Heel netjes!

Keurige levering volgens de bestelling.

Prima snelle levering

Producten werden snel en goed verpakt geleverd. Een onderdeel van de set vond ik niet op de website en ergens anders gekocht. Kwam erachter dat alsmede producten niet op voorraad zijn ze ook niet getoond werden in de shop. Jammer want heb nu ergens anders gekocht en had anders hier kunnen kopen en gewacht op levering.

Afspraak is afspraak

Snelle reactie op mijn verzoek. Keurig conform afspraak geleverd. Genieten nu van onze aankoop.

Snelle levering volgens afspreek

X

Prima winkel

Makkelijk besteld in de online winkel en super snel en netjes afgeleverd.

zoals je hoopt dat het geregeld wordt

Overzichtelijke site, eenvoudige bestelling en correcte snelle bevestiging en levering..

Kundige installatie en prettig contact. En aan het einde extra checks om het perfect te maken.

De installatie van een TADO systeem door Omnimatic is zeer aan te bevelen. Het systeem zelf werkt ook heel erg prettig.

Super!!

Lekker vlot geregeld, goed advies!!

Prettige samenwerking, behoeften goed in kaart gebracht en heldere en snelle communicatie. Producten staan waar ze voor bedoeld zijn.

als het goed is dan is het goed

Goede prijs en snelle levering

Ik heb een Somfy cemera besteld. Deze stond zeer goed geprijsd! Nu met de drukte toch nog een Vlotte levering. Ik ben zeer tevreden

Excellent bedrijf !

Restitutie prima opgelost

Product voldeed niet aan verwachting. Door een communicatiefout ging het retouren niet soepel. Bas belde om de situatie uit te leggen: product voldeed inderdaad niet, ik mocht het product houden en geld retour. Vooral netjes dat ik even ben gebeld. Betrouwbare partij waar ik wellicht nog wel eens ga shoppen in de toekomst.

Professional and friendly

Great experience

Heerlijk die installatie bij aankoop.

Sonos Arc gekocht en wat heerlijk dat deze aangesloten en wel afgeleverd wordt.

Zonder Omnimatic was het ons niet gelukt!

Prettig contact, en geplaatst op de beloofde dag, ondanks vertragingen elders.

Zoals het overal zou moeten gaan

Zeer prettic contact met Bas van Omnimatic. Hij is bij ons thuis geweest voor de installatie van Tado. Levering conform afspraak en goede nazorg. Kan Omnimatic van harte aanbevelen.

Zeer goed geholpen, snelle reacties over de mail

Zeer goed geholpen, snelle reacties over de mail

Prima, levering volgens afspraak.

Prima, levering volgens afspraak. Binnen 2 dage. Netjes verpakt/

Dag na bestelling geleverd

Prettige ervaring, de Sonos arc werd de dag na bestelling al geleverd!

Superservice

Denk oplossingsgericht mee en gaat een stap verder om optimale service te bieden.

Product was nergens leverbaar, maar werd hier zelfs 1 dag eerder dan verwacht geleverd

Alles na behoren geleverd

Fantastisch!

Top middag gehad met de luisterservice van Bas. Wordt goed met je meegedacht en niks is teveel. Kortom;Omnimatic is wat mij betreft echt een aanrader!!

Echt top

Telefonisch contact gehad super vriendelijk. Binnen 5 minuten kreeg ik antwoord per mail. Ik heb toen de Sonos arc zwart online besteld die ik meteen kon komen ophalen. Bij het ophalen ook nog een uitleg gehad. De server top en echt vriendelijk

Over Omnimatic

Als leverancier en installateur van huis en tuin automatisering producten willen we jouw leven, makkelijker en leuker maken. Wat doen wij? Wij leveren producten die je vaak volledig op elkaar in kunt regelen. Van een robotmaaier voor de tuin, camerabeveiliging of bijvoorbeeld een deurbel die overgaat op je smartphone. Onze passie. Jij als klant bent voor ons het alle belangrijkste, we gaan voor 100% tevredenheid en gemak. Zodat jij als klant plezier kan hebben van de door jou aangeschafte producten.