Professional and friendly

Great experience

Heerlijk die installatie bij aankoop.

Sonos Arc gekocht en wat heerlijk dat deze aangesloten en wel afgeleverd wordt.

Zonder Omnimatic was het ons niet gelukt!

Prettig contact, en geplaatst op de beloofde dag, ondanks vertragingen elders.

Zoals het overal zou moeten gaan

Zeer prettic contact met Bas van Omnimatic. Hij is bij ons thuis geweest voor de installatie van Tado. Levering conform afspraak en goede nazorg. Kan Omnimatic van harte aanbevelen.

Zeer goed geholpen, snelle reacties over de mail

Zeer goed geholpen, snelle reacties over de mail

Prima, levering volgens afspraak.

Prima, levering volgens afspraak. Binnen 2 dage. Netjes verpakt/

Dag na bestelling geleverd

Prettige ervaring, de Sonos arc werd de dag na bestelling al geleverd!

Superservice

Denk oplossingsgericht mee en gaat een stap verder om optimale service te bieden.

Product was nergens leverbaar, maar werd hier zelfs 1 dag eerder dan verwacht geleverd

Alles na behoren geleverd

Fantastisch!

Top middag gehad met de luisterservice van Bas. Wordt goed met je meegedacht en niks is teveel. Kortom;Omnimatic is wat mij betreft echt een aanrader!!

Echt top

Telefonisch contact gehad super vriendelijk. Binnen 5 minuten kreeg ik antwoord per mail. Ik heb toen de Sonos arc zwart online besteld die ik meteen kon komen ophalen. Bij het ophalen ook nog een uitleg gehad. De server top en echt vriendelijk

Artikel was toch niet op voorraad in tegenstelling tot wat op de website vermeld stond, en was in backorder. Aangezien ik het dringend nodig had, heeft Omnimatic er dan toch voor gezorgd dat het vanaf een andere leverancier verzonden kon worden.

Juiste prijs met zeer correcte afhandeling

Er waren problemen met de levering van ons pakket. Ik heb dit aangekaart en die werd dezelfde dag meteen nagekeken alsook opgelost. Probleem zat bij de koerierdienst. De dag daarna stond de koerier hier met onze bestelling.

Fantastisch!

Goede en snelle service! Zeker aan te raden om Omnimatic in te schakelen indien u bijvoorbeeld Tado slimme thermostaat of radiator knoppen wilt laten installeren.

Heel correcte en vlotte service

Zeker voor herhaling vatbaar.

De goedkoopste (in mijn geval)

Voor wat ik nodig had, was Omnimatic de goedkoopste, en voor zover ik kon natrekken, een betrouwbare verkoper. Hoe ze met je omgaan als je niet tevreden bent of aanspraak maakt op garantie, weet ik (gelukkig) niet.

Verregaande productkennis is zeer belangrijk voor dit soort producten.

Goed advies door goede productkennis maakt het verschil tussen dozenschuivers en vakspecialisten. Omnimatic is duidelijk een vakspecialist en is een absolute aanrader.

Komt afspraak na

Snelle levering Goede communicatie

bedrijf staat dicht bij de klant.

Super bedrijf met geweldige service

Wat voor mij een onbekend bedrijf was is nu één van mijn favorieten geworden! Bestellen ging in eerste instantie niet helemaal goed, maar dat was mijn eigen schuld, na 3 x dezelfde bestelling geprobeerd te plaatsen kreeg ik een persoonlijke mail dat de laatste bestelling goed was doorgekomen. Daarna nog enkele keren contact gehad via de mail, alles super afgehandeld, goed op de hoogte gehouden van leveringen. Kortom top en fijn zaken doen!

Correcte & snelle service

Had hier een maairobot besteld maar intussen al 1 van m'n zoon gekregen. Annulering van order ging vrijwel probleemloos & bedrag was snel terug gestort.

Bas Driessen is altijd alert en zijn advies is heel veel waard. 100% correct in elk opzicht !

Snelle reactie en super service!

Goede service, snelle levering

Omnimatic zocht speciaal contact om zeker te stellen dat het juiste artikel zou worden geleverd - uitstekende service!

Over Omnimatic

Als leverancier en installateur van huis en tuin automatisering producten willen we jouw leven, makkelijker en leuker maken. Wat doen wij? Wij leveren producten die je vaak volledig op elkaar in kunt regelen. Van een robotmaaier voor de tuin, camerabeveiliging of bijvoorbeeld een deurbel die overgaat op je smartphone. Onze passie. Jij als klant bent voor ons het alle belangrijkste, we gaan voor 100% tevredenheid en gemak. Zodat jij als klant plezier kan hebben van de door jou aangeschafte producten.