Goede service, langzame levering

We hebben uiteindelijk ruim 2 maanden gewacht op onze Sonos. Hier kon het bedrijf echter niks aan doen. Wat erg fijn was en wat de pijn heeft verzacht, is dat de helpdesk erg goed bereikbaar was en keurig antwoord gaf op onze vragen.

Foutloos

besteld en snel bezorgd zonder meer dus goede service

Wat een service!

We waren verrast door de persoonlijke service die geboden is zoals het aansluiten en installeren van onze soundbar. Super.

Snel en betrouwbaar

Prima levering maar geen bevestigingsmail

Voor een prima prijs een Sonos amp besteld. Levering was ook snel. Wat niet heel prettig was, was dat ik geen bevestigende mail kreeg van mijn bestelling. Dus tot de mail dat het pakket verstuurd was wist ik niet zeker of mijn bestelling goed door was gekomen..

Kundig & snel

Mijn Tado stond in een uurtje helemaal online.

snel en deskundig geholpen

advies op maat en deskundig geholpen, daarbij snel geleverd voor een scherpe prijs.

Ervaren klantvriendelijke hulp

Bas is een aardige man die echt plezier haalt uit tevreden klanten :)

Heel klantgericht

Ik had elders al apparatuur van Tado gekocht en had moeite met installeren. Ik heb bij Omnimatic een paar uur ingekocht om de apparatuur te installeren. Bas Diessen van Omnimatic heeft dit gedaan. Omdat er een probleem was bij de warmteleverancier (wij hebben stadsverwarming) ging daar méér tijd in zitten dan ik had ingekocht. Bas heeft samen met Tado het probleem bij de warmteleverancier gelokaliseerd. Nadat de warmteleverancier zijn probleem had opgelost door aanpassingen in zijn systeem, is Bas teruggekomen om de installatie van de Tado apparatuur te voltooien. Vette pluim!

Proffesioneel geholpen

Bas heeft bij ons een Tado geïnstalleerd en nog wat adviezen gegeven die we zeker gaan opvolgen. Zelf had ik dit echt niet gekund dus ben erg blij dat we zo goed geholpen zijn door Bas.

Heel netjes!

Keurige levering volgens de bestelling.

Prima snelle levering

Producten werden snel en goed verpakt geleverd. Een onderdeel van de set vond ik niet op de website en ergens anders gekocht. Kwam erachter dat alsmede producten niet op voorraad zijn ze ook niet getoond werden in de shop. Jammer want heb nu ergens anders gekocht en had anders hier kunnen kopen en gewacht op levering.

Afspraak is afspraak

Snelle reactie op mijn verzoek. Keurig conform afspraak geleverd. Genieten nu van onze aankoop.

Snelle levering volgens afspreek

X

Prima winkel

Makkelijk besteld in de online winkel en super snel en netjes afgeleverd.

zoals je hoopt dat het geregeld wordt

Overzichtelijke site, eenvoudige bestelling en correcte snelle bevestiging en levering..

Kundige installatie en prettig contact. En aan het einde extra checks om het perfect te maken.

De installatie van een TADO systeem door Omnimatic is zeer aan te bevelen. Het systeem zelf werkt ook heel erg prettig.

Super!!

Lekker vlot geregeld, goed advies!!

Prettige samenwerking, behoeften goed in kaart gebracht en heldere en snelle communicatie. Producten staan waar ze voor bedoeld zijn.

als het goed is dan is het goed

Goede prijs en snelle levering

Ik heb een Somfy cemera besteld. Deze stond zeer goed geprijsd! Nu met de drukte toch nog een Vlotte levering. Ik ben zeer tevreden

Excellent bedrijf !

Restitutie prima opgelost

Product voldeed niet aan verwachting. Door een communicatiefout ging het retouren niet soepel. Bas belde om de situatie uit te leggen: product voldeed inderdaad niet, ik mocht het product houden en geld retour. Vooral netjes dat ik even ben gebeld. Betrouwbare partij waar ik wellicht nog wel eens ga shoppen in de toekomst.

Professional and friendly

Great experience

Over Omnimatic

Als leverancier en installateur van huis en tuin automatisering producten willen we jouw leven, makkelijker en leuker maken. Wat doen wij? Wij leveren producten die je vaak volledig op elkaar in kunt regelen. Van een robotmaaier voor de tuin, camerabeveiliging of bijvoorbeeld een deurbel die overgaat op je smartphone. Onze passie. Jij als klant bent voor ons het alle belangrijkste, we gaan voor 100% tevredenheid en gemak. Zodat jij als klant plezier kan hebben van de door jou aangeschafte producten.