Tevreden en behulpzaam

Erg tevreden. Keuze gemaakt na goede informatie. Goede levering. Installatie van Segway is makkelijk te volgen. Eerste paar keer grasmaaien is gelukt en het ziet er mooi uit

Snelle levering perfecte naservice.

Mijn Navimow garage werd snel geleverd. Echter met een kleine beschadiging. Bas heeft dit perfect afgehandeld. Top naservice. Werner.

Alles in een keer geregeld.

Prettige en heldere communicatie vooraf waarin bekeken wordt of installatie wel mogelijk is. Installatie vindt vervolgens plaats met uitleg over de app en het systeem. Nazorg (kleine vragen achteraf) wordt als vanzelfsprekend ervaren. Kan alleen maar positief zijn.

Helemaal goed!

Segway Navimow H500 besteld, deze werd snel geleverd. Bij het instellen heb ik waarschijnlijk iets niet goed gedaan, en bleek er geen H500, maar een 1500 te zijn. Snel gebeld met Omnimatic en Bas heeft hem zeer snel omgeruild én geholpen met het installeren. Twee woorden: geweldige service! Dank je wel!

Zeer goede service

Ik heb ongeveer een jaar geleden een segway navimow h3000 gekocht. De maaier heeft in het afgelopen jaar enkele software en hardware updates gekregen. Dit is allemaal kosteloos gebeurd. Bas reageerd snel en de onderdelen waren binnen 1 dag in huis. Bas is zelfs een keer langs geweest om een specifiek onderdeel te vervangen. Ik ben zeer onder de indruk van de geleverde service!

Vlotte service

Vlotte service en goede prijzen

Zeer goede begeleiding

Eeerlijke begeleiding en geen beloftes die niet worden waargemaakt. De robotmaaier heeft best wel wat bijzonderheden en een complexere tuin heeft echt kennis nodig. Ga dat niet zelf doen, maar neem ook de installatie-service af!

altijd antwoord

persoonlijke benadering

Zeer uitstekende service !

ik werd bij vragen direct geholpen en goed meedenkend geadviseerd ! Jullie zijn nog een van de weinige bedrijven die nog meedenkt met de klant. Indien ik nog iets nodig heb koop ik het zeker bij jullie.

Snelle levering en je wordt uitstekend via per mail op de hoogte gehouden.

Kennis en kunde

Dit product gekocht naar aanleiding van een gesprek met Omnimatic. Erg goed geholpen met de keuze en advies.

Ik had een zeer populaire bestelling geplaatst. Het was niet voorradig. Wij werden hier meteen van op hoogte gebracht. Er werd goed en correct gecommuniceerd .

Super tevreden!

Ik ben super tevreden met mijn aankoop via Omnimatic. Ik kende het bedrijf nog niet, maar voor mijn nieuwe televisie wilde ik graag een Sonos soundbar, en er was een goede actie. De bestelling was door de zeer goede actie iets vertraagd (erg veel mensen wilden er gebruik van maken) maar uiteindelijk was mijn soundbar op tijd binnen. Ik ben helemaal blij! Contact met de webshop is snel, netjes en uitgebreid. Daar kunnen veel webshops nog iets van leren!

Heel goed, niets op aan te merken

Afspraken zijn snel gemaakt en worden nagekomen. Ook bij storing onmiddellijke aktie. Zeker een 10 voor Bas en voor Kjeld!

Snelle reactie Correcte offerte Spoedige verzending

Klantbeleving ten top

Een product kan iedereen leveren. De uitleg en vriendelijkheid is echt een toegevoegde waarde. Bas houdt net als ik van gadgets alleen heeft hij er zijn werk van gemaakt. Pure passie dus.

Beste service die ik ooit heb mogen beleven!

Lage prijzen en toch topservice!

Snelle levering en je wordt netjes via de mail op de hoogte gehouden van je bestelling

Positief

Bestellen gaat vlot en worden netjes, compleet en vlot afgeleverd.

Niks op aan te merken

Erg prettig en zoals het hoort. Een navimow besteld (zonder installatie, dat kan wel maar ik wilde het zelf uitzoeken) en deze is netjes binnen de verwachte levertijd in goede staat bezorgd.

zover goed geregeld

Snelle reactie op telefonisch vragen en website werkt goed met duidelijke bevestiging. Levertijd voor product welke niet op voorraad is in eigen magazijn is ook goed geregeld.

Vlotte afhandeling en snelle levering, top!

Vlotte afhandeling en snelle levering, top!

snel en correct

correct geleverd

We hebben de robotmaaier snel ontvangen, moeten hem wel nog installeren. We hadden 2 extra setjes besteld met mesjes, deze waren oorspronkelijk niet meegekomen met de levering. ‘s morgens een mailtje voor gestuurd en tegen de avond waren er reeds 2 setjes onderweg! Top!

Goed en snel advies

Ik had een aantal specifieke vragen over de robotmaaier. Na telefonisch contact heb ik een aantal foto's opgestuurd van de tuin en ik kreeg snel daarna uitgebreid uitleg over de beste optie. Aan de hand daarvan ook bij hen de robotmaaier gekocht.

Over Omnimatic

Als leverancier en installateur van huis en tuin automatisering producten willen we jouw leven, makkelijker en leuker maken. Wat doen wij? Wij leveren producten die je vaak volledig op elkaar in kunt regelen. Van een robotmaaier voor de tuin, camerabeveiliging of bijvoorbeeld een deurbel die overgaat op je smartphone. Onze passie. Jij als klant bent voor ons het alle belangrijkste, we gaan voor 100% tevredenheid en gemak. Zodat jij als klant plezier kan hebben van de door jou aangeschafte producten.