goed maar kon beter

goed verpakt. juist dag te laat geleverd.

Fijne man en levert goed werk.

TOP! Snelle levering

TOP! Snelle levering

Keurige uitleg gekregen. Netjes geïnstalleerd. Het systeem werkt prima. Alles volgens afspraak.

super snelle en correcte levering

super snelle en correcte levering

Zeer voordelige Sonos Amp. Prima versterker. Snel geleverd.

Zeer voordelige Sonos Amp. Elders niet zo gunstig gevonden. Ondanks geen 'binnen 24-uur levering', snel bezorgd. Heel direct contact met Omnimatic en razendsnelle reactie op vragen.

Goede prijs en een snelle levering.

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop van de Amp van Sonos. De prijs heeft mij overgehaald bij Omnimatic te kopen. De snelle levering is mooi meegenomen.

Snelle en correcte levering

Goede website waar ik mijn bestellING kon doen. Daarna een levering binnen 3 werkdagen. Perfect.

Zeer correcte service.

Ook wanneer een item van mijn bestelling niet meer voorradig bleek, liep de communicatie hierrond zeer vlot en werd de terugbetaling meteen in orde gebracht. Werd hier meteen vriendelijk over ingelicht. Fijn op die manier. Omnimatic is dan voor mij een aanrader.

Ik had problemen met mijn Tado. Ze hebben op afstand geholpen. Ging perfect en snel. Heel blij mee.

Goedkoop, vlot besteld en betaald, en snel en correct geleverd.

Ook al woon ik in België, toch besteld bij Omnimatic want het prijsverschil tov alle (Belgische) websites bedroeg 50 EUR (10 %). Tot zo'n 20 EUR verschil zou ik bij een Belgische firma kopen. 's Vrijdags besteld, zaterdag middag al in huis (ook al was dat geen noodzaak). Enkel de track & trace van PostNL werkte niet, maar aangezien de hele vlotte levering, en ik kon gerust wachten, was dit niet erg.

Wat een service! Super blij met mijn nieuwe Sonos Set. Snel geleverd en ook de klantenservice is zeer actief. Vragen, meteen antwoord.

Snelle levering van mijn sonos arc

Super snel en alles in orde

Ik had geen kennis met dit bedrijf maar levering was snel uitgevoerd en alles was perfect in orde

Super goede en snelle service!

Sonos arc en sub besteld. Bas heeft mij enorm goed geholpen. Vriendelijk, goede service en snel geleverd.

Goede adviezen en vlotte levering

Prima kwaliteit robotmaaier, netjes geïnstalleerd. Details gebruiksaanwijzing wat beperkt.

Snel en eenvoudig goed

Gemakkelijke bestelling. Prima op de hoogte gehouden van bezorging en met afterpay een veilige aankoop. Simpel en doeltreffend.

Snelle reactie en actie

Perfecte communicatie en prima dienstverlening

Mijn vragen via e-mail adequaat beantwoord en een vlotte service en keurige dienstverlening

Super! Goede prijzen en snelle levering

Erg blij met mijn aankoop! De boxen waren ook erg makkelijk te installeren en het geluid is supermooi.

Top communicatie

Product was even niet leverbaar maar er werd duidelijk gecommuniceerd! Blij mee...

Snelle, correcte levering!

Snelle, correcte levering!

Goed geholpen en snel antwoord

Robomow 635 aangeschaft. Geen duidelijke track and trace. Na een mailtje binnen 5 minuten direct ontvangen. Apparaat werkt super!

perfect

vrijdag bestelt en zaterdag geleverd fantastisch

Over Omnimatic

Als leverancier en installateur van huis en tuin automatisering producten willen we jouw leven, makkelijker en leuker maken. Wat doen wij? Wij leveren producten die je vaak volledig op elkaar in kunt regelen. Van een robotmaaier voor de tuin, camerabeveiliging of bijvoorbeeld een deurbel die overgaat op je smartphone. Onze passie. Jij als klant bent voor ons het alle belangrijkste, we gaan voor 100% tevredenheid en gemak. Zodat jij als klant plezier kan hebben van de door jou aangeschafte producten.