Vriendelijk, betrouwbaar en snel

Goede service en adviezen.

Goed product Te laat geleverd Geen communicatie over vertraging

Uitstekende en snelle service na probleem

Ik had problemen met mijn robomow, die niets meeer wilde doen. ‘s Avonds gemaild en direct reactie. Na wat extra info die nodig was voor garantie direct het probleem opgelost. De volgende dag werd een nieuwe motor gestuurd en was het opgelost. Dank voor deze super service!

Gewoon netjes , ook super levering . Afgesproken levertijd .

Goede service en advies en geweldig geluid! Ik ben Superblij met mijn Sonos apparatuur! Kan het iedereen aanbevelen

Service met hoofdletter S

Was op zoek naar een oplossing om de kamers van de kinderen apart te kunnen verwarmen en met het thuiswerken, de werkkamer ook. Op voldoende plekken is dit te koop, maar goed advies, installatie en pas weggaan als het werkt was voor mij de reden om dit bij Omnimatic aan te schaffen. Kreeg ook nog het advies om het iets anders op te zetten, want ze hadden in de praktijk gemerkt dat dat sneller en stabieler werkt.

Correct

Alles is met een tien te waarderen

Heel erg goed geholpen

Goede service / advisering

Goede voorlichting / advies. Snel geleverd

Maandag 15u30 besteld , dinsdag 11u geleverd.

Makkelijk, snel en perfecte service

Ik had een nieuwe Amp nodig van Sonos, Gebeld en gelijk besteld. binnen een week afgeleverd en geïnstalleerd. service van het hoogste niveau

Verkeerde levering rechtgezet

Na de eerste moeilijkheid voor een contactopname, zorgde uiteindelijk een direct contact voor een goede opvolging. Mijn pakket werd onmiddellijk opnieuw opgestuurd en ondertussen correct geleverd. De retourzending van het oorspronkelijke pakket kon nadien volgen en wordt terugbetaald. Resultaat: tevreden klant :-)

Snel en zorgvuldig

Artikel besteld en vlot en goed bezorgd!

Over Omnimatic

Als leverancier en installateur van huis en tuin automatisering producten willen we jouw leven, makkelijker en leuker maken. Wat doen wij? Wij leveren producten die je vaak volledig op elkaar in kunt regelen. Van een robotmaaier voor de tuin, camerabeveiliging of bijvoorbeeld een deurbel die overgaat op je smartphone. Onze passie. Jij als klant bent voor ons het alle belangrijkste, we gaan voor 100% tevredenheid en gemak. Zodat jij als klant plezier kan hebben van de door jou aangeschafte producten.