Communicatie goed en duidelijk en zo fijn dat de maaier ook direct wordt geïnstalleerd.

Deskundig en breed georiënteerd

Aankopen via Omnimatic geven ons een veilig gevoel! Het bedrijf is deskundig en geeft een duidelijke uiteenzetting op elk terrein! Het hoe, waarom en verschil van producten worden goed besproken, waardoor een juiste keuze, door de klant, gemaakt kan worden! Ook heel fijn dat het in gebruiknemen, installeren 100 procent enthousiast en deskundig begeleid wordt door het bedrijf! Zeer tevreden!

Super geholpen en weer snel gerepareerd

Mijn ervaringen zijn zeer goed, wordt snel aktie ondernomen als er hersteld moet worden. Maak niet uit hoe, sms, telefoon, mail alles wordt snel en vakkundig opgepakt. Aanrader

Geweldig goede service

Perfect geregeld en volgens afspraak, uur en tijd. Helemaal goed.

Mooie producten met een super service.

Robotmaaier gekocht. Snelle levering en goede service.

Prettige en goede uitleg over het produkt.

Blij met het resultaat van de installatie, incl. heldere uitleg van het gebruik. Klus kon door een technisch misverstand niet dezelfde dag afgemaakt worden, maar ik kreeg duidelijke uitleg om dit later zelf alsnog te kunnen doen. Ruime facturatie (1:45u = 2u), maar voor iets wat je niet zelf kunt is betalen niet erg.

Klantvriendelijk eventueel problemen opgelost. Top bedrijf

snelle service

snelle service en scherpe prijs

Erg goede service en zeer vriendelijk

Erg snelle levering en zeer goede service. Prijs/kwaliteit klopt precies.

super goed

Een super snelle levering en heel goed geholpen bij het installeren van de installatie.

Duidelijke website en snelle levering

Supervriendelijk, snelle service, rustige uitleg. Zeer tevreden

Mooi ervaring!

Na online bestelling werd de SONOS Arc hoogstpersoonlijk thuis afgeleverd en ook geïnstalleerd. Perfect!

Omnimatic is zeer aanbevelingswaardig.

Vlotte en correcte levering.

Top service.

Ik had bij Omnimatic een Sonos arc gekocht. Deze had ik snel in huis maar de Sonos beviel mij niet. Zonder problemen kon ik het retour sturen binnen 14 dagen en heb ik mijn aankoop bedrag terug gekregen.

Zeer vlotte dienstverlening!

Bij de omruiling van een wit voor een zwart exemplaar, werden wij zeer keurig en vlot op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Zeer bedankt Bas van Omnimatic

Snel contact en duidelijke afspraken mbt verwachtte actie volgens afspraak succesvol afgerond

Ik heb online een Tado wireless thermostaatsysteem aangeschaft en dit proberen te installeren. Ondanks alle aanwijzingen uit de handleiding en uit de Community was ik er niet in geslaagd het systeem goed werkend te krijgen. Ik heb advies gevraagd aan Omnimatic en heb via mail advies gekregen en met hun tussenkomst richting Tado het systeem werkend gekregen. Daarnaast ook nog goed advies gekregen over de verdere afstelling van het verwarmingssyteem (Nefit Trendline 25/CW4 + Tado wiresless Thermostaat, draadloze ontvanger en thermostaatknop)

Bedrijf heeft veel kennis van de producten, snelle levering

Sonos Arc en Sub bij dit bedrijf besteld, als één van de weinige producten daadwerkelijk op voorraad. Levering erg snel, bij installatie liep ik tegen een probleem op. Samen met omnimatic erg snel opgelost.

Ontvangen wat moest, echter laat verstuurd zonder bericht

Geen eerdere ervaringen met dit bedrijf. Door het keurmerk op de website overtuigd hier mijn Sonos Arc te bestellen. Verder heeft een rol gespeeld dat beloofd werd "voor 21 uur besteld morgen in huis" Helaas is deze belofte niet waargemaakt. 1 dag werd 7 dagen. Enig begrip voor vertraging door de feestdagen en huidige logistieke problematiek is er, echter is doordat de track en tracé pas na 3 dagen beschikbaar is gesteld duidelijk dat de zending ook pas na 3 dagen is klaargemaakt. Persoonlijk vind ik dat ik als klant direct na de bestelling op de hoogte moet worden gebracht wanneer de levertijd anders is dan beloofd. Positief vind ik de reactietijd van het bedrijf. Na vragen is altijd direct gereageerd.

goed maar kon beter

goed verpakt. juist dag te laat geleverd.

Fijne man en levert goed werk.

TOP! Snelle levering

TOP! Snelle levering

De Nedervonder 7 5061JP Oisterwijk

Over Omnimatic

Als leverancier en installateur van huis en tuin automatisering producten willen we jouw leven, makkelijker en leuker maken. Wat doen wij? Wij leveren producten die je vaak volledig op elkaar in kunt regelen. Van een robotmaaier voor de tuin, camerabeveiliging of bijvoorbeeld een deurbel die overgaat op je smartphone. Onze passie. Jij als klant bent voor ons het alle belangrijkste, we gaan voor 100% tevredenheid en gemak. Zodat jij als klant plezier kan hebben van de door jou aangeschafte producten.