Nooit van deze winkel gehoord maar ze hadden een product van Sonos voor de laagste prijs. Netjes verzonden (zonder extra verpakking, prima = duurzamer). Snel in huis.

Snelle levering, mooie prijs

Met wat overschreden levertermijn toch goed aangekomen.

Stockbreuk of leveranciers problemen sneller communiceren met de klant.

Scherpe prijs, vlot geleverd!

Een beetje in dubio om een bestelling van €1350 te plaatsen, maar op andere sites was zelfde bestelling €250 duurder. Maar is origineel product, dus mijn volgende bestelling heb ik al in gedachten.

Snel correct geleverd

Snel correct geleverd

Support was de reis niet waard

Er wordt in de beschrijving gesproken over begeleiding bij installatie, echter alleen in de regio (snap ik) Advies was om daarom maar langs te komen in Oisterwijk wat voor ons 1,5 uur rijden is (enkele reis) Daar aangekomen zijn we ultra vriendelijke te woord gestaan en is ons de doos met inhoud overhandigd. Zover voor begeleiding…. Voor de rest ben ik prima per mail geholpen dus beter Navimow opsturen en per mail verwijzen naar een YouTube video dan dit “persoonlijk” te doen.

Zeer goede communicatie en zeer snelle levering.

Gewoon top

Ook ondersteuning tijdens het installeren

Valse start

Segway Navimow twv €2000 gekocht die al na 1 uur defect is. Na wat moeizame communicatie in het begin is het na 2weken door Navimatic goed opgepakt en opgelost. Bas is persoonlijk langs gekomen om de situatie te bespreken en op te lossen wat we waarderen. De Navimow maait inmiddels alweer een week naar volle tevredenheid,top machine!

Duidelijke communicatie

Ondanks herhaaldelijk uitgestelde levertermijn vanwege fabrikant bleef communicatie vanuit Omnimatic snel en duidelijk

Very good

Good experience

Goede communicatie, en snelle verzekerde levering. Top!

Goede communicatie, en snelle verzekerde levering. Top!

In alles zeer correct.

Vriendelijk en goede service.

Zeer tevreden!

Een robot maaier besteld en laten bezorgen in Hongarije omdat de uitlevering van dit nieuwe product net na onze emigratie viel. Prima verlopen en met een kleine week in huis. Super jongens !!

Goede en vlotte communicatie en levering van de Navimow

Correcte en vlotte communicatie met de zaakvoerder en medewerker. Correcte levering

Goed product en geleverd

Goede uitleg vooraf en snelle klantgerichte service.

Kijkt ook mee of je wel het juiste besteld.

Het door mij bestelde onderdeel werd niet meer gemaakt. Dit werd per mail meegedeeld. Door de juiste vragen te stellen heb ik toch een passend alternatief geleverd gekregen wat prima functioneert.

Keurige internetsite, eenvoudig bestellen, en keurige communicatie inzake levertijd

Behulpzaam, snel en deskundig

Goed en snel geholpen, zowel voorafgaand aan mijn bestelling als erna. Prettige communicatie en zeer tevreden met mijn bestelling.

Prima geregeld

Er miste iets bij de bestelling. Werd snel en goed opgelost.

Super goede ervaring!

Goed robotmaaier voor een nette prijs. Persoonlijk geïnstalleerd door Bas die het echt perfect wilde doen. Was een behoorlijke klus, maar is erg goed gelukt. Kwaliteit en klantgerichtheid staan hier hoog in het vaandel. Wij zijn helemaal tevreden en raden Omnimatic zeker aan.

Over Omnimatic

Als leverancier en installateur van huis en tuin automatisering producten willen we jouw leven, makkelijker en leuker maken. Wat doen wij? Wij leveren producten die je vaak volledig op elkaar in kunt regelen. Van een robotmaaier voor de tuin, camerabeveiliging of bijvoorbeeld een deurbel die overgaat op je smartphone. Onze passie. Jij als klant bent voor ons het alle belangrijkste, we gaan voor 100% tevredenheid en gemak. Zodat jij als klant plezier kan hebben van de door jou aangeschafte producten.