Snelle levering en goede aftersales

Bestelling conform beloftes verzonden. After Sales is ook top!

Goede ervaring

Snelle levering tijdens drukke dagen!

Deskundig advies en goede service

Deskundig advies en goede service.

Prima website, verzending en product.

Perfect service

Fast and knowledge

Snelle en goede service

We zijn erg tevreden over de service: de afspraak kon snel gemaakt worden en de deurbel is prima geinstalleerd.

Uitstekende service, duidelijke communicatie en snelle levering

Neato D7 besteld, duidelijke communicatie over de verwachte levertijd en vervolgens op de afgesproken dag kunnen ophalen(incl. een kop koffie indien gewenst:-) ).Omnimatic heeft bewust gekozen om het assortiment te beperken tot een select aantal merken en producten waardoor de Service en support ook uitstekend is. Zeker aan te bevelen .

Uitmuntend

Met Bas is het uitstekend zaken doen ! Hij heeft het hele pakket : kundig, klantvriendelijk en oprecht.

Korreltje informatie

Snelle reactie op vragen, keurige levering.

Transparant in communicatie. Zou er zo weer bestellen.

Fast delivery

Everything went well so there is nothing to complain about.

goede aankoop en snelle levering!

mooi product voor een scherpe prijs en snelle levering

Goede en snelle service

Levering nog sneller dan aangegeven

Wat ik bestelde was niet op voorraad en daarom zou verzending 3 tot 5 dagen op zich laten wachten. Maar na 2 dagen was het al onderweg. Goede prijs ook.

Goede prijs en snel geleverd.

Goede prijs voor mijn Neato Connected D4 met black-friday deal. Op de site stond dat het artikel wegens grote belangstelling niet meer op voorraad was, maar binnen 3 dagen was het artikel toch binnen.

Goed, goedkoop, uitstekende service

Zeer goede prijs, levering sneller dan aangegeven en keurige antwoorden op service vragen

Prettig en kundig klantcontact

Wij hebben Sonos systeem aangeschaft wat Bas's avonds via "zijn luisterservice" heeft gedemonstreerd, goed advies en veel service. Direct die avond tot aanschaf overgegaan en installatie Sonos Playbar, andere 2 speakers op leen gehad. Nu nog 2 speakers geleverd krijgen maar Bas houd ons goed op de hoogte van wanneer dit gaat gebeuren.

Perfect!

Natuurlijk had ikzelf niet ‘alles’ goed gelezen en zelfs dan bewaarde Omnimatic de rust en beleefdheid om mij vriendelijk te wijzen op dr tekst dat, in deze feestelijke tijden, er her en der bezorg vertraging kan optreden bij de bezorgdienst. En schreef de Consumentenbond dat de D4 moeite had met tapijt en of vloerkleed? Nou bij ons gaat hij perfect eroverheen!

in een woord uitstekend

Levering volgens afspraak. Product Neato D7 Connected kortelings in huis en lijkt te voldoen aan specs

Wederom een Thumbs Up!

De hulp bij een keuze zorgt er steeds weer voor dat we zonder omweg shoppen bij Omnimatic. Het correcte en heldere advies doet de ??? verdwijnen. Wederom bedankt voor de service en het advies! Tot een volgende bestelling.

Prima opvolging van bestelling

Soms komt een leverancier al eens zijn beloftes niet na, wat meteen goed en van kortbij wordt opgevolgd door Bas ! Zeer klantgericht ! 👍

Goed geholpen door Bas die ondanks verschillende tegenslagen zijn werk uitstekend heeft uitgevoerd. Zeer professionele aanpak en service. Erg tevreden.

behulpzaam en klantvriendelijk

Omdat ik tegen problemen aanliep bij het installeren van Tado, heb ik Omnimatic benaderd om te informeren naar de Tado-installatie service. Zodra hij kon, nam Bas via de mail contact op om situatie door te spreken. Super snelle analyse (ketel-probleem), tip hoe oplossing aan te vliegen en aanbod om ad hoc in te springen, mocht dat nodig zijn. Ik hoop binnenkort mijn Tado-installatie uit te breiden met slimme radiatorknoppen - dan weet ik Omnimatic absoluut weer te vinden :-)

Over Omnimatic

Als leverancier en installateur van huis en tuin automatisering producten willen we jouw leven, makkelijker en leuker maken. Wat doen wij? Wij leveren producten die je vaak volledig op elkaar in kunt regelen. Van een robotmaaier voor de tuin, camerabeveiliging of bijvoorbeeld een deurbel die overgaat op je smartphone. Onze passie. Jij als klant bent voor ons het alle belangrijkste, we gaan voor 100% tevredenheid en gemak. Zodat jij als klant plezier kan hebben van de door jou aangeschafte producten.