Gewoon goed!

Bestelling ging goed en netjes geleverd!

Alles ging zoals beloofd.

razendsnelle levering en uitmuntende service.

Robomow 625 aangekocht. Persoonlijke aflevering de volgende dag door Bas, een specialist met kennis van zaken. Paar dagen later diende er nog wat geregeld te worden ten aanzien van de machine en dit is binnen 24 uur opgepakt door de technische dienst van Omnimatic. dus Chapeau zeker voor herhaling vatbaar.

Netjes op tijd geleverd en geïnstalleerd,en werkt naar behoren

Grasrobot online besteld,op afgesproken datum geleverd en geïnstalleerd.Alles werkt naar behoren.

Tado

Plaatsen van n Tado thermostaat. Zeer tevreden!

Uitstekende service!

Correcte en vlugge service! Alles perfect!

Het is net geïnstalleerd maar alles so far so good.

Zie bovenstaand. Maar app is lastig.

Samen komen we verder

Prettige communicatie met goede voorlichting

Ik ben heel tevreden

It was my first experience and I am very satisfied. Everything was as described and very quick especially with delivery to Belgium.

Snelle levering en pro actieve klantenservice

Na mijn bestelling werd ik benaderd door iemand van klantenservice om zeker te weten dat ik het juiste artikel besteld had. Na mijn reactie was het artikel de volgende dag al binnen. Helemaal top!

In alle opzichten uistekend!

..en daar hoef ik niets aan toe te voegen

Fantastisch!

Zeer deskundig geholpen met een robotgrasmaaier. Nu geniet ik iedermoment van een strak gazonnetje en mijn extra vrije tijd :)

Perfecte service en levering ! Aanrader.

Bas heeft ons uitstekend geholpen en vakkundig geadviseerd. Fijn dat hij meedacht en met mogelijke oplossingen kwam.

Hele snelle levering, binnen 2 dagen de messen voor onze Robomow in huis!

correct, ook als het toestel niet voorradig wad

correcte info en levering

Erg snelle en toegankelijke dienst

Deze was snel, toegankelijk en zeer professioneel. En... goede prijs!

Bestelling geplaatst, en netjes op tijd ontvangen. Bestelde product is in orde heb dus verder geen ervaring met de klantenservice en eventuele retour opdrachten.

Snelle correcte levering.

Uitstekend!

Overzichtelijke website , heel vlotte afhandeling , heel snel verzonden en alles zorgvuldig ingepakt , top!

Sneller levering en vriendelijk geholpen

Sneller levering en vriendelijk geholpen

Vriendelijk en snel

Erg goed bevallen

Uitstekende service, staat klaar voor de klant

Bij ons thuis na de winterstalling onderhoudsbeurt laten geven. Uiterste best gedaan om robotmaaier helemaal gereed te maken voor maaiseisoen. Laatste update geïnstalleerd, messen vervangen. Goed advies nieuw maaizone 's, gelijk ingesteld. Twijfelde over accu, ook direct geregeld. Snapt goed wat klantenbinding is

Ik wilde graag een zwarte Sonos Arc. Deze waren niet te vinden bij anderen hadden ze bij Omnimatic wel. Ik heb voor de zekerheid nog even gebeld en werd keurig te woord gestaan. Direct besteld en de volgende dag in huis. Heel blij mee.

Snel/Betrokken/ontzorgen=Perfecte service-ook na 17:00uur Super!

Over Omnimatic

Als leverancier en installateur van huis en tuin automatisering producten willen we jouw leven, makkelijker en leuker maken. Wat doen wij? Wij leveren producten die je vaak volledig op elkaar in kunt regelen. Van een robotmaaier voor de tuin, camerabeveiliging of bijvoorbeeld een deurbel die overgaat op je smartphone. Onze passie. Jij als klant bent voor ons het alle belangrijkste, we gaan voor 100% tevredenheid en gemak. Zodat jij als klant plezier kan hebben van de door jou aangeschafte producten.